Parisuhdematkalle Baltian maihin

väsynyt äiti

Tarkoitus olisi lähteä hoitamaan parisuhdetta muutaman päivän reissulle. Riika, Tallina, Pärnu sopivan matkan päässä. Jotakin hemmottelua saisi olla ja kylpylä ei olisi pahitteeksi.
Kokemuksia. Mitä suosittelette?

13

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolus51

      Jos minulta kysyt, menkää Kaunasiin, ei se paljonkaan kauempana ole ja halpoja lentojakin löytyy. Esimerkiksi Reval Hotel Nerisissä on kaikki mahdolliset palvelut kylpylästä alkaen ja kaupunki on siivottoman kaunis siinä Niemenjoen varrella, vanhakaupunkikin löytyy. Riika on kylmä ja kolkko kaupunki Kaunasiin verrattuna ja parisuhdetta ajatellen, olisikohan se parempi irtautua hieman aivan lähialueista?

      • loipå

        vanha rähjä....


      • en toivo pahinta

        Kaunas on niin kolkko ja synkkä kaupunki, että erositte varmaan vähintään heti reissun jälkeen.


      • Toivo mitä haluat
        en toivo pahinta kirjoitti:

        Kaunas on niin kolkko ja synkkä kaupunki, että erositte varmaan vähintään heti reissun jälkeen.

        Kävimme juuri syksyllä Kaunasissa ihanalla hääpäivämatkalla ja niitä hääpäiviä on ollut jo 36. Niin että turha toivo sen eroamisen suhteen, ensi kesänäkin kai poiketaan käymätietä.


    • JurmalaSpa

      Suosittelen Jurmalaa. Sieltä hotelli Jurmala Spa. Pääkadun varrella oleva kylpylä hotelli, jossa vietimme vaimon kanssa yhden viikon. Pääkatu (Jomas Iela) menee hotellin vierestä. Pääkadun varrella on paljon pikku putiikkeja ja ravintoloita. Ihan riittämiin pikkulomaa ajatellen. Itse kävimme junalla Riikan keskustassa ja se oli kokemuksena ihan OK. Vähän vanhaa kaupunkia talsittiin ja sitten takas, joten en sieltä paljon irti saanut. Junamatka itsessään oli jo kokemus.
      Tallinnassa on kylpylöitä, joita voi suositella (Viimsi ja Kalev Spa). Muut hotellit on enemmän tai vähemmän kehnoja. Pirita OK, kunhan muistaa rakennuksen historian ja siihen liittyvät koukerot.
      Saaremaa on myös suositeltava paikka, mikä tahansa kylpylä-hotelleista käy. Nätti paikka ja paljon kaikkea kivaa.
      Pärnu on kesällä kiva ja hotelleja on vaikka millä mitalla.
      Yleisesti kannattaa ottaa rauhallisempi hotelli ja siinä ei kannata tinkiä, varsinkin parisuhdereissulle. Parin kympin säästö matkassa ei ole sen väärti.

    • Riika on kiva

      Suosittelen aivan ehdottomasti Riiassa Reval Hotel Latvijan yhteydessä olevaa ESPA kylpylää, mahdollisuus parihuoneeseen kylpylähoidoille ja pieniä intiimejä saunoja, hurjan ihana ja korkeatasoinen paikka. Muutenkin Riika on mielestäni kaunis, sinne on lyhyt matka (1h lento Helsingistä), hyviä ravintoloita ja idyllisiä kahviloita jnejne.

      • JurmalaSpa

        En epäile yhtään tuota Riikan keskustaa. Varmasti hyvä.
        Suosittelen tuota Jurmala Spa:ta todella korkealaatuisena kylpylähotellina.
        Olen todellakin käynyt ympäri Eurooppaa (ml. Suomi) eri kylpylöissä (olemme vaimon kanssa hirveitä kylpyläfriikkejä) ja vakuutan tuon olevan tähän mennessä paras. Laitan linkin tuon hotellin sivuille ihan sen takia, että ko. kylpylä osaa myös "parisuhdeterapian".

        http://www.hoteljurmala.com/en/accommodation/package/

        Tuosta valitsee heti ensimmäisen linkin ROMANTIC ESCAPE TO JŪRMALA SPA for 2 persons
        Vaihtoehtoja riittää...

        Olemme vaimon kanssa lähdössä kesäkuussa 9 päivän reissulle Itä-Viroon, jossa majoitumme kahdessa kylpylässä Rakveren Aqua Spassa (5pv) ja Meresuun Spassa (4pv).
        Näistä olen myös saanut kehuja. Varsinkin Rakveren kylpylä on perehtynyt nyky-kylpylähoitoihin eli sopii loistavasti parisuhdematkailuun.
        Syksyllä suuntaamme Unkariin tekemään avauksen ko. maan kylpyläkulttuuriin, mutta sinne en ole saanut suosituksia mistään. Joten joku jos osaa suositella, niin kiitos - täname.


      • JUSTERS
        JurmalaSpa kirjoitti:

        En epäile yhtään tuota Riikan keskustaa. Varmasti hyvä.
        Suosittelen tuota Jurmala Spa:ta todella korkealaatuisena kylpylähotellina.
        Olen todellakin käynyt ympäri Eurooppaa (ml. Suomi) eri kylpylöissä (olemme vaimon kanssa hirveitä kylpyläfriikkejä) ja vakuutan tuon olevan tähän mennessä paras. Laitan linkin tuon hotellin sivuille ihan sen takia, että ko. kylpylä osaa myös "parisuhdeterapian".

        http://www.hoteljurmala.com/en/accommodation/package/

        Tuosta valitsee heti ensimmäisen linkin ROMANTIC ESCAPE TO JŪRMALA SPA for 2 persons
        Vaihtoehtoja riittää...

        Olemme vaimon kanssa lähdössä kesäkuussa 9 päivän reissulle Itä-Viroon, jossa majoitumme kahdessa kylpylässä Rakveren Aqua Spassa (5pv) ja Meresuun Spassa (4pv).
        Näistä olen myös saanut kehuja. Varsinkin Rakveren kylpylä on perehtynyt nyky-kylpylähoitoihin eli sopii loistavasti parisuhdematkailuun.
        Syksyllä suuntaamme Unkariin tekemään avauksen ko. maan kylpyläkulttuuriin, mutta sinne en ole saanut suosituksia mistään. Joten joku jos osaa suositella, niin kiitos - täname.

        PÄRNU RIITTÄÄ HYVIN PARISUHTEELLE

        EI TURHAN KAUKANA.... KATSOO WWW.PARNU.EE


      • justers

      • reeo

      • kokeillut
        JUSTERS kirjoitti:

        PÄRNU RIITTÄÄ HYVIN PARISUHTEELLE

        EI TURHAN KAUKANA.... KATSOO WWW.PARNU.EE

        ihana paikka lomailla.....kahdestaan


      • looking for better

        Vain jos haluat tuhlata rahaa illusion SPA-hoidosta. Hinta/palvelusuhde on huono!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe