Tämä aloitus olkoon varoituksena kaikille niille, jotka ovat aktiivisia ns. sosiaalisessa mediassa, jonkalaiseksi kai keskustelupalstatkin voidaan luokitella.
Sain tänään puhelun eräältä henkilöltä, joka oli kaivanut numeroni esille niiden tietojen perusteella, joita olin hänelle yksityisesti antanut. Tietojeni hankkiminen ei ole vaikeaa, sillä olen useissa luottamustehtävissä ja työnikin on jossain määrin julkista. Jokaisen mediaan kirjoittamani jutun alla lukee nimeni.
Henkilö esitti minulle varoituksen, että hän tulee vanhojen suhteidensa perusteella vaikeuttamaan tulevia mahdollisia uusia luottamustehtäviäni kaikin mahdollisin tavoin. Tunnistin henkilön ja suljin puhelimen, sillä en pelkää, että hän pystyy vaikuttamaan minun tuleviin tehtäviini millään lailla, mutta kun olin sulkenut puhelimen, samasta numerosta tuli uusi puhelu, johon en vastannut.
En ole palstahäirikkö, joka kirjoittaa kertanimimerkeillä ja seison jokaisen kirjoitukseni takana, joten minua ei kannata pelotella.
Olkoon tämä varoituksena kaikille kaltaisilleni lörpöille, jotka suunnittelevat lähempää tuttavuutta palstalla kirjoittavien kanssa.:-D))))))))))))
Elämää suurempi aloitus.
183
1175
Vastaukset
Täällä on terveitä ja tärähtäneitä ja vaikken mikään erityinen ihmistuntija olekaan on minullakin jonkinlainen lista johon kuuluvien kanssa en ikinä lähtisi tämän läheisempään keskusteluun.
höhlä siinä mielessä, että vaikka en sukunimeäni ollut kertonutkaan, niin tämä oli katsellut netistä eri yhteyksistä, että minkä nimisiä henkilöistä siellä on ja päätteli sitten, että tämä se on. Kun henkilö soitti esittelemättä ja tentaten, niin ajattelin, että ehkäpä tässä on tiedossa työtehtävä ja minun henkilöllisyyteni vain halutaan varmistaa, ennen tarjouksen tekoa. Ajoin pahasti puuta päin tässä asiassa.:-D))))))
Ei tarvii sanoa, kumpaan ryhmään minut luokittelet.
Mulla ei kyllä mitään listaa ole, kun en aio tämän läheisempään tuttavuuteen kenenkään kanssa edes pyrkiä,
Sen olen livessä huomannut, että on ihmisiä, jotka on luonnollisia, ne ei esitä mitään. Sitten on niitä, jotka esittävät jotain(fiksumpaa, rikkaampaa, joku köyhempääkin.
Sitten on ryhmä joka tappelee ja riitelee lähiympäristönsä kanssa ja hakevat ystävät kaukaa (ja voi miten ihania ne on, kun niitä ei tapaa kun kerran vuodessa).
Sama näyttää olevan täälläkin.k-kotton kirjoitti:
Ei tarvii sanoa, kumpaan ryhmään minut luokittelet.
Mulla ei kyllä mitään listaa ole, kun en aio tämän läheisempään tuttavuuteen kenenkään kanssa edes pyrkiä,
Sen olen livessä huomannut, että on ihmisiä, jotka on luonnollisia, ne ei esitä mitään. Sitten on niitä, jotka esittävät jotain(fiksumpaa, rikkaampaa, joku köyhempääkin.
Sitten on ryhmä joka tappelee ja riitelee lähiympäristönsä kanssa ja hakevat ystävät kaukaa (ja voi miten ihania ne on, kun niitä ei tapaa kun kerran vuodessa).
Sama näyttää olevan täälläkin.Ei minullakaan sitä missään paperilla ole enkä ole kosiskelemassa ketään viesteilläni. Tuo tarkoittaa vain että jos joku yrittäisi pyrkiä läheisempään tuttavuuteen minun kanssani, sen onnistumiseen vaikuttaisi oleellisesti se kuva jonka olen hänen viesteistään täällä saanut. Picassolla itsensä maalauttaneet voivat unohtaa koko jutun.
- Markeetta
Teotwawki kirjoitti:
höhlä siinä mielessä, että vaikka en sukunimeäni ollut kertonutkaan, niin tämä oli katsellut netistä eri yhteyksistä, että minkä nimisiä henkilöistä siellä on ja päätteli sitten, että tämä se on. Kun henkilö soitti esittelemättä ja tentaten, niin ajattelin, että ehkäpä tässä on tiedossa työtehtävä ja minun henkilöllisyyteni vain halutaan varmistaa, ennen tarjouksen tekoa. Ajoin pahasti puuta päin tässä asiassa.:-D))))))
Oletko seonut lopullisesti? Tämä on nettikeskustelupalsta jolla olet?
- oppiaikäkaikki
syytä puhua yksityisasioistaan täällä, tuotakaan? Ihmettelen suuresti.
Ja, tuntuu, että itse voisit siitä oppia, vai?- ykskymmentä
Teotwawki kirjoitti:
muille kaltaisilleni lörpöille, ymmärsitkö?
varma että heitä on? sori, nyt en malttanu :))
- oppiaikäkaikki
Teotwawki kirjoitti:
muille kaltaisilleni lörpöille, ymmärsitkö?
omista puheluistaan täällä puhuminen on erikoista, ymmärsitkö?
ykskymmentä kirjoitti:
varma että heitä on? sori, nyt en malttanu :))
Heitä on galleriassakin monta, tosin osa on niin vanhoja ja luotettavia tuttuja, että olemme sitten kyllä kavereita ihan livenäkin.
oppiaikäkaikki kirjoitti:
omista puheluistaan täällä puhuminen on erikoista, ymmärsitkö?
se ei ollut minun puheluni, ymmärsitkö?
- ykskymmentä
Teotwawki kirjoitti:
Heitä on galleriassakin monta, tosin osa on niin vanhoja ja luotettavia tuttuja, että olemme sitten kyllä kavereita ihan livenäkin.
näissä pyörineenä en ole kenenkään kanssa livetuttuja. Ja hyvä niin.
- :////
ykskymmentä kirjoitti:
ihme hiekkalaatikko. Ensin leikitään sovussa, sitten itketään, kun tulee ryppy rakkauteen. Luulisi aikuisilla olevan käyttökelpoiset aivot.
Ei ole minullakaan, tämä riittää, on liikaakin monesti. ykskymmentä kirjoitti:
tehdä tuttavuutta ihmisten kanssa, mutta ihminen on laumaeläin ja siten tarvitsee muita. Minulla on tuttuja paljon, ystäviä muutama.
- ymmyrkäisenä
Teotwawki kirjoitti:
se ei ollut minun puheluni, ymmärsitkö?
tämän soittajan puhelu jollekin toiselle, ei siis sinulle?
ymmyrkäisenä kirjoitti:
tämän soittajan puhelu jollekin toiselle, ei siis sinulle?
ei nyt kannata mennä tekemään, mutta en katso olevani vastuussa siitä, jos minulle joku soittaa. Se on ikään kuin soittajan juttu.
- ykskymmentä
Teotwawki kirjoitti:
tehdä tuttavuutta ihmisten kanssa, mutta ihminen on laumaeläin ja siten tarvitsee muita. Minulla on tuttuja paljon, ystäviä muutama.
mutta eikö kannata nettikeskustelijat pitää vain ja just niinä. Oikeat ystävät tulee elämänkokemusten myötä. He eivät petä koskaan.
Nettiyhteisöt on omanlaisiaan, monesti hauskoja sellaisia. ykskymmentä kirjoitti:
mutta eikö kannata nettikeskustelijat pitää vain ja just niinä. Oikeat ystävät tulee elämänkokemusten myötä. He eivät petä koskaan.
