Pokemon Black ja White

rsatesr

Ovatko nuo otsikossa mainutut pokemon pelit ne joissa tulee Zorua ja Zoruark?

18

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamin10

      Ainakin tällä hetkellä ne pelit tiedetään noilla nimillä. En muista vahvistettiinko noi nimet kokonaan. :O

    • Huuhaamaster

      On vahvistettu, että nämä tulevat, muttei milloin.

      • jamin10

        Kyl nekin on kai jo vahvistettu.


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Kyl nekin on kai jo vahvistettu.

        Joku vääntäisi noista varmasti jotain rasistista, niin nimiä varmaan muutetaan. Light ja Dark tai jotai...

        (Oh and i'm back jamin ^_^)


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Joku vääntäisi noista varmasti jotain rasistista, niin nimiä varmaan muutetaan. Light ja Dark tai jotai...

        (Oh and i'm back jamin ^_^)

        Mun milestä musta ja valkonen Back and White on jsut kivat nimet ku tietää mist on kyse!
        Mitäköhän eroo noissaki taas on keskenään..

        Millonokohan noiki ehtii tänne asti.. :) oLis kova nähdä lisää vitos sarjan pokei..

        tosin ite ootelen viel et saan ostettuu HG.n


      • rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

        Mun milestä musta ja valkonen Back and White on jsut kivat nimet ku tietää mist on kyse!
        Mitäköhän eroo noissaki taas on keskenään..

        Millonokohan noiki ehtii tänne asti.. :) oLis kova nähdä lisää vitos sarjan pokei..

        tosin ite ootelen viel et saan ostettuu HG.n

        Eri poket. Ja sit jotai näitä pikkueroja, kuten se et ne valmiiks laitetut pelaajan nimet on erilaiset.

        Japanissa julkaistaan syksyllä, joten täällä ne on joskus ens keväänä/kesänä. Eli vuoden päästä...

        Mäkin viel oottelen HGn ostoo! =D
        Pääsen kyl ehkä huomenna ostaan =)


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Joku vääntäisi noista varmasti jotain rasistista, niin nimiä varmaan muutetaan. Light ja Dark tai jotai...

        (Oh and i'm back jamin ^_^)

        Joo sama kävi mieles.

        Mä tilasin HG:n ja SS:n Gigantin verkkokaupasta, hinnaks tuli 81e ja isä oli velkaa 30e joten maksoin kummastakin pelistä 51€ :D
        Kaveri osti Prismasta HG:n 61€ >__>


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Joo sama kävi mieles.

        Mä tilasin HG:n ja SS:n Gigantin verkkokaupasta, hinnaks tuli 81e ja isä oli velkaa 30e joten maksoin kummastakin pelistä 51€ :D
        Kaveri osti Prismasta HG:n 61€ >__>

        Mä saan HGn varmaan 45-50€ kun tiltistä ostan =)


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Mä saan HGn varmaan 45-50€ kun tiltistä ostan =)

        mit' jarkee ostaa 81€ jos ne on muutenskin 50 egee tai jotian 54,90

        mut olis kiva tietää mistä saa alle 50 ku ei mulla ainkaa nyt oo niin paljoon laittaa peliin..
        tosin kyl ne sit jossian viahees halpenee kutenkin..

        Millonkohan loput uude tpikemonit julkastetaan varman sit syksyllä?


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        mit' jarkee ostaa 81€ jos ne on muutenskin 50 egee tai jotian 54,90

        mut olis kiva tietää mistä saa alle 50 ku ei mulla ainkaa nyt oo niin paljoon laittaa peliin..
        tosin kyl ne sit jossian viahees halpenee kutenkin..

        Millonkohan loput uude tpikemonit julkastetaan varman sit syksyllä?

        ^^
        paljon halvemmaks tuli. Se 61e oli kyl aika paljon


      • jamin10 kirjoitti:

        ^^
        paljon halvemmaks tuli. Se 61e oli kyl aika paljon

        kyllä noi black ja white kelpais mullekki. Mä omistan jo soulsilverin. Toisaalta, jos uusii pokemoneja tulee niin kestää pitkän aikaan, kun niitä alkaa animessa näkyyn.


      • rndm.
        flareon85 kirjoitti:

        kyllä noi black ja white kelpais mullekki. Mä omistan jo soulsilverin. Toisaalta, jos uusii pokemoneja tulee niin kestää pitkän aikaan, kun niitä alkaa animessa näkyyn.

        Siis Japanissa, suomen dubissa sitten joskus vuosi tai pari siitä eteenpäin.

        Lukekaa tämä

        (samalla testailen toimiiko HTML code täällä, jos näyttää oudolta niin ei.)


      • rndm.

      • nöh nöh

      • nöh nöh kirjoitti:

        ^^

        sais toisaalta yhdestoista tuotantokausi alkaa tääl suomessa näkyymään.


      • gf
        flareon85 kirjoitti:

        sais toisaalta yhdestoista tuotantokausi alkaa tääl suomessa näkyymään.

        hg ja ss:n saa halvimmalla netistä gigantin verkkokaupasta 39e


      • jamin10
        gf kirjoitti:

        hg ja ss:n saa halvimmalla netistä gigantin verkkokaupasta 39e

        Mut siel on HG 42e D: en tiiä miks. Ne on muuten just postissa. Pitää mennä hakee.


    • riku232

      homo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe