KorvenKukalle ...

???

... siis sheriffille toivomus:
Näyttää siltä että palstan ova valloittaneet muut kuin 50 ihmiset. Miten on? Mitä mitä mieltä on sheriffi, olisiko tarpeen tehdä joakin, että päästäisiin ruotuun.
Kyselee nimimerkki: Harmi, miten näin on päässyt käymään

14

334

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

"Harmi, miten on päässyt käymään"

Tulin, luin ja menin sinua pakoon.

• ei ole aihepalstoilla vilinää, kolme- viisi vuotta vanhoihin aloituksiin, joku piruuttaan on vastannut ja saanut aloituksen ylätasoon!
        Että sinne vois viedä persauksensa aloittajakin, jos osaa ees...siirtyä paikasta toiseen.

• niinpäniintainoin

Kaipa Galleria-uudistus saa ihmiset viestittelemään mieleisilleen lootiensa kautta, en ihmettele.
      Ylläpitohan uudistuksen on saattanut voimaan.
      Miten seriffi kenenkään hetuja voi tietää?

• ???

Näyttää myös siltä että yksi ja sama pitää avauksissaan juhlaa, kendah/handek tehtailee kyllästymiseen asti , miksi se on sallittua? Luulisi, ettei vastattaisi...vaan sama meteli jatkuu...

• Hallelujahve.

Jätä lukematta. On se taivaan onni ja jumalan armo, että tollaset sensorit ja ahdasmieliset pikkusielut ei ole keksineen internettiä.

• että Korvenkukka alkaisi päivystää 7/24 palstaovella ja kysyä henkkareita jokaiselta sisäänpyrkijältä? :)

• jepjepjippii

Korvenkukka on sefuna ainakin kahdella palstalla eli 40 ja täällä. Hän on siis sinun ajatuksesi mukaan juuri sellainen, joka on vallannut jommankumman palstan väärin perustein olematta oikeaan ikäkategoriaan kuuluva!
      Hyihyi korvenkukkaa?

• 20-70v

jos on yli 50v on myös yli 40v. Korvenkukka puolestaan voi olla vaikka 20v tai 70v, se kai on se ja sama? Hänhän ei täällä ainakaan sefunikillään pahemmin keskustele.
        Tuskin sefut myöskään näkee kenenkään ikää ja aikuisetkin osaa kirjoittaa lapsellisesti joten ei kirjoitustavastakaan voi vetää varmoja johtopäätöksiä kenenkän iästä. Luulisin että tänne saa kirjoittaa kuka vaan ilman ikärajoitusta.
        Tottakai ne lapselliset sepustelut hand...tyyliin ovat typeriä ja paremminkin chattaamista kuin keskustelua mut sou vat? Kukkaisemme ne pyyhkäisee äkkiä pois.....

• sieltätänne

oikein ota tulta.
      Et tainnut saada mitä olit kalalla.
      Huonot syötit

• Yxitypy

mielestä tänne voi kirjoittaa vaikka kakskymppiset tai kahdeksankymppiset jos haluaa. Kyllä mä livessäkin juttelen kaiken ikäisten kanssa.
      Mistä sä ensinnäkin voit tietää tänne kirjoittavien iän? Me 50 ainakin ollaan usein aika lapsellisia :=))

• tuolla mitään väliä. En minäkään ole ku 29v vasta ja monta vuotta kirjotellut tänne.

• HTZA

täällä tunnistetaan pentuikäiset hyvin, sinutkin.

• Hyhhyhh

Eikö noita alapäätä koskevia aloituksia pitäisi poistaaa. Täällä sentään aikaista ja kokenutta seurakuntaa.

• Ruotuväki

Sinähän olet ruodussa!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      500
      1007
    2. 57
      668
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      574
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      540
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      80
      527
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      461
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe