Missä Linux-käyttäjät?

linuxsucks

Linux-käyttäjät varmaan taas kääntelevät kerneliä kun on niin hiljaista.

17

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy korjata pojan mopoa, kaasuvaijeri poikki eikä löytynyt ihan samanlaista, tuollainen falmex motorsin 50cc minicrossi, joutuu jonkin verran fixaamaan sitä varaosaa.
      Sitten jatkan CAD-kuvan tekemistä talosta, muuten alkaa olemaan valmista mutta joitakin senttiheittoja on vielä jotka täytyy saada korjattua, mahdollisimman mittatarkka kuva on hyvä.

Iltapäivällä istutan muutama kirsikkapuun, valmistelen kesäksi uima-altaan pohjaa ja lopuksi mene vielä piikkaamaan toisen kylppärin lattiaa auki. Eilen jo piikkasin osan betonista pois, alta löytyi 10 senttiä kuivaa hiekkaa joka nyt pitää lapioida sankoihin ja kantaa pihalle.

Kernelin kääntämisistä en tiedä enkä ehtisikään.

• Mandrake 10.1

Todennäköisesti se kääntää kerneliä, joka siihen kykenee, kernelin kääntö on myös wintoosassa mahdollinen. Niin että kaikki mikkisoftaväki kernelitalkoisiin.

• Edward Lindgren

Kerneli kääntyy Windowsissa automaattisesti ja esiin tulee nätti sininen ruutu valkoisella tekstillä. Sitä voi sitten muokata kehittyneellä edlin-ediorilla.

• linuxsucks

Linux-käyttäjät kääntävät huomion kernelin kääntämisestä. Kaikkien veljieni perheet (10 veljeä) ovat meillä vierailemassa. Meillä kaikilla on vähintään viisi lasta. Meitä on yhteensä 60 (vaimot ja lapset mukaan luettuna). Ajattelimme mennnä erääseen kalliiseen ravintolaan. Minä tietysti herrasmiehenä maksan. 100 €/pää. Meitä on yhteensä 70 eli koko aterian hinta on 100*70=7000€. Ei Linux-käyttäjillä ole tähän varaa.

Ennen kuin joku sanoo että olen Pentti, niin EN OLE eikä Pentti ole yksi veljistäni. Pentti on vain suurin idolini ja häneltä olen saanut vaikutteita.

• kotiin

Niin sossuhan se yleensä rahoittaa nuo maahanmuuttajien/romaanien menot, mutta tuskimpa
        sentään 100 eurolla/nuppi menee tuo lasku läpi luukulla.
        Onneksi tuo sdp sentään pistää rautaa rajalle ja rajat kiinni.

• linuxsucks
        kotiin kirjoitti:

Niin sossuhan se yleensä rahoittaa nuo maahanmuuttajien/romaanien menot, mutta tuskimpa
        sentään 100 eurolla/nuppi menee tuo lasku läpi luukulla.
        Onneksi tuo sdp sentään pistää rautaa rajalle ja rajat kiinni.

Linux-käyttäjän kateutta taas.

• Arttu Perkele
        linuxsucks kirjoitti:

"Meitä on yhteensä 60"
        "Meitä on yhteensä 70"
        Vaivaako muistinmenetys vai valehteletko näin huolimattomasti

• linuxsucks
        Arttu Perkele kirjoitti:

"Meitä on yhteensä 60"
        "Meitä on yhteensä 70"
        Vaivaako muistinmenetys vai valehteletko näin huolimattomasti

Oho. Se oli kirjoitusvirhe. Oikea on tuo 70. Virheitä sattuu myös minulle. Ruoka oli muuten hyvää.

• ............

>Linux-käyttäjät kääntävät huomion kernelin kääntämisestä.<

Ei mitään huomiota käännetä! Me vaan EI TODELLAKAAN KÄÄNNETÄ KERNELIÄ. SIKSI KUN EI TARVII! Mikä siinä on finninaaman niin vaikeaa tajuta?

>Kaikkien veljieni perheet (10 veljeä) ovat meillä vierailemassa. Meillä kaikilla on vähintään viisi lasta. <

Ei ei ei! SULLA ainakaan ei ole lapsia! Sä olet vielä teini-iässä, murrosiässä veikkaisin joten olet liian nuori isäks, toisekseen mä toivon ettet ikinä tule saamaankaan lapsia. Niistä tulisi kuitenkin samanlaisia idiootteja kuin itsekin olet! Siksi toisekseen, en usko että sulla 10 veljeä on, tai sitten olet joku somppu tai jehovan todistaja tahi joku pohjanmaalainen uskovainen joille ei ehkäisyä sallita.

>Meitä on yhteensä 60 (vaimot ja lapset mukaan luettuna). Ajattelimme mennnä erääseen kalliiseen ravintolaan.<

Hah, keksit vaan nälkäsenä noita tarinoitas! Et sinä mihkään raflaan pääse!

>Minä tietysti herrasmiehenä maksan.<

KORJAUS: Sinä ET ole mikään herrasmies. Herrasmiehet ei kuluta aikaansa trollaten Sodat-palstalla ja vinkuen "missä ne linuxistit nyt on".

> 100 €/pää. Meitä on yhteensä 70 eli koko aterian hinta on 100*70=7000€. Ei Linux-käyttäjillä ole tähän varaa. <

Jaa vai eikö? Mistä helvetistä sä olet saanut päähäs A. sen että SULLA muka olis varaa ja B. sen että linuxistit olisi kaikki köyhiä??? Linuxeja käyttää rikkaatkin!

>Ennen kuin joku sanoo että olen Pentti, niin EN OLE eikä Pentti ole yksi veljistäni. Pentti on vain suurin idolini ja häneltä olen saanut vaikutteita.<

Haista nyt paska. PENTTI SINÄ OLET VAIKKA MITÄ VÄITTÄISIT! Ei kukaan tervejärkinen pidä Penttiä idolinaan, ja tuskin häiriintynytkään. Pentti nyt on poikkeus koska Pentillä ei ole kavereita ainuttakaan niin hän pitää itse itseään idolinaan, sivupersoonineen.

• ...............
        linuxsucks kirjoitti:

>Linux-käyttäjän kateutta taas.<

Ei me olla kateellisia sulle, ei luusereita yleensä kadehdita!

• -Väsynyt-

Viime perjantaina ja torstaina kerneli päivitettiin kaksi kertaa päivässä... oli siinä taas kääntämistä saatana!
      http://www.linux.org/news/

Eikö tuota kerneliä saada mitenkään toimivaksi... tänäkin vuonna sitä on paikattu ja parsittu jo kymmeniä kertoja ja pahimmillaan useita kertoja päivässä.

• mie täältä

..pirua tuota kerneliä kääntää, oikeinpäin tuo vaikuttaisi tuolla olevan. Antaa niitten kääntää jotka osaa kääntää, mulle riittää että Ubuntu toimii!
        Kiassa sen sijaan on 7n vuoden takuu, älä käännä Kian kerneliä itse, ettei lopu se takuu.. Ja hyvähän se on että päivittävät, pysyy auto tuoreena.

• Computeruser75

Nauttii auringonpaisteesta ja lähteekin tästä sataman terassille oluelle. Nuo mun Linux palvelimet kun ovat tähänkin asti toimineet ilman mitään kernelinkääntöjä saatikka muita säätöjä.
        Työasemassakaan ei ole tarvinnut kerneliä kääntää tosin en työasemassa käytä Linuxia, enkä myöskään Windowsia....

Ja mitä tulee noihin kernelin päivityksiin... jokainen osaa lukea mitä päivitys tuo tullessaan ja sitten siitä päätellä tarvitseeko edes päivittää omiin tarpeisiin. Jos kernelin päivitys xny tuo tuen laitteelle abc ja sulla ei sitä laitetta abc ole eikä varmaan edes tule niin tarvitseeko päivittää...
        Sotaa epätoivoisesti lietsovat älykääpiöt, järki käteen sodassakin... ainiin, vaikeaa ottaa käteen sitä mitä ei ole!

• pakko ole

itse kääntää mutta sen verran paljon pitää tietää ja ymmärtää tietokoneista, ettei se tuollaiselta wintoys-peelolta edes onnistuisi.

• ulkoa tekemästä ensi talven polttopuita...
      Seuraavaksi pitäis mennä ASENTAAN uusiksi eräs XP (EI OLE user error, vaan se normi setti, wanha asennus ja pikku hiljaa kone tukkoon)! ;-)

• Itse en enää korjaile Windowseja ilmaiseksi, joten suku ja tuttavat ovat joukolla siirtyneet Linuxeihin odottaessaan minulta palvelun jatkuvan pullakahvipalkalla.

Nyt en enää saa niitä pullakahveita kun ne Linuxit vaan toimii... : (

• ...............

Ihan tuntuu siltä että heti jos on hiljaista etkä muuten saa tapella kenenkään kanssa, niin sitten heität tollasen LAPSELLISEN trollauksen. Onko lapsella noin yksinäistä todella??

Ei me mitään kerneleitä käännellä! MEILLÄ ON ELÄMÄÄ eikä meidän tule päivystää jonkun räkäposkisen windowstrollin takia täällä 24/7!

Joten haista paska vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe