hihiii.
Nyt valitaan palstan kaunottarista parit uroksille.
Ensimmäinen pari on HTZA ja friidu.
Luotu toisilleen :DDDDDDD
ehdottakaa lisää!
Parinvalintaa!
367
1869
Vastaukset
- olen valinnut
Valitse nyt ensin itelles ja si vasta muille.
- enttententtenteelika
muijakseni Meriläisen.
Ehdottomasti palstan paras nainen! - olen valinnut
enttententtenteelika kirjoitti:
muijakseni Meriläisen.
Ehdottomasti palstan paras nainen!Oikein hyvä valinta.
- Meriläinen
muijakseni Meriläisen.
Ehdottomasti palstan paras nainen!Vai tälläisiä mun pääni menoks suunniteltiin sillä välin kun olin matkalla töihin :))
Hauskan ketjun olit aikaiseksi saanut, saatan nauraen mennä yöpuulle aamutuimaan. kuka sitten lienetkään. - Adria
muijakseni Meriläisen.
Ehdottomasti palstan paras nainen!Harmi sulle, myöhästyit.
- 80
olen valinnut kirjoitti:
Oikein hyvä valinta.
Noinko epätoivoinen?
- oks ja yäk
80 kirjoitti:
Noinko epätoivoinen?
let typerä akka, tunnen häpeää puolestasi
- ---
oks ja yäk kirjoitti:
let typerä akka, tunnen häpeää puolestasi
Tämä on huumoriketju;))) Eikö pieni pääsi kestä?;))) Tunnetunnesti sinne kovin monta ajatusta yhtäkaikaa mahdu;))) tämä ei kenkään mollaamisketju...Etkö ymmärrä huumoria?;))))) Ilmeisesti et;))))) lue uudestaan aloitus.Mieti;))))
- 1/4
--- kirjoitti:
Tämä on huumoriketju;))) Eikö pieni pääsi kestä?;))) Tunnetunnesti sinne kovin monta ajatusta yhtäkaikaa mahdu;))) tämä ei kenkään mollaamisketju...Etkö ymmärrä huumoria?;))))) Ilmeisesti et;))))) lue uudestaan aloitus.Mieti;))))
itse, friidu rauhoittuu nyt taas kerran.
- kayso peiliin
--- kirjoitti:
Tämä oli tosiaan huumoriketju, kunnes sä reppana, tulit ja ilasit sen.
Olet tosi säälittävä. - =DW=
kayso peiliin kirjoitti:
Tämä oli tosiaan huumoriketju, kunnes sä reppana, tulit ja ilasit sen.
Olet tosi säälittävä.Kayso peiliin?;)))))))Opettele ensin kirjoittamaan. Vai eiks älykkyysosamäärä riitä. Hyvä pila. Kayso peiliin. Päivän paras vitsi.
Suomenkielenopetus lienee paikallaan. - ....
=DW= kirjoitti:
Kayso peiliin?;)))))))Opettele ensin kirjoittamaan. Vai eiks älykkyysosamäärä riitä. Hyvä pila. Kayso peiliin. Päivän paras vitsi.
Suomenkielenopetus lienee paikallaan.DW on fiksu ja hän ei moiseen alennu.
- *hihittelee**
.... kirjoitti:
DW on fiksu ja hän ei moiseen alennu.
kun itse kirjoittaa kolme eri sanaa yhdyssanaksi ;) suomenkielenopetus = suomen kielen opetus
- =DW=
.... kirjoitti:
DW on fiksu ja hän ei moiseen alennu.
En tiedenkään. Koska olen DW:)))))))))))))))))))))) MINÄ olen fiksu, tosi mies Turuuust..;))))))
- ...
*hihittelee** kirjoitti:
kun itse kirjoittaa kolme eri sanaa yhdyssanaksi ;) suomenkielenopetus = suomen kielen opetus
.....MINÄ en tee virheitä;))))minä olen viksu;))))))) Vai väittääkö jo etten ole?)))MITÄH!! Minä olen kirjoitan lehtiin artikkeleja. Minä olen toimittaja ammatiltani. Ettäs tiedät.
=DW=
- Pestikset
Puheenjohta on sihteerin pari.
- IHKUU!!!!
Sihteeri ei ole missään tapauksessa Hatsan pari;))))) VÄÄRIN! VÄÄRIN! HÄN EI MYÖSKÄÄN OLE ENÄÄ Pj:JAN PARI;)))))))))SIHTEERI EI OLE KUMMANKAA PARI;))))))))
- liekutalilluu
tääältä tulisi jokaiselle palstan miehille. Sen verran vähänhän heitä täällä, lienee.
- mitäkä mies
on paritusta:) Eikun jonoon palstan kaunokaiset:)
- Yxitypy
Mää oon sitte ehdolla. Alakaako kuukkaan mua? :=))
- se on mun
Voishan sua harkita, mutta kun olen laiska enkä jaksaisi enää ketään kiusata, niin otanpa tuon valmiiksi kiusatun turuust :-)))))))
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
Voishan sua harkita, mutta kun olen laiska enkä jaksaisi enää ketään kiusata, niin otanpa tuon valmiiksi kiusatun turuust :-)))))))
minä kerkesin ajatella sitä ennen jo kuin sinä sitä tänne kirjoittaa.... :)
- muumuu--
se on mun kirjoitti:
minähän sen otan, eikä kukaan muu. :)))))) Tai, antaapa hänen itsensä valita, taitaa meitä valittavia tulla tungokseksi asti. :))))
- mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
Mää oon sitte ehdolla. Alakaako kuukkaan mua? :=))
Mä alan vaikka heti:))
- se on mun
viivi-amaldiina kirjoitti:
minä kerkesin ajatella sitä ennen jo kuin sinä sitä tänne kirjoittaa.... :)
Miksi sit VAAN ajattelit? Olisit antanut sormien näpytellä.
Sää jäit nyt kakkosnaiseksi kiusatulle ja mä oon ykkönen..lälllääääääää :-))))) - Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
Missä? Kerro paikka :=))
- se on mun
muumuu-- kirjoitti:
minähän sen otan, eikä kukaan muu. :)))))) Tai, antaapa hänen itsensä valita, taitaa meitä valittavia tulla tungokseksi asti. :))))
Mä olin eka ja PAINAVA PISTE :-))))))
- otapa toinen
Yxitypy kirjoitti:
tuohan on nainen, etkö oo huomannut.
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
Miksi sit VAAN ajattelit? Olisit antanut sormien näpytellä.
Sää jäit nyt kakkosnaiseksi kiusatulle ja mä oon ykkönen..lälllääääääää :-)))))kk ottaa minut varmasti ennen sinua, räpsyttelen näitä pitkiä ripsiä taajaan täällä, laittaa hajuvettäki, ja huuleen punaa ..... oon nyt nätimpi ku sä. :))
- mitäkä mies
se on mun kirjoitti:
puoliksi,puoliksi pankaa:))
- muumuu--
se on mun kirjoitti:
Minen ala sua, oot itsekäs. Voihan nokka sun kanssas. :))
*röyhistää rintaansa, ja yrittää näyttää vähän näyttävämmältä* - Yxitypy
otapa toinen kirjoitti:
En kyllä usko tuota :=))
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
korko kengätki on jo jalas ja minihame..... et ihan varma kk on minun.
- Yxitypy
otapa toinen kirjoitti:
Nyt jotenkin muistan että mies saattaa olla.
En mä sit sitä alakaan, kun en tykkää naisista :=)) - se on mun
kk ottaa minut varmasti ennen sinua, räpsyttelen näitä pitkiä ripsiä taajaan täällä, laittaa hajuvettäki, ja huuleen punaa ..... oon nyt nätimpi ku sä. :))
Sun nätteys on vaan ulkoista, maalipurkeista tullutta.
Mun sydän nätti. Eks huomannu, kun en edes kiusata luvannut. Sä kuitenkin kiusaisit kiusattua haisteleen tuoksuvesiäsi. (onks se sitä ikivanhaa Anttilan Kielovettä) :-)))))))) - mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
En kyllä usko tuota :=))
uskoa juoruihin.Kerron huomenna,jos tämä ketju on elossa,mä en elä tänään..
- viivi-amaldiina
suklaata ja kaikkea hyvää... tuu joo....
Osaatteko houkutella akat paremmin... - muumuu--
mitäkä mies kirjoitti:
antaa hänen ottaa, se joka eniten tykkää, haluaa hänen pysyvän kokonaisena. :))
- mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
En mä sit sitä alakaan, kun en tykkää naisista :=))Miten todistan,ks. Havkigsin ketu!!
- se on mun
mitäkä mies kirjoitti:
miten panet puoliksi, ku niitä tuli jo kaks mun apajalle. *kiroaa sievästi*
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
Mun sydän nätti. Eks huomannu, kun en edes kiusata luvannut. Sä kuitenkin kiusaisit kiusattua haisteleen tuoksuvesiäsi. (onks se sitä ikivanhaa Anttilan Kielovettä) :-))))))))just sitä mikä pistää kk sekasi, mieto keväinen, raikas.... meren kohinaa korvissa kun sitä tuoksuttaa... :))))
- muumuu--
suklaata ja kaikkea hyvää... tuu joo....
Osaatteko houkutella akat paremmin...sun iltasi tähtihin", laulaisin, ja sitten me laulettaisiin yhdessä. Eihän hän vain nyt suutu. ://
- Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
uskoa juoruihin.Kerron huomenna,jos tämä ketju on elossa,mä en elä tänään..
Mä niin vähän ehdin palstajuttuja lukemaan, mutta jotenkin muistelen lukeneeni jostain ketjusta, et sä olisitkin nainen :=))
- viivi-amaldiina
muumuu-- kirjoitti:
sun iltasi tähtihin", laulaisin, ja sitten me laulettaisiin yhdessä. Eihän hän vain nyt suutu. ://
no ei hän on huumor immeinen.
- se on mun
muumuu-- kirjoitti:
Minen ala sua, oot itsekäs. Voihan nokka sun kanssas. :))
*röyhistää rintaansa, ja yrittää näyttää vähän näyttävämmältä*en ole itsekäs, mä vaan olin eka..niih.
onks alusasut ollut alennusmyynnissä, jos rintaa näyttävämmäksi saat...oi oi..näkisist mun :-)))))
on näyttävää vaikka kumarassa istun :-) - Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
Miten todistan,ks. Havkigsin ketu!!
oot mies, niin sitten kerro se paikka :=))
- muumuu--
se on mun kirjoitti:
en ole itsekäs, mä vaan olin eka..niih.
onks alusasut ollut alennusmyynnissä, jos rintaa näyttävämmäksi saat...oi oi..näkisist mun :-)))))
on näyttävää vaikka kumarassa istun :-)etukenossa, valmiina kissaloikkaan, kynnet teroitettuina. :)))) Ja, rinnassa löytyy, öhömmm.
- se on mun
muumuu-- kirjoitti:
etukenossa, valmiina kissaloikkaan, kynnet teroitettuina. :)))) Ja, rinnassa löytyy, öhömmm.
Rintaneulako sieltä löytyy? Onks sellainen kehäkukan näköinen..:-))))
Mulla kultaiset käädyt joutsenkaulassani. - se on mun
mä olen niin kaino, etten kehtaa tässä julkisesti kertoa, mitä päälläni on...:-)))
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
miten panet puoliksi, ku niitä tuli jo kaks mun apajalle. *kiroaa sievästi*
mä otan sen miehen..... :))
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
mä olen niin kaino, etten kehtaa tässä julkisesti kertoa, mitä päälläni on...:-)))
:)))))).
- 18+2
se on mun kirjoitti:
Mun sydän nätti. Eks huomannu, kun en edes kiusata luvannut. Sä kuitenkin kiusaisit kiusattua haisteleen tuoksuvesiäsi. (onks se sitä ikivanhaa Anttilan Kielovettä) :-))))))))Sopii tolle Viiville hyvin. Sellainen mitä halvat naiset käyttää. Toi halpa hajuvesi pukee just pukee Viiviä. Jotenkin istuu sen imagoon hyvin. Ja noi halvat tekoripset. Toi mauton huulipunakin sopii sen just sen ryppyisiin huuliin. Äklön punainen sellainen halpa jotenkin.Sopii hyvin tyyliin.
- se on mun
mä otan sen miehen..... :))
No ei se sua huoli. Ethän sä osaa jakolaskuakaan :-))).
Mä otan miehen ja villasukat ja sä saat sit ne sukat parsia. Enks oo antelias? :-) - muumuu--
se on mun kirjoitti:
Rintaneulako sieltä löytyy? Onks sellainen kehäkukan näköinen..:-))))
Mulla kultaiset käädyt joutsenkaulassani.Nakrattaa! Ei ole mulla piikkejä rinnassa, ei edes pistä piikki pyllyyn, ei edes kusiainenkaan. :)))
Noot pitkä, jos sulla on joutsenkaula. Karehrin. - se on mun
:)))))).
:-))))) huh, ku sulla on liukastettu mielikuvitus. *punastelee*
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
No ei se sua huoli. Ethän sä osaa jakolaskuakaan :-))).
Mä otan miehen ja villasukat ja sä saat sit ne sukat parsia. Enks oo antelias? :-)alas, luulet vaan, piiaks kellekkään.
Sitä paitsi ne sukat on ehjät, selviät ihan pienllä pesulla vaan... :))) ole hyvä vaan. - se on mun
muumuu-- kirjoitti:
Nakrattaa! Ei ole mulla piikkejä rinnassa, ei edes pistä piikki pyllyyn, ei edes kusiainenkaan. :)))
Noot pitkä, jos sulla on joutsenkaula. Karehrin.Älä karehri. Kuiskaan hiljaa, mun kaulassa on yksi ryppy :-)))))
- se on mun
alas, luulet vaan, piiaks kellekkään.
Sitä paitsi ne sukat on ehjät, selviät ihan pienllä pesulla vaan... :))) ole hyvä vaan.ooks sä mun kultille kutonut sukat...voi kiitos kaveri, mut kakkonen silti oot.
- muumuu--
se on mun kirjoitti:
Älä karehri. Kuiskaan hiljaa, mun kaulassa on yksi ryppy :-)))))
kellekään, munkin nokassa on pienen pieni näppy. Mutt' yx kolo komeassa, sehän on sallittua.
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
:-))))) huh, ku sulla on liukastettu mielikuvitus. *punastelee*
ilta teelle,,,, :) kivaa hullutella. Terkkuja vaan kk:lle. joo joo syön näkkäriäki...
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
ooks sä mun kultille kutonut sukat...voi kiitos kaveri, mut kakkonen silti oot.
:)) . Istuu ryhdikkäästi, ylväänä.
- se on mun
muumuu-- kirjoitti:
kellekään, munkin nokassa on pienen pieni näppy. Mutt' yx kolo komeassa, sehän on sallittua.
Shhh,,,ihan ku pissi sukassa. Viivi on niitä sukkia kutonut :-))))
Eihän kutomalla miestä saa, eihän? - Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
Minä otan Yxitypyn. :-D)))))))))))))
Teo. Nyt typy haluaa tietää, miksi päädyit niin monen, monen viehättävän naisen joukosta juuri minuun? :=))))
- viivi-amaldiina
18+2 kirjoitti:
Sopii tolle Viiville hyvin. Sellainen mitä halvat naiset käyttää. Toi halpa hajuvesi pukee just pukee Viiviä. Jotenkin istuu sen imagoon hyvin. Ja noi halvat tekoripset. Toi mauton huulipunakin sopii sen just sen ryppyisiin huuliin. Äklön punainen sellainen halpa jotenkin.Sopii hyvin tyyliin.
halpaa, hän on säästeliäs mies, ei sitä rahalla ja suuruudella hurmata.... trallllaallalaaaaa.
- se on mun
:)) . Istuu ryhdikkäästi, ylväänä.
Hyljätyn sukkapinon päälläkö istut. Nauraa khiihiiii...
Mä jo "muumuu'lle sanoi, et ei kutomalla miestä saa, ei ainakaa sukkien. VERKKO se olla pitää. Yxitypy kirjoitti:
Teo. Nyt typy haluaa tietää, miksi päädyit niin monen, monen viehättävän naisen joukosta juuri minuun? :=))))
olet ihana:-)
- viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
Eihän kutomalla miestä saa, eihän?miehistä miestä hurmannut just niillä hirvi aiheisilla sukilla...... :))))
Kyl se nyt tärppää tämäkin... - muumuu--
se on mun kirjoitti:
Eihän kutomalla miestä saa, eihän?Kyllä saa, kyllä saa. * hyppii hän tasakäpälää*
Ja, jos ei muka saa, alan virkkaamaan. Teen lämpimät tossuset. Niillä, jos millä saa.
*Ähähhähää, leuhkii hän, näyttää pitkää nokkaa* - se on mun
muumuu-- kirjoitti:
Kyllä saa, kyllä saa. * hyppii hän tasakäpälää*
Ja, jos ei muka saa, alan virkkaamaan. Teen lämpimät tossuset. Niillä, jos millä saa.
*Ähähhähää, leuhkii hän, näyttää pitkää nokkaa*Parasta lopettaa. Alko jo Viiville tulee sellaista tekstiä joltakin laskutehtävältä, joten emme kai suo hänelle lisää nautintoa :-))
- Yxitypy
Teotwawki kirjoitti:
olet ihana:-)
Kiva että sinäkin sen olet huomannut :=))))
Vaikka nyt olemme alkaneet seurusteleen, joudun kuitenkin meneen nukkumaan, että jaksan aamulla lähtä tienaamaan leipää. Jatketaan seurustelua sitten toisena päivänä vähän intiimimmin.
Hyvää yötä ja oman kullan...siis minun kuvia :=)) - 20+7
halpaa, hän on säästeliäs mies, ei sitä rahalla ja suuruudella hurmata.... trallllaallalaaaaa.
Sit ootki sille oiva pari. Kaks monesti kierrätettyä ruppanaa yhdessä. Kulahteina molemmat;)))) HÄHÄ-HÄH...Mitä luulit saavasi vanha rupunen ämmänläyskä? Jonku uuden prinssinakinko??;))))
hymyilyä, olen kyllä nähnyt Yxitypyn gallerian ennenkin, mutta kävin tarkistamassa asian uudestaan. Minulla muuten ei ole kaljamahaa.
- Yxitypy
friidu. Mä olen luonnossa tuota galleriakuvaanikin kauniimpi :=))))
- sormisuus
ranttaliksi kaatuu, niin annan hyvän neuvon, vetäkää pitkää tikkua ja pisin voittaa ja näin taas seuraava,
ei niin kauhian vaikkeet vai Yxitypy kirjoitti:
Vaikka nyt olemme alkaneet seurusteleen, joudun kuitenkin meneen nukkumaan, että jaksan aamulla lähtä tienaamaan leipää. Jatketaan seurustelua sitten toisena päivänä vähän intiimimmin.
Hyvää yötä ja oman kullan...siis minun kuvia :=))stumpata ennen sänkyyn menoa.:-D))))))))
- muumuu--
se on mun kirjoitti:
Parasta lopettaa. Alko jo Viiville tulee sellaista tekstiä joltakin laskutehtävältä, joten emme kai suo hänelle lisää nautintoa :-))
suustani, sormistani kirjaimet. Ymmärrän kyllä, mistä kysymys. ://
Toisten ilo on suuri kateuden aihe täällä, ikävä kyllä.
Siksi kai se enää harvoin uskaltaakaan nostaa päätänsä.
Kiitos teille, olipa hauska hetki! - viivi-amaldiina
se on mun kirjoitti:
Parasta lopettaa. Alko jo Viiville tulee sellaista tekstiä joltakin laskutehtävältä, joten emme kai suo hänelle lisää nautintoa :-))
kiitos teille..
Ja isot halit kk,lle. - 2+19
Yxitypy kirjoitti:
friidu. Mä olen luonnossa tuota galleriakuvaanikin kauniimpi :=))))
Minkä mä voin sille mikä kuva sulla siellä. Täällä kuule kuvat puhuu puolestaan. Ihan oot itsesi näköinen.:))))
- 15+4
Seli-seli kalju mikä kalju. Osta kuule tubee;)))) Mitä sitä mulle itket;))) jos, ei käy naisten suhteen flaksi;))) Sulle yks tipu riittää...vai luuleks saavas useamman?;))))) ota kato nää jutut täällä sillee kevyesti huumorilla...sullahan on huumorintajua tunnetusti;))) Kuka täällä tosissaan... Vai pitääks silittää päätä;))))
15+4 kirjoitti:
Seli-seli kalju mikä kalju. Osta kuule tubee;)))) Mitä sitä mulle itket;))) jos, ei käy naisten suhteen flaksi;))) Sulle yks tipu riittää...vai luuleks saavas useamman?;))))) ota kato nää jutut täällä sillee kevyesti huumorilla...sullahan on huumorintajua tunnetusti;))) Kuka täällä tosissaan... Vai pitääks silittää päätä;))))
yksin vain omasta tahdostani. Se ei kerro huonosta flaksista. Huumoria on jutuistasi Friidu vaikea kaivaa vaikka kuinka yrittäisi.
