Silloin aurinko oli kylmä
rakkaus höyrysi sanoissa
punasteli poskissa
ja kihelmöivät väristykset
kulkivat pitkin kehoa.
Muistelen
kun olin matkalla ohitsesi
niin ' se jokin ' sai pysähtymään
ja tähdet silmissäsi toiveeni toteutti
syliin onneni toi.
Niin oli ennen
nyt on nyt kun muistot nuot
kuin räystäiden empivät pisarat
kasvoilleni valuu
joita kyynel helmiä tuuli
armollisen lohduttavasti kuivailee ...
Helmet
8
321
Vastaukset
- aabel
sanoistasi,asetelmistasi, kaihoinen aabel
- runo64-1
... palautteestasi.
no tämä oli kuvausta menosta tähtitaivaille
mutta kun siellä ylhäällä on niin kaunista
joten onni ei kauvaa kestää voi
vaan syöksyy alas
ja se matka pitkä tai lyhyt
jomminkummin vaan ...
hyviä viikonloppuja toivotan.
Kuitenkin ,on parempi kokea joskus rakkautta,vaikka se ei kestäisikään.. Onhan kuitenkin muistoja..
Hyviä hetkiä,voi kerrata mielessään uudestaan ja uudestaan..Mutta,eteenpäin,hankkimaan uusia muistettavia .
Oikein mukavaa sunnuntaipäivää..Ehkäpä tänään tapahtuu ,jotain ihanaa.. Odotellaan.. Iloa! t.Irkku- runo64-1
... ja kokemukset yhteen nivoutuu
ja syntyvät jotakin mitä kuljettaa mukanaan
... elämän repussaan.
aina pitää kulkea eteenpäin
eikä koskaan perääntyä
muutoin voi joutua lähtö pisteeseen
jolloin kaikki on edessä
jälleen ...
koko pitkä matka.
kiitos palautteestasi rakas ystäväin
ja nyt toivotan symppiksille hyvää pyhäpäivää
lämmöllä sydämestäni.
- *laudi*
maahan hiljaa leijailevat
takatalveako meille tuoden
talvirenkaitten vaihtoa
yhä vielä pitkittäen.
Kyyneleet kuivuvat
antaa aika armollisen
unohduksen..
mutta muistot. Niistä
muodostuu eväs tulevalle
jonakin päivänä myös
rakkaus kahdelle kaipaavalle.
kiva nähä :)- runo64-1
... ainakaan vielä vaihda
vasta viikko tai kaksi vapun jälkeen
kun takatalvi aina joka vuosi tulee
yllättää ...
kyyneleet eivät anna unohtaa
vaan muistojen repun kuin kivillä täyttää
hankalaksi ja raskaaksi kantaa
sydän verta tihkuen ...
siitä ilostuin kun sinut 'nähdä' sain
vaikka se jättääkin kaksi jotain kaipaavaa
mutta ehkä joskus aurinko paistaa risukasaakin.
kiitän vierailustasi
lämmöllä sydämestäni toivon
kaikkea hyvää ja kaunista sinua eteenpäin viemää ...
Kiitos nautinnosta.
Maistelin pisaroita räystään alla.- runo64-1
... niin upeilla sanoillaan
runojaan koristava runoilijatar
lämpimät kiitokset
palautteestasi
ja hyvän upean uuden viikon
toivotukset
sinulle lähetän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416