~ Rakkauden kerjäläinen ~

~~~ ¤

Minä likainen
tuli törkyjen tarhasta
kasvoillani kiiltää viiltoja

Saat olla suuna,
jos jaloa...

Puhdista kipu
lyö polviini
lyö nöyräksi jälleen

Lyö maahan asti

Alenna ylväät katseeni
opeta näkemään -

Opeta näkemään surujen sisälle
näkemään aitovierten reunamaille
maahan taipuvien tähkäpäitten

Opeta Sinä...

~~~ ¤

http://www.youtube.com/watch?v=LkvQQjPpK-Q&feature=related

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • elämän

        Kovin itseäsi piiskaat
        kertynyttä liikaa
        pudottaa tahdot

        Pelkkä rakkaus
        jäljelle jää

        Kyyneleistäkin
        pyhittyy
        Kultahippu


      • elämän kirjoitti:

        Kovin itseäsi piiskaat
        kertynyttä liikaa
        pudottaa tahdot

        Pelkkä rakkaus
        jäljelle jää

        Kyyneleistäkin
        pyhittyy
        Kultahippu

        Ihmisessä itsessäänhän ei asu juuri mitään "jaloa"...
        Ja kun ihmistä oikeasti "siunataan", niin usein se tapahtuu vaikeuksissa
        Kriisien keskellä, johon aina liittyy tietynlainen mahdollisuus...
        Kasvaa uudeksi, uudistua...eheytyä... :)

        Huom.. Kreikan sana `krisis`= Kriisi = `ratkaisu,arvostelu`...
        ja tätä vastaava sana on Hebrean kielellä sana, jonka juuresta syntyy sana `
        `mashber`,joka tarkoittaa "särkymistä"/"synnyttämistä"... !

        Ja taas hebrean sana " Leva reech " = Siunata, tarkoittaa myös
        alkukielellä ajatusta `panna polvilleen` !

        Eli usein, että ihminen oppisi jotain "jaloa", hänen täytyy aina
        välillä sisäisten`särkyjen kautta synnyttää` siis "nollautua" eli panna välillä "polvilleen"...
        tai kuten sanotaan `mennä itseensä` kuin tuhlaajapoika...(luuk 15:17)

        Ja mikä tärkeintä, tämä kaikki ei saisi tapahtua omasta aloitteesta tai toimesta, lain tekojen kautta,
        vaan Hänen toimestaan, Hänen johdattamanaan...

        ... sitä siis jokainen voi pyytää tai anoa , omalla kohdallaan... :))
        *

        Kiitos sinulle oivaltavasta palauterunostasi jossa kivasti lainasit laulun sanoja ! :))

        Kivaa päivää terkuin (*J*)
        *

        http://www.youtube.com/watch?v=zsJv-OwAW8Q


    • ---

      täällähän kerjätään Rakkautta ja hienosti runon muodossa tai opetellaan sitä Suurta tunnetta
      mistä me moiset turhat runoilijat emme tiedä mitään olemme vain alarvoisia suurten runoilijoiden keskuudessa
      Kiitos!

      • ja "Rakkauden kerjäläisiä" tuntuu olevan täällä enempikin...
        kun peukkuja taas tässäkin runossa niin "rutosti"... :D


    • Dr. Yes

      löydän etsimällä.

      Kullan etsimättä.

      Kissan muuten vaan.

      Jota silitän vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe