Miehet pettämät, mutta roikkuvat

varapanoksiko vain?

Miten herranjumala eronneen 40 miehen kanssa pystyy luomaan täysjärkisen suhteen? En tarkoita mitään ahdistavaa paita ja perse-suhdetta, mutta sellaista suhdetta, jossa asutaan erillään, mutta pelisäännöt luodaan ja luottamus pelaa?

Olen eroni jälkeen tutustunut ja sitten tapaillut pidempään (siis jo useita kuukausia) kahta miestä. Molemmissa kävi niin, että mies jossain vaiheessa petti minua ja salasi viimeiseen asti tilanteen.

Kun sitten asioiden valjettua katkaisin suhteet, molemmat jäivät roikkumaan ts. alkoivat viestitellä jälkeenpäin niitä näitä ja sitten vähän niitäkin. Ikäänkuin mitään loukkaamista ei olisi koskaan edes tapahtunut.

Ensimmäisessä tapauksessa mies oli jo alkanut seurustella ja koin asian jo lähes nettikiusaamisena ja katkaisin lopulta välit tosi väkivaltaisesi selittelemättä - mistä mies suuttui ja viestitteli siitäkin vielä. Toisen sain lopettamaan asiallisemmin.

Nyt mietin onko omassa käytöksessäni joku vika? Olenko liian kiltti/asiallinen? Olettavatko miehet että aikuisten suhteissa pettäminen ja pelehtiminen siellä täällä on ihan sallittua ja katkaistua suhdetta voi kyllä vielä jatkaa jotenkin, vaikkei kunnon luottamusta ole alun alkaen edes syntynyt? Suostuvatko muut nelikymppiset naiset tällaiseen järjestelyyn?

Olen aktiivinen lapseton, hyvin toimeentuleva ja kauniiksikin kehuttu nainen. Enkä mielestäni turhan nipo. Pettämisenkin sallisin kertaluonteisesti suhteen alussa, jos se luvataan jäävän ainutkertaiseksi, mutta kummassakaan näin ei käynyt.


Tuota muka "ystävyyden" varjolla roikkumista en siis ymmärrä lainkaan. Itse erehdyn joskus miehissä, mutta ystäväni valitsen tarkkaan. Exään pidän satunnaisesti yhteyttä, mutta meillä onkin takana vuosikymmenen suhde, joka päättyi ilman kolmansia osapuolia. Seksiä tihkuvia tekstiviestittelijöitä ja pettäviä nettirunkkaajia en todellakaan pidä ystävyyteni arvoisena.

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Miehetkin kiitos saisivat vähän valaista tätä ajattelutapaa... tätäkö tämä nyt on 2010-luvulla?

39

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-o-

      vakavammin ja miksi? Haluaisitko pystyä ymmärtämään jompaa kumpaa vai miksiajattelet asiaa enää? Joskus vanha pari palaa yhteen vuosienkin päästä.

    • ..Topias

      Suhteen päättymisen jälkeistä roikkumista tai ahdistelua en ala puolustelemaan. Se on luonnevamma ja todella moukkamaista käytöstä. Mutta itse suhteesta. 40 eronnut mies ei varmaan heti etsi uutta vaimoa etenkin jos on pettynyt edellisessä suhteessa vaan haluaa olla varovainen. On kyllä taipumusta ajatella että aikuisten suhteessa esim. yhteinen yö ei heti tarkoita että mennään naimisiin. Tietenkään ei pidä sitä luvatakkaan. Joillain saman ikäisillä naisilla tuo ajatus tuntuu olevan eli raja vedetään seksiin. Jos mies on sitä halunnut niin oletetaan sen johtavan avioliittoon. Ehkä teilläkin ajatus suhteen laadusta on ollut eri. En tietenkään tiedä mitä on puhuttu ja luvattu.

      Vaikka kaiken aina pitää perustua rehellisyyteen niin jos tapailee useampaa naista samaan aikaan niin ei kai niistä toisista kesksutella ja kerrota ? Eikö se olisi ajattelematonta ?

      • nuuh

        useampaa samaan aikaan niin on niin kuin supermarketissa. Sitten vaan valitsee mieleisensä paketin, mutta en usko, että se on syvällistä. Mutta ihmisten elämässä usein syvällistä ei olekaan pahemmin. Mä ajattelin ilahduttaa itteeni. Niin sanotaan mainoksessakin "Ilahduta itseäsi" ja mäkin sen arvoinen, jokainen on ja vähän miettiä tätä kotia ja sisustusta. Mutta miehiä mä shoppaile vaan kukkia.


      • varapanoksiko vain?

        Kiitos Topiakselle fiksusta vastauksesta.
        Sen verran selvennystä, että kummankaan kanssa kyse ei ollut siitä, että minä olisin painostanut suhteeseen. En halua avioliittoon, en edes yhteen asumaan. Ensimmäiseen en edes ottanut yhteyttä kertaakaan alun jälkeen (kun huomasin että mies ei ole valmis suhteeseen), mies oli aina se aktiivinen osapuoli.

        Tämän toisen kanssa tapailimme säännöllisesti, oltiin päivittäin yhteydessä ja sovittiin, että muita ei seksimielessä harrasteta vaikka molemmilla on mies/naispuolisia ystäviä ja vilkas sosiaalinen elämä. Alunperin tämä sovittiin miehen aloitteesta. Tapailua oli takana jo puoli vuotta, kun pettäminen paljastui.

        Eniten ihmettelen sitä, miksi molemmat olettivat, että heillä on oikeus "hallita elämääni" säännnöllisillä yhteydenotoilla jälkeenpäin, vaikka suhteet yhteisymmärryksessä selvin sanoin päätettiin. Ensimmäisellä miehellä oli jopa uusi kumppani, mutta pahimmillaan hän otti yhteyttä minuun joka toinen päivä - innostui vielä lisää kun kuuli että seurustelen. Ja tämä vielä vuosi/puolitoista suhteemme päättymisen jälkeen!

        Nykyiset nettiyhteydetkö/kännykät tähän kannustavat? Nauttivatko miehet tällaisesta virtuaaliyhteyden ylläpitämisestä naiseen loputtomiin - vaikka asialliseen suhteeseen heistä ei ole, eikä näköjään edes haluja sellaiseen?
        Annanko vääränlaisia viestejä?

        Mielestäni luottamus on vielä isompi asia suhteessa jossa asutaan erillään ja nähdään esim vain kerran viikossa. Jos haluan pelkkää seksiä, harrastan mieluummin vaikka yhdenillan juttuja kuin olen parterin kanssa joka esittää minulle muuta ja paneskelee siellä täällä


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        useampaa samaan aikaan niin on niin kuin supermarketissa. Sitten vaan valitsee mieleisensä paketin, mutta en usko, että se on syvällistä. Mutta ihmisten elämässä usein syvällistä ei olekaan pahemmin. Mä ajattelin ilahduttaa itteeni. Niin sanotaan mainoksessakin "Ilahduta itseäsi" ja mäkin sen arvoinen, jokainen on ja vähän miettiä tätä kotia ja sisustusta. Mutta miehiä mä shoppaile vaan kukkia.

        jos mä saisin mitä huvittaa tällä hetkellä niin mä olisin upeessa hotellin terassilla ja seurustelisin Clint Eastwoodin kanssa. No ihan ystävänä ja keskusteltas vaan. Aurinko paistaisi ja ihana näkymä vihreälle nurmelle avautuisi edessä.Nauttisin hedelmäistä aamiaista Sheraton ykköshotellissa. Kaikki olisivat iloisia. Mutta on mulla yks tyyppi täällä. Tommonen paksu kimalainen, joka tulee koko ajan partsille, vaikka siellä ei oo mitään. Kyllä mäkin oon aika pinnallinen.


      • ..Topias
        varapanoksiko vain? kirjoitti:

        Kiitos Topiakselle fiksusta vastauksesta.
        Sen verran selvennystä, että kummankaan kanssa kyse ei ollut siitä, että minä olisin painostanut suhteeseen. En halua avioliittoon, en edes yhteen asumaan. Ensimmäiseen en edes ottanut yhteyttä kertaakaan alun jälkeen (kun huomasin että mies ei ole valmis suhteeseen), mies oli aina se aktiivinen osapuoli.

        Tämän toisen kanssa tapailimme säännöllisesti, oltiin päivittäin yhteydessä ja sovittiin, että muita ei seksimielessä harrasteta vaikka molemmilla on mies/naispuolisia ystäviä ja vilkas sosiaalinen elämä. Alunperin tämä sovittiin miehen aloitteesta. Tapailua oli takana jo puoli vuotta, kun pettäminen paljastui.

        Eniten ihmettelen sitä, miksi molemmat olettivat, että heillä on oikeus "hallita elämääni" säännnöllisillä yhteydenotoilla jälkeenpäin, vaikka suhteet yhteisymmärryksessä selvin sanoin päätettiin. Ensimmäisellä miehellä oli jopa uusi kumppani, mutta pahimmillaan hän otti yhteyttä minuun joka toinen päivä - innostui vielä lisää kun kuuli että seurustelen. Ja tämä vielä vuosi/puolitoista suhteemme päättymisen jälkeen!

        Nykyiset nettiyhteydetkö/kännykät tähän kannustavat? Nauttivatko miehet tällaisesta virtuaaliyhteyden ylläpitämisestä naiseen loputtomiin - vaikka asialliseen suhteeseen heistä ei ole, eikä näköjään edes haluja sellaiseen?
        Annanko vääränlaisia viestejä?

        Mielestäni luottamus on vielä isompi asia suhteessa jossa asutaan erillään ja nähdään esim vain kerran viikossa. Jos haluan pelkkää seksiä, harrastan mieluummin vaikka yhdenillan juttuja kuin olen parterin kanssa joka esittää minulle muuta ja paneskelee siellä täällä

        Kuten sanottu, itsellä ei ole tapana tyrkyttää itseä kenellekkään joka on ilmaissut ettei kiinnosta ja itsetuntoni kestää se mainiosti eli ei ole tarvetta myöskään kuittailla. Ehkäpä tosiaan se nykyään on helppoa ja vaivatonta kun on nettiyhteydet ja muut. Ehkä ajattelevat että naista imartelee kun on yhteydessä ja tekevät sitä sen enempää ajattelematta "varmuuden vuoksi" jos myöhemmin natsaisi. Tai sitten eivät kestä ettei toista kiinnosta ja kiusaavat. Paha mennä sanomaan. Typerää joka tapauksessa heiltä. Tuollainen suhde jossa asutaan erillään ja nähdään vain kerran viikossa voi olla pelkkä seksisuhde tai sitten paljon enemmänkin. Kunhan kumpikin tietää miten on. Jos on itselle rehellinen niin kyllä sen tietää.


      • Samanlainen Onni
        varapanoksiko vain? kirjoitti:

        Kiitos Topiakselle fiksusta vastauksesta.
        Sen verran selvennystä, että kummankaan kanssa kyse ei ollut siitä, että minä olisin painostanut suhteeseen. En halua avioliittoon, en edes yhteen asumaan. Ensimmäiseen en edes ottanut yhteyttä kertaakaan alun jälkeen (kun huomasin että mies ei ole valmis suhteeseen), mies oli aina se aktiivinen osapuoli.

        Tämän toisen kanssa tapailimme säännöllisesti, oltiin päivittäin yhteydessä ja sovittiin, että muita ei seksimielessä harrasteta vaikka molemmilla on mies/naispuolisia ystäviä ja vilkas sosiaalinen elämä. Alunperin tämä sovittiin miehen aloitteesta. Tapailua oli takana jo puoli vuotta, kun pettäminen paljastui.

        Eniten ihmettelen sitä, miksi molemmat olettivat, että heillä on oikeus "hallita elämääni" säännnöllisillä yhteydenotoilla jälkeenpäin, vaikka suhteet yhteisymmärryksessä selvin sanoin päätettiin. Ensimmäisellä miehellä oli jopa uusi kumppani, mutta pahimmillaan hän otti yhteyttä minuun joka toinen päivä - innostui vielä lisää kun kuuli että seurustelen. Ja tämä vielä vuosi/puolitoista suhteemme päättymisen jälkeen!

        Nykyiset nettiyhteydetkö/kännykät tähän kannustavat? Nauttivatko miehet tällaisesta virtuaaliyhteyden ylläpitämisestä naiseen loputtomiin - vaikka asialliseen suhteeseen heistä ei ole, eikä näköjään edes haluja sellaiseen?
        Annanko vääränlaisia viestejä?

        Mielestäni luottamus on vielä isompi asia suhteessa jossa asutaan erillään ja nähdään esim vain kerran viikossa. Jos haluan pelkkää seksiä, harrastan mieluummin vaikka yhdenillan juttuja kuin olen parterin kanssa joka esittää minulle muuta ja paneskelee siellä täällä

        tietenkään sanoa, itselleni tuli mieheen kun tätä luin että, ns. ensimmäinen mies. On jotenkin itsensä kanssa vielä hakusessa. Ei oikeastaan tiedä mitä haluaa.Tuli kuva sellainen että, hän ei pysty jostain syystä kovin syvälliseen suhteuseen missä vaadittaisiin enemmänkin sitten jossain vaiheessa sitä oikeaa sitoutumista. Hyvä että, pääsit eroon: Kokemusksesta tämän ja vanhempana naisena jo tiedän kuinka vaikeaa on joidenkin päästää irti. Sitten kun kummatkin ovat haivaineet että, tästä nyt ei taida tulla sitten mitään. Ole onnellinen siitä että, suhde ei jatkunut tämän pidemmän aikaa. Mitä useampi vuosi vierähtää tällaisen ihmisen rinnalla (kysymys ei sukupuolisidonnainen vaan enemmänkin persoonasidonnainen). Sen vaikeampaa sinulle.

        Tuossa kun luin kirjoitustasi. Tuli itsellen sellainen kuva kuitenkin sinusta. Että, vielä kaipaat sitä parisuhdetta...ja sitoutumusta. Kunhan vain oikean löydät itsellesi rinnallesi.

        Onnea. Etsintään.;)) Hän tulee vielä rinnallesi jos, niin on tarkoitettu. Aivan varmasti. Ole vain kärsivällinen.


      • ap.
        Samanlainen Onni kirjoitti:

        tietenkään sanoa, itselleni tuli mieheen kun tätä luin että, ns. ensimmäinen mies. On jotenkin itsensä kanssa vielä hakusessa. Ei oikeastaan tiedä mitä haluaa.Tuli kuva sellainen että, hän ei pysty jostain syystä kovin syvälliseen suhteuseen missä vaadittaisiin enemmänkin sitten jossain vaiheessa sitä oikeaa sitoutumista. Hyvä että, pääsit eroon: Kokemusksesta tämän ja vanhempana naisena jo tiedän kuinka vaikeaa on joidenkin päästää irti. Sitten kun kummatkin ovat haivaineet että, tästä nyt ei taida tulla sitten mitään. Ole onnellinen siitä että, suhde ei jatkunut tämän pidemmän aikaa. Mitä useampi vuosi vierähtää tällaisen ihmisen rinnalla (kysymys ei sukupuolisidonnainen vaan enemmänkin persoonasidonnainen). Sen vaikeampaa sinulle.

        Tuossa kun luin kirjoitustasi. Tuli itsellen sellainen kuva kuitenkin sinusta. Että, vielä kaipaat sitä parisuhdetta...ja sitoutumusta. Kunhan vain oikean löydät itsellesi rinnallesi.

        Onnea. Etsintään.;)) Hän tulee vielä rinnallesi jos, niin on tarkoitettu. Aivan varmasti. Ole vain kärsivällinen.

        Tuli hyvä olo.

        Kyllä - kaipaan sitoutumista, mutta vaikeaa se on, kun niin moni mies ei sitoutua tahdo. Ja muutenkin harvassahan ovat ne oikeat, ne joihin haluaa itse sitoutua.

        Persoonaan liittyviä ongelmia epäilin itsekin tämän ensimmäisen miehen kohdalla. Oli tunne etten saa happea ja varsinkin ne uuden suhteeni aikana tehdyt ehdotukset koin loukkaavina paitsi itseäni myös sitä silloista miestäni kohtaan. Hänellä oli selvä hallitsemisen tarve.


      • :(
        nuuh kirjoitti:

        useampaa samaan aikaan niin on niin kuin supermarketissa. Sitten vaan valitsee mieleisensä paketin, mutta en usko, että se on syvällistä. Mutta ihmisten elämässä usein syvällistä ei olekaan pahemmin. Mä ajattelin ilahduttaa itteeni. Niin sanotaan mainoksessakin "Ilahduta itseäsi" ja mäkin sen arvoinen, jokainen on ja vähän miettiä tätä kotia ja sisustusta. Mutta miehiä mä shoppaile vaan kukkia.

        Täälä jos missä on supermarketti meininki, tulee fiilis jostain lihamarkkinoista. Tiskin takaa katsellaan kuvia jos ei ole kuvaa vaihdetaan -emeilitse. Jos pärstä ei kiinosta haetaan seuraavaa, tai otetaan väliaikasesti joku jota ei arvosteta ihmisenä vaan tuotteena. kunnes löytyy parempi :(


    • minäyksin

      Kyse lienee siitäkin että miehet ei osaa sitoutua edes sellaseen "ei paita-perse suhteeseen. Varsinkaan 40llä on omat tapansa, tottumuksensa ja halu olla niinkun lystää jne. Mussa yrittää roikkua "ystävänä"yks tyyppi ja koen että se on vaan sellasta et jospa tärppäisi joskus, eli saisi jos ei muualta satu saamaan.
      Selvästi sitä panettaa kun ottaa yhteyttä mutta en ala. Miehen suurinpia tarpeita on seksuaaliset tarpeet, hormonit sen sanelee.

      Ei sussa välttämättä mitään vikaa ole, se voi olla tää vaan mistä edellä kirjotin. Tai sit se että jos ei tavallaan vaadi miestä sitoutumaan kunnolla ja mies ei ole sellanen et ite todella sitä haluaa, niin sit se tekee mitä lystää eli panee ketä lystää.
      Ite 40vuotiaan kokemuksella ja lukuisia ystäviä seuranneena olen sitä mieltä että ihmiseen, mieheen tai naiseen ei voi lopulta luottaa kovin monessa tapauksessa loppuun asti. Ite olen ollu kauan sinkku, täysin ilman miestä, enkä aio seurustella ennen kuin tutustun ensin kaveritasolla kunnolla johonkin luotettavaan mieheen ja asiat on selvät miten mennään. Sitä ennen voi olla helposti ilman miestä. Ihminen tulee ihan hyvin toimeen ilman miestäkin.

      • ap

        Alan olla näiden kokemuksien pohjalta samoilla linjoilla. Kyllä niin korpeaa. Miehiä vain platonisiksi ystäviksi ja jos seksiä kaipaan sitten baarista joku yhden illan juttu.

        Kiinnostaisi nyt tietää, mikä on miehen mielessä tämä Topiaksen tarkoittama pelkkä seksisuhde?

        Sellainen jossa "edetään hitaasti" ei esitellä naista ehkä ihan vielä esim. sukulaisille vai sellainen, että saa paneskella myös muita miten vaan?

        Ja jos jälkimmäinen, miksi esim. omalla kohdallani sitten ehkäisyssä ei "enää ollut tarvetta" käyttää seksitaideilta suojaavaa kondomia?

        Meillä tilanne oli tämän jälkimmäisen miehen kanssa niin, että läheiseni tiesivät miehestä, olipa hänet kanssani jo nähty liikkumassakin, vaikka mitään esitelykierroksia emme olleet vielä pitäneet. Hänen ystävänsä ja vanhempansa tiesivät myös minusta ja yhden olin yhden ystävän tavannutkin. Kuljimme ihan normaalisti kaupungilla, jopa julkisesti hellyyttä osoittaen. Exälle tai jo aikuisille lapsille minua ei vielä oltu esitelty.


      • ..Topias
        ap kirjoitti:

        Alan olla näiden kokemuksien pohjalta samoilla linjoilla. Kyllä niin korpeaa. Miehiä vain platonisiksi ystäviksi ja jos seksiä kaipaan sitten baarista joku yhden illan juttu.

        Kiinnostaisi nyt tietää, mikä on miehen mielessä tämä Topiaksen tarkoittama pelkkä seksisuhde?

        Sellainen jossa "edetään hitaasti" ei esitellä naista ehkä ihan vielä esim. sukulaisille vai sellainen, että saa paneskella myös muita miten vaan?

        Ja jos jälkimmäinen, miksi esim. omalla kohdallani sitten ehkäisyssä ei "enää ollut tarvetta" käyttää seksitaideilta suojaavaa kondomia?

        Meillä tilanne oli tämän jälkimmäisen miehen kanssa niin, että läheiseni tiesivät miehestä, olipa hänet kanssani jo nähty liikkumassakin, vaikka mitään esitelykierroksia emme olleet vielä pitäneet. Hänen ystävänsä ja vanhempansa tiesivät myös minusta ja yhden olin yhden ystävän tavannutkin. Kuljimme ihan normaalisti kaupungilla, jopa julkisesti hellyyttä osoittaen. Exälle tai jo aikuisille lapsille minua ei vielä oltu esitelty.

        Pelkkä seksisuhde on sellainen jossa seksi on ns. molempia osapuolia tyydyttävää mutta muuten ei oikein ole mitään yhteistä eli kiinnostuksen kohteen eivät osu yhteen. Näitä voi aikuisten kesken olla. Nuo sinun suhteesi eivät kirjoituksistasi päätellen ole olleet sellaisia. Sanottakoon nyt vielä että aikuinen 40 mies joka on jo jotain nähnyt ja ymmärtänyt ei "paneskele" ketä tahansa ympäriinsä vaan kyllä siinä aina on takana jonkinlaista kiinnostusta jos suhteeseen ryhtyy. Teinipojat ja addiktit on sitten erikseen.

        Hitaasti varmaan edetään useinkin ja lapsille esittelyyn liittyy usein asioita jotka eivät ole mitenkään sinusta johtuvia. Muuten sanoisin että ei sinun pidä tehdä mitään mikä ei tunnu oikealta. Ei pidä tehdä kompromisseja sen takia että olisi joku jonka kanssa seurustella.


      • ap
        ..Topias kirjoitti:

        Pelkkä seksisuhde on sellainen jossa seksi on ns. molempia osapuolia tyydyttävää mutta muuten ei oikein ole mitään yhteistä eli kiinnostuksen kohteen eivät osu yhteen. Näitä voi aikuisten kesken olla. Nuo sinun suhteesi eivät kirjoituksistasi päätellen ole olleet sellaisia. Sanottakoon nyt vielä että aikuinen 40 mies joka on jo jotain nähnyt ja ymmärtänyt ei "paneskele" ketä tahansa ympäriinsä vaan kyllä siinä aina on takana jonkinlaista kiinnostusta jos suhteeseen ryhtyy. Teinipojat ja addiktit on sitten erikseen.

        Hitaasti varmaan edetään useinkin ja lapsille esittelyyn liittyy usein asioita jotka eivät ole mitenkään sinusta johtuvia. Muuten sanoisin että ei sinun pidä tehdä mitään mikä ei tunnu oikealta. Ei pidä tehdä kompromisseja sen takia että olisi joku jonka kanssa seurustella.

        on olemassa vielä Topiaksen lailla ajattelevia miehiä. Nyt löytyi toivoa ja yhteisymmärrys!

        Molempien kanssa minulla oli tosiaan muutakin yhteistä kuin seksi ja sillä varjolla etenkin tämä ensimmäinen ottikin jatkuvasti yhteyttä.

        Mutta kiitos Topias, ilmeisesti fiksuja miehiä on vielä sittenkin. Mukavaa kevättä! Ja tosiaan kyllä: aion nauttia siitä ilman minkäänlaisia seurustelusuhteita. Tiedän kyllä rajani ja sen mitä siedän. Yksin on paljon parempi kuin huonossa suhteessa.


    • Kalkkiis

      Minua jäi vaivaamaan tuo kommenttisi ”Olen eroni jälkeen tutustunut ja sitten tapaillut pidempään (siis jo useita kuukausia) kahta miestä”. Minulle jäi tuosta käsitys, että olet tapaillut näitä kahta miestä samaan aikaan, eli siis vuorotellen ja jos näin on asia, niin en yhtään ihmettele, että molemmat pettivät. Tuossa tilanteessa se olisi kaiketi normaali reaktio. Voisitko selventää?

      • ap

        4 vuotta sitten, joten ei EN todellakaan ole tapaillut näitä miehiä todellakaan samaan aikaan. Välissä oli vuoden ero. (Tosin tämä ensimmäinen jatkoi pommitteluaan vielä sinäkin aikana, kun jo seurustelin tämän toisen kanssa ja olin asian sanonut).

        En todellakaan voisi kuvitellakaan tapailevani (ja harrastavani seksiä) samaan aikaan kahden eri miehen kanssa - eikä siihen riittäisi aikanikaan. Kiinnostun ja kiinnityn yhteen ja sitäkin osuu kohdalle harvoin, vaikka liikun aktiivisesti.

        Tyypillistä naiselle, mutta ei näemmä miehelle. :(


    • ManPower.

      Sulla kun on toi maine jo tollanen, mitä ihme rinssiä luulet saavasi? Katos, jotkut naiset on käyttökamaa, jonkun kanssa voi sitten ottaa vakavammin. Sä et kuulu vakavasti otettaviin.

    • Nikolai Kopeloi

      voipi olla myös nainen, hiljentykäämme
      muistelemaan eroottista tanssijaa nimeltä Rachel.

      • nöff, nöff

        Mä ymmärrän asian niin, että jos suhde on jo loppunut ja mies vain yhä pitää yhteyttä, niin miehen tarkoitus on vain ja ainoastaan saada seksiä väittipä mies sitten mitä tahansa.
        Ja sellainen roikkuminen todistaa vain sen, että mies ei tunne rajoja, joita ei saa ylittää ja sellainen mies pettää omaa puolisoaan.
        Suhteen päätyttyä selviää ihmisen todellinen luonne!


      • Raaka_Arska
        nöff, nöff kirjoitti:

        Mä ymmärrän asian niin, että jos suhde on jo loppunut ja mies vain yhä pitää yhteyttä, niin miehen tarkoitus on vain ja ainoastaan saada seksiä väittipä mies sitten mitä tahansa.
        Ja sellainen roikkuminen todistaa vain sen, että mies ei tunne rajoja, joita ei saa ylittää ja sellainen mies pettää omaa puolisoaan.
        Suhteen päätyttyä selviää ihmisen todellinen luonne!

        selvitä naisellekin. Muuten joutava nainen, mutta hyvä pillu. Hyvän naisen kanssa voi mennä vaikka naimisiin, pillua nyt saa muualtakin.


    • ladylike-

      Oon tullut siihen lopputulokseen että eipä ne oo muuta kun p..n vonkaajia 99 prosenttisesti.
      Olin aikoinaan mielestäni ihna hyvässä suhteessa 40 äijän kanssa, me jopa suunniteltiin muuttoa
      yhteen, asuttiin eri paikkakunnilla ja oli liikaa välimatkaa. Äijä pisti välit poikki ihan yhden äkin
      ja ilmeni että kysessä on toinen nainen sieltä hänen paikkakunnaltaan.

      Menee pari vuotta ja alkaa se uudelleenlämmittelemien, tällä kertaa vaan hän ilmoitti että
      ei tahdo mitään muuta kun seksiä. Voisi ajella tänne ihan pelkästään sen takia.
      Vielä tänäkään päivänä en oo suostunut tapaamaan häntä, koen olevani pikkuisen enemmän ervoinen
      kun pelkkä sex machine.

      Tämän jälkeen olin "vakavemmassa" suhteessa myös yli nelikymppiseen eronneeseen mieheen.
      Eihän siitä mitään tullut, ensinnäkin tavatessamme hän oli vielä naimisissa vaikka pimitti asian
      minulta kauan. Lopulta se tuli ilmi, hän sitten erosi mutta roikkui henkisesti ja taloudellisesti
      yhä exässään. Minä olin siis se laastari. Ero ei ollut mitenkään kaunis eikä helppo.
      Jälkeenpäin ilmeni että hänen harrastusmenonsa ei ollutkaan mikään harrastus-- tai no joo
      ehkä omalla tavallaan....
      Miehen kaveri kuulema petti vaimoaan, mun mies kertoi useita kertoja olleensa tämän pettäjän
      "alibi", että he muka olivat yhteisessä harrastuksessa. No mutta, tapasin tämän niin sanotun
      rakastajattaren ja juteltiin, hän oli ihan äimänä kun kuuli asiasta.Todellisuudessa äijät olivat
      jossain huruamassa keskenään, luoja tietää missä.

      Tämmöisiä "kivoja " kokemuksia on mulla, nyt oon päättänyt jäädä sinkuksi, kyllä sitä aina
      tarvittaessa seksiä saa ihan ilman mitään parisuhdevirityksiäkin.

      • ja netissä =(

        Tämä on juuri tätä 2010 vuosilukua. Kun katsoo viestiketjua löytyy asiallisia vastauksia ja täysin jonkin idiootinkirjoittamia. Nämä jälkimäiset jotka syylistävät jakorasiaksi ym. tekevät juuri sitä mistä toisa syyttävät.(onnettomia nettirunkkaajia jotka ei muuhun kykene). Sitten vain puretaan paha olo jonkun asiallisen kirjoittajan niskaan. Tämä aika "2010" ei tunne sympatiaa eikä empatiaa, ei ajatella että nicin takana on ihminen. netti on täynnä tunnevammaisia rikkoutuneita ihmisiä. Olkaa hyvät naiset varovaisia kun tutustutte tätä kautta joihinkin nettiriippuvuus suhteessa olevaan mieheen.
        Joidenkin elämä koostu vain kännykästä ja netistä.


    • Tarpeex

      Keskusteluketjun aloittajan tarina kuulosti tutulta monelta osin. Itsekin erosin, mutta jo asumuseron aikana mies palasi yhä uudestaan ja uudestaan "kulmille", kutsumatta yleensä, ja myös kyttäsi mun tekemisiä. soitteli öisin ihan miten hänelle sopi, varsinkin vkonloppuna oli hätä käsillä, koska ilmeisesti pelkäsi, että löydän jonkun muun, olen muuten itse 40 ja tämä kaveri oli tosin reilu 10v nuorempi - silti hänen käytöksensä oli härskiä. Ilmeisesti hän oli myös narsisti, hurmuri ja paholainen samassa paketissa. Yritin miljoona kertaa katkaista välit, vaihdoin numeroa, senkin se sai, ja jos en vastannut puhelimeen, alkoi tykittää tekstiviestejä, epämiellyttäviä sellaisia, olin jo hakemassa lähestymiskieltoa, koska häirintä oli jatkuvaa - hän saattoi myös ilmestyä parvekkeen alle heittelee kiviä öiseen aikaan ym ym. Kuitenkaan hän ei halunnut sitoutua, mutta halusi sitoa minut, valvoi, kontrolloi, epäili koko ajan muita miehiä - ja mitä se edes hänelle kuului. Joka tapauksessa yllätin hänet kerran itse jonkun naisen kanssa, kun menin yllättäen hänen kämpille selvittämään asiat. Paska mikä paska, mitkään normaalit estokeinot, puhelimieen vastaamattomuus ym. ei auttanut - se tuli ikkunoista läpi. Nyt tilanne on rauhoittunut, mutta edelleen tällaista roikkumistaipumusta on, ja kaikki vain seksin takia, ei minkään muun. En tiedä sitten, jääkö joillekin miehille ex-naisista sellainen käsitys, että ovat heidän omaisuuttaan lopun ikää, vaikka itse painelevat ja painavat ympäriinsä. Saanut tarpeekseni, ei muuta

      • nöff, nöff

        Surullinen tarina, mut monen monen naisen kohdalla totisinta totta! . . . En ymmärrä . . . Miehen täytyy olla vahva ja hallita eri tilanteet ja pystyä tekemään nopeastikin päätöksiä ja ratkaisuja eri tilanteisiin . . . . . . Ja sitten tulee tälläinen mies, joka jää naiseen roikkumaan vielä eron jälkeen kiinni . . . Mikää mies se sellainen on??????? . . . Eihän sellainen käytös ole miehen käytöstä, eikä miehekästä!!!!!! . . . Miehen täytyy olla Mies, eikä mikään ruikuttaja!!


    • Mies 43

      Juu kyllä tämä on 2010 lukua! Voin todella myös samoa että naiset pettävät myös aikas härskisti nykyään!
      Hakevat suoraan arkeenssa rakastajaa/rakastajia.Itse erosin noin vuos ja 8 kk takaperin. Käyn selvinpäin tanssimassa viikolla,ja viikonloppuna. Takana noin 150 seksi tuttavuutta sinä aikana. Näistä surullista mutta totta noin 95% varattuja naisia!!! Joita saa käydä tervehtimässä säänölliseti. Ammateista mainittakoon sairaanhoitajat ja parturikampaajat suht suurella % löytyy kyllä asianajajasta,myyntipäälikköön,siivooja,ym.Kyllä miun parisuhde klamoo on kyllä karissut tänä aikana aivan minimiin.Entisessä elämässäni(elämäni parisuhde)luulin että olisin saanut elää loppuun asti onnellisesti,meidän tarinan sotki kolmas osapuoli.Mainitakseni että rakkauteni alkoi hölmöilemään!! Terve tulo vaan 2010 luvulle. T Mies 43

      • Joopahanjoopa.

        Naiset on kyllä aika anteliaita nykyään. Nuorempana ne pihtas aivan älyttömästi, nyt tuntuu että ei rauhassa saa olla. Kai se on toi ikä, ne kirii kiinni menetyksiään. Mitä mulla on akkoja ollut viimeseen kymmeneen vuoteen, kaikki on olleet naimisissa. Ja ällistyttävän suuri määrä hoitsuja. Ne kai joutuu oleen niin siveydensipulia kotona ja töissä, että seksielo on sitten holtitonta muuten. Piru, parkkipaikalla pitäs hommiin autossa alkaa. Mnet niistä eroo nopeesti, iskevät uuden ukon, hah, jostain parkkipaikalta. Mun mielestä akka on anteliaimmillaan pikkasen reiluna nelikymppisenä. Nuoremmat muka pihtaa ja vanhemmilla ei kostu enää.


      • nöff, nöff
        Joopahanjoopa. kirjoitti:

        Naiset on kyllä aika anteliaita nykyään. Nuorempana ne pihtas aivan älyttömästi, nyt tuntuu että ei rauhassa saa olla. Kai se on toi ikä, ne kirii kiinni menetyksiään. Mitä mulla on akkoja ollut viimeseen kymmeneen vuoteen, kaikki on olleet naimisissa. Ja ällistyttävän suuri määrä hoitsuja. Ne kai joutuu oleen niin siveydensipulia kotona ja töissä, että seksielo on sitten holtitonta muuten. Piru, parkkipaikalla pitäs hommiin autossa alkaa. Mnet niistä eroo nopeesti, iskevät uuden ukon, hah, jostain parkkipaikalta. Mun mielestä akka on anteliaimmillaan pikkasen reiluna nelikymppisenä. Nuoremmat muka pihtaa ja vanhemmilla ei kostu enää.

        Kukin taaplaa tavallaan. . . Mut en mää usko, et aivan noin olisi. . . Tässä voi vain kysyä, et moniko mies on enään uskollinen? Ainakin mä olen siitä mieltä, että pettäjiä on enemmän miehissä, kuin naisissa. Ei ainakaan minua ole yksikään nainen pettänyt!!


      • Hehhehehhehhee
        nöff, nöff kirjoitti:

        Kukin taaplaa tavallaan. . . Mut en mää usko, et aivan noin olisi. . . Tässä voi vain kysyä, et moniko mies on enään uskollinen? Ainakin mä olen siitä mieltä, että pettäjiä on enemmän miehissä, kuin naisissa. Ei ainakaan minua ole yksikään nainen pettänyt!!

        Niinhän sä luulet. Ja vielä oikein monikossa. Jaa-a oiskohan kaikki sun naises käyneet kylässä naapurin putkimiehellä :DDD


      • N todellinen

        ... kuka hakee mitäkin, kuten sinäkin... anteeksi. Kuten kirjoitit "miehenä", erosit 1v 8 kk:tta sitten. Se ok. Mutta sitten- "takana noin 150 seksituttavuutta sinä aikana, joista 95% varattuja!" Ja nyt... syytätkö tapahtuneista näitä naisia, vai mitä tarkoitat????

        Miehen logiika v.s. naisten logiikka... vai miten se meni?

        Mielelläni odottaisin vastaustasi "Mies 43"

        t. N todellinen


      • nöff, nöff
        Hehhehehhehhee kirjoitti:

        Niinhän sä luulet. Ja vielä oikein monikossa. Jaa-a oiskohan kaikki sun naises käyneet kylässä naapurin putkimiehellä :DDD

        Eiköhän se ole vain heikko miehen itsetunto, joka luulee, et naiset pettävät.
        Kun naista kunnioittaa ja kohtelee hyvin ja arvostaen, niin miksi hän pettäisi???? Ja jos parisuhteesta ei tule mitään, niin miksi jäädä roikkumaan toiseen kiinni?? Silloin on ero paras ratkaisu, jolloin molemmat voivat elää vapaina niin kuin tahtovat.


      • Putkivalo
        Joopahanjoopa. kirjoitti:

        Naiset on kyllä aika anteliaita nykyään. Nuorempana ne pihtas aivan älyttömästi, nyt tuntuu että ei rauhassa saa olla. Kai se on toi ikä, ne kirii kiinni menetyksiään. Mitä mulla on akkoja ollut viimeseen kymmeneen vuoteen, kaikki on olleet naimisissa. Ja ällistyttävän suuri määrä hoitsuja. Ne kai joutuu oleen niin siveydensipulia kotona ja töissä, että seksielo on sitten holtitonta muuten. Piru, parkkipaikalla pitäs hommiin autossa alkaa. Mnet niistä eroo nopeesti, iskevät uuden ukon, hah, jostain parkkipaikalta. Mun mielestä akka on anteliaimmillaan pikkasen reiluna nelikymppisenä. Nuoremmat muka pihtaa ja vanhemmilla ei kostu enää.

        tuollaista kunnioitusta naisia kohtaan ;)

        Jos naiset on antajia, mitä se sinusta tekee? Ottajan?


      • Museoonko?

        Anteeksi mutta, kovin vanhan aikaisena ja vanhempana naisena. Elämää nähneenä toki itsekin. Ihmetettyttää tuo 150 aika korkea luku mielestäni. Eikö tuossa joukossa olisi ollut sellaisia joiden kanssa nyt viettää useampikin kuin yksi yö?

        Itse kuulun siihen naisryhmään joka uskollisesti kyllä seurustelee jopa avioituu. Suhde kestää ainakin 8 vuotta lyhyimmillläänkin. Ja on todella pitkään suhteessa kiinni ennenkuin tekee päätöksen. Eihän sitä ihmistä yksinkertaisesti VOI tuntea näin lyhyen tuttavuuden perusteella mitenkään. Ellei sitten sovita että, tuo on vain pelkkää sexiä? huh..huh...taidan kuulua museoon...

        Olipas jotenkin surullista luettavaa, eihän ihminen sen enempää nainen kuin mieskään ole mikään kertakäyttö tavara? Luulisi tällaisen rikkovan ihmisen sisimmän lopullisesti. Aina uusi petikaveri...missä välissä ne tunteet sitten tulevat esiin. Kovin julmaa touhua myös itseään kohtaan. Ei luulisi enää kenenkään herättävän lämpöisiä tunteita tällaisen kokeilun jälkeen...150 on todella korkea luku ja iso määrä tuntemattomia ihmisiä? Vain sekxin takiako?. Otan osaa...


    • Etsi pelkkä tanssikaveri. Asu erillään, myös erillisissä hotellihuoneissa. Se jännite antaa paljon enemmän kuin se että rupeaa "hieromaan napoja yhteen" ja kuvittelee sen yhdistävän.

    • yhtäaikaa wai ?
      ja molemmat pettiwät :=)

      • ap

        Eri aikaan tietenkin, arvoisa Donis.

        Mutta noita myöhempiä juttuja lukiessa voin nyt todeta, että olen loppujen lopuksi selvinnyt vähällä. Ja saan olla onnellinen.

        Ja tuo Mies 43 - 150 seksikumppania vajaassa kahdessa vuodessa... voi poikaparkaa, onnea se ei ole sinulle sitten kuitenkaan tuonut. Oletko kenties päättänyt kostaa muille naisille exäsi pettämisen ja oman pahan olosi? Parisuhdegalour kyllä varmasti tuollaisessa "työskentelyssä" kariseekin. Huonoissa parisuhteissa oleville naisille varmaan kelpaatkin satunnaishuviksi, mutta oletko miettinyt, kuinka monelle vapaalle naiselle uskot vielä kelpaavasi? 2010-luvulla maine menee miehiltäkin.

        Ja se moraali on sellainen juttu, että jokainen meistä luo sitä ihan itse omalta osaltaan.


    • lähes kunnollinen

      Ensimmäisenä pisti silmään X-sän ja sinun vuosikymmenten kestänyt suhde,joka katkesi ilman kolmatta osapuolta.Hei haloo!!Miten niin ilman kolmatta osapuolta,et kai tosissaan usko että kolmatta ei ollut?

      Miehenä tiedän että ihan kaikkea ei kerrota,ei edes suhteen päätyttyä.

      Suurin os meistä miehistä on porsaita jotka käyttävät vapaana kulkevia naisia häikäilemättömästi hyväkseen,varsinkin jos suhde perustuu "luottamukseen" ja kumpikin asuu omillaan..Silloin miehen tuntemukset ko.suhteesta ovat luokkaa,ei tärkeä suhde,eikä vakavasti otettava.

      Ystävyys...Ystävyys miehen kanssa..Ainakin minulla on monta nais-ystävää,mutta he ovat sellaisia joita en ole pannut.
      Niistä miehistä jotka ovat päässeet puutarhaasi,ei tule koskaan hyviä ystäviä,vaan ainoastaan mies-ystäviä jotka pitävät sinua varalla,aivan varalla! Miehenä tiedän sen.

      Joillakin naisilla on taipumus hakata päätä seinään loputtomiin ja aina he löytävät ne pettäjät,hakkaajat,tai juopot ja sitä on minun vaikeaa ymmärtää..Kenties tuijotetaan liikaa ulkokuoreen,etsitään sellaisia ihannemiehiä joita kehtaa näytellä kaupungilla.

      Toivotaan että se oikea löytyy..kevättä:)

      En voi laittaa vakio nimmaria perään,sorgen

    • m-40+

      ehkä sun tutka on säädetty löytää nää casanovat.itseäni en kuvauksestasi parhaalla tahdollakaan löydä ehkä siksi ei naisetkaan perässäni juokse.

      • ap.

        Tutkani varmaan sopii casanoviin, koska olen alussa aika varovainen ja etäinen ja mies saa nähdä hieman vaivaa suhteeni. Toinen näistä miehistä nauroikin, että "sai suojaukseni murrettua". Sääli että monilta kunnollisilta miehiltä puuttuu vastaava itseluottamus ja pitkäjänteisyys, mikä näillä pelimiehillä usein on.

        Lähes kunnolliselle sanoisin, että liittoni kariutui aikanaan todellakin muihin kuin kolmansiin pyöriin. En nyt tässä lähde erittelemään mitä ne syyt olivat, mutta sen voin kertoa, että exälläni ei vieläkään ole uutta naista.


      • m-40+
        ap. kirjoitti:

        Tutkani varmaan sopii casanoviin, koska olen alussa aika varovainen ja etäinen ja mies saa nähdä hieman vaivaa suhteeni. Toinen näistä miehistä nauroikin, että "sai suojaukseni murrettua". Sääli että monilta kunnollisilta miehiltä puuttuu vastaava itseluottamus ja pitkäjänteisyys, mikä näillä pelimiehillä usein on.

        Lähes kunnolliselle sanoisin, että liittoni kariutui aikanaan todellakin muihin kuin kolmansiin pyöriin. En nyt tässä lähde erittelemään mitä ne syyt olivat, mutta sen voin kertoa, että exälläni ei vieläkään ole uutta naista.

        en nyt sanoisi että välttämättä olisi itseluottamuksen tai pitkäjännitteisyyden puutetta vaan sitä että kunnioittaa toisen ihmisen yksityisyyttä eikä halua missään muodossa häiritä jos epäilee vähänkin ettei ole tervetullut.


    • nixmixs

      Olen aktiivinen lapseton, hyvin toimeentuleva ja kauniiksikin kehuttu nainen. Enkä mielestäni turhan nipo. Pettämisenkin sallisin kertaluonteisesti suhteen alussa, jos se luvataan jäävän ainutkertaiseksi, mutta kummassakaan näin ei käynyt.

      Ja kirjoitit 40 ..ja olet jotain, mut miehet, ne miehet.. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe