Helmet

runo64

Silloin aurinko oli kylmä
rakkaus höyrysi sanoissa
punasteli poskissa
ja kihelmöivät väristykset
kulkivat pitkin kehoa.

Muistelen
kun olin matkalla ohitsesi
niin ' se jokin ' sai pysähtymään
ja tähdet silmissäsi toiveeni toteutti
syliin onneni toi.

Niin oli ennen
nyt on nyt kun muistot nuot
kuin räystäiden empivät pisarat
kasvoilleni valuu

joita kyynel helmiä tuuli
armollisen lohduttavasti kuivailee ...

8

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aabel

      sanoistasi,asetelmistasi, kaihoinen aabel

      • runo64-1

        ... palautteestasi.

        no tämä oli kuvausta menosta tähtitaivaille
        mutta kun siellä ylhäällä on niin kaunista
        joten onni ei kauvaa kestää voi
        vaan syöksyy alas
        ja se matka pitkä tai lyhyt
        jomminkummin vaan ...

        hyviä viikonloppuja toivotan.


    • Kuitenkin ,on parempi kokea joskus rakkautta,vaikka se ei kestäisikään.. Onhan kuitenkin muistoja..
      Hyviä hetkiä,voi kerrata mielessään uudestaan ja uudestaan..Mutta,eteenpäin,hankkimaan uusia muistettavia .
      Oikein mukavaa sunnuntaipäivää..Ehkäpä tänään tapahtuu ,jotain ihanaa.. Odotellaan.. Iloa! t.Irkku

      • runo64-1

        ... ja kokemukset yhteen nivoutuu
        ja syntyvät jotakin mitä kuljettaa mukanaan
        ... elämän repussaan.

        aina pitää kulkea eteenpäin
        eikä koskaan perääntyä
        muutoin voi joutua lähtö pisteeseen
        jolloin kaikki on edessä
        jälleen ...
        koko pitkä matka.

        kiitos palautteestasi rakas ystäväin
        ja nyt toivotan symppiksille hyvää pyhäpäivää
        lämmöllä sydämestäni.


    • *laudi*

      maahan hiljaa leijailevat
      takatalveako meille tuoden
      talvirenkaitten vaihtoa
      yhä vielä pitkittäen.
      Kyyneleet kuivuvat
      antaa aika armollisen
      unohduksen..
      mutta muistot. Niistä
      muodostuu eväs tulevalle
      jonakin päivänä myös
      rakkaus kahdelle kaipaavalle.


      kiva nähä :)

      • runo64-1

        ... ainakaan vielä vaihda
        vasta viikko tai kaksi vapun jälkeen
        kun takatalvi aina joka vuosi tulee
        yllättää ...

        kyyneleet eivät anna unohtaa
        vaan muistojen repun kuin kivillä täyttää
        hankalaksi ja raskaaksi kantaa
        sydän verta tihkuen ...

        siitä ilostuin kun sinut 'nähdä' sain
        vaikka se jättääkin kaksi jotain kaipaavaa
        mutta ehkä joskus aurinko paistaa risukasaakin.

        kiitän vierailustasi
        lämmöllä sydämestäni toivon
        kaikkea hyvää ja kaunista sinua eteenpäin viemää ...


    • Kiitos nautinnosta.
      Maistelin pisaroita räystään alla.

      • runo64-1

        ... niin upeilla sanoillaan
        runojaan koristava runoilijatar
        lämpimät kiitokset
        palautteestasi
        ja hyvän upean uuden viikon
        toivotukset
        sinulle lähetän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe