Mahtuuko 195/65 15" kesärengas pyörimään ongelmitta ykköskoppasessa Focuksessa?
Suositus olis 195/60 15", mutta nuo 65:t sais huomattavasti halvemmalla...
Rengaskyssäri
15
380
Vastaukset
- 33333333333333333
65-sarjan rengas on halkaisijaltaan 19 mm suurempi kuin 60-sarjanen.
- halpa lysti
Itse sorvasin renkaista 5 mm:ä ja avasin rälläkällä lokarit. Hyvin pyörivät nyt.
- Autonasentaja
Jos sulla on teräsvanteet, niin onnistuu pienellä muutoksella. Isonna sitä keskiöreikää ja tee uudet ruuvien reijät (5 kpl) 15 mm:ä ylemmäksi vanteessa. Pyörät istuvat hyvin auton alle.
- Justut Brutus
Säästät muutaman kympin ja teet autostasi laiton! Onko se sen väärtti? Rekisteriotteessa on lailliset koot kerrottu. Myy autosi pois ja osta esim vastaava Golf niin saat käyttää 195/65-15 renkaita!
- pelkkääkkö pollisia!
Kuka niitä renkaita tutkii? Luuleeko joku, että poliisin ymmärrys siihen riittää. Typerää tommoinen jatkuva laillisuudella pelottelu. Joo isoveli, pappi ja poliisi näkee tekosi. Jokainen voi laittaa autoonsa sellaiset pyörät, mitkä sinne saa sopimaan!
- MB amg alla
pelkkääkkö pollisia! kirjoitti:
Kuka niitä renkaita tutkii? Luuleeko joku, että poliisin ymmärrys siihen riittää. Typerää tommoinen jatkuva laillisuudella pelottelu. Joo isoveli, pappi ja poliisi näkee tekosi. Jokainen voi laittaa autoonsa sellaiset pyörät, mitkä sinne saa sopimaan!
Katsastusinssi viimeistään. Sulla saa olla vain ne renkaat alla jotka rekisteriotteessa mainitaan
- katsastusinssi
MB amg alla kirjoitti:
Katsastusinssi viimeistään. Sulla saa olla vain ne renkaat alla jotka rekisteriotteessa mainitaan
Sulla saa olla yhtä tuumaa isommat renkaat mitä rekisteriotteessa on mainittu.
- voorti helvetti
Ei voortin romuun kannata ostaa kuin jotkut pinnatut 155/80 renkaat, ehkä tubeless jos haluaa elvistellä
- Itsetunto-ongelmisil
Mä en kyllä ymmärrä isojen ja leveiden renkaiden iiliä. Ne on huonommat märällä, soralla, painavammat, kuluttavat enempi polttoainetta, vesiliirtoherkemmät, kalliimmat. Puhdas kuiva asfaltti on ainut missä ne on paremmat, eli sillon kun pito on paras muutenkin. Pikkupoikien itsetunnon kohotusta.
- voorti helvetti
Itsetunto-ongelmisil kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä isojen ja leveiden renkaiden iiliä. Ne on huonommat märällä, soralla, painavammat, kuluttavat enempi polttoainetta, vesiliirtoherkemmät, kalliimmat. Puhdas kuiva asfaltti on ainut missä ne on paremmat, eli sillon kun pito on paras muutenkin. Pikkupoikien itsetunnon kohotusta.
Kerrankin täällä autopalstalla puhuu vahva kokemuksen ääni. Oikein! "pikkupoikien juttuja".
- Köyhempi
mulla on talvirenkaat kokoa 195/65 R15 ja just ja just sopii pyörimään. Välillä ottaa kiinni lokariin, jos kääntää ja ajaa samalla monttuun. Tosin luntakin voi välillä olla kertynyt kaariin...
195/60/15 mahtuu, ei 65. Näin ainakin aikanaan -04 farkussa. Toinen vaihtoehto on sentin kapeampi 185/65/15, luulis olevan myös halvempi.
- Köyhäilevä
koska joku pölvästi on ostanut niin leveät alumiinivanteet, että kapein mahdollinen kumi on tuo 195. Olikohan ne 7".
- Välitys...
...että isompi rengaskoko pidentää välitystä mikä on 1.4- ja 1.6-moottoreiden kohdalla haitaksi. 1.8 vielä sietää ja 2.0 vie kuin pässiä narusta!
Mittarivirhekin kasvaa.
Osta oikeat kumit.- Voorti-pappa
mittarivirhe itseasiassa pienenee ylikoon renkailla. Itsellä on alla 195/65 15" ja mittarivirhe on nolla. Ainakin tienvarsitutkien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119