Mikä salaisuus on tämä naisilla toimiva sisäinen kompassi?Yleensähän naispuoliset henkilöt harvemmin eksyvät koska heillä täytyy olla jonkinlainen ilmansuuntatutka joka paljastaa erehtymättä kaikki maamerkit.Tämä tuli mulle hyvin selväksi eilen illalla kun päätin testata tota asiaa.Vaimolta salaa mä muutin makuuhuoneessa meidän parisängyn asentoa enkä puhunut siitä mitään.Voitte kuvitella mun tyrmistykseni: Kun oltiin sitten vähän aikaa myllätty pimeässä niin vaimo sanoi aivan kuin ohimennen että voisitkos hinkata välillä sitä hautausmaan puoleista reunaa!-Miten ihmeessä se osasi sen sanoa jos ei vaisto ohjannut!
Naisen vaisto...
17
289
Vastaukset
- HTZA
roskaan joku, aikuinen, vastaa....?
- HTZA
Heitin vain kommentin.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
Heitin vain kommentin.
oikein kestä teinipoikamaisia "vitsejä".
Osaan minäkin näitä "kansakoulu"-juttuja mutta en sellaisia kirjoita, en sitten millään. Vanha kärttyinen mies, jos ei muuta vastattavaa ole, voisit olla vastaamatta ollenkaan.
Alat toistaa jo itseäsi.- HTZA
k-kotton kirjoitti:
Vanha kärttyinen mies, jos ei muuta vastattavaa ole, voisit olla vastaamatta ollenkaan.
Alat toistaa jo itseäsi.ja kurttuinen, se on totta, mutta en kärttyinen.
Ja minä en vastannut, vaan kommentoin.
Nyt vastaan.
Edelleen on vastauksia tullut joilla pyritään nostamaan hommaa pinnalle, mielestäni, tylsällä tyylillä.
En minä sitä halua estää.
H.
- hairioilmoitus
Maailman paras kirjanpitäjä, joka ei koskaan tehnyt yhtään virhettä, kuoli. Naishenkilö.
Alaisensa ryntäsivät heti tutkimaan vainajan työpöydän laatikoita löytääkseen edes pienen vihjeen siitä, miksi naiskirjanpitäjä oli niin virheetön työssään.
Laatikosta löytyi lunttilappu jossa luki että: "Debet on ikkunan puolella".
Uskon että vaimosi toimintoja ei ohjaa vaisto vaan hänelläkin on jokin sisäinen lunttilappu missä asennossa sänky on kun....mylläätte pimeässä :/
Hauskaa mylläämistä ja tulevaa wappua Luotain-56! - Meriläinen
Ehkä oli huomannut tullessaan siihen sänkyyn että asentoa oli muutettu, niin hyvä on naisen vaisto, se näkee tapahtuneet :)
- GloriaJoy
on ne vesisuonet siel makkuuhuoneen alapuolel olevas maassa, jotka heti viestittäänaisen kinttuloil et linjaus on nyt korjattu pari astetta sinne ja sinne.
porttikongiin! XD
- Luotain-56
puutarhavajaan!:-)
- hairioilmoitus
Luotain-56 kirjoitti:
puutarhavajaan!:-)
metrotunnelin aukkoon?
- siviili
hairioilmoitus kirjoitti:
metrotunnelin aukkoon?
hissikuiluun?
- mitäkä mies
Mistä hemmetistä ne naiset kaiken voivatkin tietää ja jos eivät tiedä,saavat tietoonsa ovelilla kysymyksillään.
Ilman suunnat on ihan selviö naisille,vaikka kuinka yrität eksyttää kaupungin sokkeloihin,ei onnistu,nainen löytää aina minut ja palauttaa lähtöpisteseen,eli kotiin.
Kerran testasin puolisoni suunta vaistoa marjareissulla,sanoen:lähdetään jo autoa kohden,kun astia alkaa olla täynnä.Lähdin tahallaan vika suuntaan,samalla poimien marjoja.Ajattelin että mennään jokunen kilometri tahallaan ja sitten väitän että ollaan eksyksissä..Hämmästys oli suunnaton,kun puoliso sanoi:Mun astiaan ei mahdu enempää,odotan auton luona sinua,jos haluat poimia sen täyteen..Olin vahingossa mennytkin oikeaan suuntaan...Ne naiset:)) - nagatappi
Minä kun vaihdoin sängynpaikkaa niin kädellä oli työ löytää kulli iltaonanointiin.
Ketjun "kurttu"kommenttisi.
Ps Akka vielä hakusessa mutta navigaattori on.- naksumaksi
missä on kaapin paikka ja missä mieskin luuhaa, tämä on tosi.
- nagatappi
naksumaksi kirjoitti:
missä on kaapin paikka ja missä mieskin luuhaa, tämä on tosi.
jos sanoo(sanoit vaistoaa)kaapin paikan mutta kun (x) yritti tehdä väkisin herrasmiehen vaatimalla lemmenheinääni kuljetettavaksi vasemmassa lahkeessa oli liikaa(hänen mukaan herrasmiehet kuljettavat sitä siellä).
Vasen on viittaus poliittiseen punaiseen jota minäkin näin ko tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933