Hei!
Olemme lähdössä heinäkuulla Ljubljanan kautta Istriaan autoilemaan ja hakusessa olisi asunto/talo esim. Porecista. Meitä on lähdössä pariskunta vauva ja isovanhemmat. Vinkkejä, mistä etsiä vuokrakämppää?
Asunto Istriassa?
3
697
Vastaukset
- Vee2
Tsekkaa meidän kotisivulta
http://www.bikerpoint.net/bussillaperille/index.php?p=vuokra
erilaisia vaihtoehtoja.
Miten pitkäaikaista vuokraamista olette miettineet?
Meidän vuokra-ajat ovat perjantai-perjantai ja viikko on lyhin vuokra-aika.
Majoitus on korkeatasoinen ja sijaitsee 15 km Porecista rantaviivaa pohjoiseen.
Nettisivulta löydät mun yhteystiedot.jo netissä noihin kämppiin. Hyvältä vaikuttivat, ehkä hiukan rauhallisessa paikassa meidän makuun, vaikka autolla ei sillä niinkään väliä ole. Mutta ongelmaksi taitaa tulla se, että meidän majoitustarve on ti-ti heinäkuun alussa.
- justers
senkun googlaat porecin sivuja netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596