- 13+15
Teotwawki kirjoitti:
yksin vain omasta tahdostani. Se ei kerro huonosta flaksista. Huumoria on jutuistasi Friidu vaikea kaivaa vaikka kuinka yrittäisi.
Mikä ihmeen Friidu? Jos, sulla ei oo huumorintajuu???. Niin se on kuule iha sun oma ongelmas. Älä sitä mun syys laita;))) Löysää vähän pipoo;))
- viivi-amaldiina
kiitos teille..
Ja isot halit kk,lle.aloittajalle, ...... välistä vaan poistui viestejä en tiedä minne mut niin ne vaan lähti ku kuppa töölöstä. :/(
- 6+8
ilta teelle,,,, :) kivaa hullutella. Terkkuja vaan kk:lle. joo joo syön näkkäriäki...
Öitä ryppynen rusina;))) Muista laittaa peräpukamavoiteet naamaasi;))))) ja villasukka päähäsi on tehokkaampi lopputulos.....ehkä;))))jos, auta aina voit ostaa kilon laasti rautakaupasta...rypyt sustakin lähtee kokonaan;))))
- viivi-amaldiina
6+8 kirjoitti:
Öitä ryppynen rusina;))) Muista laittaa peräpukamavoiteet naamaasi;))))) ja villasukka päähäsi on tehokkaampi lopputulos.....ehkä;))))jos, auta aina voit ostaa kilon laasti rautakaupasta...rypyt sustakin lähtee kokonaan;))))
sinulle sinä enempi kurttuinen kanssakumppani.
- 3+16
aloittajalle, ...... välistä vaan poistui viestejä en tiedä minne mut niin ne vaan lähti ku kuppa töölöstä. :/(
Ei kestänyt ehkä pää huumoria;)))
- viivi-amaldiina
3+16 kirjoitti:
Ei kestänyt ehkä pää huumoria;)))
kyl kesti, hyvät reseptit pätee. :))
Täält vaan alkoi hävitä viestejä........ sinäkö ehkä... poistelit. - 12+5
kyl kesti, hyvät reseptit pätee. :))
Täält vaan alkoi hävitä viestejä........ sinäkö ehkä... poistelit.En;))) todella. Joku tosikko. Jospa hänellä ei sitten OIKEASTI edes huumori ollutkaan päällä...
Hyvää Yötä. Hyvä että, pääsi kesti;)) Laita nyt kuitenkin sitä peräpukamavoidetta varovasti;)))))) voi jämähtää oikeesti kiinni;)))). - 1+18
sinulle sinä enempi kurttuinen kanssakumppani.
;)))))) Kiitos.
- viivi-amaldiina
12+5 kirjoitti:
En;))) todella. Joku tosikko. Jospa hänellä ei sitten OIKEASTI edes huumori ollutkaan päällä...
Hyvää Yötä. Hyvä että, pääsi kesti;)) Laita nyt kuitenkin sitä peräpukamavoidetta varovasti;)))))) voi jämähtää oikeesti kiinni;)))).ajattele kun illalla hymyssä suin sen laitat, heräät aamulla nauraen....jämähtää ilme päälle.
- PWP
12+5 kirjoitti:
En;))) todella. Joku tosikko. Jospa hänellä ei sitten OIKEASTI edes huumori ollutkaan päällä...
Hyvää Yötä. Hyvä että, pääsi kesti;)) Laita nyt kuitenkin sitä peräpukamavoidetta varovasti;)))))) voi jämähtää oikeesti kiinni;)))).Sä olet Friidu kyntesi näyttänyt, joten älä kyseenalaista muiden kirjoittajien huumoria.
- ;))
Yxitypy kirjoitti:
joka on liikaa tyrkyllä joutuu vaikka minne. Kantsii ottaa ekana selvää haluuko miehelle vai naiselle seuraksi! ;)
Hih hii! - 24
PWP kirjoitti:
Sä olet Friidu kyntesi näyttänyt, joten älä kyseenalaista muiden kirjoittajien huumoria.
Älä nyt sotke sisko hyvä...kateuttako?
- aitokaino*
Teotwawki kirjoitti:
Minä otan Yxitypyn. :-D)))))))))))))
Niin tuli ja sitä ei Friidu kestänyt.
Rakas Teo,älä ruoki nälkäistä, jos et kykene masua täyttämään. - mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
Prsessorin vieressä IC 2327802L kuudennen ja seitsämännen jalan välissä,volio puolella,mutta var tullessasi kuumaa transistoria:))
- mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
Hyvää yötä ja oman kullan...siis minun kuvia :=))Heti kun vähäksi aikaa poistuin,menit lupautumaan toiselle,petyin kovasti.Miksi antauduit,kun täällä ic-piirin alla on yksin kylmääkin.Lohtuna voisin ajatella että en havinnyt huonolle kosijalle,sniiif:))))
mitäkä mies kirjoitti:
Heti kun vähäksi aikaa poistuin,menit lupautumaan toiselle,petyin kovasti.Miksi antauduit,kun täällä ic-piirin alla on yksin kylmääkin.Lohtuna voisin ajatella että en havinnyt huonolle kosijalle,sniiif:))))
Hatsea teki minulle syksyllä. Hän sanoi, että saan Taikiksen lainaksi, mutta jouluun mennessä pitää sitten palauttaa. Vaihtareita kannattaa harrastaa.:-D)))))))))))))))))
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
Hatsea teki minulle syksyllä. Hän sanoi, että saan Taikiksen lainaksi, mutta jouluun mennessä pitää sitten palauttaa. Vaihtareita kannattaa harrastaa.:-D)))))))))))))))))
Uskaltaa pelata selän takana vaihtareilla,sillä minulla on siitä huonoja kokemuksia.Aavistan miten tässä käy,eli jos suostun vaihtari suunnitelmaan,menetän viimeisenkin mahdollisuuden ,kun yxitypy,tai kxitypyä huomaa meidän tehneen kauppoja,ollaan ulkona kuin lumi-ukot:))))))
Mä vaan odotan ja odotan,hyvää kannattaa aina odottaa vaikka maailman loppuun:))) mitäkä mies kirjoitti:
Uskaltaa pelata selän takana vaihtareilla,sillä minulla on siitä huonoja kokemuksia.Aavistan miten tässä käy,eli jos suostun vaihtari suunnitelmaan,menetän viimeisenkin mahdollisuuden ,kun yxitypy,tai kxitypyä huomaa meidän tehneen kauppoja,ollaan ulkona kuin lumi-ukot:))))))
Mä vaan odotan ja odotan,hyvää kannattaa aina odottaa vaikka maailman loppuun:)))ottanut nokkiinsa, vaikka Hatsa sen mulle lupasi. Haukkoi vähän henkeään vaan.:-D))))))))))))
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
ottanut nokkiinsa, vaikka Hatsa sen mulle lupasi. Haukkoi vähän henkeään vaan.:-D))))))))))))
Täytyy pelata varman päälle,vaikka sanon hiljaa... *niin tulee yksi typykin haukkomaan henkeään*
Kunhan saan langan päästä kiini,niin siinä varmaan purkauttuu neuleet päältä:)))))) Teotwawki kirjoitti:
ottanut nokkiinsa, vaikka Hatsa sen mulle lupasi. Haukkoi vähän henkeään vaan.:-D))))))))))))
sain moisesta röyhkeydestä johon vain hatsa kykenee. Mutta muistaakseni kyllä vetelin röyhkimystä kaulimella ympäri korviaa.....:)
- mitäkä mies
TaikisN kirjoitti:
sain moisesta röyhkeydestä johon vain hatsa kykenee. Mutta muistaakseni kyllä vetelin röyhkimystä kaulimella ympäri korviaa.....:)
että joku sai jostain johonkin ja tällä kertaa se oli kaulin:)
mitäkä mies kirjoitti:
että joku sai jostain johonkin ja tällä kertaa se oli kaulin:)
niiden vaihtokauppojen kanssa tai voi pian korvat soida ja tähtitaivas välkkyä, se on tuo Typykin aikas temperamenttinen lyyli :))
TaikisN kirjoitti:
niiden vaihtokauppojen kanssa tai voi pian korvat soida ja tähtitaivas välkkyä, se on tuo Typykin aikas temperamenttinen lyyli :))
sopiikin just mulle, kun olen itse niin rauhallinen mies. Mitäkä mies kyllä tarttis naisen, mutta kun mä en tiedä sopiiko toi Yxitypy sille oikein. Voi olla isommat välineet käytössä, kun mitäkä mies palaa putkasta.
Teotwawki kirjoitti:
sopiikin just mulle, kun olen itse niin rauhallinen mies. Mitäkä mies kyllä tarttis naisen, mutta kun mä en tiedä sopiiko toi Yxitypy sille oikein. Voi olla isommat välineet käytössä, kun mitäkä mies palaa putkasta.
vai karttaaniakseli?
Luuletko ettei Typy tyytyisi kaulimeen :)
pst. Sä voisit vihjasta Mitäkämiehelle että mä olen sopuisa tyttö....., ;) Ja että minulla on joskus ollut Datsun 100 a.....TaikisN kirjoitti:
vai karttaaniakseli?
pst. Sä voisit vihjasta Mitäkämiehelle että mä olen sopuisa tyttö....., ;) Ja että minulla on joskus ollut Datsun 100 a.....ratkesi, Ratsun riisseli ja runlopin renkaat, sanotaan Pohjanmaalla. Datsunin kardaaniakseli onkin sen verran heppoinen lyömäväline, että ei henki mitäkämieheltä lähtisi lyödessä, kun hän palaa virkavallan saattelemalla kotiin.
- mitäkä mies
TaikisN kirjoitti:
vai karttaaniakseli?
pst. Sä voisit vihjasta Mitäkämiehelle että mä olen sopuisa tyttö....., ;) Ja että minulla on joskus ollut Datsun 100 a.....Sait sydämmeni sykähtämään ylimääräisen lyönnin,vau! 100A :) Teit vaikutuksen ja kunhan nuolen haavani,alan lirkutella:)))Enkä mä niin usein siellä putkassa ole ollut ja silloinkin kun olen joutunut,se on ollut väärinkäsitystä.Poliisikin on vain ihminen ja voi erehtyä:)))))
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
ratkesi, Ratsun riisseli ja runlopin renkaat, sanotaan Pohjanmaalla. Datsunin kardaaniakseli onkin sen verran heppoinen lyömäväline, että ei henki mitäkämieheltä lähtisi lyödessä, kun hän palaa virkavallan saattelemalla kotiin.
Onneksi 100A:ssa ei ole kardaania,voisi tulla sitten vetoakselista,tai roiskeläpästä:))
- Ei Hömppä;))))
syy...Sen idea. SAA tästä hyvät matkafyrkat Latviaan Friidun kanssa lähdössä. 20 e per /pari.:)))))))))) Joo, naisella on enkelikasvot ja pitkät vaaleat kiharat ja viaton hymy;))))))))))Jätkät vaa ei vielä hoksannu (mikä onkaan lopullinen päämäärä;)))
Hömppäläyskien Pj:ja pisti tuulemaan;)))) - mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
ratkesi, Ratsun riisseli ja runlopin renkaat, sanotaan Pohjanmaalla. Datsunin kardaaniakseli onkin sen verran heppoinen lyömäväline, että ei henki mitäkämieheltä lähtisi lyödessä, kun hän palaa virkavallan saattelemalla kotiin.
Toimia,ns. puhemiehenä,kun olet enemmän supliikki mies.Yritä nyt kehua minua taiskisN:lle ja saa vaikka hiukan liioitella,ehkä paljonkin:)))))
- MÄ ja;))
MÄ haluun sun haaremiis;))) Anjaniina! Missä ne helskutissa ne jononumerot. Täällä pitkä jono tän kundin jonoon...Eipäs tönitä siellä loppupäässä. Mitäkä mies on MUN!! Ekas!!
- Mä JA;))
mitäkä mies kirjoitti:
MÄ JA!!! HU-HUU- MINÄ TÄÄLLÄ HU-HUU;))) älä SÄ TOST TYPYKÄSTÄ SE ON PJ:jan vanha .....;))))) Mä oon paljo nuorempi ja nätimpi. Ruttusukka tollanen iki-vanha ämmän känkyrä varsinainen luukasa;))) luut vaa kolisee ku se menee eteenpäin..siis silloin ku menee;)))))))))))))
- Mä Ja
Yxitypy kirjoitti:
sut on varattu Pj:LLe eks vanha kalju, kaljamaha kelpaa sulle mitä häh!! Ei saa olla noin ronkeli!:))))))
- Mä Ja:))
otapa toinen kirjoitti:
huomaa...NIIN miehenkipee vanha luukasa;)))) Sille kelpaa nyt tapaus ku tapaus;))))))))
- Mä Ja;))
Yxitypy kirjoitti:
Mä niin vähän ehdin palstajuttuja lukemaan, mutta jotenkin muistelen lukeneeni jostain ketjusta, et sä olisitkin nainen :=))
usko vaa Typy;))
- Mä Ja;))
Yxitypy kirjoitti:
En mä sit sitä alakaan, kun en tykkää naisista :=))Mut Ei heti joku vaa vihjaaki et on mies;))) Niin Typy...Mut Typy on se;))) usko mua...siis mullahan ei oo mitään ketunhäntää kainolossa...en mä nyt oo mitenkään kiinnostunut...en mitenkään;))))))
- MIES vai AKKA
Teotwawki kirjoitti:
Siitäkö sinä kilpailet?)))) Siis NAISEN kanssa kummalla parempi huumori;))) Johan nyt mies parka...Oletko oikeesti nainen? Tosi miehet eivät koskaan KILPALE naisen kanssa mistään ei tarvetta;)))))Mutta sitähän sinä nössökkä et tienyt, ITKU SILMÄÄN KU VÄHÄ TÖNÄISTÄÄN;)) KAS KU ET HUUDA ÄITIÄ APUUN;)))))...Ei se mitään. Yleissivistys jos, on niin rajoittunut kuin sinullakin;)))).....TÄÄHÄN ON PELKKÄÄ HUUMORIA?? EIKÖ PIKKUSIELUISEN MIEHEN PÄÄ KESTÄ OIKEESTI EIKÖ KESTÄ;)))) täällä olet itse sellaista todellista paskaa muista kirjoittajista heittänyt ja nyt spiidaat oikeesti;)))))) MIKÄ MIES:))))))))salli nauraa oikeesti...akkamainen mies olet!! Et yhtään mitään muuta;))))) älä ota itseesi tämä on huumoriketju...jos, pää ei kestä pysy poissa!!!
mitäkä mies kirjoitti:
Onneksi 100A:ssa ei ole kardaania,voisi tulla sitten vetoakselista,tai roiskeläpästä:))
onkin etuvetoinen:-)
- Yxitypy
Mä Ja kirjoitti:
sut on varattu Pj:LLe eks vanha kalju, kaljamaha kelpaa sulle mitä häh!! Ei saa olla noin ronkeli!:))))))
mieltä, että kyllä miehellä pitää vähän vatsaa ollakin, ja kaljuhan on sitäpaitti muotia nykyään, etenkin nuorilla miehillä.
Oot ihan selvästi vaan katteellinen :=)) - 111111111
TaikisN kirjoitti:
pitäisi vedellä jollain. Astma on vakava sairaus pahimmillaan. Niin pahimmillaan.
- Typyn ystävätär
Yxitypy kirjoitti:
mieltä, että kyllä miehellä pitää vähän vatsaa ollakin, ja kaljuhan on sitäpaitti muotia nykyään, etenkin nuorilla miehillä.
Oot ihan selvästi vaan katteellinen :=))Typy...nuorilla;))) mut vanhoilla;)))) Hei...et voi olla tosissas..vai ooks?))))))
- REILU PELI
111111111 kirjoitti:
pitäisi vedellä jollain. Astma on vakava sairaus pahimmillaan. Niin pahimmillaan.
avoimesti ihmisten sairauksilla. Minun mieheni sairastui vakaavan syöpäsairauteen. Tämä aloitti pilkkaketjun: Täällä kaikki riemusta mukana. Hänelle ihmisten vakavat sairastumiset ovat huumoria mistä voi tehdä pilaa. Koskaan tuota tekoaan ei pyytänyt anteeksi, sanallakaan..Sellaista REILU-JENGIN meininkiä. Ja siihen samaan pilkkaamiseen osallisttuivat täällä myös Adria ja Meriläinen innolla!!!! Se siitä tekopyhyydestä!! Jengi vaati osallistumaan!
- Rivijätös
REILU PELI kirjoitti:
avoimesti ihmisten sairauksilla. Minun mieheni sairastui vakaavan syöpäsairauteen. Tämä aloitti pilkkaketjun: Täällä kaikki riemusta mukana. Hänelle ihmisten vakavat sairastumiset ovat huumoria mistä voi tehdä pilaa. Koskaan tuota tekoaan ei pyytänyt anteeksi, sanallakaan..Sellaista REILU-JENGIN meininkiä. Ja siihen samaan pilkkaamiseen osallisttuivat täällä myös Adria ja Meriläinen innolla!!!! Se siitä tekopyhyydestä!! Jengi vaati osallistumaan!
Melkein suurennuslasia tarvittiin, mutta löytyihän se sieltä! Jee. Reilut kiittävät.
- s_s*
Kiusatun jos minulle annettaisiin toinen elämä tämän nykyisen jälkeen. ;)
Merille on mieleni, veden äärelle haluni. ;) - RIMMIR
kunnes tuli tuo Niskavuoren vanha emäntä lopettamaan hauskanpidon. Täytyyhän kakaroiden joutua jo nukkumaan, huomenna taas niskat köyryssä töitä paiskimaan ja elämään herran nuhteessa.
Eihän tässä auta kuin lähtä halaileen tuota piikkimattoa.- 12+13
Kuka täällä on huumoria laskenut sinäkö? Vanha kärttyinen ämmänläyskä;))))) Tulet pilaamaan toisten hauskanpidon ootko tosissas? Aina nimittelemässä ja ojentelemassa täällä muita. Ooks jotenkin vähän kiree tyyppi muutenkin. Onks pipo vähän kireellä varo susta voi tulla pöpi, olis syytä vähän löysää sitä pipoo;))))) Vai määritteleks sä täällä mikä on huumori huumoriketjussa? Jo aikoihin eletty. Pysy kuule poissa jos, et kestä huumooriii...;)))))))
- se on mun
Sulla sentään oli piikit kaverina, mulla ei niitäkään. :-))))))
Hauskuus loppui, kuin kananlento, mutta täytyyhän sitä tilaa antaa muillekkin :-))))).
ps. jos Viivi ja muumuu tämän näkee, niin kiitos teille piristävistä teksteistä :-) - 20
se on mun kirjoitti:
Hauskuus loppui, kuin kananlento, mutta täytyyhän sitä tilaa antaa muillekkin :-))))).
ps. jos Viivi ja muumuu tämän näkee, niin kiitos teille piristävistä teksteistä :-)Mikä käsitys sulla huumorista. Piikittelykö? ja aina kovin yksipuolinen. Kummallinen käsitys huumorista?Masentavaa.
- ?
20 kirjoitti:
Mikä käsitys sulla huumorista. Piikittelykö? ja aina kovin yksipuolinen. Kummallinen käsitys huumorista?Masentavaa.
piikittelet kaikille tässä ketjussa? Harmittaako harmiton ilo? Missä kohtaa se tekee pahaa?
- ?????++++
20 kirjoitti:
Mikä käsitys sulla huumorista. Piikittelykö? ja aina kovin yksipuolinen. Kummallinen käsitys huumorista?Masentavaa.
kaikesta paskasta huolimatta...säälin sua ja häpeän puolestasi.........
- Nakrattaa;)
se on mun kirjoitti:
ps. jos Viivi ja muumuu tämän näkee, niin kiitos teille piristävistä teksteistä :-)aina pulppuaa? Yksi ja sama nimimerkki.
- relax;)))
?????++++ kirjoitti:
kaikesta paskasta huolimatta...säälin sua ja häpeän puolestasi.........
Miten niin minä??? Etköhän ole vain sinä joka ylläpidät täällä yksipuolista yksinäistä puhetta aamusta iltaan;))) Ota huumorilla, vai etkö omaa huumorintajua?))))) Niihän täällä muutkin omaavat....siis ne joilla sitä on oikeesti;)))) Relaa vähän. Ota elämä iisisimmin. Ei tätä palstaa kukaan tosisissaan ota;)))) tosikoiset vaan...lukeudutko heihin;)))))
- ????
Kaikki pitääneet vaan hauskaa tähän asti? Sinä ainoastaan syyttelet täällä muita kirjoittajia? jopa ihmisiä jotka eivät sanallakaan ole osallistuneet tähän ketjuun. Kuten nyt nimimerkki Hande?????---minäkin jutellut hänen kanssaan miksi hyökkäsit hänen kimppuunsa?- aivan ymmällä.
- ----
???? kirjoitti:
Kaikki pitääneet vaan hauskaa tähän asti? Sinä ainoastaan syyttelet täällä muita kirjoittajia? jopa ihmisiä jotka eivät sanallakaan ole osallistuneet tähän ketjuun. Kuten nyt nimimerkki Hande?????---minäkin jutellut hänen kanssaan miksi hyökkäsit hänen kimppuunsa?- aivan ymmällä.
joku ilkeyksissään kirjoitti hänen nikillään, jonka kyllä jokainen palstan vakiolukija huomasi, niin minäkin.
- äly hoi älä jätä
---- kirjoitti:
joku ilkeyksissään kirjoitti hänen nikillään, jonka kyllä jokainen palstan vakiolukija huomasi, niin minäkin.
on tänään kirjoitellut myös DW:n nikillä
- RIMMIR
???? kirjoitti:
Mistä olen Handea syytellyt ja milloin hyökkäsin hänen kimppuunsa. ? Laitan Suomi 24 ilmoituksen nimimerkkini väärinkäytöstä kl. 16.27, 17.10, 17.33, 17.46,18.00 sekä kl 21.01 tässä ketjussa. He saavat ottaa esiin näiden viestien lähettäjän IPtunnuksen ja alkaa vaadittaviin toimenpiteisiin.
Hauskuus kaukana kun varastetaan nimimerkki ja käytetään sitä omiin erikoisiin "huumori" juttuihin. - ========?????===
äly hoi älä jätä kirjoitti:
on tänään kirjoitellut myös DW:n nikillä
Poliisille lähtee nyt sinusta useampi syyte Koskien nimittelyä. Täällä saa aivan vapaasti käyttää mitä nimímerkkiä tahansa. Joka ei ole rekisteröity, jos, lähdettäisiin siitä että, puskista kirjoittajan olisi joka kerta tarkistettava kaikki Suomi 24.fi keskustelut ennenkuin kirjoittaa tänne? Se oli liian mahdoton vaatimus Se ei ole rikos. Ei voida edellyttää että, tuota sinunkaan nyt käyttäämäsi: äly hoi älä jätä...nimimerkkiä ei juuri nyt tällähetkellä joku Suomi 24.fi. oleva keskustelija käyttäisi samaan aikaan;))) tai oletko varma ettei se ole jo käytössä jollain muualla kirjoittajalla?? Hän voisi syyttää sinua näin ollen sinua nimimerkkisi varastamista ja kopioimisesta. ;)))) Ymmärrätkö? enhän minäkään voinut tietää että, siis mistä onko täällä jollakin joku sama nimimerkki ennestään...käytössä???? joku =DW= tai ###///&&&& vaikka;))) tai .... tai esimerkkejä voisin laittaa pilvin pimein. Joka kertako kun herjaat puskista syytetäänkö sinua toisen kirjoittajan nimimerkin varastamista...ja sekopääksi? Tämä viimein oli kysymys. Ei syytös. Siinä ero. Jos, syytätä toista sekopääksi. Se herjaus. Mutta, jos vain ystävällisesti kysyt oletko seköpää? onko Piposi kireellä? Se on pelkkä kysymys? Ei herjaus. Sinun ei tarvitse toki vastata. Yksinkertaisen kysymykseen jos, et ymmärrä mitä kysytään;)))
- 6666666666666
RIMMIR kirjoitti:
Mistä olen Handea syytellyt ja milloin hyökkäsin hänen kimppuunsa. ? Laitan Suomi 24 ilmoituksen nimimerkkini väärinkäytöstä kl. 16.27, 17.10, 17.33, 17.46,18.00 sekä kl 21.01 tässä ketjussa. He saavat ottaa esiin näiden viestien lähettäjän IPtunnuksen ja alkaa vaadittaviin toimenpiteisiin.
Hauskuus kaukana kun varastetaan nimimerkki ja käytetään sitä omiin erikoisiin "huumori" juttuihin.tai Hande nimimerkkiä ei rekisteröity. Kuka tahansa Suomi 24 fi.joka kirjoittaa tänne keskustelusivuille saa ottaa käyttöönsä ei rek.nimimerkin. Ei voida edellyyttää että, kaikkien on täällä tiedettävä millä nimimerkillä toiset kirjoittavat. Tämä edellyttäisi että, puskista kirjoittajat joutuisiva tarkistamaan koko Suomi 24.fi keskustelu-sivustot;)))) jotta eivät käyttäisi samaa nimimerkkiä kuin joku mahdollisesti jossain muualla sivulla. Kuinka voit olettaa ettei täällä olisi joku muukin RIMMIR nimimerkki. Vain koska se sinulla käytössä;))))))) Ei hän tuo RIMMIR esiintynyt muuta kun yhtenä RIMMIRINÄ;)))) ei sinua. Vai viittasiko hän sinuun kun kertoi itsestään;)))))))) täällä voi ei rek.nim. esiintyä myös useampi Hande;))) ei tällä palstalla mutta muualla. Näille sivuistoille on kaikilla AIVAN vapaa pääsy;)))))) Tämä ei ole suljettu sivu;)))) Tänne SAA kirjoittaa kuka tahansa;))))))) Pyhä yksinkertaisuus....siunaa meitä:))))))
- Potut pottuina;))
---- kirjoitti:
Tämä ei ole kansakoulu eikä pyhäkoulu;))) Täällä ihmiset oikeesti myös ilkeilevät toisilleen;)))) Älä ole niin sinisilmäinen;))) Vaikka sinä et sitä tekisi...Täällä on aina niitä jotka, haluat antaa potut vain pottuina...älä ota sitä henkilökohtaisesti;))) Joidenkin PÄÄ vain kestä kun heille annetaan takaisin;))) Lähtevät syyttämään omaksi vanhikosseen aina raskaammman kautta, jolloin siitä tuleekin poliiisiasia...kun mennään herjaamaan sitten sekopääksi sun muuksi;)))))
- Rimmir III;))))
RIMMIR kirjoitti:
Hauskuus kaukana kun varastetaan nimimerkki ja käytetään sitä omiin erikoisiin "huumori" juttuihin.Syytit avoimesti että, Hande kirjoittaa nimimerkilläsi.??? Ymmärrä nyt HYVÄ ihminen vihdoin. Että, tuo sinun nimimerkkisi EI ole sinun yksityisomaisuutta;))) Täällä kuka tahansa muukin saa käyttää nimimerkkiä RIMMIR tai HANDE jos, se ei virallisesti rek.nim,))) Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Tämä viimeinen on avoin kysymys sinulle? Ei syyte. Ihmettelen vain että, vanhana palsakirjoittaja et uutena sitä edelleenkään tajua;)) Jatkossakin niin kauan kun et ole rek.nim. olet vain yksi RIMMIR:er tuhansien muiden joukossa;))))
- Ssshhh!
koko juttu! ;)
Eihän kiusattu kaikille riitä, eikä pitenmmän päälle kelpaakaan? ;) Herra hoosta Handeen asti on meillä miestä mistä valita. Mielentilasta riippuen.
Kaikki palstan miehet ovat täällä armostamme eivätkä ilman syytä.- 20+9
ASIAA;)) Hande palstan ainoa ÄIJÄ. ;))))) Toinen ääni Handelle.
- Vali koiva
20+9 kirjoitti:
ASIAA;)) Hande palstan ainoa ÄIJÄ. ;))))) Toinen ääni Handelle.
jos Hande on äimäni, kiusattu armaani niin muille jää statistin rooli. :)
Kotton ja Otto ovat liian harvoin mukana mutta onneksi täällä on muitakin fiksuja miehiä! :) - home-nokka
Vali koiva kirjoitti:
jos Hande on äimäni, kiusattu armaani niin muille jää statistin rooli. :)
Kotton ja Otto ovat liian harvoin mukana mutta onneksi täällä on muitakin fiksuja miehiä! :)Ottokin, muiden monien mukana, soutanut soutuvenheellä Kiinaan. Pakoon palstan pahanhajuista sisäilmaa, lie homettakin havaittavissa.
- viivi-amaldiina
home-nokka kirjoitti:
Ottokin, muiden monien mukana, soutanut soutuvenheellä Kiinaan. Pakoon palstan pahanhajuista sisäilmaa, lie homettakin havaittavissa.
kosteus vaurio.. :(
- h-n
kosteus vaurio.. :(
lirit lorahtanut läpi lättyjen? :) Ei meillä. :)
- Vali koiva
home-nokka kirjoitti:
Ottokin, muiden monien mukana, soutanut soutuvenheellä Kiinaan. Pakoon palstan pahanhajuista sisäilmaa, lie homettakin havaittavissa.
tuskin välittää homeesta, mutta ei kiireiltään ehdi.
Ja mitä harvemmin täällä on, sitä enemmän kaipaa vanhoja tuttuja nikkejä... - h-n
Vali koiva kirjoitti:
tuskin välittää homeesta, mutta ei kiireiltään ehdi.
Ja mitä harvemmin täällä on, sitä enemmän kaipaa vanhoja tuttuja nikkejä...kaipuustaan en tiedä, mutta itsellä on kovaakin kovempi kaipaus monia mukavia, kai ainiaaksi kadotettuja. Tekee melkein mieli itkaista pieni hetki. :((
Oi aikoja, oi tapoja. Vanha viisaus ei muuksi muutu. - Vali Koiva
h-n kirjoitti:
kaipuustaan en tiedä, mutta itsellä on kovaakin kovempi kaipaus monia mukavia, kai ainiaaksi kadotettuja. Tekee melkein mieli itkaista pieni hetki. :((
Oi aikoja, oi tapoja. Vanha viisaus ei muuksi muutu.kaverit eivät ole yhtä luotettavia kuin elävät tutut. Täällä he voivat hävitä bittiavaruuteen ja sitähän ei oikeat ystävät tee.
Mikset nimellä kutsu kaipaamiasi palstalaisia? - h-n
Vali Koiva kirjoitti:
kaverit eivät ole yhtä luotettavia kuin elävät tutut. Täällä he voivat hävitä bittiavaruuteen ja sitähän ei oikeat ystävät tee.
Mikset nimellä kutsu kaipaamiasi palstalaisia?palstan valioita, minulle, siksi varmaan ymmärsivätkin oman parhaansa. Täältä en hae oikeita ystäviä, palstalla tuttuja, korkeintaan. Ihmisiä, jotka ovat hauskoja, kuin täällä kai saa olettaakin?
Tämähän lienee "työpäiväaivot narikkaan"-osasto? - Vali Koiva
h-n kirjoitti:
palstan valioita, minulle, siksi varmaan ymmärsivätkin oman parhaansa. Täältä en hae oikeita ystäviä, palstalla tuttuja, korkeintaan. Ihmisiä, jotka ovat hauskoja, kuin täällä kai saa olettaakin?
Tämähän lienee "työpäiväaivot narikkaan"-osasto?sinä kuitenkaan ajoit heitä pois täältä? Jos menivät niin saivat mennä.
Kuten sanoit, täällä ollaan kuin odotusaulassa tai kapakissa. Hauskaa niin kauan kun ollaan paikalla. - h-n
Vali Koiva kirjoitti:
sinä kuitenkaan ajoit heitä pois täältä? Jos menivät niin saivat mennä.
Kuten sanoit, täällä ollaan kuin odotusaulassa tai kapakissa. Hauskaa niin kauan kun ollaan paikalla.ajatukseni samoille aalloille sinun kanssasi. Minähän itken heidän peräänsä. Minä, hiljainen rupu, joka en uskalla sanoa mitään mihinkään. Antaa suurisuisten huutaa suu ammollaan epistolaansa, joilla herkemmät herkiävät hellittämästä ovenpielistä. :((
Hyvvee Ötyä! :)) Ja jos vielä uskot, kaipaan heitä, tosi monia, jotka jostain syystä katosivat. - Vali Koiva
h-n kirjoitti:
ajatukseni samoille aalloille sinun kanssasi. Minähän itken heidän peräänsä. Minä, hiljainen rupu, joka en uskalla sanoa mitään mihinkään. Antaa suurisuisten huutaa suu ammollaan epistolaansa, joilla herkemmät herkiävät hellittämästä ovenpielistä. :((
Hyvvee Ötyä! :)) Ja jos vielä uskot, kaipaan heitä, tosi monia, jotka jostain syystä katosivat.sitten hyvällä omalla tunnolla jos et ajanut heitä pois. Minäkin itken sun kanssasi, kun olet niin rupu että syytät toisia vaatimattomuudestasi ja saamattomuudestasi.
Hyvää yötä sinulle minultakin, ruvulta joka ei tiedä ketä kaivata! :) - ....
Vali Koiva kirjoitti:
sitten hyvällä omalla tunnolla jos et ajanut heitä pois. Minäkin itken sun kanssasi, kun olet niin rupu että syytät toisia vaatimattomuudestasi ja saamattomuudestasi.
Hyvää yötä sinulle minultakin, ruvulta joka ei tiedä ketä kaivata! :)outo asenne sinulla.
- 21
h-n kirjoitti:
lirit lorahtanut läpi lättyjen? :) Ei meillä. :)
vaikka teilläkin noussut sinne toiseen päähän...Hölsykyä ääni tänne asti kuuluu..;)))) Tää on huumorii ei pidä ottaa tosissaan.
- .
21 kirjoitti:
vaikka teilläkin noussut sinne toiseen päähän...Hölsykyä ääni tänne asti kuuluu..;)))) Tää on huumorii ei pidä ottaa tosissaan.
kun halveksit muita? Mitä?
- 17
. kirjoitti:
kun halveksit muita? Mitä?
Tämä on kuule huumoriketju:))) missä on huumorintajusi? Olet väärässä ketjussa nyt. Älä lue kaikkia kirjaimmellisesti tässä ketjussa muut haluavat pitää hauskaa;))) Aloita mollaamisketju ihan itse. Omalla nimimerkillesi. Jos, mollata haluat;))))) Se on suosittu aihe täällä aina toisten mollaaminen.;)))) Yksinkertaiset kanssa sisaresi tukevat sinua aivan varmasti.;)))))
- =DW=
.... kirjoitti:
outo asenne sinulla.
Mä oon sitä mieltä, että mulla on aina oikee asenne;)))))) Mitä enemmän haukkumista sen parempi.
- ...
17 kirjoitti:
Tämä on kuule huumoriketju:))) missä on huumorintajusi? Olet väärässä ketjussa nyt. Älä lue kaikkia kirjaimmellisesti tässä ketjussa muut haluavat pitää hauskaa;))) Aloita mollaamisketju ihan itse. Omalla nimimerkillesi. Jos, mollata haluat;))))) Se on suosittu aihe täällä aina toisten mollaaminen.;)))) Yksinkertaiset kanssa sisaresi tukevat sinua aivan varmasti.;)))))
Sinähän sen mollaamiset osaat, joten olet loistava neuvoja.
Onko nälkä? - ----
... kirjoitti:
Sinähän sen mollaamiset osaat, joten olet loistava neuvoja.
Onko nälkä?En roiku täällä yötä päivää niinkuin sinä. Naura nyt välillä itsellesi:))) Ota iisimmin relax, you know. Ei tää oo muuta ku pelkää HUUHAATA ;)) Et kait tosissaan tätä palstaa ota? Vai otaks?
=DW= - päivä päättyy
---- kirjoitti:
En roiku täällä yötä päivää niinkuin sinä. Naura nyt välillä itsellesi:))) Ota iisimmin relax, you know. Ei tää oo muuta ku pelkää HUUHAATA ;)) Et kait tosissaan tätä palstaa ota? Vai otaks?
=DW=Hitsi...tässä pitäisi työpäivän päätteeksi tehdä raportti. Voitko ystävällisesti kertoa, kuinka kauan olen tänään ollut tällä palstalla? Sinä, kun sitä kyttäät..
Voitko myös neuvoa, mistä saisin edullisesti kotiini tämmäisen nettiyhteyden.?
Harmittaa, kun ei pääse tänne ilakoimaan kuin klo 8-16. - 20
päivä päättyy kirjoitti:
Hitsi...tässä pitäisi työpäivän päätteeksi tehdä raportti. Voitko ystävällisesti kertoa, kuinka kauan olen tänään ollut tällä palstalla? Sinä, kun sitä kyttäät..
Voitko myös neuvoa, mistä saisin edullisesti kotiini tämmäisen nettiyhteyden.?
Harmittaa, kun ei pääse tänne ilakoimaan kuin klo 8-16.;)))älä nyt hermostu. Täähän on pelkkää huumoria;)))) No. Eihän sitä voi sulta kaikkia vaatia.;))) jos, ei sinne pieneen päähän mahdu montaa asiaa kerralla;)))). Ota vähän iisimmin tai palaa sulta jälleen proput;))) Pipo jos kiristää ennestään;)))) Löysää vähän pipoo oot muuten pöpi.....Hei se sit huumoorii....tajuuks?))))))
- s_a
että hetkisen sai olla pitkästä aikaa tosi hauskaa! Kiitos aloittaja, kuka lienetkin. ♥ ♥ ♥ ♥
- 3+1
Kiitos, munki puolesta. Mitä nyt pari tosikkoo otti itteensä:))))
- s_a
3+1 kirjoitti:
Kiitos, munki puolesta. Mitä nyt pari tosikkoo otti itteensä:))))
Elämän karikoissa auttavat kauniit ajatukset ja sanat kummasti. Kiitos on kiva sana sanoa. :)
Lämmittää omaakin syöntä.
- 19+2
Ei kai täällä kait nyt kukaan niin idiootti ole että, huolisi HATSAN?:)))) Vai onks tosissaan?
- K/K
silloin kun on huonompi huomen tai muuta ikävää luvassa kavereita kaipaa.
"Aivot narikkaan" osasto pelasti mun aamun ,onhan tääl viel huumorintajusia kirjoittajia.
Veretään se hauskan viitta harteille ja ei piruttaankaan anneta periksi,ei se mitään vaik naama rypistyy kuhan henken aurinko loistaa.- Anjaniina
*luuraa nurkantakaa*
Mä otankin sut, nyt kunkaikki tappelupukarit on nukkumassa...?
*vilauttaa termospulloa*
Mites olis aamukahvit? Anjaniina kirjoitti:
*luuraa nurkantakaa*
*vilauttaa termospulloa*
Mites olis aamukahvit?seppäpohojanmaalta säästetty mulle!
- 15
Anjaniina kirjoitti:
*luuraa nurkantakaa*
*vilauttaa termospulloa*
Mites olis aamukahvit?tappelupukarit? Täällä vaan muutamia tosikkoja oli ketjussa;)))) Huumori kun heidän mielestään kovin yksipuolista piikittelyä ainoastaan. Ei kestänyt sitte se pieni pää. Poistivat omia tekstejään;))) Mut se olikin huumoria parhaimmillaan;)))) Käsitys kovin yksipuolinen heillä huumorista joka ei kyllä ihmetytä yhtään jostain syystä;)))) Ottaen huomioon tämän palstan tason;))))
- 7
minttupuu kirjoitti:
seppäpohojanmaalta säästetty mulle!
uskovainen sopiiki sulle hyvin. Kaks samanlaista tosikkoa;)))) Seppä ja sinä. Kyllä vakkahan kantensa valittoo;)))) Onnee sit meitin köörin puolest teitille. ( Tää on sitten huumoorii ei pidä jotta ottaa tosissansa;)))) ei pirä suuttumaan....
- 9
Anjaniina kirjoitti:
*luuraa nurkantakaa*
*vilauttaa termospulloa*
Mites olis aamukahvit?Vikitellemässä varattua kunnon miestä;)))))Häpeä nainen! Noinko epätoivoinen tapaus oletkin;))))))))) Älä ota tosissasi tää on pelkkää huumorii...;)))))
- viivi-amaldiina
naama ryppyilee, sisäinen aurinko se on tärkeä.
Kiva jos sinullekkin tuli tästä hyvä mieli.......
- *Kyökkisykolokitar *
minulle. Hänessä on niin pal haastetta :))
Hah, no sää et ainakaan haasteita pelkää. Olen imarreltu mutta suosittelen ehdottomasti jotakin hieman helpompaa ;-))
- Heikunkeikku
Olipas hauska ketju. Heh, miten te immeiset osaatte sanoa toisillenne Niin hyviä lausahduksia. Puolin ja toisin pistetään aina vaan paremmaksi. Kiitos lukuelämyksestä. Tämmösiä ketjuja kaipaan.
HaRRrrrrrrmittaa, kun en eilen ängennyt koneelle.
Lempein mielin kattelen palstan kaikkia miehiä. Jokaisella se oma persoonallinen tyylinsä, jotka jokainen antaa kivan mausteen. Suolaisen ripauksen.
Monien kanssa on tullut vaihdettua ilahduttavia, naurettavia, asiallisia(kin) kommentteja.
Mä ottaisin useamman miehen. Voisi mielialan mukaan kiepsahtaa aina semmosen kainaloon, jonka seuraa kaipaa.
Myös monet naiset on niin niin niin hassun hauskoja, että pitää sekin tähän kirjata.- Adria
Liirum laarum. Plussaa taikka miinusta, mustaa vai valkoista, kylmää tai kuumaa. Kitinää tai kutinaa, aina keskimäärin ihanaa.
Eli kaikella ystävyydellä, onko sulla ihan omaa, oikeaa mielipidettä mistään, vai onko kaikki vaan niin ihanan pyöreää ja pulleaa, palstallemme tuotettavaa. - Heikunkeikku
Adria kirjoitti:
Liirum laarum. Plussaa taikka miinusta, mustaa vai valkoista, kylmää tai kuumaa. Kitinää tai kutinaa, aina keskimäärin ihanaa.
Eli kaikella ystävyydellä, onko sulla ihan omaa, oikeaa mielipidettä mistään, vai onko kaikki vaan niin ihanan pyöreää ja pulleaa, palstallemme tuotettavaa.Tässä vaiheessa minuakin naurattaa vastaukseni tuohon aloitukseen. Nimittäin tällä hetkellä en ole ollenkaan sitä mieltä, mitä kirjoitin.
Siinä vaiheessa kun ketjua luin, olin lukenut edellispäivänä tulleita vastauksia. ketju oli lyhyt. Siinä "kisailivat" "muumuu", "viivi", "se on mun" ja "mitäkä mies". Mukavia jutusteluita he kirjoittivat. Nyt oma vastaukseni on vajonnut aina vain alemmas, väliin on tullut jos jotakin kummallisuuksia. Vaikuttaa, että tosiaankin pidän tällä hetkellä tästä ketjusta. Pyyhekumilla en kuitenkaan voi vastaustani pyyhkiä, se on siinä ja sillä siisti. Päivämäärää tuskin kukaan viitsi katsoa, jolloin kirjoitukseni kirjoitin.
Mielestäni minulla on oikeita mielipiteitä. Usein ne myös perustelen. Se, että en tahdo kaikkiin väittelyihin osallistua, ei tarkoita ettei niitä omia mielipiteitä olisi.
Me ihmiset tulemme ehkä vähän eri syistä palstalle kirjoittamaan ja ne osaltaan vaikuttavat siihen, mitä haluamme täällä kirjoittaa.
Harmittaa Todellakin, että ylipäätään kirjoitin tähän ketjuun, koska se on tälläiseksi muodostunut.
Mutta eipä voi mitään. - Adria
Heikunkeikku kirjoitti:
Tässä vaiheessa minuakin naurattaa vastaukseni tuohon aloitukseen. Nimittäin tällä hetkellä en ole ollenkaan sitä mieltä, mitä kirjoitin.
Siinä vaiheessa kun ketjua luin, olin lukenut edellispäivänä tulleita vastauksia. ketju oli lyhyt. Siinä "kisailivat" "muumuu", "viivi", "se on mun" ja "mitäkä mies". Mukavia jutusteluita he kirjoittivat. Nyt oma vastaukseni on vajonnut aina vain alemmas, väliin on tullut jos jotakin kummallisuuksia. Vaikuttaa, että tosiaankin pidän tällä hetkellä tästä ketjusta. Pyyhekumilla en kuitenkaan voi vastaustani pyyhkiä, se on siinä ja sillä siisti. Päivämäärää tuskin kukaan viitsi katsoa, jolloin kirjoitukseni kirjoitin.
Mielestäni minulla on oikeita mielipiteitä. Usein ne myös perustelen. Se, että en tahdo kaikkiin väittelyihin osallistua, ei tarkoita ettei niitä omia mielipiteitä olisi.
Me ihmiset tulemme ehkä vähän eri syistä palstalle kirjoittamaan ja ne osaltaan vaikuttavat siihen, mitä haluamme täällä kirjoittaa.
Harmittaa Todellakin, että ylipäätään kirjoitin tähän ketjuun, koska se on tälläiseksi muodostunut.
Mutta eipä voi mitään.Noo, harmitukset täällä ei onneksi ole elämää suurempia juttuja. Aurinkoista päivää sulle sinne länsirannikolle.
- k/k
Heikunkeikku kirjoitti:
Tässä vaiheessa minuakin naurattaa vastaukseni tuohon aloitukseen. Nimittäin tällä hetkellä en ole ollenkaan sitä mieltä, mitä kirjoitin.
Mutta eipä voi mitään.Sulla nimenomaan on omaperäisiä oivalluksia jotka sopivat työpäivän jälkeen luettaviksi.
Olen pikku kuumees ja nuhas kotona ja oli aikaa lukea ketju läpi ja joutais poistoon kun tuntuu niinpal kauhiast harmittavan.
Poliisia apuun huuretaan mä kaipaisin lääkärin apuu vaik sanotaan et yskä lähtee yskimällä.
Ei muuta niistetää nenät ,pyyhitää jalat ja ollaa ihmisiks. - Heikunkeikku
k/k kirjoitti:
Sulla nimenomaan on omaperäisiä oivalluksia jotka sopivat työpäivän jälkeen luettaviksi.
Olen pikku kuumees ja nuhas kotona ja oli aikaa lukea ketju läpi ja joutais poistoon kun tuntuu niinpal kauhiast harmittavan.
Poliisia apuun huuretaan mä kaipaisin lääkärin apuu vaik sanotaan et yskä lähtee yskimällä.
Ei muuta niistetää nenät ,pyyhitää jalat ja ollaa ihmisiks.No hyvä jos huilailet, jos oot kuumeessa. Villasukat kaiketi jalaas :) Nauratti niin vietävästi, kun nekin vedettiin ketjuun, kun sinusta naisporukka "tappeli". Siinä lukiessani noita hupaisia kommentteja sinusta, ajattelin miten hauskaa sinulla varmasti on, kun niitä alat lukemaan. Jos olisin H-hetkellä ollut palstalla, niin minäkin olisin siinä jotakin sanonut, mutta seuraavana päivänä en sitten viitsinyt ruveta hiastasi vetelemään.:)
Se on mulla vähän niin, että silloin, kun peppuni tähän tuolille pistän ja palstalle tuun, niin halajan vain ja ainoastaan lepposta jutustelua. Semmosia, että tulee hyvälle tuulelle. Ei kai se arkielämä kulje sillä tavalla, että hui-hai-systeemillä ja suu korvissa, lallatellen etiäpäin menee. Töitä täytyy tehdä keskittyneesti. Myös läheisistä huolehtimista ja muista asioista. Sitten kun on tämmösiä juttuja tehnyt, niin minulle on akkujen lataamista, jos voin heittää kaikki työt ja huolehtimiset veks ja jotenkin vaan "mennä muille maille vierahille" eli vaikkapa tulla naputtelemaan tänne jotakin no joo, enemmän tai vähemmän hullua.:) Pyrin kuitenkin aina, että en muita loukkaa. Mieluummin lasken itsestäni leikkiä, kuin muista.
Tulipahan taas tekstiä tällättyä. Suuren suuri vikani, etten kykene kirjoittamaan mitään lyhyesti :(
Toivotan sinulle pikaista paranemista. Huomenna minä lähden Tampereelle, kivaa vaihtelua. Tänään tarttee vähän pakkailla ja hoitaa kissojen hoitamiset ja muuta semmosta. :) - k/k
Heikunkeikku kirjoitti:
No hyvä jos huilailet, jos oot kuumeessa. Villasukat kaiketi jalaas :) Nauratti niin vietävästi, kun nekin vedettiin ketjuun, kun sinusta naisporukka "tappeli". Siinä lukiessani noita hupaisia kommentteja sinusta, ajattelin miten hauskaa sinulla varmasti on, kun niitä alat lukemaan. Jos olisin H-hetkellä ollut palstalla, niin minäkin olisin siinä jotakin sanonut, mutta seuraavana päivänä en sitten viitsinyt ruveta hiastasi vetelemään.:)
Se on mulla vähän niin, että silloin, kun peppuni tähän tuolille pistän ja palstalle tuun, niin halajan vain ja ainoastaan lepposta jutustelua. Semmosia, että tulee hyvälle tuulelle. Ei kai se arkielämä kulje sillä tavalla, että hui-hai-systeemillä ja suu korvissa, lallatellen etiäpäin menee. Töitä täytyy tehdä keskittyneesti. Myös läheisistä huolehtimista ja muista asioista. Sitten kun on tämmösiä juttuja tehnyt, niin minulle on akkujen lataamista, jos voin heittää kaikki työt ja huolehtimiset veks ja jotenkin vaan "mennä muille maille vierahille" eli vaikkapa tulla naputtelemaan tänne jotakin no joo, enemmän tai vähemmän hullua.:) Pyrin kuitenkin aina, että en muita loukkaa. Mieluummin lasken itsestäni leikkiä, kuin muista.
Tulipahan taas tekstiä tällättyä. Suuren suuri vikani, etten kykene kirjoittamaan mitään lyhyesti :(
Toivotan sinulle pikaista paranemista. Huomenna minä lähden Tampereelle, kivaa vaihtelua. Tänään tarttee vähän pakkailla ja hoitaa kissojen hoitamiset ja muuta semmosta. :)kun joskus harvoin näki ehtoisin mustavalkoisen telkkarin ja halus kattoo jotain kivaa niin siellä oli vaan keskustelupaneleita.
Mustissa puvuissa istuvat ukot poltti paperossia ja naiset korkeis tupeerauksissa säesti,oltiin niin viisaita.
Mul on sama mielikuva toisinaan palstasta,oikein pönötetään ja ollaan fiksuja,mä en töitten jälkeen myöskään jaksa sellaist.
Päivisin joutuu kumminkin kuuntelemaan jonninjoutavaa kitinää,yksinään ei juttu oikein lennä.
pari kolme peesaajaa ja jokainen laittaa paremmaksi sillon on nauru herkässä,muistahan syörä mustaamakkaraa reissussa ja älä välkyttele valoja.
- Putkivalo
Maanantaiksi Luotain -56, kun silloin se päivä kulkis letkeästi hihittäen
Tiistaiksi Yleismies, esso-päivä
Keskiviikoksi Häiriöilmoitus, ennen kuin se alkaa ryyppäämään :))
Torstaiksi Lare Croft, saunapäivä nääs, kai niillä on se kuntoilu suvussa tai vähintäänkin geeneissä
Perjantai on vapaapäivä.
Lauantaiksi Adria, jos vaikka matkaan lähtis
Sunnuntaiksi Judge, tuomionpäivä :))
Ne muut meni jo, otin vaan ylimääräiset pois kuleksimasta.- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
Muista että ahneella on ei niin hauska loppu ! :))
Mainio ketju :)itku pitkästä ilosta, vai itkenköhän onnesta :)))
Juu, tää ketju sai aikaan muutaman naurun :D - 28
On sulla mies maku? Sellainen totinen torvi yhden naisen perässä hiihtäjä######. Judge täys kakara####vielä.
- 23
Putkivalo kirjoitti:
itku pitkästä ilosta, vai itkenköhän onnesta :)))
Juu, tää ketju sai aikaan muutaman naurun :DMut älä missään nimessä trallallallallalla....:)))))))
- Adria
28 kirjoitti:
On sulla mies maku? Sellainen totinen torvi yhden naisen perässä hiihtäjä######. Judge täys kakara####vielä.
Et ole tainnu ansaita mun huomiota typeryydessäsi. Ymmärrän harmituksesi, mutta koita pärjätä sen kanssa.
- ---
Adria kirjoitti:
Et ole tainnu ansaita mun huomiota typeryydessäsi. Ymmärrän harmituksesi, mutta koita pärjätä sen kanssa.
ooks oikeesti tosikko;)) Eihän näitä juttuja kukaan tosissaan ota. Aloitus laitettu huumorimielessä. Jätkä ei kestä itseensä menevää huumoria yhtään;))) Voi pientä resukkaa;)))) mee kuule kasvamattaan se kunnon parta enttex;))) niinkuin miehetki.Ja palaa sitte tänne aikuistenpalstalle.. Maitoparroille on omat palstastansa. Ota se äidin tissi vielä suuhun, pyyhi kuintenki leukasi....ettei jää maitopisaroita suupieleen;))))heko-heko-heko.....MIES ei tällaisesta läpänheitosta oo milläskään...Pääpaino sanalla aikuinen MIES;))))))
=DW= - Putkivalo
--- kirjoitti:
ooks oikeesti tosikko;)) Eihän näitä juttuja kukaan tosissaan ota. Aloitus laitettu huumorimielessä. Jätkä ei kestä itseensä menevää huumoria yhtään;))) Voi pientä resukkaa;)))) mee kuule kasvamattaan se kunnon parta enttex;))) niinkuin miehetki.Ja palaa sitte tänne aikuistenpalstalle.. Maitoparroille on omat palstastansa. Ota se äidin tissi vielä suuhun, pyyhi kuintenki leukasi....ettei jää maitopisaroita suupieleen;))))heko-heko-heko.....MIES ei tällaisesta läpänheitosta oo milläskään...Pääpaino sanalla aikuinen MIES;))))))
=DW=Tuo on tuhmaa, tekeytyä toiseksi. Näpit irti näppiksestä ja jäähylle mars!
Adrialla on mukava kuiva huumori, kolahtaa minuun. Ihan niin kuin DW:nkin, hyvä kun muistutit. Tais mennä mun vapaapäivä nyt sille :)) - :))
--- kirjoitti:
=DW=naurattaa niin pirusti. Kirjoitustyylistäsi tulee mieleen G. Pula-ahon puhe. :))))
- ---
Putkivalo kirjoitti:
Tuo on tuhmaa, tekeytyä toiseksi. Näpit irti näppiksestä ja jäähylle mars!
Adrialla on mukava kuiva huumori, kolahtaa minuun. Ihan niin kuin DW:nkin, hyvä kun muistutit. Tais mennä mun vapaapäivä nyt sille :))Siis mulleko namu;)))))Ooks tosissas. Adria sellainen tosi kuiva jätkä.Mut mä,:)))) taas Yes!! Mä en oo mikään maitoparta;)))))))
=DW= - Meriläinen
Putkivalo kirjoitti:
Adrialla on mukava kuiva huumori, kolahtaa minuun. Ihan niin kuin DW:nkin, hyvä kun muistutit. Tais mennä mun vapaapäivä nyt sille :))No joo eihän Adrialla oliskaan aikaa sulle kun ei sitä ole kloonattu, enkä anna kloonata, että ihan hyvä vaihto :))
- Putkivalo
Meriläinen kirjoitti:
No joo eihän Adrialla oliskaan aikaa sulle kun ei sitä ole kloonattu, enkä anna kloonata, että ihan hyvä vaihto :))
Mutta jos saan lainata sen kerran viikossa, se voisi olla tosi tyytyväinen että pääsee palaamaan sun luo :)))
- Meriläinen
Putkivalo kirjoitti:
Mutta jos saan lainata sen kerran viikossa, se voisi olla tosi tyytyväinen että pääsee palaamaan sun luo :)))
Siis yhden ja ainoan multa lainaaisit kaikkien niiden muiden joukkoon, ei tuu kauppoja.
Sun pitää nyt vaan sitte käyttää jotain niistä kaks päivää, jos vaikka jokaista vuorollaan niin ei tule paha mieli kelleen :)) - Putkivalo
--- kirjoitti:
Siis mulleko namu;)))))Ooks tosissas. Adria sellainen tosi kuiva jätkä.Mut mä,:)))) taas Yes!! Mä en oo mikään maitoparta;)))))))
=DW=sinä päivänä kun DW kutsuu jotakuta namuksi, mä pökrään, ja se päivä ei ole tänään. Ei naurata. En tiiä oletko Friidu joka tekeytyy DW:ksi vai joku joka tekeytyy Friiduksi joka tekeytyy DW:ksi ;D (kas, vähän nauratti sentään), tuhmasti teet joka tapauksessa.
Nurkkaan häpeämään, etkä ota läppäriä mukaan. - Putkivalo
Meriläinen kirjoitti:
Siis yhden ja ainoan multa lainaaisit kaikkien niiden muiden joukkoon, ei tuu kauppoja.
Sun pitää nyt vaan sitte käyttää jotain niistä kaks päivää, jos vaikka jokaista vuorollaan niin ei tule paha mieli kelleen :))Pakko antaa periksi :)) Eihän tuollaista lempeää voi vastustaa :) Ja olen mä varmaan yhden vapaapäivän ansainnut noiden kaikkien jälkeen.. Tosin nekint aitaa jäädä haaveiluasteelle :))
- Meriläinen
Putkivalo kirjoitti:
Pakko antaa periksi :)) Eihän tuollaista lempeää voi vastustaa :) Ja olen mä varmaan yhden vapaapäivän ansainnut noiden kaikkien jälkeen.. Tosin nekint aitaa jäädä haaveiluasteelle :))
Haaveilu on hauskaa ja siitä ei ainakaan tule särkynyttä sydäntä :))
- Adria
Putkivalo kirjoitti:
Adrialla on mukava kuiva huumori, kolahtaa minuun. Ihan niin kuin DW:nkin, hyvä kun muistutit. Tais mennä mun vapaapäivä nyt sille :))Kas kiitos Putkiloiste. Samoin sun hjumori läjähtää mun gaalin maljaan.
Muuten, jollain tietyllä väärinymmärretyllä on vaikeeta näköjään pitäytyä omissa nimimerkeissään. Väliäkö tuolla kun ei kiinnosta ko:n kommentit. - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Haaveilu on hauskaa ja siitä ei ainakaan tule särkynyttä sydäntä :))
No niin just Marilyn, koska riisut jumpperin. Dee dee.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
No niin just Marilyn, koska riisut jumpperin. Dee dee.
No vaikka heti, näetkös. Dee dee
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
No vaikka heti, näetkös. Dee dee
Mahtavaa, mä tuun sinne!
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Mahtavaa, mä tuun sinne!
Jätän oven raolleen, ruusunterälehdet näyttää tien!
- ---
Putkivalo kirjoitti:
sinä päivänä kun DW kutsuu jotakuta namuksi, mä pökrään, ja se päivä ei ole tänään. Ei naurata. En tiiä oletko Friidu joka tekeytyy DW:ksi vai joku joka tekeytyy Friiduksi joka tekeytyy DW:ksi ;D (kas, vähän nauratti sentään), tuhmasti teet joka tapauksessa.
Nurkkaan häpeämään, etkä ota läppäriä mukaan.Pökkrää Namuseni rauhassa;)))) Mä tykkään namusista jotka on valmiiks pökränneitä mä oon sen verran komee mies..;)))))) Pitäähän sut joku huomata. Mimmi ei ymmärrä omaa parastaan? Et sä ruusu täällä muille...kröhm...siis eks tajuu...mitenkää ;)))))))))))))
=DW= - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Jätän oven raolleen, ruusunterälehdet näyttää tien!
Tulpaani nupussaan kohti terälehtien näyttämää tietä. Yippee!
- =DW=
Putkivalo kirjoitti:
Pakko antaa periksi :)) Eihän tuollaista lempeää voi vastustaa :) Ja olen mä varmaan yhden vapaapäivän ansainnut noiden kaikkien jälkeen.. Tosin nekint aitaa jäädä haaveiluasteelle :))
sen yksinkertaisen naikkosen edes kuvitella et, se on MUKA joku Marilyn?? Et sit häpeen Marilyn puolesta. Hyi hitto....toi on Pyhäin häväistystä;)))))) Täällä joku 50 kärttynen akka paha...leikkii siis tolla perällä Marilyniä!!! Levee 100 vuotta vanha perä ainakin sen galleriasta löytyy fakta kuva. Ihan on kuvansa näköinen naikkonen;)))
Mut, tää on palstahuumorii....älä ota tosissas.....Adrian pitäis kyllä hommata itelleen vähä tuoreemmat silmälaisit. Jätkä on sokee....mut meneehän se kopeloimalla...HÄHÄHH... - ..............
=DW= kirjoitti:
sen yksinkertaisen naikkosen edes kuvitella et, se on MUKA joku Marilyn?? Et sit häpeen Marilyn puolesta. Hyi hitto....toi on Pyhäin häväistystä;)))))) Täällä joku 50 kärttynen akka paha...leikkii siis tolla perällä Marilyniä!!! Levee 100 vuotta vanha perä ainakin sen galleriasta löytyy fakta kuva. Ihan on kuvansa näköinen naikkonen;)))
Mut, tää on palstahuumorii....älä ota tosissas.....Adrian pitäis kyllä hommata itelleen vähä tuoreemmat silmälaisit. Jätkä on sokee....mut meneehän se kopeloimalla...HÄHÄHH... - Meriläinen
=DW= kirjoitti:
Mut, tää on palstahuumorii....älä ota tosissas.....Adrian pitäis kyllä hommata itelleen vähä tuoreemmat silmälaisit. Jätkä on sokee....mut meneehän se kopeloimalla...HÄHÄHH...En ymmärrä katkeruuttasi ja kateuttasi, en.
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
En ymmärrä katkeruuttasi ja kateuttasi, en.
Eihän tommosia tarvi ymmärtää, ajanhaaskausta. Sitävastoin Sinussa on haastetta ymmärtää, en tarkoita, etten ymmärtäisi, vaan haluan ajatella ja verrata omaa ymmärrystäni suhteessa sinuun.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Eihän tommosia tarvi ymmärtää, ajanhaaskausta. Sitävastoin Sinussa on haastetta ymmärtää, en tarkoita, etten ymmärtäisi, vaan haluan ajatella ja verrata omaa ymmärrystäni suhteessa sinuun.
Siinähän sitä on kun me kaksi palstan tosikkoa yritämme toisistamme selkoa ottaa. Dee dee
Ymmärrys on jotakuinkin yhteinen :) - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Siinähän sitä on kun me kaksi palstan tosikkoa yritämme toisistamme selkoa ottaa. Dee dee
Ymmärrys on jotakuinkin yhteinen :)Näinpä. Oletko muuten tänä vuonna hymyilly, et ainaskaan nauranu, vai ootko menny moiset joutavuudet 'suorittamaan'.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Näinpä. Oletko muuten tänä vuonna hymyilly, et ainaskaan nauranu, vai ootko menny moiset joutavuudet 'suorittamaan'.
Siis aina vakavana ja naama peruslukemilla naputtelen täällä, minäkö nauramaan hah.
Elämän pitää vain kunnon totisuus kunnossa.
Kohta taas tonne tehtaallekin menen ja ei hymyn häivää, sielläkin vain mököttelen koko kahdeksan tuntia.
Ja seksi sehän vasta onkin vakavaa hommaa, huh jos siinä tilanteessa erehtyis nauramaan tai hymyilemään, pieleen menis koko homma.
Eli totinen torvensoittaja, paitsi etten osaa torvea soittaa. - Adria
Meriläinen kirjoitti:
Siis aina vakavana ja naama peruslukemilla naputtelen täällä, minäkö nauramaan hah.
Elämän pitää vain kunnon totisuus kunnossa.
Kohta taas tonne tehtaallekin menen ja ei hymyn häivää, sielläkin vain mököttelen koko kahdeksan tuntia.
Ja seksi sehän vasta onkin vakavaa hommaa, huh jos siinä tilanteessa erehtyis nauramaan tai hymyilemään, pieleen menis koko homma.
Eli totinen torvensoittaja, paitsi etten osaa torvea soittaa.En minäkään torvena torvea osaa soittaa, mutta tiedätkö minkälainen on tosi herrasmies. No, herrasmies osaa soittaa harmonikalla jazzia, mutta ei soita sitä!
Pusu sulle! - Meriläinen
Adria kirjoitti:
En minäkään torvena torvea osaa soittaa, mutta tiedätkö minkälainen on tosi herrasmies. No, herrasmies osaa soittaa harmonikalla jazzia, mutta ei soita sitä!
Pusu sulle!Kiitos, hyvää yötä sulle pusun kera.
- ;)))))
Meriläinen kirjoitti:
En ymmärrä katkeruuttasi ja kateuttasi, en.
ei sunkaan pientä päätäsi täällä moni ymmärrä. Ootko koskaan kuullut sellaista että, sitä saa mitä oikeesti tilaa. Joten kestä myös. Itseesi kohdistuva paska. Samallalailla.
Älä ota tätä tosissasi. Täähän on huumoria jota sinä YMMÄRRÄT ja täällä aina kaipaat;)) Mikäs nyt on vialla? Ethän sinä pidä asiallisista keskusteluista. Vaan paskanheittämistämistä...puet sen vaan huumooriin...;))) Nooh...jos täällä nyt muutkin pitäävät kustannuksellasi hauskaa;))) Niin älä itke;))))
Täähän on HUUHAA KOKO PALSTA;))) huumoorii....sisko...missä sun kuuluisa huumorintajusi nyt on;))))))) Katosko johonki;)))))))
- 999+
olet valintasi tehnyt. Kuvan vaiko kirjoitusten?
- enttententtenteelika
kuin kaksi marjaa ja luonteet sopii ihanasti aivan
kaikkea lukea, mutta jos seppä on vielä vapaa, niin kysäsen alkaisko hän mun kaa ;)))
minttupuu kirjoitti:
Anceli! Seppä ei oo vapaa, oisit vaan lukenut koko ketjun.
Varasin aamulla hänet! :Djäänkös minä nyt ihan vallan ilman seuralaista ;(((
Onkohan k-kottonkin jo viety, tiedätkö sitä?
Ei hän mikään kakkosvaihtoehto toki olekaan, mutta aattelin ekaks kokeilla seppää.
Onnea vaan teille sepän kanssa, toivottelee tää pitkin hampain ;((minttupuu kirjoitti:
Anceli! Seppä ei oo vapaa, oisit vaan lukenut koko ketjun.
Varasin aamulla hänet! :DHei Minttu..
Joo kyllä tullahan..Suostun...
Sun kanssasi tulen vaikka samahan kirnuhun ja sualaakin söisin sen tynnyrillisen yhyrees.
Samoon kuun nouroot taivahalta ja puolet valtakuntaa, niistä ny puhumattakaan. Kaikki Sä oliisit ansaannu..
"Ja jos aavoilla tuulee, olet purje mun laivaan. Olet enkeli taivaan, sua saan..............."
terv. minä ja Tiitu kulta.
- pyhhyh
Tämä oli hauska ketju, kunnes huomionhakuinen Friidu päätti sen sotkea............
Naisena häpeän hanen puolestaan...- Veitikka-Veikko
Ei tosikoille vaan veitikoille;))
- =DW=
MITÄ häpeämistä on aikuisten huumorissa? Enttex tosiasia: Uskiksille on omat palstansa. Painu sinne. Spiidaa.
=DW= - ----
=DW= kirjoitti:
MITÄ häpeämistä on aikuisten huumorissa? Enttex tosiasia: Uskiksille on omat palstansa. Painu sinne. Spiidaa.
=DW=teeskentelet DW:tä?
- kauan palstaa lukenu
---- kirjoitti:
teeskentelet DW:tä?
Nälkä on kova ja sitä nälkää ei ruokakaupat tyydytä.
Missä on ne palstat ukkelit, jotka ennen syötti vaan nyt ovat taka-alalla?
En nyt oikein tiedä häpeänkö ukkojen puolesta vaiko kyseisen rouvan...? Häpeän kuitenkin :-) - ---
---- kirjoitti:
teeskentelet DW:tä?
Mä mitään teeskentele koskaan, sen enempää ku täällä toisekkaa. Älä oo sisko tosikko;)))) Mä oon mä.
=DW= - Nakrattaa;)
kauan palstaa lukenu kirjoitti:
Nälkä on kova ja sitä nälkää ei ruokakaupat tyydytä.
Missä on ne palstat ukkelit, jotka ennen syötti vaan nyt ovat taka-alalla?
En nyt oikein tiedä häpeänkö ukkojen puolesta vaiko kyseisen rouvan...? Häpeän kuitenkin :-)mantraa. Tää OLI tai ON huumoriketju. Palaa uskisten palstalle: ei tää oo uskisten ketju. Mee sinne spiidaa;))))heko-heko. Olix tää nyt 10 xkerta ku hoet tota samaa. Ooks vähä dille? älä ota tosissas;))))) tää on huumorii tajuuks...vai etkö? Keksi nyt jotain uutta väliin:)))) et täällä saa nauraa
Ketjun pituudesta päätellen, taisin jäähä lehelle soittelee, iha itku-kurkus, täs sumein silmin kattelen, rannalla ruikuttaen):
- Adria
Sasus on hieno ihminen jolle soisin mun vertaisen urhon, hän ansaitsee sen.
Adria kirjoitti:
Sasus on hieno ihminen jolle soisin mun vertaisen urhon, hän ansaitsee sen.
Kiitos kauniista sanoista:)))
- Adria
sasus kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista:)))
Kiitos itsellesi. On upeeta saada noin jollekkin sanottua.
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kauheaa.
- RIMMIR
Hande on ihana. Hän on ainoastaan varattu minulle yksin. Muut naiset näpit irti. Heikunkeikun on turha pyrstöään yhtään pyöritellä. MINÄ omistan Handen yksin. Näpit irti muijat. Tai täältä pesee. Minä olen tosissani. Hande luvanut kyyditä minua motskarilla kesällä lava-tansseihin.
- RIMMIR
RIMMIR kirjoitti:
Hande on ihana. Hän on ainoastaan varattu minulle yksin. Muut naiset näpit irti. Heikunkeikun on turha pyrstöään yhtään pyöritellä. MINÄ omistan Handen yksin. Näpit irti muijat. Tai täältä pesee. Minä olen tosissani. Hande luvanut kyyditä minua motskarilla kesällä lava-tansseihin.
voihan .... Hei nyt .... menin sanattomaksi. Kumpi se nyt teistä höpöttää, Anjaniina vai Hande.
Älkää hyvät palstalaiset uskoko että olisin tuohon aikaan päivästä kerennyt palsatalle.
Minä kun aivan luulin jääväni Nalli-Kalliolle :)) - ?????
RIMMIR kirjoitti:
voihan .... Hei nyt .... menin sanattomaksi. Kumpi se nyt teistä höpöttää, Anjaniina vai Hande.
Älkää hyvät palstalaiset uskoko että olisin tuohon aikaan päivästä kerennyt palsatalle.
Minä kun aivan luulin jääväni Nalli-Kalliolle :))uskoo, mitäs kirjoitat.
- HTZA
että saan katsella kun sievä tyttö paistaa munkkeja.
Vaikka en niitä enää syökään.
Antautuiskohan tuo sasus?
Noh, sen mie kuitenkin, virtuaalisesti, kaappaan.- Matti se ja se
voih hel..Teo otti Y-typyn ja sä Sauksen. Eiks nyt kukaan ottaisi Friidua niin rauha palaisi tälle palstalle?
Mä muuten otan Meriläisen. - HTZA
sasus kirjoitti:
näi meni? Siullehan on jo pari valittu? Ihan ihmeissään nyt ¤ _ ¤ ?
aloituksen nimi: "parinvalintaa"?
:)
H. - GUBBA-gubbe
täällä jo OIKEAT miehet ja naiset saaneen parin itsellensä. Sinä voit palata sinne vanhainkotiin papparainen vanha haiseva gubba-perskärpänen;))) Turha tulla tänne kuola suu pielestä roikkuen vahtaamaan KUNNON naisia;))) Sinulle ei jäänyt yhtään. Ymmärätkö?::)))))HÄHÄH::: älä ota tosissasi tää on huumoria;))))))))
- 6+20
HTZA kirjoitti:
H.Paritusta se piti olla;)))))) Tuli aloittajalle kömmähdys;))))) Ei voinut laittaa suoraan koska laissa kiellettyä toimintaa. Täällä muutama epätoivoinen sinkku etsii itselleen paria;)))) Tää aloittaja ilmeisesti päätti auttaa näin onnettomia yksinkertaisia löytämään toisensa;))))) Mut valitettavasti täällä uskikset yrittää kieltää tän toiminnan. Kato Hatsa tää on peite-tarina itse sille toiminnalle;)))) Yritetään nyt pukea tää kaikki huumoriin että, parit täällä löytävät toisensa. Tajuuks vanhus?
HTZA kirjoitti:
H.Aloitus sitten,,, valitaan kaunottaret uroksille, vai toisin päinkös meni? Kaaos kuiteski vallitsee:)))))
Oli miten oli, tää lähtee nyt haravoimaan, niin vimmatusti, eikä siustakaa saa kaveria, tarttee mennä sit yksikseen):- 9+15
sasus kirjoitti:
oikkee htza valitsi. Hän tarvitsee aidon, kauniin, naisellisen naisen. Sinä olet hyvä valinta.
- Nakrattaa
sasus kirjoitti:
Ei kait tota Hatsaa kukaan täysjärkevä nainen huolisi;))) Täytyy olla täys dille joka siitä olis OIKEESTI kiinnostunut;))) Älä ota tosissas.....aloittajalla huumorintajua;))))) ilmeisesti aikalailla...toisin kuin tietyllä tosikoilla täällä ketjussa. Ottavat tämän aloituksen tosissaan;)))))))voi...pyhä sylvi ja yksinkertaisuus....ei voi muuta kui oikeesti nauraa...;))))))))
- 14+11
Matti se ja se kirjoitti:
voih hel..Teo otti Y-typyn ja sä Sauksen. Eiks nyt kukaan ottaisi Friidua niin rauha palaisi tälle palstalle?
Mä muuten otan Meriläisen.friitulle tuo hairioilmoitus, kaksmarjaa kuin pihlajan ovat kieleltään ja mieleltään.
- 16+3
Nakrattaa kirjoitti:
Ei kait tota Hatsaa kukaan täysjärkevä nainen huolisi;))) Täytyy olla täys dille joka siitä olis OIKEESTI kiinnostunut;))) Älä ota tosissas.....aloittajalla huumorintajua;))))) ilmeisesti aikalailla...toisin kuin tietyllä tosikoilla täällä ketjussa. Ottavat tämän aloituksen tosissaan;)))))))voi...pyhä sylvi ja yksinkertaisuus....ei voi muuta kui oikeesti nauraa...;))))))))
sinä friitu olet aloittaja, pidä huolta miehestäs ja anna htza:n valita omansa äläkä tunge jokaisen hänen rakastumisensa väliin kolmanneks pyöräs
- 10+2
sasus kirjoitti:
Aloitus sitten,,, valitaan kaunottaret uroksille, vai toisin päinkös meni? Kaaos kuiteski vallitsee:)))))
Oli miten oli, tää lähtee nyt haravoimaan, niin vimmatusti, eikä siustakaa saa kaveria, tarttee mennä sit yksikseen):Hyvä että, ymmärsit nää onnettomat poikamiehet täällä vaan ottaa kaiken tosissaan;))))) jätetään nää onnettomat täällä keskustelemaan huumorista keskenään. Vähän liian tosikkomaista porukkaa;)) mut löytävät varmasti toisensa;)))) Tiedä vaikka jonku onnetton sinkku vielä täältä saisi itsellensä OIKEAN salli minun nauraa POIKAYSTÄVÄN;))))))))))))) JA IKÄ ON 50-60 . Siis poikaystävä;)))))))))edelleen.ja tyttöystävä;))))))edelleen. Sillee ekakerta...;)))))) Ensimmäinen nuoruuden RAKKAUS))))))))et onnee vaa munki puolesta;))))))))
9+15 kirjoitti:
oikkee htza valitsi. Hän tarvitsee aidon, kauniin, naisellisen naisen. Sinä olet hyvä valinta.
Mikä ylistys puhe:) Ehä täs tiie miten päin pyöris... Huih ja viuh.. Mut, nyt pakko lähtee pyörimää haravan kanssa:))
- 15+15
16+3 kirjoitti:
sinä friitu olet aloittaja, pidä huolta miehestäs ja anna htza:n valita omansa äläkä tunge jokaisen hänen rakastumisensa väliin kolmanneks pyöräs
Miks sulla on mun nimimerkki?. Keksi oma? Ooks jotenki yksinkertainen. Mulla oli tää nimimerkki enttex(((: Miks sä matkit mua?
- hellanlettassentäs
14+11 kirjoitti:
friitulle tuo hairioilmoitus, kaksmarjaa kuin pihlajan ovat kieleltään ja mieleltään.
ei käy.
Tai käyhän se.
kun nousevat sängystään jää tyynyyn vain yksi päänjälki - Nakrattaa;)
sasus kirjoitti:
Mikä ylistys puhe:) Ehä täs tiie miten päin pyöris... Huih ja viuh.. Mut, nyt pakko lähtee pyörimää haravan kanssa:))
tosisssaan;))
- HTZA
GUBBA-gubbe kirjoitti:
täällä jo OIKEAT miehet ja naiset saaneen parin itsellensä. Sinä voit palata sinne vanhainkotiin papparainen vanha haiseva gubba-perskärpänen;))) Turha tulla tänne kuola suu pielestä roikkuen vahtaamaan KUNNON naisia;))) Sinulle ei jäänyt yhtään. Ymmärätkö?::)))))HÄHÄH::: älä ota tosissasi tää on huumoria;))))))))
pitkään, vastaisinko vai en.
Mutta totesin että minua, kuitenkin, odotetaan vesi kielellä, joten katsoin vastaamisen velvollisuudekseni.
Kommentit olivat sitä mitä odotin.
H - Sinimarjankukka
hellanlettassentäs kirjoitti:
ei käy.
Tai käyhän se.
kun nousevat sängystään jää tyynyyn vain yksi päänjälkiEi friidu ole sinkku;))) Sillä on aviomies. Täällä kaikilla ei ole paria oikeesti. Tämä on parin etsintä ketju;)))) älä ota tätä tosissas....tää on huumoriketju... Auta sensijaan täällä muita löytään toisensa siis tosissaan tientenkin;)))) Ole kristillinen ja osoita näin lähimmäisen rakkautesi.;)))
- GUBBA-gubbe
HTZA kirjoitti:
pitkään, vastaisinko vai en.
Mutta totesin että minua, kuitenkin, odotetaan vesi kielellä, joten katsoin vastaamisen velvollisuudekseni.
Kommentit olivat sitä mitä odotin.
HJoillakin vaan se aina korkea kuva itsestään;)))) hyvä niin. Ethän sinä tosikko suinkaan koskaan;))) salli että nauran. Tämähän on palstan tasoista huumoria. Mitä muuta odit? Tason, mukaan Hatsa, vanha ystävä, muista tason mukaan;))) Vai odotitko jotain korkeatasoisempaa huumoria? ihanko totta?? Et voi olla tosissasi?. Vaihda palstaa. Jos, sellaista odotat;))) Kestä palstahuumori;))) Tämä on tätä;)) pelkkää palstahuumoria 50 ;))) heko-heko.....hihihihi....
- klkjglkjg
Jotain Tuhkimonluokkaa.
- RIMMIR
Hande on minun senkin kateelliset ämmät. Näpit irti!! Ilman Handen alapään tarinoita minunkin alapääni olisi kuiva. Ja se ei ole vitsi. Ei naurat yhtään.
terveisin:RIMMIR - Anjaniina
RIMMIR kirjoitti:
Hande on minun senkin kateelliset ämmät. Näpit irti!! Ilman Handen alapään tarinoita minunkin alapääni olisi kuiva. Ja se ei ole vitsi. Ei naurat yhtään.
terveisin:RIMMIRte siis istutte yhdessä lastenaltaassa ;))
Sori ;)) - RIMMIR
Anjaniina kirjoitti:
te siis istutte yhdessä lastenaltaassa ;))
Sori ;))Sinä senkin luuska!! Luulet että, kaikki miehet kuolaavat sinun perääsi, koska sinulla on prätkä. Minulla on tarpeeksi painoa kun minä istun pyörän selkään. Se todella pysyy kaarteissakin pystyssä. Hande arvostaa sitä että, minulla on runsaasti elopainoa. Toisin kun sinulla elohiiri. Mene vaan sinne Latviaan friidun kanssa ja pysykää siellä. Kaksi täysin moraalintonta naista!! Vikitelemässä täällä kunnon vapaita miehiä! Tämä kunnon ja moraalisten ja kristillisten ihmisten palsta. Joilla on selkärankaa ja moraali-arvot kohdallaan. Häivy!!
- Anjaniina
RIMMIR kirjoitti:
Sinä senkin luuska!! Luulet että, kaikki miehet kuolaavat sinun perääsi, koska sinulla on prätkä. Minulla on tarpeeksi painoa kun minä istun pyörän selkään. Se todella pysyy kaarteissakin pystyssä. Hande arvostaa sitä että, minulla on runsaasti elopainoa. Toisin kun sinulla elohiiri. Mene vaan sinne Latviaan friidun kanssa ja pysykää siellä. Kaksi täysin moraalintonta naista!! Vikitelemässä täällä kunnon vapaita miehiä! Tämä kunnon ja moraalisten ja kristillisten ihmisten palsta. Joilla on selkärankaa ja moraali-arvot kohdallaan. Häivy!!
*katselee peukalo suussa kyyneleisin silmin äkäistä Rimmiriä ja Handen prätkän tyhjää takakumia*
Minä olen taipuvainen olemaan samaa mieltä, prätkä pysyy tosiaan paikallaan...siis pystyssä...khöh...
Voisikssä nousta ny pois, ni toi hande sais hiukan pumpattua siihen ilmaa, mulla on tää polkupyörän pumppu tässä
*ojentaa*
Saatteki sen ikiomaks...
Oliks toi ny sitte ainoo vapaa äijänkuvatus.....? - RIMMIR
Anjaniina kirjoitti:
*katselee peukalo suussa kyyneleisin silmin äkäistä Rimmiriä ja Handen prätkän tyhjää takakumia*
Minä olen taipuvainen olemaan samaa mieltä, prätkä pysyy tosiaan paikallaan...siis pystyssä...khöh...
Voisikssä nousta ny pois, ni toi hande sais hiukan pumpattua siihen ilmaa, mulla on tää polkupyörän pumppu tässä
*ojentaa*
Saatteki sen ikiomaks...
Oliks toi ny sitte ainoo vapaa äijänkuvatus.....?hmppm hämpp.. Kurististaa happaman näköisenä naamansa Anjaniinalle. Yrittäen kuitenkin olla irvistämästä koska, muuten nikotiinin keltaiset hampaat näkyisivät liian pelottavina naapurin bulldogille.... Tukka pystyssä ja kaulin kädessä ajaa Anjaniinan pois pihaltaan kiljuen täysillä: ...Hande on jokatapauksessa minun! Hande on minun!!! Oktaavi nousee C 7 :kaan.....Mitäs kuppasit siellä kellarissa. Peli on pelattu, MINÄ OLEN VOITTAJA! number one, number one! Silmät kiiluvat uhkaavasti...HÄIVY naikkonen! j a vie se pirun friidu mukanasi!!!! Pysykäää siellä Ryssien maassa!! Tänne lakeuksille ei enää asiaa!
- Anjaniina
RIMMIR kirjoitti:
hmppm hämpp.. Kurististaa happaman näköisenä naamansa Anjaniinalle. Yrittäen kuitenkin olla irvistämästä koska, muuten nikotiinin keltaiset hampaat näkyisivät liian pelottavina naapurin bulldogille.... Tukka pystyssä ja kaulin kädessä ajaa Anjaniinan pois pihaltaan kiljuen täysillä: ...Hande on jokatapauksessa minun! Hande on minun!!! Oktaavi nousee C 7 :kaan.....Mitäs kuppasit siellä kellarissa. Peli on pelattu, MINÄ OLEN VOITTAJA! number one, number one! Silmät kiiluvat uhkaavasti...HÄIVY naikkonen! j a vie se pirun friidu mukanasi!!!! Pysykäää siellä Ryssien maassa!! Tänne lakeuksille ei enää asiaa!
*juoksee helmat korvissa*
Mokoman kuihtuneen rusinan takia mokoma mökä, en oli s kyllä ku hiukan lainannu...
*piilolinssitki kohta särkyy* - RIMMIR
Anjaniina kirjoitti:
*juoksee helmat korvissa*
Mokoman kuihtuneen rusinan takia mokoma mökä, en oli s kyllä ku hiukan lainannu...
*piilolinssitki kohta särkyy*TÄÄLLÄ lakeuksilla totellaan totuuden ääntä. Ja se olen minä. Häivy. Äläkä naikkonen palaa koskaan sen moraalittoman ja tosi BIMBON parisi kanssa tänne...Sinä käärme Paratiisissa. Tämä palsta oli PARATISSIMO ennekuin SINÄ viekas koikkakoipi...saavuit tänne. Kaikki miehet ihailivat vain minua. Hande jopa lupautui ostamaan minulle jäätelöpallon. Annan hiukseni kasvaa edes kaksi senttiä. Sitkä piktähiuksen (katselee kateellisena Anjaniinan kauniita vaaleita kutreja jotka ylettyvät vyötärölle saakka kevyesti auringonvalossa kimaltaen)...ja haroo samalla omaa harvennettunutta hiuskuontaloon.....Sanon viimeisen sanan nyt ja sen on: HÄIVYPYKÄÄ !!
- Anjaniina
RIMMIR kirjoitti:
TÄÄLLÄ lakeuksilla totellaan totuuden ääntä. Ja se olen minä. Häivy. Äläkä naikkonen palaa koskaan sen moraalittoman ja tosi BIMBON parisi kanssa tänne...Sinä käärme Paratiisissa. Tämä palsta oli PARATISSIMO ennekuin SINÄ viekas koikkakoipi...saavuit tänne. Kaikki miehet ihailivat vain minua. Hande jopa lupautui ostamaan minulle jäätelöpallon. Annan hiukseni kasvaa edes kaksi senttiä. Sitkä piktähiuksen (katselee kateellisena Anjaniinan kauniita vaaleita kutreja jotka ylettyvät vyötärölle saakka kevyesti auringonvalossa kimaltaen)...ja haroo samalla omaa harvennettunutta hiuskuontaloon.....Sanon viimeisen sanan nyt ja sen on: HÄIVYPYKÄÄ !!
saamari, että sullaon vaikeita sanoja.
Osaaks ees tavata?
TA-VA-TA
Viekas koikkakoipi?
Viekas koikkakoipi???
Vai viekas koikkakoipi. - RIMMIR
RIMMIR kirjoitti:
terveisin:RIMMIREi kait se ole Hande itse joka tollaisia kirjoittelee nimissäni ?
- RIMMIR
Anjaniina kirjoitti:
saamari, että sullaon vaikeita sanoja.
Osaaks ees tavata?
TA-VA-TA
Viekas koikkakoipi?
Viekas koikkakoipi???
Vai viekas koikkakoipi.sentään sivistyst ihminen. Toista kun sinä koikkakoipi. Jos, minä sanon että se on nyt HÄIVYKÄÄ...NIIN SE ON HÄIVYKÄÄ.Sillä sippuli. ja minulla ei ole nuttura kireellä yhtään. Minä olen tämän palstan siveys-terveys- ja yleinen siisteyspoliisi. Joten olkaa nyt niin hyvät ja HÄVIVYKÄÄTTE HÄRIKÖIMÄSTÄ SIVISTYNEITÄ JA KANSALAISIA. Kerjuu ja kaupustelu ja parinetsintä sitä paitsi on lain pykälän 1155678 mom. 76554 a/c..ehdottomasti rangaistava teko.
Toistan koikkakoipi: HÄNYKKA-HANDE KUULUU YKSISTÄÄN MINULLE!! MINULLA ON ETU-OSTO-OIKEUS OSAMAKSUSOPIMUS KIRJALLISENA KAHDEN TODISTAJAN ALLEKIRJOITTAMA TEHTY VIR.PAP. JOKA TODISTAA ETTÄ, ASIA ON NÄIN!! MITÄ SINULLA ON KOIKKAKOIPI!! - ?????
RIMMIR kirjoitti:
Ei kait se ole Hande itse joka tollaisia kirjoittelee nimissäni ?
Siinähän on sun nimimerkki? Mitä sä sekoilet? Etkö muista omia kirjoituksia?
- RIMMIR
RIMMIR kirjoitti:
sentään sivistyst ihminen. Toista kun sinä koikkakoipi. Jos, minä sanon että se on nyt HÄIVYKÄÄ...NIIN SE ON HÄIVYKÄÄ.Sillä sippuli. ja minulla ei ole nuttura kireellä yhtään. Minä olen tämän palstan siveys-terveys- ja yleinen siisteyspoliisi. Joten olkaa nyt niin hyvät ja HÄVIVYKÄÄTTE HÄRIKÖIMÄSTÄ SIVISTYNEITÄ JA KANSALAISIA. Kerjuu ja kaupustelu ja parinetsintä sitä paitsi on lain pykälän 1155678 mom. 76554 a/c..ehdottomasti rangaistava teko.
Toistan koikkakoipi: HÄNYKKA-HANDE KUULUU YKSISTÄÄN MINULLE!! MINULLA ON ETU-OSTO-OIKEUS OSAMAKSUSOPIMUS KIRJALLISENA KAHDEN TODISTAJAN ALLEKIRJOITTAMA TEHTY VIR.PAP. JOKA TODISTAA ETTÄ, ASIA ON NÄIN!! MITÄ SINULLA ON KOIKKAKOIPI!!toivottavasti Sinä, joka esiinnyit tässä teatteri esityksessä nimimerkilläni, sait nyt itsellesi hyvän mielen.
Todella vauhdikasta huumoria, menee melkein yhtä lujaa kuin aikoinaan Häkkisen mersu kilparadoilla.
Hänellä nyt sentään ei ratti irronnut ajaessa. - RIMMIR
????? kirjoitti:
Siinähän on sun nimimerkki? Mitä sä sekoilet? Etkö muista omia kirjoituksia?
orkut keskellä päivää väärinkäyttämällä nimimerkkiäni omiin sairaisiin juttuihinsa.
- ????
RIMMIR kirjoitti:
toivottavasti Sinä, joka esiinnyit tässä teatteri esityksessä nimimerkilläni, sait nyt itsellesi hyvän mielen.
Todella vauhdikasta huumoria, menee melkein yhtä lujaa kuin aikoinaan Häkkisen mersu kilparadoilla.
Hänellä nyt sentään ei ratti irronnut ajaessa.Kirjoitat tänne omalla nimimerkillä. Oot sä joku skitso? Sitte huutelet että, kuka kirjoittaa. Epäilet jopa Handea. Hande kirjoittaa aina omalla nimimerkillään?
- ????
RIMMIR kirjoitti:
orkut keskellä päivää väärinkäyttämällä nimimerkkiäni omiin sairaisiin juttuihinsa.
siis mutta, niissä ON sun nimimerkki;))))) Onks susta tossa joku huumorijuttu mä en tajuu...Ensin sä kirjoitat omalla nimimerkilläsi, ja sitte sä oot sä? En ymmärrä. sori. mut. menee nyt vähän yli.
- RIMMIR
???? kirjoitti:
Kirjoitat tänne omalla nimimerkillä. Oot sä joku skitso? Sitte huutelet että, kuka kirjoittaa. Epäilet jopa Handea. Hande kirjoittaa aina omalla nimimerkillään?
ylläpitoa ottamaan selvää mikä on IP tunnus nimimerkilläni viestittäjällä kl 16.27, 17.10,17.33, 17.46, 18.00 sekä 21.01.
Sattuukohan tunnus tulevan edes samaan valtioon?? - Puskis;)))
Kummallista milloin täällä on Hande milloin Friidu milloin ketäkin;))) ihme palsta. Mutt yks juttu pätee;)) joillaki aina täytyy joku olla hampaissa:))) Mä ainakin kirjoitan niin ku paljo ku mä haluun. ja aina Puskasta.
- ????
RIMMIR kirjoitti:
ylläpitoa ottamaan selvää mikä on IP tunnus nimimerkilläni viestittäjällä kl 16.27, 17.10,17.33, 17.46, 18.00 sekä 21.01.
Sattuukohan tunnus tulevan edes samaan valtioon??täällä ihan vapaasti ottaa KENEN NIMIMERKIN HALUAA IHAN VAPAASTI;))) JOS SITÄ EI OO REKISTERÖITY;)))) eihän se oo mikään rikos;))) Jos, haluut pitää nimimerkkis sun ei auta muu rekkauttua;))))HEH.....Niinhän täällä tekee muutki;))))))
- ?????
TÄÄ aloitus muuten oli tehty ihan huumoriketjuks;))) Eikä kenenkään yksittäisen kirjoittajan MOLLAAMMISKETJUKS;//// tainnu jäädä aloitus lukematta;))))))) Vai unohtuiko? Vai onks mitä tekemistä mollaamisella ja herjaamisella on huumorin kanssa. Täällä ihan hauskaa. Mut aina pari tollaset ikävät syyttelyt pilaa kaiken. Hyvä huumoriketju menee pilalle parin nirppanokan takii. Pysykää poissa jos, huumoria ei pää kestä.
- ?????
kova juttu jos et oikeesti tiedä toisesta ihmisestä mitään. Mennä syyttämään avoimesti. vaan sen perusteella mitä täällä joku nimimerkki kirjoittaa Eri asia jos, kysyt.? Koska sä vaan kysyt? Mut syyttely ja avoin herjaaminen on täällä säännöissä kiellytty. Tosta taas SÄ voit saada nyt jotain.... Jos, täällä olla ihan pikkutarkkoja. Kannattais aina miettii ennenku leikkii tohtorii tällä palstalla. Se on muuten sit viranomaisomais asia jos, esiintyy tohtorina eikä oo oikeesti sellane..Suomessa laki kieltää esiintymästä....mut Sä et tainnu tietää mitä siitä voi seurata?
Mä olisin vähän varoivaisempi....mut se voi olla sit sun päänsärkys ei mu. - ????
Tostaki voi saada aikamoisen syytteen jos, levittelee tekaistuja herjajoja toisen terveydentilasta. Tuntemattoman ihmisen. Vähän samanlainen juttu kun esiintyy tohtorina tällä palstalla kun ei sitä ole. Stadin friiduhan voi olla kuka tahansa. Mut jos, sä viittaat tiettyyn henkilöön..niin. Ja annat ymmärtää että, se on yksi kirjoittaja...ja hän nyt ei sitä ole. Niin toi ei meekkää pelkkänä herjausjuttuna enää;)))) eikä sitä katsota myöskään huumoriks;)) Sun antipatiat voi olla mitkä tahansa...mut se ei riitä selittelyteks...herja ja kunnianloukkaus on aina herja ja kunnialoukkaus..Tollaset alkaa sitä luokkaa...että ne on poliisi-asia...jos, asianomainen nii...haluaa...
Mut se onki sit sun päänsärkys ei mu.
Pitäis vähä paremmin tuntee lakia ennenkuin kirjoittaa tänne..muista noin raskaita syytöksiä ; - Hyymöriä
???? kirjoitti:
Tostaki voi saada aikamoisen syytteen jos, levittelee tekaistuja herjajoja toisen terveydentilasta. Tuntemattoman ihmisen. Vähän samanlainen juttu kun esiintyy tohtorina tällä palstalla kun ei sitä ole. Stadin friiduhan voi olla kuka tahansa. Mut jos, sä viittaat tiettyyn henkilöön..niin. Ja annat ymmärtää että, se on yksi kirjoittaja...ja hän nyt ei sitä ole. Niin toi ei meekkää pelkkänä herjausjuttuna enää;)))) eikä sitä katsota myöskään huumoriks;)) Sun antipatiat voi olla mitkä tahansa...mut se ei riitä selittelyteks...herja ja kunnianloukkaus on aina herja ja kunnialoukkaus..Tollaset alkaa sitä luokkaa...että ne on poliisi-asia...jos, asianomainen nii...haluaa...
Mut se onki sit sun päänsärkys ei mu.
Pitäis vähä paremmin tuntee lakia ennenkuin kirjoittaa tänne..muista noin raskaita syytöksiä ;http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9050715/43964391
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9050715/43964331 - ?????
ilmoitus myös poliisille ja ylöspidolle myös. Etköhän nyt VIHDOIN opi. Missä menee oikeet rajat.... Toi sun kirjoitus ei mee enää huumorinpiikkiin;))) Edellisellä kerralla pääsitki ku koira veräjästä...nyt et enää pääse. Mut tähän sä halusit vai mitä?
Tein sen koska, muuten et opi. Joten perästä kuuluu... - ????
lähti sit viesti sekä ylöspidolle että poliisille. Sen verran törkeää levittää herjoja joilla ei ole katetta kenenkään yksityisen kirjoittajan terveydentilasta. On eriasia jos, kirjoittaja omasta terveydentilastaan vapaa-ehtoisesti täällä joku kirjoittaa...Kuin se että, esiintyy tohtorina ja on tietävinään toisen ihmisen terveydentilasta. Kysyä aina voi? Mutta esittää ei saa faktatietona. Suomessa laki on näissä kova. Ja on erittäin raskauttava rikos, esittää avoimesti muista tälläistä..Sinähän et tiedä Friidun terveydentilasta.
Joten nyt tämä menee myös poliisiasiaksi. Oma oli mokasi. Pitäisi vähän tarkemmin tuntea lakia....ennenkuin lähtee herjaamaan näinkin raskaaksi...ja olet molemien Poliisille ilmoittettujen herjojen takana...nyt. Niin kannat siitä sitten myös vastuun itse.;))) Herjat vähän liian paksuja. Jopa tälle Huuhaa palstalle. - ????
käyttää täällä mitä nimimerkkiä tahansa:))))) joka ei rekisteröity kuka tahansa saa ottaa minkä tahansa rek.nim. käyttöön. Mutta sinun herjaamisisi ylitti nyt RIKOS-kynnyksen. Oikeesti.
Voit bannata minut. Mut oikea Rikos-nimike tulee siitä että, avoimesti kirjoitat terveydentilastani josta sinulla EI ole tietoa...;)))) Se on tietosuojaan menevä rikos ja herjaussyytteen tulet saamaan. Koska esiinnyit myös tohtorina....eli syytteittä vähintään kaksi;))) Siitä erikseen laissa pykälät...ja rankaisu sen mukainen;))
Hyvää yötä nuku hyvin;)))) - ?????
ilmoitus poliisille;))) eli tästäkin nousee herjaussyyte. Esität täällä että, kirjoitan humalassa;))) se on herjaamista. Koska, et oikeesti voi tietää olenko humalassa vai en;))))
Lisää vain törkeitä herjoja minua vastaan...sitä useampi syyte sinua kohtaan ;)))) kaikki syyytöksesi kun viittaavat minun terveydentilaani;)))))))
Nuku Hyvin;))) Mitä enemmän täällä jatkat herjaamistani sitä rikkaampi minusta tulee...;)))
Olisi hyvä tietää mitä laki sanoo, jonku ihmisen terveydentilanteen arvionnista ennenkuin lähtee kirjoittamaan.... valetohtori;)))))) ja nyt kun syyllistyit vielä valetohtoriksi...pistänkin sinut oikeesti kuseen...Kato meikäläinen tuntee pykälät....Sen verran olen työskennellyt alalla;))))Onks kiva joutuu esimerkkitapaukseski mitä ei saa kirjoittaa;)))))HIH.... Pääset todella palstalle...muualleki ku tänne;)))))) - IHKUUU;))))
koskaan muuta ole ollut kun toisten nimittelyä;))) Millä yksinoikeudella sinä tulkitset täällä muita? Jos, täällä esim. Minä kirjoitan toisen kirjoittajan kanssa;))) Onko sinun roolisi olla tämän palstan virallinen valvoja täällä mitä ihmiset toisilleen kirjoittaa. Eihän se koskenut sinua??? Ja annoithan sinäkin minulle jopa niin paljon takaisin. Että, vihdoinkin sain sinut oikeesti kuseen. Myös käytännössä Loppuu se vuosikausia kohdistunut terrorisointi sinulta ja herjaaminen lopullisesti;))) Tätä hetkeä olen odottanut...että, menetät lopullisesti malttisi. Nyt minulla on oikeeta näyttöä siitä että, rikoit oikeesti myös lakia;))))))) Et vaan ymmärrä sitä itse;))) Kun lakipykälät eivät ole vahvinta osaamisaluettasi näköjään;))) Kiitos siitä. Koska tämä kosto oli suloinen;)))) Tietäen että, halvalla et pääse....tästä;))))
- viivatiina
lepopäivän ratoksi paljon on takana ja paljon vielä edessä mutta eiks tässä menty jo vähän yli ettenkö sanois että vähän enemmänkin.
- hiljaisuuskultaa
palstalla hiljaista jos kaikki sen nimimerkit bannataan
- taakse poistunut
hiljaisuuskultaa kirjoitti:
palstalla hiljaista jos kaikki sen nimimerkit bannataan
ja ajatteles kuinka moni on lähtenyt ihan omia aikojaan
- Dorodea
Epistä, heti kun silmä välttää, täällä pidetään lystiä! En ehtiny kuin otsikkoja lukemaan, onks Kotikiusattu jo varattu? Jos ei, niin tahtoisin hänet :)
- Dorodea
Teotwawki kirjoitti:
kiusata kiusattua? :-D)))))))))
Eiii, päinvastoin, hänestä tulis sitten kotihellitty :)
- muumuu--
kuin Jämsän äijä. KK on varattu jo ainakin 100 kertaa.
- Putkivalo
mä korjasin loput talteen, olisin mä ne kaikki ottanut, mutta minkäs teet. Nämä loputkin viedään käsistä :))
- TYPYN-ystävä;)))
Teotwawki kirjoitti:
kiusata kiusattua? :-D)))))))))
Sullehan sanottiin jo. Yksi tipu.Riittää;))) Kaljulle ylipainoiselle kaljamahalle. Usko jo;)))) vai pitäisi saada viedä joku toitenkin. Ruttusukka on ihan hyvä pari sulle. Sitä paitsi RAKASTAA sun kaljuas. Ei sulla kuitenkaan vieläkään ole sitä tubeeta hankittu. Köyhä mies;))))))) Käy katsomassa kirpparilta.....jospa sieltä löytäisi? (sillee iloisesti)....älä ota tosissaan tää on vaan pelkkää huumoria...tosikko;)))))))
- Dorodea
muumuu-- kirjoitti:
kuin Jämsän äijä. KK on varattu jo ainakin 100 kertaa.
Byäää.. no, jos ees rippeitä jäisi, kaikki kelpaa :)
- Dorodea
Putkivalo kirjoitti:
mä korjasin loput talteen, olisin mä ne kaikki ottanut, mutta minkäs teet. Nämä loputkin viedään käsistä :))
Sää oot ahne, ei montaa saa ottaa.. voitko lainata ees kerran viikos? :)
- muumuu--
Dorodea kirjoitti:
Byäää.. no, jos ees rippeitä jäisi, kaikki kelpaa :)
jälkiä saat haistella. :))
- Nakrattaa;)
Putkivalo kirjoitti:
Sulla Putkis toi tasovaatimus;))) Kuule sua pitäis jotenkin valistaa kunnolla;)))
ps. Ei täällä kuule oikeesti löydy sun tasoista miestä yhtään;))) ne on nää ainoastaan pelkät jämätapaukset täällä jotka ei muille naisille vapailla markinnoilla kelpaa;))) tajuuks...sellaista ylijäämää kamaa;))) älä ota kirjaimellisesti tää on pelkkää huumoorii...pitää sulleki laittaa varmuuden vuoksi tuo et huumorii...täällä nää miehet vähän tosikko ja eräät naisetki...ne kun on nyt paritus-- eiku parinhankinta puuhissa;)))) ihan tosissaan....ymmärräks...mitä tarkoitan... - kantakaupunki
TYPYN-ystävä;))) kirjoitti:
Sullehan sanottiin jo. Yksi tipu.Riittää;))) Kaljulle ylipainoiselle kaljamahalle. Usko jo;)))) vai pitäisi saada viedä joku toitenkin. Ruttusukka on ihan hyvä pari sulle. Sitä paitsi RAKASTAA sun kaljuas. Ei sulla kuitenkaan vieläkään ole sitä tubeeta hankittu. Köyhä mies;))))))) Käy katsomassa kirpparilta.....jospa sieltä löytäisi? (sillee iloisesti)....älä ota tosissaan tää on vaan pelkkää huumoria...tosikko;)))))))
Eiks naimississa oleva akka saa kotoa ukoltaan tarpeeksi? :-))) Miks se täällä ruikuttaa Teon perään:-)))))?
Älä nyt ota tosissasi, tää on kato vaan tätä stadilaista huumoria:-)))). - Dorodea
muumuu-- kirjoitti:
jälkiä saat haistella. :))
Huoh, kai täytyy sit tyytyä siihen :D
- Typykkä II
kantakaupunki kirjoitti:
Eiks naimississa oleva akka saa kotoa ukoltaan tarpeeksi? :-))) Miks se täällä ruikuttaa Teon perään:-)))))?
Älä nyt ota tosissasi, tää on kato vaan tätä stadilaista huumoria:-)))).;))) huumoria tämäkin, älä ota itseesi.
- TYPYN-ystävä
kantakaupunki kirjoitti:
Älä nyt ota tosissasi, tää on kato vaan tätä stadilaista huumoria:-)))).Ystvällinen juttu. ei mikään piikki vaan ihan faktajuttu tähän väliin. Yksi juttu nyt tossa vastauksesessa muuten paljastaa vaan ettet ole itse mistään Helsingistä. (mutta, sen verran kurja olen etten viitsi paljastaa;))))) älä ota itseesi etten paljasta..... sulle ...;)))) Se on sellainen pikkuinen juttu vain...mutta, sitä eivät oikeat kyllä Helsingiläiset itse koskaan tee....
- kantakaupunki
TYPYN-ystävä kirjoitti:
Ystvällinen juttu. ei mikään piikki vaan ihan faktajuttu tähän väliin. Yksi juttu nyt tossa vastauksesessa muuten paljastaa vaan ettet ole itse mistään Helsingistä. (mutta, sen verran kurja olen etten viitsi paljastaa;))))) älä ota itseesi etten paljasta..... sulle ...;)))) Se on sellainen pikkuinen juttu vain...mutta, sitä eivät oikeat kyllä Helsingiläiset itse koskaan tee....
Ei tuossa ollut mitään mainintaa, että olisin Helsingistä?
Paljon suuremmasta kaupungista on kyse. - Typyn ystävä
kantakaupunki kirjoitti:
Ei tuossa ollut mitään mainintaa, että olisin Helsingistä?
Paljon suuremmasta kaupungista on kyse.sama virhe silti;))))) Sori älä ota itseesi....
- kantakaupunki
Typyn ystävä kirjoitti:
sama virhe silti;))))) Sori älä ota itseesi....
Paukkuuko teillä viellä pakkanen vai miksi typeriä jauhat?
Täällä lämpöä jo 20 astetta. - Adria
Senkin rontti. Nitistän sut vielä jossain mutkassa!
- k/k
Dorodea kirjoitti:
Eiii, päinvastoin, hänestä tulis sitten kotihellitty :)
Hetki huokaista ilman huolia,Olisit vaan hiljaa ja kuuntelisit.
- Dorodea
k/k kirjoitti:
Hetki huokaista ilman huolia,Olisit vaan hiljaa ja kuuntelisit.
Ollaan hiljaa hetki vaan..
http://www.youtube.com/watch?v=g8HQLMBKWTE - Dorodea
Adria kirjoitti:
Senkin rontti. Nitistän sut vielä jossain mutkassa!
Kääk, täytyy sit mennä suoraan, niin et voi nitistää ;D
- Adria
Dorodea kirjoitti:
Kääk, täytyy sit mennä suoraan, niin et voi nitistää ;D
Varo sit' , ettet juokse mutkia. Muussa tapauksessa pieksän sua pakaroille.
- Dorodea
Adria kirjoitti:
Varo sit' , ettet juokse mutkia. Muussa tapauksessa pieksän sua pakaroille.
Tiedätkö, mulle tuottaa vaikeuksia juosta suoraan; silleen hellästi sitten?
- Adria
Dorodea kirjoitti:
Tiedätkö, mulle tuottaa vaikeuksia juosta suoraan; silleen hellästi sitten?
Siehä tiijät!
- Yxitypy
kantakaupunki kirjoitti:
Älä nyt ota tosissasi, tää on kato vaan tätä stadilaista huumoria:-)))).nyt. Sä oot ihan liian vanhanaikainen. Etkö tiedä, että jokaisella naisella, pysyäkseen vireänäja nuorekkaana, täytyy olla ainakin yksi salarakas :=)))
- TYPYN ystävätär
Yxitypy kirjoitti:
nyt. Sä oot ihan liian vanhanaikainen. Etkö tiedä, että jokaisella naisella, pysyäkseen vireänäja nuorekkaana, täytyy olla ainakin yksi salarakas :=)))
Luukakasa ikuinen luupylly. Jolla ei mikään hylly. Kyllä sinä nyt vaan otat sen kaljun, kaljamahan täältä...muuten se lehdelle soittelemaan. Ahdistelee täältä kaikki naiset pois! Vastuuta sisko vastuuta. Kaikki yhteisrintamaa sitä irstasta miestä vastaan. Älä yhtään nyt pane vastaan. Vaan hoida kiltisti velvollisuutesi kerrankin;))))))))) mukisematta. Vai vielä salarakas....nooh, katsotataan sitten kun hoitelet sen kaljun, kaljamahan onko täällä enää sinulle muita sopivia ehdokkaita...jäljellä;))))))))))))
Ystävätär joka ajattelee vain sinun parastasi. - Typyn ystävä
kantakaupunki kirjoitti:
Paukkuuko teillä viellä pakkanen vai miksi typeriä jauhat?
Täällä lämpöä jo 20 astetta.Eihän sinun pakko tässä huumorketjussa viihtyä;))) Muista vapaaehtoisuus meillä kaikilla;)))
- Yxitypy
TYPYN ystävätär kirjoitti:
Luukakasa ikuinen luupylly. Jolla ei mikään hylly. Kyllä sinä nyt vaan otat sen kaljun, kaljamahan täältä...muuten se lehdelle soittelemaan. Ahdistelee täältä kaikki naiset pois! Vastuuta sisko vastuuta. Kaikki yhteisrintamaa sitä irstasta miestä vastaan. Älä yhtään nyt pane vastaan. Vaan hoida kiltisti velvollisuutesi kerrankin;))))))))) mukisematta. Vai vielä salarakas....nooh, katsotataan sitten kun hoitelet sen kaljun, kaljamahan onko täällä enää sinulle muita sopivia ehdokkaita...jäljellä;))))))))))))
Ystävätär joka ajattelee vain sinun parastasi.luukasa, kuin ihrakasa.
Ja otan Teon. Sehän on jo sovittu juttu. Teohan on nyt mun salarakas, mutta voin mä ottaa muitakin salarakkaita.
Vaikka joka viikonpäivälle eri salarakas :=)) - Hih.hih..hii...
Adria kirjoitti:
Siehä tiijät!
Meriläinen nää tätä kuinka avoimesti flirttailet Dorodea kanssa. Varo vähän.Ai niin mut ethän sä osaa ajatella;)))))
Älä ota nokkiisi taas...vähän tylsää jos, ei sulla riitä taas huumori;)))))) - Typyn Ystävätär
Yxitypy kirjoitti:
luukasa, kuin ihrakasa.
Ja otan Teon. Sehän on jo sovittu juttu. Teohan on nyt mun salarakas, mutta voin mä ottaa muitakin salarakkaita.
Vaikka joka viikonpäivälle eri salarakas :=))Omapahan on napasi;))))))
- Anjaniina
nyt sitten kun kaikki on parinsa valinneet, niin täältä kassankautta.
Se oli 20 ja varaus...- Nakrattaa;)
;)))Siis olis pitänyt arvata että, kaiken takata ootki sä Anjaniina. Paljonks sait yhteiseen matkakassaan tota hilloo kerättyy? Kurkkaa uteliaana Anjaniinan kukkaroon ( voi pahus yks ainoo 20e) kuka onneton tonki makso? Joku todella epätoivonen tapaus;))) ilmeisesti se oli TEO tai Hatsa. ei kyllä se oli Adria;)))) ...jonka Anjaniina yrittää kähmiä itselleen...Hei älä yritä puolet kuuluu mulle;)))))
- Anjaniina
Nakrattaa;) kirjoitti:
;)))Siis olis pitänyt arvata että, kaiken takata ootki sä Anjaniina. Paljonks sait yhteiseen matkakassaan tota hilloo kerättyy? Kurkkaa uteliaana Anjaniinan kukkaroon ( voi pahus yks ainoo 20e) kuka onneton tonki makso? Joku todella epätoivonen tapaus;))) ilmeisesti se oli TEO tai Hatsa. ei kyllä se oli Adria;)))) ...jonka Anjaniina yrittää kähmiä itselleen...Hei älä yritä puolet kuuluu mulle;)))))
ja mitäs SINÄ teit kaiken tän eteen?
Vokottelit miehiä ja kiukuttelit naisille.
Ettei vaan oliski sun syy, että ne ny kieltäytyy maksamasta?
Saat mennä kävellen meren yli, kyllä... - Nakrtattaa
Anjaniina kirjoitti:
ja mitäs SINÄ teit kaiken tän eteen?
Vokottelit miehiä ja kiukuttelit naisille.
Ettei vaan oliski sun syy, että ne ny kieltäytyy maksamasta?
Saat mennä kävellen meren yli, kyllä...Enhän mä muuta ku potkin innokkaampi idootteja jotka siinä häsläs ympärillä häiritsemässä veks;))) kova duuni kuule siinä. Pakkohan mun oli saada mahdollisemman moni koukutettuu....sehän oli se strategia...vitsi et sitte taas muistanut mitä Putki-avion ja mun kanssa sovittiin...Olisit ottanut yhden kaljan vähemmän...Mut ei mimmin piti kiskoo kanta-baarissa pää täyteen...sit ei muista mitään...joo...joo....se 10 egee nyt tänne. Tai anna koko fyrkka..Kato pysyy mun tallessa. Tässä kova duuni vielä saada koko matkakassa kokoon...Eikä reissuun enää paljo aikaa...bonjaaks mimmi niinku tosifaktoja nyt yhtään;)))))))))
- Putkivalo
6 x 20,-.... Täytyy sittenkin pyhittää se mun vapaapäiväni pankinjohtajalle.
- O,I,O
kun ei Tuhkimoa ja Prinssiä yhdistetty ;.)
- mitäkä mies
En päässyt sammakosta rinssiksi,kun heti alussa luultiin että olnen mitäkä nainen tai transistori:))))))))))))))))))))))
mitäkä mies kirjoitti:
En päässyt sammakosta rinssiksi,kun heti alussa luultiin että olnen mitäkä nainen tai transistori:))))))))))))))))))))))
Iltaa pohojanmaalta.
Jos kosimahan lähäreen niin suunta on aivan selevä. Kyllä mä ruusupuskani kanssa körööttelisin kivan kultaasen rakkahan minttupuun luokse ja kyselemähän notta pääsöökö sulhaseks.
Siellä mä mintun lutinoven takana kuiskuuttelisin jotta: Tuu ny päästämähän ku meillä on ongalla käypä riihikoneski.
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa vaan.seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa pohojanmaalta.
Jos kosimahan lähäreen niin suunta on aivan selevä. Kyllä mä ruusupuskani kanssa körööttelisin kivan kultaasen rakkahan minttupuun luokse ja kyselemähän notta pääsöökö sulhaseks.
Siellä mä mintun lutinoven takana kuiskuuttelisin jotta: Tuu ny päästämähän ku meillä on ongalla käypä riihikoneski.
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa vaan.tietoinen kenelle toi lausumasi laulu on tehty ?
- Ja mä;)))
mitäkä mies kirjoitti:
nää naiset täällä vähän helppo niitä vetää höplästä. Ne meni heti uskoo...et sä oot joku ihme transsistori...niitä on niin helppo vetää höplästä. Kateelliset kundit asialla...Mut kato mä tunnen noi idiootit täällä...uudet miehet on niille heti kilpailija...varsinkin Hatsalle..ja nyt myös tolle Teolle..;))) Siis MÄ en uskonut hetkeääkään et SÄ oot joku transistori;))))
Hei, miten ois? MÄ;))))) En mä noista tosikoista välitä;)))))niillä ei tota huumorintajuu siis yhtään... koti-kiusattu kirjoitti:
tietoinen kenelle toi lausumasi laulu on tehty ?
Aivan outo on tarina, mikä tuahon lauluhun kuuluu. Oon yrittäny muistella ku kysyyt, ei tuu kyllä mielehen.
terv. me tietämättömät Tiitun kanssa- ,..,
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Aivan outo on tarina, mikä tuahon lauluhun kuuluu. Oon yrittäny muistella ku kysyyt, ei tuu kyllä mielehen.
terv. me tietämättömät Tiitun kanssaasiasta, jaloviinapullosta, sanotaan. Anteeksi kk:lle, kun tähän tungin. Ajattelin vain, josko jo menit uinumaan.
- k/k
,.., kirjoitti:
asiasta, jaloviinapullosta, sanotaan. Anteeksi kk:lle, kun tähän tungin. Ajattelin vain, josko jo menit uinumaan.
Junnu ja Kärki olivat kuulema mökillä ottaneet kuppia ja pöyrällä ollut pullo sai heidät vallattomiksi.
Hyväkkäät laittoivat vielä Grönin laulamaan.
Kaunis laulu joka saa uuren näkökulman kun sitä ajattelee tältä kantilta. - mitäkä MIES
Ja mä;))) kirjoitti:
nää naiset täällä vähän helppo niitä vetää höplästä. Ne meni heti uskoo...et sä oot joku ihme transsistori...niitä on niin helppo vetää höplästä. Kateelliset kundit asialla...Mut kato mä tunnen noi idiootit täällä...uudet miehet on niille heti kilpailija...varsinkin Hatsalle..ja nyt myös tolle Teolle..;))) Siis MÄ en uskonut hetkeääkään et SÄ oot joku transistori;))))
Hei, miten ois? MÄ;))))) En mä noista tosikoista välitä;)))))niillä ei tota huumorintajuu siis yhtään...Pitää hetken miettiä....Ei en usko että haza tai teo olis sabotaasin takana,kun uskon että oon tehnyt selväksi että pidän puoleni.Nyt mietin sinun motiiviasi??? Naiset oli kyllä helposti johdateltavissa,enpä olis uskonut:))
Kyllä se passaa,mikäli et kuse seisaaltaan pyttyyn,voin alkaa!! Raahaudun vain pois täältä ic-piirin alta missä hyväuskoista naarastani odotin melkein kaksi päivää syömättä ja JUOMATTA.
Ensiksi tarjoan Pox!! lasin kuohuvaa,sitten kysyn ettet vaan säälistä minua kysynyt:))))))))))
- en sano
suosituimmista huutokauppa!?
- Anjaniina
todellakin.
Kenestä aloitetaan, vai laitetaankos jo ihan oma ketju?
Joku vois pykästä sen ketjun pystyyn, minä tulen rahastaman ;)))
*hekee kassalippaan valmiiksi* Anjaniina kirjoitti:
todellakin.
*hekee kassalippaan valmiiksi*Mä kun olisin aamulla tullut kahville niin käsi pitkänä olisit euroo orottanut.
- en sano
Anjaniina kirjoitti:
todellakin.
*hekee kassalippaan valmiiksi*osaa tehdä aloituksia, olen tullut aloitteentekokyvyttömäksi. Huutokauppaan voisin hyvinkin osallistua.
*muumuu* :)) - 16
Anjaniina kirjoitti:
todellakin.
*hekee kassalippaan valmiiksi*oharii. Ainoo 20 e mikä tuli. Meni siis sun kaljaas jälleen.Rahalipas nyt kuule Anjaniina tänne. MÄ TOIMIN TÄSTÄ LÄHIN AINA RAHASTONHOITAJA. TYPY ON SUOSTUNUT HOITAMAAN PJ.JAN SIHTEERIN HOMMAT. MUT MITEN VAIHDETAISIINKO PJ:ja. Toi nykyinen turhan nipottaja. Ei siis yhtään huumoriin tajuu...mikä kohdistuu sen södeen klaniin tai kaljamahaan. JÄTKÄ OTTAA KAIKEN IHAN TOSISSAAN...MIKÄ ÄÄLIÖ?)))))
Ikinä ei saada niitä matkarahoja kasaan. Äläkä oo nyt niin nössö et meet ja ehdotat jotain idiootti kundia tän palstan uudeks PJ:jaks...Hei nyt et mee halpaan... - Ettäs tiedät!!
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä kun olisin aamulla tullut kahville niin käsi pitkänä olisit euroo orottanut.
kerjuulla ku Viivin silmä välttää. Vai lähettiks Viivi sut jälleen maantielle...kahveerahoja kerjää;))) Oon siinä pari;)))) Ilmankos sulle K/K sellainen komee Palatsi siellä sit on...Jätkä käy vuosikaudet kahveerahat muualta kerjäämässä...(vähän kateellisena K/K:n hienolle talolle)...mut ei se mulle kuulu ei yhtään...Meijän matkakassassasta et kyllä ota yhtä eurookaan...;))))))))))) Se on Anjaniinan ja Friidun matkakassa Latviaan. Joudutaan täältä evakkoon yhtä mustasukkaista akkaa lähtee;))) Tää palsta ku sen mielestä on se...;)))
- 6
en sano kirjoitti:
osaa tehdä aloituksia, olen tullut aloitteentekokyvyttömäksi. Huutokauppaan voisin hyvinkin osallistua.
*muumuu* :))Saadaan enempi fyrkkaa kasaan;)))))))) Voidaan keskittyä itse asiaan...eli matkakassan keräämiseen jää turhat läpätykset veks;))))
- Ehdotus!!
ei kait täällä yhtään pontentiaalista ehdokasta.??;)))) MÄ en ainakaan vielä ole huomanut yhtään. Ainoo toi K/K..mut se on Viivin omaisuutta;))) ja Händy-Handukka on Rimmirin omaisuutta...et siinä ne sit olikin
Mut voihan noi ylijäämä-palikat myydä nipussa? Sillee tukussa...niistä sais paremman hinnan? - en sano
Ehdotus!! kirjoitti:
ei kait täällä yhtään pontentiaalista ehdokasta.??;)))) MÄ en ainakaan vielä ole huomanut yhtään. Ainoo toi K/K..mut se on Viivin omaisuutta;))) ja Händy-Handukka on Rimmirin omaisuutta...et siinä ne sit olikin
Mut voihan noi ylijäämä-palikat myydä nipussa? Sillee tukussa...niistä sais paremman hinnan?kk:sta kiinni, kuin iilimato. Sitä ei muut saa ilman kanatappelusta. Oon virkannut sille jo villatöppöset valmiiksi.
