Saako lakon aikana työpaikalla käydä? Esimerkiksi ostoksilla tai ihan vaan mielenkiinnosta, ilman että lakkovahdit ovella puuttuvat asiaan? Kuulun liittoon enkä tule siis töihin!!!
Saako käydä?
5
442
Vastaukset
- Toinenkin
saa, kuka sen nyt voisi kieltää?
- lakkovahdiksi tuleva
Meillä ainakin sanottiin että ei ole asiaa työpaikalle/tiloihin jos on lakossa tai lakkovahtina. Kai tämäkin sitten on paikkakohtainen asia.. :)
- Hah hah
No kyllä täytyy olla utelias jos nenänsä pitää lakon aikana työmaalle pistää, eikä sinne ole kyllä mitään asiaa!
- Nuorikalamestari
Mulla onki niin tylsä elämä ja marketti sattuu olemaan tuossa vieressä!!! kyllä mua kiinnostaa miten pitkät jonot kertyy ku vaan pari kassaa käytössä. Ja istuuko isot herrat kassalla XD Elä ihmeessä mee jos sua ei kiinnosta, en määkän sinne ilmeisesti mee, kuhan kysyin vaan, kun ei meidän lakkovahditkaan vielä tienny
Nuorikalamestari kirjoitti:
Mulla onki niin tylsä elämä ja marketti sattuu olemaan tuossa vieressä!!! kyllä mua kiinnostaa miten pitkät jonot kertyy ku vaan pari kassaa käytössä. Ja istuuko isot herrat kassalla XD Elä ihmeessä mee jos sua ei kiinnosta, en määkän sinne ilmeisesti mee, kuhan kysyin vaan, kun ei meidän lakkovahditkaan vielä tienny
Mikä lakkovahti on? Noh se saa ainoastaan jakaa tietoa myyjille/asiakkaille. Ei sillä ole mitään oikeutta estää menemästä kauppaan, vaikka menisikin töihin. Silloin rikotaan lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437