Rengaskyssäri

Köyhäilevä

Mahtuuko 195/65 15" kesärengas pyörimään ongelmitta ykköskoppasessa Focuksessa?
Suositus olis 195/60 15", mutta nuo 65:t sais huomattavasti halvemmalla...

15

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33333333333333333

65-sarjan rengas on halkaisijaltaan 19 mm suurempi kuin 60-sarjanen.

• halpa lysti

Itse sorvasin renkaista 5 mm:ä ja avasin rälläkällä lokarit. Hyvin pyörivät nyt.

• Autonasentaja

Jos sulla on teräsvanteet, niin onnistuu pienellä muutoksella. Isonna sitä keskiöreikää ja tee uudet ruuvien reijät (5 kpl) 15 mm:ä ylemmäksi vanteessa. Pyörät istuvat hyvin auton alle.

• Justut Brutus

Säästät muutaman kympin ja teet autostasi laiton! Onko se sen väärtti? Rekisteriotteessa on lailliset koot kerrottu. Myy autosi pois ja osta esim vastaava Golf niin saat käyttää 195/65-15 renkaita!

• pelkkääkkö pollisia!

Kuka niitä renkaita tutkii? Luuleeko joku, että poliisin ymmärrys siihen riittää. Typerää tommoinen jatkuva laillisuudella pelottelu. Joo isoveli, pappi ja poliisi näkee tekosi. Jokainen voi laittaa autoonsa sellaiset pyörät, mitkä sinne saa sopimaan!

• MB amg alla
        pelkkääkkö pollisia! kirjoitti:

Kuka niitä renkaita tutkii? Luuleeko joku, että poliisin ymmärrys siihen riittää. Typerää tommoinen jatkuva laillisuudella pelottelu. Joo isoveli, pappi ja poliisi näkee tekosi. Jokainen voi laittaa autoonsa sellaiset pyörät, mitkä sinne saa sopimaan!

Katsastusinssi viimeistään. Sulla saa olla vain ne renkaat alla jotka rekisteriotteessa mainitaan

• katsastusinssi
        MB amg alla kirjoitti:

Katsastusinssi viimeistään. Sulla saa olla vain ne renkaat alla jotka rekisteriotteessa mainitaan

Sulla saa olla yhtä tuumaa isommat renkaat mitä rekisteriotteessa on mainittu.

• voorti helvetti

Ei voortin romuun kannata ostaa kuin jotkut pinnatut 155/80 renkaat, ehkä tubeless jos haluaa elvistellä

• Itsetunto-ongelmisil

Mä en kyllä ymmärrä isojen ja leveiden renkaiden iiliä. Ne on huonommat märällä, soralla, painavammat, kuluttavat enempi polttoainetta, vesiliirtoherkemmät, kalliimmat. Puhdas kuiva asfaltti on ainut missä ne on paremmat, eli sillon kun pito on paras muutenkin. Pikkupoikien itsetunnon kohotusta.

• voorti helvetti
        Itsetunto-ongelmisil kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä isojen ja leveiden renkaiden iiliä. Ne on huonommat märällä, soralla, painavammat, kuluttavat enempi polttoainetta, vesiliirtoherkemmät, kalliimmat. Puhdas kuiva asfaltti on ainut missä ne on paremmat, eli sillon kun pito on paras muutenkin. Pikkupoikien itsetunnon kohotusta.

Kerrankin täällä autopalstalla puhuu vahva kokemuksen ääni. Oikein! "pikkupoikien juttuja".

• Köyhempi

mulla on talvirenkaat kokoa 195/65 R15 ja just ja just sopii pyörimään. Välillä ottaa kiinni lokariin, jos kääntää ja ajaa samalla monttuun. Tosin luntakin voi välillä olla kertynyt kaariin...

• 195/60/15 mahtuu, ei 65. Näin ainakin aikanaan -04 farkussa. Toinen vaihtoehto on sentin kapeampi 185/65/15, luulis olevan myös halvempi.

• Köyhäilevä

koska joku pölvästi on ostanut niin leveät alumiinivanteet, että kapein mahdollinen kumi on tuo 195. Olikohan ne 7".

• Välitys...

...että isompi rengaskoko pidentää välitystä mikä on 1.4- ja 1.6-moottoreiden kohdalla haitaksi. 1.8 vielä sietää ja 2.0 vie kuin pässiä narusta!

Mittarivirhekin kasvaa.

Osta oikeat kumit.

• Voorti-pappa

mittarivirhe itseasiassa pienenee ylikoon renkailla. Itsellä on alla 195/65 15" ja mittarivirhe on nolla. Ainakin tienvarsitutkien perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2277
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2168
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1927
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1252
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1119
    Aihe