Ovatko nuo otsikossa mainutut pokemon pelit ne joissa tulee Zorua ja Zoruark?
Pokemon Black ja White
18
1096
Vastaukset
- jamin10
Ainakin tällä hetkellä ne pelit tiedetään noilla nimillä. En muista vahvistettiinko noi nimet kokonaan. :O
- Huuhaamaster
On vahvistettu, että nämä tulevat, muttei milloin.
- jamin10
Kyl nekin on kai jo vahvistettu.
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Kyl nekin on kai jo vahvistettu.
Joku vääntäisi noista varmasti jotain rasistista, niin nimiä varmaan muutetaan. Light ja Dark tai jotai...
(Oh and i'm back jamin ^_^) - diivu_87
rndm. kirjoitti:
Joku vääntäisi noista varmasti jotain rasistista, niin nimiä varmaan muutetaan. Light ja Dark tai jotai...
(Oh and i'm back jamin ^_^)Mun milestä musta ja valkonen Back and White on jsut kivat nimet ku tietää mist on kyse!
Mitäköhän eroo noissaki taas on keskenään..
Millonokohan noiki ehtii tänne asti.. :) oLis kova nähdä lisää vitos sarjan pokei..
tosin ite ootelen viel et saan ostettuu HG.n - rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Mun milestä musta ja valkonen Back and White on jsut kivat nimet ku tietää mist on kyse!
Mitäköhän eroo noissaki taas on keskenään..
Millonokohan noiki ehtii tänne asti.. :) oLis kova nähdä lisää vitos sarjan pokei..
tosin ite ootelen viel et saan ostettuu HG.nEri poket. Ja sit jotai näitä pikkueroja, kuten se et ne valmiiks laitetut pelaajan nimet on erilaiset.
Japanissa julkaistaan syksyllä, joten täällä ne on joskus ens keväänä/kesänä. Eli vuoden päästä...
Mäkin viel oottelen HGn ostoo! =D
Pääsen kyl ehkä huomenna ostaan =) - jamin10
rndm. kirjoitti:
(Oh and i'm back jamin ^_^)Joo sama kävi mieles.
Mä tilasin HG:n ja SS:n Gigantin verkkokaupasta, hinnaks tuli 81e ja isä oli velkaa 30e joten maksoin kummastakin pelistä 51€ :D
Kaveri osti Prismasta HG:n 61€ >__> - rndm.
jamin10 kirjoitti:
Joo sama kävi mieles.
Mä tilasin HG:n ja SS:n Gigantin verkkokaupasta, hinnaks tuli 81e ja isä oli velkaa 30e joten maksoin kummastakin pelistä 51€ :D
Kaveri osti Prismasta HG:n 61€ >__>Mä saan HGn varmaan 45-50€ kun tiltistä ostan =)
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Mä saan HGn varmaan 45-50€ kun tiltistä ostan =)
mit' jarkee ostaa 81€ jos ne on muutenskin 50 egee tai jotian 54,90
mut olis kiva tietää mistä saa alle 50 ku ei mulla ainkaa nyt oo niin paljoon laittaa peliin..
tosin kyl ne sit jossian viahees halpenee kutenkin..
Millonkohan loput uude tpikemonit julkastetaan varman sit syksyllä? - jamin10
diivu_87 kirjoitti:
mit' jarkee ostaa 81€ jos ne on muutenskin 50 egee tai jotian 54,90
mut olis kiva tietää mistä saa alle 50 ku ei mulla ainkaa nyt oo niin paljoon laittaa peliin..
tosin kyl ne sit jossian viahees halpenee kutenkin..
Millonkohan loput uude tpikemonit julkastetaan varman sit syksyllä?^^
paljon halvemmaks tuli. Se 61e oli kyl aika paljon jamin10 kirjoitti:
^^
paljon halvemmaks tuli. Se 61e oli kyl aika paljonkyllä noi black ja white kelpais mullekki. Mä omistan jo soulsilverin. Toisaalta, jos uusii pokemoneja tulee niin kestää pitkän aikaan, kun niitä alkaa animessa näkyyn.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
kyllä noi black ja white kelpais mullekki. Mä omistan jo soulsilverin. Toisaalta, jos uusii pokemoneja tulee niin kestää pitkän aikaan, kun niitä alkaa animessa näkyyn.
Siis Japanissa, suomen dubissa sitten joskus vuosi tai pari siitä eteenpäin.
Lukekaa tämä
(samalla testailen toimiiko HTML code täällä, jos näyttää oudolta niin ei.) - rndm.
rndm. kirjoitti:
Siis Japanissa, suomen dubissa sitten joskus vuosi tai pari siitä eteenpäin.
Lukekaa tämä
(samalla testailen toimiiko HTML code täällä, jos näyttää oudolta niin ei.)Tässä siis linkki: http://bulbanews.bulbagarden.net/wiki/New_anime_story_arc_begins_in_Japan_this_autumn
- nöh nöh
rndm. kirjoitti:
Tässä siis linkki: http://bulbanews.bulbagarden.net/wiki/New_anime_story_arc_begins_in_Japan_this_autumn
^^
nöh nöh kirjoitti:
^^
sais toisaalta yhdestoista tuotantokausi alkaa tääl suomessa näkyymään.
- gf
flareon85 kirjoitti:
sais toisaalta yhdestoista tuotantokausi alkaa tääl suomessa näkyymään.
hg ja ss:n saa halvimmalla netistä gigantin verkkokaupasta 39e
- jamin10
gf kirjoitti:
hg ja ss:n saa halvimmalla netistä gigantin verkkokaupasta 39e
Mut siel on HG 42e D: en tiiä miks. Ne on muuten just postissa. Pitää mennä hakee.
- riku232
homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576