Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1220

  1. Kaapelitelevisioverkko apua kiitos

    Eli ollaan muutettu uuteen asuntoon missä on kaapelitelevisioverkko. Itselläni on tuollainen Asus DSL-N66U Dual-band AD
    Internet
    1
    80
  2. Hyvää vahvistinta haussa

    Nyt olisi uusi vahvistin haussa vanha alkaa olemaan kuollut. (pioneer vsx 517) Tai kyllähän se toimii mutta mietinkin sa
    Viihde-elektroniikka
    2
    62
  3. Tietoa perustamisesta

    Eli kyselisin mitä eroa on ay ja metsäyhtymällä. Kumpi järkevämpää. Käsittääkseni ay perustus maksaa sen n. 200€, mutta
    Metsänhoito
    1
    38
  4. pelaamisen ja hiiren merkitys

    Pakko kysyä tyhmiä. Itsellä tällä hetkellä logitech performance mx.(Tuntuu että Logitech laatu laskenut paljon viime vuo
    3
    167
  5. Avaimen sarjoitus

    Nyt patittaa. Olin pudottanut avaimen roskis kuiluun, ja nyt meni takuuvuokrasta 180€ uudelleen sarjoituksesta, koska av
    Vuokralaisen muistilista
    3
    234
  6. jquery kuinka class

    Hei opettelen tässä jqueryä: Tuo toimii kyllä mutta miten saan asetettua tuohon class. Niin että siis ei koske kaikkia p
    Ohjelmointi
    3
    119
  7. Kaiuttimien suhina

    Asentelin uusia kaiuttimia. Edessä kaksi heco music color 200. Takana 2 orb audion sateliitti kaiutinta ja subina chorus
    Kaiuttimet
    1
    230
  8. SSD uusiksi

    Minulla on 60gb ssd levy koneessa, jossa windows ja joitakin tarvittavia ohjelmia. Tarkoituksena asentaa uusi SSD joko 1
    Tiede ja teknologia
    4
    173
  9. Lumiasta kyselisin

    Ostin Lumia 900:an. Muuten kaikki tuntuu toimivan, mutta miten saan lumian näkymään "oma tietokoneessa" omana asemana.
    Nokia-puhelimet
    5
    116
  10. Pakko kehuakin F-securea

    Oikeasti pisteet nousi, Olin asentanut windowsin uudestaan ja ohjelma väitti asennuksen yhteydessä että lisenssit on kai
    Viruksentorjuntaohjelmat
    3
    108
  11. Neuvoa asennuksesta

    Itsellä koneena intel i7, 6gt ram, ssd kovalevy, ati radeon hd 59xx 2gt rammilla. Eli kone on ihan tuliterä pöytäkone.
    Windows 7
    7
    136
  12. Kokemuksia Sonera koti-tv:Stä

    Omalta kohdalta alkaa ainakin menemään hermot. Ostin paketin missä 3kk ilmaiseksi mtv paketti ja urho. Nyt on tullut en
    Tv ja radio
    1
    477
  13. Apua kaatuu

    Onkohan jollain ollut saomja ongelmia joskus. Windows 7 toiminut ongelmitta, nyt tulee ruutuun sellaisia vihreitä, sinis
    Apua aloittelijalle
    11
    389
  14. Koti-tv ongelma

    Olen hankkinut soneran koti-tv palvelun mukana tullut modeemi thomson ja motorolan "digiboksi". Toiminut loistavasti kuu
    Digi-tv
    3
    961
  15. Comes with music tietoa?

    Olen harkitsemassa kännykän ostoa cwm palvelulla. Mietinkin että onko mahdollista tallentaa ne tietokoneelta ulkoiselle
    Nokia-puhelimet
    1
    122
  16. kotitv-asennus

    Olin asentamassa Soneran koti-tv:tä kaikki sujui hyvin, laitteiden asennus, salasanojen kirjoittaminen, kunnes alkoi lat
    Sonera
    5
    889
  17. Help ruuvi irtosi

    Kysyisin täältä josko joku tietäisi. Itsellä jo useamman vuoden vanhat Salomonin luistimet ja nyt oli matkalla pudonnut
    Rullaluistelu
    2
    428
  18. windows tikulle?

    Ongelmani on windows 7 ja xp ohjelmat. Eli kysymykseen, onkohan mahdollista asentaa xp muistitikulle jos vain formato
    Windows XP
    6
    322
  19. Neuvoa hieman :D

    Eli tarkoituksena olisi tehdä vanhasta koneesta palvelin, lähinnä palvelemaan kotisivujen tekoa. Eli palvelinpuolen ohje
    Palvelimet
    3
    623
  20. kone tökkii

    Mistäköhän tälläine johtuu olen eheyttänyt levyn ja järjestänyt, käynyt läpi haittaohjelmat jne. Firefox kun on päällä t
    Apua aloittelijalle
    3
    162