sfinski80
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1220
Kaapelitelevisioverkko apua kiitos
Eli ollaan muutettu uuteen asuntoon missä on kaapelitelevisioverkko. Itselläni on tuollainen Asus DSL-N66U Dual-band AD1115Hyvää vahvistinta haussa
Nyt olisi uusi vahvistin haussa vanha alkaa olemaan kuollut. (pioneer vsx 517) Tai kyllähän se toimii mutta mietinkin sa290Tietoa perustamisesta
Eli kyselisin mitä eroa on ay ja metsäyhtymällä. Kumpi järkevämpää. Käsittääkseni ay perustus maksaa sen n. 200€, mutta178pelaamisen ja hiiren merkitys
Pakko kysyä tyhmiä. Itsellä tällä hetkellä logitech performance mx.(Tuntuu että Logitech laatu laskenut paljon viime vuo3264Avaimen sarjoitus
Nyt patittaa. Olin pudottanut avaimen roskis kuiluun, ja nyt meni takuuvuokrasta 180€ uudelleen sarjoituksesta, koska av3302jquery kuinka class
Hei opettelen tässä jqueryä: Tuo toimii kyllä mutta miten saan asetettua tuohon class. Niin että siis ei koske kaikkia p3170Kaiuttimien suhina
Asentelin uusia kaiuttimia. Edessä kaksi heco music color 200. Takana 2 orb audion sateliitti kaiutinta ja subina chorus1317SSD uusiksi
Minulla on 60gb ssd levy koneessa, jossa windows ja joitakin tarvittavia ohjelmia. Tarkoituksena asentaa uusi SSD joko 14240Lumiasta kyselisin
Ostin Lumia 900:an. Muuten kaikki tuntuu toimivan, mutta miten saan lumian näkymään "oma tietokoneessa" omana asemana.5138Pakko kehuakin F-securea
Oikeasti pisteet nousi, Olin asentanut windowsin uudestaan ja ohjelma väitti asennuksen yhteydessä että lisenssit on kai3142Neuvoa asennuksesta
Itsellä koneena intel i7, 6gt ram, ssd kovalevy, ati radeon hd 59xx 2gt rammilla. Eli kone on ihan tuliterä pöytäkone.7156Kokemuksia Sonera koti-tv:Stä
Omalta kohdalta alkaa ainakin menemään hermot. Ostin paketin missä 3kk ilmaiseksi mtv paketti ja urho. Nyt on tullut en1496Apua kaatuu
Onkohan jollain ollut saomja ongelmia joskus. Windows 7 toiminut ongelmitta, nyt tulee ruutuun sellaisia vihreitä, sinis11417Koti-tv ongelma
Olen hankkinut soneran koti-tv palvelun mukana tullut modeemi thomson ja motorolan "digiboksi". Toiminut loistavasti kuu3996Comes with music tietoa?
Olen harkitsemassa kännykän ostoa cwm palvelulla. Mietinkin että onko mahdollista tallentaa ne tietokoneelta ulkoiselle1139kotitv-asennus
Olin asentamassa Soneran koti-tv:tä kaikki sujui hyvin, laitteiden asennus, salasanojen kirjoittaminen, kunnes alkoi lat5923Help ruuvi irtosi
Kysyisin täältä josko joku tietäisi. Itsellä jo useamman vuoden vanhat Salomonin luistimet ja nyt oli matkalla pudonnut2465windows tikulle?
Ongelmani on windows 7 ja xp ohjelmat. Eli kysymykseen, onkohan mahdollista asentaa xp muistitikulle jos vain formato6343Neuvoa hieman :D
Eli tarkoituksena olisi tehdä vanhasta koneesta palvelin, lähinnä palvelemaan kotisivujen tekoa. Eli palvelinpuolen ohje3658kone tökkii
Mistäköhän tälläine johtuu olen eheyttänyt levyn ja järjestänyt, käynyt läpi haittaohjelmat jne. Firefox kun on päällä t3201