- 4
en sano kirjoitti:
kk:sta kiinni, kuin iilimato. Sitä ei muut saa ilman kanatappelusta. Oon virkannut sille jo villatöppöset valmiiksi.
MINÄKIN pidän hänestä, Mutta hän on Viivin. Viivin on vanhin rupsahtunut rusina. Jotain solisillisaallittia nyt sisko. Minä olen sitä mieltä että, nämä kaksi eniten rupsanutta rusinaa sopii yhteiseen pullataikinaan. Sinä olet siinä vain sotkemassa....sinussa on liikaa sokeria. Olet aivan ylimakea. Anna vanhusten nauttia lemmestä!! keskenään.;))))) yhdessä kiikkustuolissa hyristen...ja lankoja kehruuruukilla kehräten..
- :))))
en sano kirjoitti:
kk:sta kiinni, kuin iilimato. Sitä ei muut saa ilman kanatappelusta. Oon virkannut sille jo villatöppöset valmiiksi.
on kivalaulaa.... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NoxMSIeZfxw - en sano
:)))) kirjoitti:
on kivalaulaa.... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NoxMSIeZfxwon iloisen ilahduttava, hauskasti hymyyn hyrisyttävä.
Tällä biisillä iilimato nostaa pojojaan kk:n ja sepän silmissä, vaikkei meitin seppä olekaan mikään surrur-seppä. Ja unimaillahan he nyt ovat kai jo kummatkin. :)) Rauhaisia unosia heille!
http://www.youtube.com/watch?v=WyuyqQe3Jmg - anjis evk
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä kun olisin aamulla tullut kahville niin käsi pitkänä olisit euroo orottanut.
tytöt tykkää timanteista...
Älä kerro friidulle, että kyllä se saa mennä jorpakon yli jalan, en mä sille ala mitään luxusta kustantaa ;))
Mutta...otatko aamukahvia? anjis evk kirjoitti:
tytöt tykkää timanteista...
Älä kerro friidulle, että kyllä se saa mennä jorpakon yli jalan, en mä sille ala mitään luxusta kustantaa ;))
Mutta...otatko aamukahvia?Koko yön valvonut ja köhinyt kipeetä kurkkua.
- anjis evk
16 kirjoitti:
oharii. Ainoo 20 e mikä tuli. Meni siis sun kaljaas jälleen.Rahalipas nyt kuule Anjaniina tänne. MÄ TOIMIN TÄSTÄ LÄHIN AINA RAHASTONHOITAJA. TYPY ON SUOSTUNUT HOITAMAAN PJ.JAN SIHTEERIN HOMMAT. MUT MITEN VAIHDETAISIINKO PJ:ja. Toi nykyinen turhan nipottaja. Ei siis yhtään huumoriin tajuu...mikä kohdistuu sen södeen klaniin tai kaljamahaan. JÄTKÄ OTTAA KAIKEN IHAN TOSISSAAN...MIKÄ ÄÄLIÖ?)))))
Ikinä ei saada niitä matkarahoja kasaan. Äläkä oo nyt niin nössö et meet ja ehdotat jotain idiootti kundia tän palstan uudeks PJ:jaks...Hei nyt et mee halpaan...koske.
Mitä sä oikein horiset?
Palstan pj?
Ei tällä palstalla ole mitään puheenjohtajaa.
Eikä ole koskaan ollu.
Tän omistaa eniro ja me ollaan lampaita.
- Yxitypy
joku valaista, että kuka nyt sitten on kenenkin pari. Vieläkö mun pari on Teo, vai onko ehtinyt vaihtua. Ehdin vasta nyt koneelle, enkä oikein jaksa lukea kaikkia kommentteja.
Tämä aloitus on näköjään herättänyt paljon mielenkiintoa :=)))- Typyn ystävä
siis SÄ hoitelet sen onnettoman kaljun;))))kato muuten se alkaa spiidaa. Silläkö ei tota huumorii yhtään..Hoitelet sen sihteerin hommat kanss..Siis mä en oo sen sihteeri.Siks se on täysi lukossa. Bonjaaks! Kato se elää vielä shokkivaihetta...et sitte enempää sokeraa sillä uudella minihameellas se on heikkona hameisiin..jotka ylettyy just nippanappa...nooh..kyllä sä tsennaat...varo vähän...se jätkä on kova käpälöimään;)))) älä kato mee liian lähelle...;)))) mulla on kokemusta siitä rähmäkäpälästä....vähän ilkeen nilkkaat kourat sillä..ja sellainen idiootin katse..ja avoin pusero...Typy....niin VARO laittamasta päälle ku oot sen lähellä...joo kyllä sä nää hyypiöt tunnet ennestään;)))))) Ei siis mitään tajua kuinka käyttydytään naisten seurassa....Täysin metsässä kasvanut jätkä.....jotenki tynnyriissä tiiäks...;)))))))) Mut kyll sä fiksuna Pimuna sen kestät;)))) onnee sulle.
- Yxitypy
Typyn ystävä kirjoitti:
siis SÄ hoitelet sen onnettoman kaljun;))))kato muuten se alkaa spiidaa. Silläkö ei tota huumorii yhtään..Hoitelet sen sihteerin hommat kanss..Siis mä en oo sen sihteeri.Siks se on täysi lukossa. Bonjaaks! Kato se elää vielä shokkivaihetta...et sitte enempää sokeraa sillä uudella minihameellas se on heikkona hameisiin..jotka ylettyy just nippanappa...nooh..kyllä sä tsennaat...varo vähän...se jätkä on kova käpälöimään;)))) älä kato mee liian lähelle...;)))) mulla on kokemusta siitä rähmäkäpälästä....vähän ilkeen nilkkaat kourat sillä..ja sellainen idiootin katse..ja avoin pusero...Typy....niin VARO laittamasta päälle ku oot sen lähellä...joo kyllä sä nää hyypiöt tunnet ennestään;)))))) Ei siis mitään tajua kuinka käyttydytään naisten seurassa....Täysin metsässä kasvanut jätkä.....jotenki tynnyriissä tiiäks...;)))))))) Mut kyll sä fiksuna Pimuna sen kestät;)))) onnee sulle.
kiitos. Kyllä mä Teosta teen kunnon miehen, kun me aletaan seukkaamaan. Mä oon hyvä kouluttamaan miehiä. On nääs kokemusta. Pitäähän Teon mun rinnat nähdäkin, ja vähän muutakin :=))
Mutta...mihis se Teo on mennyt, kun ei näy. Ettei sillä vaan ole mennyt pupu pöksyyn ja kadu lupaustaan. Nyt on tään typyn mentävä maate, kun raatanut 12 tuntisen työpäivän.
Jos näät Teoa, niin vie lämpimiä terkkuja :=)) - 6
Yxitypy kirjoitti:
kiitos. Kyllä mä Teosta teen kunnon miehen, kun me aletaan seukkaamaan. Mä oon hyvä kouluttamaan miehiä. On nääs kokemusta. Pitäähän Teon mun rinnat nähdäkin, ja vähän muutakin :=))
Mutta...mihis se Teo on mennyt, kun ei näy. Ettei sillä vaan ole mennyt pupu pöksyyn ja kadu lupaustaan. Nyt on tään typyn mentävä maate, kun raatanut 12 tuntisen työpäivän.
Jos näät Teoa, niin vie lämpimiä terkkuja :=))Mutta, hyvää yötä sulle TYPY....aina on toivoo...aina on toivoo...
tsau:Friidu
- billungton
Handee ja Hatsaa vituttaa.
- :=O
ole miehelle terve ilmiö??
- Sol57
A LA FRIIDU;)))) STADIN FRIIDU ON KUNNIA NIMITYS JOKA ANNETAAN KERRAN VUODESSA ANSIOTUNEELLE STADILAISELLE TÄMÄN ARVO NIMEN SAA KÄYTTÖÖNSÄ VAIN YKSI ANSIOITUNUT STADILAINEN MYÖS VASTAAVA ARVO NIMI ANNETAAN STADIN KUNDILLE. PRESIDENTTIMME TARJA HALONEN ON MM. VUODEN STADIN FRIIDU;)))))))
Nyt tulee paras kohta; TUOLLA YKSI HUUMORINTAJUTON NAINEN SAI MINUT TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUKSEN HÄN MOLLASI STADIN FRIIDUA;))) MUTTA KOSKA ON JUNTTI...EIKÄ TÄTÄ TIENNYT ETTÄ SAMALLA HÄN MYÖS MOLLASI OIKEASTI PRESIDENTTI TARJA HALOSTA. TÄSTÄ NOUSEEKIN ISOMPI HERJAUS SYYTE;))))) HÄNEN HERJASTAAN! JOKA OLI TARKOITETTU KOHDISTETTAVAKSI YKSIN MINUUN;))))))Samalla kun hän nyt aviomesti herjasi tässä ketjussa Presidenttiämme Tarja Halosta, hän herjasi myös kaikkia muitakin Kuten Kirsti Paakkasta;)))
Nooh...koska hän jatkuvasti näiden vuosien aikana on ollut herjaamassa pikkusieluisena naisena minua täällä palstalla. Minä en tietenkään malta Demarina ja Stadilaisena Friiduna jättää tätä asiaa tähän...vaan vie innolla tämän tiedon eteenpäin....muille Demareille...että, Presidentti Tarja Halosta Stadin Friidua samoin kuin muitakin tunnettuja yhteiskunnan vaikuttaja jotka tämän arvonimen ovat saaneet;))) täällä kansalainen avoimesti herjaa;))) En usko että, hänen päänsä tulee kestämään julkisuutta....mitä hän todella on kaivannut...
Mutta kuten sanonta kuuluu....Sitä saa mitä tilaa;)))))))))
Kiitos palstalaiset jotka osallistuitte´vuosien mittaisiin henk.koht. herjaukseeni......kaikki jotka herjaukset mitkä viittaavat Stadin Friiduun varsinkin jos niissä tulkinnan varaa yhtää jää, sillä Stadin Friidu voi olla myös kuten kerroin joku tunnettu vaikka se minä en olekaan;)))....tutkitaan;))) innolla ja jos ne vähänkin sen arvoisia ne ilolla ilmoitetaan myös muille Stadin Friiduille jotka tuota tittelin ovat saaneet, koska he ovat siitä ylpeitä....Aivan varmasti, mutta sitähän tämä juntti nainen ei taas ymmärtänyt;)))))....Pidän siitä henkilökohtaisesti huolen;)) Varsinkin tästä että, tieto menee myös Presidenttimme Tarja Halosen esikunnan tietoon;)))))
Lopuksi Teille laulu: MÄ STADIN FRIIDU OLLA SAAN, SIIS HEIPPARALLAA VAAN!
MALJANI, KALJANI JUO NE STADIN ONNEKSI!!
TSAU: Stadin Friidu;)))))- paa ottaen
tältäkin palstalta sitten siihen kanteeseesi jotain lisiä sielä on "jumalattomasti" noita stadin kundeja liikkeellä, olisikohan demareita hekin?:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9049721
suomennos sitaateilleni: hirveästi - Stadin Friidu
paa ottaen kirjoitti:
tältäkin palstalta sitten siihen kanteeseesi jotain lisiä sielä on "jumalattomasti" noita stadin kundeja liikkeellä, olisikohan demareita hekin?:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9049721
suomennos sitaateilleni: hirveästiPresidentimme Tarja Halonen olen kotoisin Kalliosta. Juuret minullakin vahvasti siellä. Hänen kuuluu myös Kallion sos.dem.yhdistykseen, tuttu pj. HÄN on minullekin. Stadin oikeiden Friidujen ja Kundien puolesta ilo on kokonaan minun puolella. On ilo kertoa kuinka täällä suomi24.fi 50 palstalla avoimesti herjataan sekä Stadin Friidua että Stadin Kundia. Ja varsinkin kun sitä on jatkunut täällä näinkin pitkään, omalta kohdalti vuosi kausia.;))) ja aina sama (t) nimimerkit asialla. Täällä on niin avoimesti hyökätty sekä Stadia itseään kohtaan, Stadin slangia kohtaan mutta myöskin kaikkia jotka asuuvat täällä heitä kohtaan;))) ja herjaus aina mennyt yksilötason vainoamiseen asti. Nyt tuli mittani täyteen erään naisen kohdalta;)))) Hän joutuu vastaamaan herjauksistaan myös muille Stadin Friiduille, ei ymmärtänyt että se arvonimi ja titteli...Sama koskee myös Stadin Kundeja;)))
Ja Stadilaisena sen varmasti teen! - diudiu52
Stadin Friidu kirjoitti:
Presidentimme Tarja Halonen olen kotoisin Kalliosta. Juuret minullakin vahvasti siellä. Hänen kuuluu myös Kallion sos.dem.yhdistykseen, tuttu pj. HÄN on minullekin. Stadin oikeiden Friidujen ja Kundien puolesta ilo on kokonaan minun puolella. On ilo kertoa kuinka täällä suomi24.fi 50 palstalla avoimesti herjataan sekä Stadin Friidua että Stadin Kundia. Ja varsinkin kun sitä on jatkunut täällä näinkin pitkään, omalta kohdalti vuosi kausia.;))) ja aina sama (t) nimimerkit asialla. Täällä on niin avoimesti hyökätty sekä Stadia itseään kohtaan, Stadin slangia kohtaan mutta myöskin kaikkia jotka asuuvat täällä heitä kohtaan;))) ja herjaus aina mennyt yksilötason vainoamiseen asti. Nyt tuli mittani täyteen erään naisen kohdalta;)))) Hän joutuu vastaamaan herjauksistaan myös muille Stadin Friiduille, ei ymmärtänyt että se arvonimi ja titteli...Sama koskee myös Stadin Kundeja;)))
Ja Stadilaisena sen varmasti teen!provosointia.
lopeta jo
Et ole enää uskottava - 15478935
se on sillä uhkailulla ja painostuksellakin jota kohdistat muihin kirjoittajiin.
Kiusaaja ja häiriköijä pahimmasta päästä.
Sinusta pitäisi tehdä poliisille ilmoitus.
Häiriköit kymmenillä nimimerkeillä ja painostat ihmisiä jotka on heikoilla jo muutenkin.
Ihminen ei inhottavampi voisi olla.
Sinä ne lääkkeet tarvitset. jakaa vuosittain Stadin friidu ja Stadin kundi titteleitä ansioituneille helsinkiläisille. Titteli ei ole valtiovallan antama tunnustus, vaan vapaan kansalaisjärjestön oma keksintö, joten mahtaa siellä Pienen Roobertinkadun kyttiksellä skoudeilla olla naurussa pitelemistä, kun menet tekemään rikosilmoitusta.:-D))))))))))))))))
- totuus julki
tutkimaan minkälaisia viestejä sinun IP:ltäsi on tähänkin ketjuun tullut. Saattaisi olla ihan aiheellista silmäillä sitäkin puolta.
- Äly hoi älä jätä
heidän jotka joutuivat "uhreiksesi" esimerkiksi Häiriöilmoitus-nimimerkillä kirjoittamiesi herjausten kohteeksi tekevän sinusta ilmoituksen ylläpidolle. Poliisit korkeintaan nauravat näille nettiriidoille, ellei niissä ole uhkauksia tai tuoda esiin ihmisten omia henkilö- tai paikkatietoja, niin kuin sinä teit.
- ÄÄÄÖÖÖ 0
totuus julki kirjoitti:
tutkimaan minkälaisia viestejä sinun IP:ltäsi on tähänkin ketjuun tullut. Saattaisi olla ihan aiheellista silmäillä sitäkin puolta.
tuo lässytys. Poliisi ei lotkauta kuuleviin korviinsa nimimerkillä tehtyjä solvauksia. Niitä ei voi tunnistaa, ainoastaan jos joku äityy laittamaan oikeaa nimeä, ehkä osoitetta, silloin on uhri tunnistettavissa. On otettu selvää. Sinekään ei kannata syöttää mitä tahansa pashaa. Myöskään Suomi 24 ei bannaa, todettu sekin.
Ainoa minkä tällaisessa tapauksessa on järkevää tehdä, laittaa kone kiinni tai olla huomioimatta tuollaista uskomatonta törkyä. Taidan panna poistopyynnön koko ketjulle vaikken siinä ole mitenkään osallisena. - naaamakirja
Äly hoi älä jätä kirjoitti:
heidän jotka joutuivat "uhreiksesi" esimerkiksi Häiriöilmoitus-nimimerkillä kirjoittamiesi herjausten kohteeksi tekevän sinusta ilmoituksen ylläpidolle. Poliisit korkeintaan nauravat näille nettiriidoille, ellei niissä ole uhkauksia tai tuoda esiin ihmisten omia henkilö- tai paikkatietoja, niin kuin sinä teit.
hairio mollaa jassua ei niidenkaan sankyyn jaa kuin yksi paanjalki
- totuus julki
ÄÄÄÖÖÖ 0 kirjoitti:
tuo lässytys. Poliisi ei lotkauta kuuleviin korviinsa nimimerkillä tehtyjä solvauksia. Niitä ei voi tunnistaa, ainoastaan jos joku äityy laittamaan oikeaa nimeä, ehkä osoitetta, silloin on uhri tunnistettavissa. On otettu selvää. Sinekään ei kannata syöttää mitä tahansa pashaa. Myöskään Suomi 24 ei bannaa, todettu sekin.
Ainoa minkä tällaisessa tapauksessa on järkevää tehdä, laittaa kone kiinni tai olla huomioimatta tuollaista uskomatonta törkyä. Taidan panna poistopyynnön koko ketjulle vaikken siinä ole mitenkään osallisena.aikomustakaan tehdä ilmoituspyyntöjä, kunhan otin esimerkiksi miten typerältä tuollainen touhu kuulostaa :) Nauruunhan ne siellä kuolevat, poliisiparat, kun tyhjänpäiväisyyksistä kanteluita tehdään. Ylläpidon asia enemmänkin puuttua häiriköinteihin bannaamalla toistuvasta häiriköinnistä.
- ÄÄÄÖÖÖ 0
naaamakirja kirjoitti:
hairio mollaa jassua ei niidenkaan sankyyn jaa kuin yksi paanjalki
on vielä muutama typerys jotka nauttivat toisten kiusaamisesta ja mollaamisesta, auttavat suorastaan kiusaajaa siinä mihin hän pyrkii, ovat siis itsekin osallisia. Kysellään viattomasti ja kommentoidaan jotta keetju pysyy näkyvillä.
Ei voi muuta kuin sääliä, lapsen tasolle olette jääneet ajatusmaailmassanne ja loppujen lopuksi järkevä ihminen tajuaa missä ollaan menossa. Joka toisella kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. - ÄÄÄÖÖÖ 0
totuus julki kirjoitti:
aikomustakaan tehdä ilmoituspyyntöjä, kunhan otin esimerkiksi miten typerältä tuollainen touhu kuulostaa :) Nauruunhan ne siellä kuolevat, poliisiparat, kun tyhjänpäiväisyyksistä kanteluita tehdään. Ylläpidon asia enemmänkin puuttua häiriköinteihin bannaamalla toistuvasta häiriköinnistä.
ylläpito eikä seriffi ole ajan tasalla, siksihän tämä toimii, mutta sen voi myös ehkäistä. Ei kommentoi, kukaan ei täällä omalla nimellään mitään kirjoittele joten ratkaisu jää meille. Jos joku haluaa tehdä itsensä yhtä typeräksi ruokkimalla ketjua, sittenhän ovat kaikki näkösällä, veikkaan että tämän jälkeen ei tule yhtään nimimerkkiä tähän.
- diudiudiulhemmo
ÄÄÄÖÖÖ 0 kirjoitti:
ylläpito eikä seriffi ole ajan tasalla, siksihän tämä toimii, mutta sen voi myös ehkäistä. Ei kommentoi, kukaan ei täällä omalla nimellään mitään kirjoittele joten ratkaisu jää meille. Jos joku haluaa tehdä itsensä yhtä typeräksi ruokkimalla ketjua, sittenhän ovat kaikki näkösällä, veikkaan että tämän jälkeen ei tule yhtään nimimerkkiä tähän.
ennustaja
- ÄÄÄÖÖÖ 0
diudiudiulhemmo kirjoitti:
ennustaja
täällä kun kirjoitin. Mutta oiva esimerkki ruokkimisesta kyllä. Ei tarvitse olla ennustaja vaan käyttää hiukan tervettä maalaisjärkeä. Minä häpeän jo koko ketjua niin etten viitsi siihen kirjoittaa nimimerkilläni, niin ala-arvoiseksi tämä on mennyt.
Tosiaan suututtaa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81288- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613