Ikkunan edessä kuun hopeassa kylvet
ja kullaksi muutut
sinä Nainen
näköispatsas itse venuksesta.
Yön virta ei enää höyhen saarille houkutellen vie
vaan aallokoita nostaa
kuin tuulten hyväileviä kosketuksia ...
Kaunis on kalpea autius kehollasi
jonne käteni rantautuu
sykkyrään kiharaasi asettuu
varastaen
sydämesi sykkeen
ja vieden sen rauhan
tehden pitelemättömäksi sinut
Nainen ... venus.
Venus
4
204
Vastaukset
- *laudi*
Peukku tästä !
Paranee vaan
-olet taitava kirjoittaja
Pidin..
sanaton!- runo64-1
... minä näkisin kaiken.
rakkauden sukulainen kaipuu
tämänkin synnytti
ja oli tässä tunturikin mukana mutta
sen jätin sitten pois
kun olisi tullut taas jaarittelua
sen pidemmän kaavan mukaan ...
kiitoksia sinulle ystävä naapuri tunturin
palautteestasi
niinpä sen ilon nyt itselleni saan
että hyvän illan toivotukset sinulle toivottaan saan
lämmöllä sydämestäni.
Niin kauniina näet,meidät naiset..Toivon että emme ole ihan kylmiä,patsaan kaltaisia...Emme ole kultaisia,
vaan meillä sykkii lämmin sydän,vastaanottamassa rakkautta..Mies voi herättää patsaan ja me heräämme henkiin...rakastamaan... Oli kauniisti kirjoitettu..Kiitos tästä luku-kokemuksesta jälleen.
Mukavaa iltaa..ja ILOA! t.Irkku- runo64-1
... kauneutta vain ja sehän on Naisilla ikuista
ja kullaksi tulo tarkoitti rakkaaksi tulemista.
oikeassa olet siinä että mies ' herättää ' Naisen elämään
rakastamaan ja vastaamaan ...
kiitos vierailustasi rakas ystäväin
ja käy lukemassa niissä paikoissa minua mitä olen neuvonut
kun niihin kirjoitan melkein joka päivä
ja tänne en kirjoita kuin silloin tällöin harvakseltaan ...
symppiksien iltaan iloa ja onnea kukkuramitoin toivon
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416