Nettiyhteisöt on omanlaisiaan, monesti hauskoja sellaisia.jo tässäkin ketjussa sanonut, olen minä netistä ihan kunnon kavereitakin saanut ja hauskaa on ollut.
- oppiaikäkaikki
Teotwawki kirjoitti:
jo tässäkin ketjussa sanonut, olen minä netistä ihan kunnon kavereitakin saanut ja hauskaa on ollut.
sanoa, että olet rohkea mies. Itselleni ei tulisi mielen viereenkään uskaltautua täysin vieraiden ihmisten vaikutuspiiriin, pelottaisi kaikki maailman pahuus, mikä sinne voisi sisältyä. Mutta, me ihmiset olemme kovin erilaisia, onneksemme.
Ja, tiedän, olen kovin arka. oppiaikäkaikki kirjoitti:
sanoa, että olet rohkea mies. Itselleni ei tulisi mielen viereenkään uskaltautua täysin vieraiden ihmisten vaikutuspiiriin, pelottaisi kaikki maailman pahuus, mikä sinne voisi sisältyä. Mutta, me ihmiset olemme kovin erilaisia, onneksemme.
Ja, tiedän, olen kovin arka.kaikki erilaisia. Itse kuulun riskinottajiin ja turpaan on tullut, mutta kyllä on välillä ollut hauskaakin.:-)
- 9+9
ykskymmentä kirjoitti:
Nettiyhteisöt on omanlaisiaan, monesti hauskoja sellaisia.en ymmärrä. Se suuri paha netti. Täällä on ihan oikeita ja samoja ihmisiä kuin live-elämässäkin, hyvässä ja pahassa. Ihan yhtä lailla elävässä elämässä uusiin ihmisiin tutustuessa ei koskaan voi tietää. Ja ihan yhtä lailla netin kautta voi löytää hyvänkin ystävän.
Ja sen on vale, että ystävä ei petä koskaan. Toki on olemassa ihmisiä, joihin voi luottaa kuin vuoreen mutta myös niitä toisenlaisia. - Kuolen nauruun;))))
Teotwawki kirjoitti:
kaikki erilaisia. Itse kuulun riskinottajiin ja turpaan on tullut, mutta kyllä on välillä ollut hauskaakin.:-)
Kenelle tämä kusetus nyt on tarkoitettu??;)))) tälläkertaa sinulle itsellesikö?
- u9 oåhj åih
Kuolen nauruun;)))) kirjoitti:
Kenelle tämä kusetus nyt on tarkoitettu??;)))) tälläkertaa sinulle itsellesikö?
åoj åoj äåh å uj
mistä puhut vaikka minulle ei ole gallerian kautta häiriötä tullutkaan, silti olen poistanut sieltä kuvani ja tietoni, niillä ei ole kenellekään mitään väliä ja puhelimenikin on salainen.
Kyllä minusta on kirjoitettu vaikka mitä ja aluksi se harmitti kovasti, olen kuitenkin pähkäillyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että kiusaaja tekee aina itsestään loppujen lopuksi naurettavan. Normaali terve ihminen ei käyttäydy siten.minäkin jo aikoja sitten, mutta silti sen ovat monet nytkin palstalla olevat nähneet. Viis siitä, mutta älyttömyyksiin ei kannata mennä.
- äly hoi!!
Teotwawki kirjoitti:
minäkin jo aikoja sitten, mutta silti sen ovat monet nytkin palstalla olevat nähneet. Viis siitä, mutta älyttömyyksiin ei kannata mennä.
kannataisi pysyä lestissään;))) eikä esittää muuta mitä on.
- hyvähy-vä
Teotwawki kirjoitti:
minäkin jo aikoja sitten, mutta silti sen ovat monet nytkin palstalla olevat nähneet. Viis siitä, mutta älyttömyyksiin ei kannata mennä.
oikein hyvä
- Motiivisi?
minä ottaisin tämän palstan takia m i t ä ä n yksityiselämääni kohdistuvia riskejä, niin tekisin sen omaa tyhmyyttäni.
Sinun tilanteessasi olisin poistunut palstalta jo ajat sitten. Kirjoitustesi perusteella en ymmärrä miten tämä palsta rikastuttaa elämääsi?- Joutomies
Teotwawki kirjoitti:
viihdettä raskaan työpäivän jälkeen.:-D)))))))))))
Sinä notkut palstalla aamusta iltaan.
Joutomies kirjoitti:
Sinä notkut palstalla aamusta iltaan.
sanonut, että tämä kone on työkaluni, joten voin olla palstalla ihan mihin aikaan päivästä tahansa ja tehdä työtä mihin aikaan päivästä tahansa. Eräänkin jutun kohdalla viime viikonloppuna deadline oli sunnuntai-iltana klo 24:00. Lähetin jutun jokseenkin 23:50.
- ei toimittaja;))))
Teotwawki kirjoitti:
sanonut, että tämä kone on työkaluni, joten voin olla palstalla ihan mihin aikaan päivästä tahansa ja tehdä työtä mihin aikaan päivästä tahansa. Eräänkin jutun kohdalla viime viikonloppuna deadline oli sunnuntai-iltana klo 24:00. Lähetin jutun jokseenkin 23:50.
toimittaja, niin kenellä tahansa on oikeus ottaa sinuun yhteyttä, tarkistaakseen taustasi oletko oikea toimittaja vai pelkkä feikki;)))) jos, kerran epäilee että, siinä jotain hämärää? Ei saa esiintyä toimittajana ellei sitä ole;))))ei edes avustajana.
- Hillybillywoowoo
Palsta on ainoa keino "päteä"?
soittaja on ketjussa, vihreä valo palaa.:-D)))))))))))))))))))))
- kakskyt3
väärin? Ne vihreät palaa miten sattuu. Niiden perusteella ei kannata isommin mekkaloida.
- thivilklivtiwiwooowö
kakskyt3 kirjoitti:
väärin? Ne vihreät palaa miten sattuu. Niiden perusteella ei kannata isommin mekkaloida.
mekkaloi vaan äänen takia.
- Judge evk
kirjoituksen takana on lymyillä. Seisoppas sanojesi edessä.
- ykskymmentä
Teotwawki kirjoitti:
kikkailua.:-D)))))
denotaatioita tai konnotaatioita tuli mieleesi?
ykskymmentä kirjoitti:
denotaatioita tai konnotaatioita tuli mieleesi?
ole niin, että donotaatio ei tähän kuulu, kun sitä ei kirjaimellisesti tarkoitettu. Konnotaation kanssa tällä voi olla tekemistä, sillä sanonko seisovani sanojeni takana tai edessä, tarkoitan sillä samaa.
- ykskymmentä
Teotwawki kirjoitti:
ole niin, että donotaatio ei tähän kuulu, kun sitä ei kirjaimellisesti tarkoitettu. Konnotaation kanssa tällä voi olla tekemistä, sillä sanonko seisovani sanojeni takana tai edessä, tarkoitan sillä samaa.
mut
Hyvää yötä :)
- Anjaniina
mutta minun on hiukkasen vaikee uskoa tuota.
Siis, että joku henkilö häiriköi sinua vain sen takia, että kirjoittelet palstalle. Ja juuri tälle palstalle.
Sanot antaneesi yksityisesti tietoja?
ilmeisesti annoit niitä henkilölle, joka jotenkin jakaa intressejä kanssasi, jossain muualla.
Ehkä kilpailette joistain tehtävistä?
Sinähän olet kertonut olevasi julkisuuden henkilö ja esiinnyt monessa paikassa nimelläsi ja kuvallasi?
Mistä voit olla varma, että henkilö oli tältä palstalta, jospa hän tunsikin sinut jostain muualta?
Onkosuomi24 ainoa foorumi jolle kirjoittelet? Ei kai?
Tällä palstalla teillä kuitenkaan tuskin on niin vakavaa eturistiriitaa, että kukaan alkaisi sinua häiriköimään sen takia. Tai estämään sinua saamasta jotain luottamustehtäviä.
Mitä hänellä olisi esittää sellaista, joka laskee ammattitaitoasi tai saattaa sinut epäilyksen alle.
Senkö, että kirjoittelet jonnekin palstalle ;)))
Tai sitten olet oikeasti mielenterveysongelmaiseen ihmiseen törmäännyt.
Mutta olen käsittänyt, että olet melko aktiivinen ateismi palstalla.
Uskonto on aihe, joka saattaa herättää intohimoja ja saattaa olla aiheellista katsoa kuinka vahvoja lausuntoja siitä antaa.
Joka tapauksessa, en tiedä onko tämä oikea paikka käsitellä henkilöön kohdistuvia uhkauksia, minusta tuntuu, että se on sinun, tämän henkilön, suomi24:n ja poliisin välinen asia.
Anteeksi skeptismini, mutta minusta tuntuu, että kaipasit vain hiukan huomiota ;))))- 6+14
Noin juuri asia on. Älä pyytele anteeksi,
- aplodit
Teo julkisuuden henkilö, halusi taas hetken huomiota. Pitkään jaksoikin olla taustalla (päivän?)
luitko kuinka tarkkaan sen aloituksen "parinvalintaa" niin siellähän eräs kirjoittaja, joka tunnistettiin, uhkasi tehdä juuri noin mitä teo sanoo, mutta olisiko hän sitten niin tyhmä että toteuttaisi uhkauksensa. Jopa vielä soittamalla itse aloittajalle.
No, hupinsa kullakin.kysymys oli nimenomaan tällä palstalla viihtyvästä henkilöstä, joka oli suivaantunut minuun jo aiemmin. Olen tässä ketjussa jo sanonut, että juuri eräiden antamieni hajanaisten tietojen perusteella hän oli kaivanut esille myös sukunimeni ja siten päätellyt, että tästä henkilöstä on kysymys. Tunsin hänet ja kutsuin häntä etunimellä, hän ei kiistänyt olevansa kyseinen tyyppi.
En kirjoittanut tätä huomionkipeyttäni, vaan nimenomaan siksi, että tunnustin hölmöyteni.:-D)))))
Kelpaako selitys?- boooring
Nittaminax kirjoitti:
luitko kuinka tarkkaan sen aloituksen "parinvalintaa" niin siellähän eräs kirjoittaja, joka tunnistettiin, uhkasi tehdä juuri noin mitä teo sanoo, mutta olisiko hän sitten niin tyhmä että toteuttaisi uhkauksensa. Jopa vielä soittamalla itse aloittajalle.
No, hupinsa kullakin.minäkin, taidettu vaan poistaa ne uhkaukset. Pitäisi melkein jättää ne todisteeksi. Ihmiset eivät usko ennen kuin näkee. Ei tuo enää huvilta tunnu, jos soittelemaan aletaan.
- 909
Teotwawki kirjoitti:
kysymys oli nimenomaan tällä palstalla viihtyvästä henkilöstä, joka oli suivaantunut minuun jo aiemmin. Olen tässä ketjussa jo sanonut, että juuri eräiden antamieni hajanaisten tietojen perusteella hän oli kaivanut esille myös sukunimeni ja siten päätellyt, että tästä henkilöstä on kysymys. Tunsin hänet ja kutsuin häntä etunimellä, hän ei kiistänyt olevansa kyseinen tyyppi.
En kirjoittanut tätä huomionkipeyttäni, vaan nimenomaan siksi, että tunnustin hölmöyteni.:-D)))))
Kelpaako selitys?kertonut tätä asiaa tuolla miumaussin "Kaiken maailman kuppikunnassa"? Ei kun piti ihan oma aloitus tehdä. Taidat pitää meitä lukijoita todella yksinkertaisina.
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
kysymys oli nimenomaan tällä palstalla viihtyvästä henkilöstä, joka oli suivaantunut minuun jo aiemmin. Olen tässä ketjussa jo sanonut, että juuri eräiden antamieni hajanaisten tietojen perusteella hän oli kaivanut esille myös sukunimeni ja siten päätellyt, että tästä henkilöstä on kysymys. Tunsin hänet ja kutsuin häntä etunimellä, hän ei kiistänyt olevansa kyseinen tyyppi.
Kelpaako selitys?tarvitse minulle kelvata tai olla kelpaamatta.
Käsitinkö oikein?
Itse laitoit ensinnä hänen yksityistietojaan palstalle.
Sitten en ihmettele. Saman olet tehnyt muillekin. Tosin ilman nimiä.
Taitaa ollakin tarpeellinen opetus sinulle? Anjaniina kirjoitti:
tarvitse minulle kelvata tai olla kelpaamatta.
Käsitinkö oikein?
Itse laitoit ensinnä hänen yksityistietojaan palstalle.
Sitten en ihmettele. Saman olet tehnyt muillekin. Tosin ilman nimiä.
Taitaa ollakin tarpeellinen opetus sinulle?tarpeellinen, mutta osoita se viesti, jossa olen laittanut palstalle jonkun henkilön yksityistietoja.
- nettimaailma
Teotwawki kirjoitti:
tarpeellinen, mutta osoita se viesti, jossa olen laittanut palstalle jonkun henkilön yksityistietoja.
Mut jos sen viestin kohdalla on nyt "kirjoittaja on poistanut tämän viestin".
ps. heitin tämän ihan läppänä - Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
tarpeellinen, mutta osoita se viesti, jossa olen laittanut palstalle jonkun henkilön yksityistietoja.
viitsi, tunnistin kyllä omani, mutten ole niin hullu, että kiinnittäisin kaikkien huomion siihen.
Mut joo, tämä tästä minun puolestani. - Roskapostia aina vaa
909 kirjoitti:
kertonut tätä asiaa tuolla miumaussin "Kaiken maailman kuppikunnassa"? Ei kun piti ihan oma aloitus tehdä. Taidat pitää meitä lukijoita todella yksinkertaisina.
ja jos sitten joku saakin hänestä totuuden esiin tai todella selville. Nousee kova ja mustamaalaminen haloo;)))))) Täällä on yksinkertaisia ihmisiä helppo tuon Teon kusettaa mielinmäärin tämä on hänelle vain viihdettä;)))))) myös hänen pienelle piirilleen. Pyöritellä tätä palstaa mielensä mukaan;)))) Tyhmä on jos, hänet ottaa tosissaan.
- ZZZZZ...
Teotwawki kirjoitti:
Kelpaako selitys?oli? Oliko se nainen vai mies? Miehiä yleensä sanotaan tyypeiksi mutta täällä on kyllä ilmennyt persoonallisuushäiriöisten naistenkin kirjoittelua, enkä ihmettele vaikka alkaisivat soittelemaan kun maaninen vaihe on päällä....
Mutta kellä on aikaa ja viitseliäisyyttä etsiä jonkun palstahemmon yhteystiedot...ZZZZZ...
- 3+4
Tero-poika keksi iltasadun.
Ei aihetta enempään.- Lissu H.
todella.
- Putkivalo
En mä kyllä ihmettele, kaikennäköisiin veijareihin törmännyt. Et ole ainut jota on uhkailtu poliisilla, ja tiedän jopa parit jotka ovat joutuneet sen tekemään. Voin silti kuvitella ettei tunnu mukavalta :/
Naapurina on täti joka uhkailee aina "tarpeen" tullen lasten huostaanotolla. Arvaa saako se pöksyt tutisemaan... joku turhantärkeä viranomainen pian uskoo sen satuja.
Toisaalta tuntuu ikävältä tällaiset aloitukset, koska nyt ilmaan jää roikkumaan että kuka meistä hän oli. Vainoharhaisuus kasvaa.- boooooring
sen kun lukee, niin selviää kuka. Jos ei ole pahimpia poistettu. Ja saa sitä huseerata monella nikillä, mutta mihin koira karvoistaan pääsee.
- Putkivalo
boooooring kirjoitti:
sen kun lukee, niin selviää kuka. Jos ei ole pahimpia poistettu. Ja saa sitä huseerata monella nikillä, mutta mihin koira karvoistaan pääsee.
On kaksi täysin eri asiaa sekoilla toisten nikeillä ja uhkailla poliisilla.. Enkä nyt sano noin koska haluaisin puolustella ketään, jokainen vastatkoon omista virheistään. Myös niin, ettei toisten virheistä pitäis joutua vastaamaan. Joku oikeustaju pitäisi tässä asiassa olla.
Nuo sun sanat on vaan ilmaan heitettyjä, jos olet oikeassa niin hyvä sitten, mutta mitä jos oletkin väärässä? Minua ainakin musertaisi tuollainen syyttely. palstalla kuka henkilö on, sillä sille herjauslinjalle en alennu. Tarpeen tullen minulla on kuitenkin riittävästi tietoa hänestä, joten seuraavan puhelun tullen, äänitän sen ja yhdistän sen suoraan poliisille, jotta häiriköinti saadaan loppumaan heti alkuunsa. Jotkut ovat niin hölmöjä, että eivät poista puhelimestaan "näytä numero" toimintoa, joten oli helppo ottaa selvää siitä, että juuri kyseinen henkilö se oli.
- 1/2=?
Putkivalo kirjoitti:
On kaksi täysin eri asiaa sekoilla toisten nikeillä ja uhkailla poliisilla.. Enkä nyt sano noin koska haluaisin puolustella ketään, jokainen vastatkoon omista virheistään. Myös niin, ettei toisten virheistä pitäis joutua vastaamaan. Joku oikeustaju pitäisi tässä asiassa olla.
Nuo sun sanat on vaan ilmaan heitettyjä, jos olet oikeassa niin hyvä sitten, mutta mitä jos oletkin väärässä? Minua ainakin musertaisi tuollainen syyttely.Nämä nettiaddiktit täällä on hukanneet live-elämän. Aattele nyt. Normaali-ihminen jos hankkii netistä häirukön riesakseen, EI ala märisemään siitä samoilla nettipalstoilla. Sehän on sama, kuin kerjäisi vaan lisää ongelmia itselleen. Kuka tahansa, jolla on muutakin elämää yksinkertaisesti lopettaisi nettipalstoilla rääkkymisen, jotta pääsisi häiriköistä eroon. Vaan ei, nämä jauhaa saippuaoopperaansa täällä aamusta iltaan.
- boooring
Putkivalo kirjoitti:
Nuo sun sanat on vaan ilmaan heitettyjä, jos olet oikeassa niin hyvä sitten, mutta mitä jos oletkin väärässä? Minua ainakin musertaisi tuollainen syyttely.Todisteet tuhottu, painetaan asia villaisella ja taputetaan käsiä yhteen, hyvä hyvä. Miltähän Teosta tuntuu olla jahdin kohteena? Sen yksin Teo tietää.
- Putkivalo
Teotwawki kirjoitti:
palstalla kuka henkilö on, sillä sille herjauslinjalle en alennu. Tarpeen tullen minulla on kuitenkin riittävästi tietoa hänestä, joten seuraavan puhelun tullen, äänitän sen ja yhdistän sen suoraan poliisille, jotta häiriköinti saadaan loppumaan heti alkuunsa. Jotkut ovat niin hölmöjä, että eivät poista puhelimestaan "näytä numero" toimintoa, joten oli helppo ottaa selvää siitä, että juuri kyseinen henkilö se oli.
ilmaista itseäni huonosti kun et tajunnut pointtini.
Tarkoitin että tällaisella puolipaljastavalla viestillä saatat tehdä hallaa useammalle kuin sille yhdelle ihmiselle. Ymmärrän että tuntuu pahalta tuollainen hyökkäys liveen, kun on ajatellut että täällä voi olla jollain anonyymi kuitenkin.
Mutta mikä sun tarkoitus tällä viestiketjulla on? Mihin tää johtaa? Jos sulla kerta on tilanne hallinnassa, miksi tehdä saman virheen kuin tuo sun häirikkösi, ja sekoittaa live- ja netti-ihmiset keskenään? - Putkivalo
boooring kirjoitti:
Todisteet tuhottu, painetaan asia villaisella ja taputetaan käsiä yhteen, hyvä hyvä. Miltähän Teosta tuntuu olla jahdin kohteena? Sen yksin Teo tietää.
Teo yksin tietää mistä hän on tämän häirikkönsä ansainnut.
Älä ymmärrä väärin, en halua puolustella tuollaista tekoa, ajaa vaan ittensä pidemmälle suolle. Ei mun tarvi myöskään tuomita häntä, seiskoon sitten siellä suolla. Mutta sekoileeko kukaan syyttä? Sanojaan pitäisi myös miettiä ja valita, olla valmiina sopimaan jos sukset menee ristiin. Teot ( - Putkivalo
1/2=? kirjoitti:
Nämä nettiaddiktit täällä on hukanneet live-elämän. Aattele nyt. Normaali-ihminen jos hankkii netistä häirukön riesakseen, EI ala märisemään siitä samoilla nettipalstoilla. Sehän on sama, kuin kerjäisi vaan lisää ongelmia itselleen. Kuka tahansa, jolla on muutakin elämää yksinkertaisesti lopettaisi nettipalstoilla rääkkymisen, jotta pääsisi häiriköistä eroon. Vaan ei, nämä jauhaa saippuaoopperaansa täällä aamusta iltaan.
Onhan tuokin totta. Netin ja tavallisen elämän pitäisi osata pitää erillään. Kolikon toinen puoli on se, ettei toiselle ihmiselle halua antaa sitä valtaa päättämään saanko nyt kirjoittaa tänne vai ei :)
Joskus se sana Anteeksi painaisi niin paljon. Niin paljon vissiinkin ettei sanotuksi saa. Ja anteeksianto on ihan yhtä vaikeaa.. hohhoijaa meitä. - ÄÄÄÖÖÖ 0
Putkivalo kirjoitti:
Onhan tuokin totta. Netin ja tavallisen elämän pitäisi osata pitää erillään. Kolikon toinen puoli on se, ettei toiselle ihmiselle halua antaa sitä valtaa päättämään saanko nyt kirjoittaa tänne vai ei :)
Joskus se sana Anteeksi painaisi niin paljon. Niin paljon vissiinkin ettei sanotuksi saa. Ja anteeksianto on ihan yhtä vaikeaa.. hohhoijaa meitä.Jos joku henkilö on sattumoisin suuttunut, pettynyt henkilökohtaisessa live-elämässä, hän voi sekoittaa nettimaailman ja todellisen elämän. Näin se vaan on, silloin käydään lävitse sukulaiset, tuttavat, lapset ja mahdollisesti työpaikkakin. Tällaiseen asiaan ei voi vaikuttaa edes sillä, että pysyy poissa itse näkyviltä. Kirjoittaa voi aina niin vihjailevasti kuin uskaltaa vaikka jos puitavaa olisi, voisi ja toivottavaa tietysti, että se tehtäisiin yksityisesti.
Nämä asiat ovat niin monimutkaisia, ettei niitä ymmärrä ellei sellaisen kohteeksi ole ikinä joutunut. - Markeena
Putkivalo kirjoitti:
Teo yksin tietää mistä hän on tämän häirikkönsä ansainnut.
Älä ymmärrä väärin, en halua puolustella tuollaista tekoa, ajaa vaan ittensä pidemmälle suolle. Ei mun tarvi myöskään tuomita häntä, seiskoon sitten siellä suolla. Mutta sekoileeko kukaan syyttä? Sanojaan pitäisi myös miettiä ja valita, olla valmiina sopimaan jos sukset menee ristiin. Teot (Kysyt, sekoileeko kukaan ilman syytä?
Vastaan, että kyllä. Tämän tiedän "oikeasta elämästä" ja täten varmaan ymmärrät, etten voi sitä tässä kertoa. =))
- 2-3=4+6
No kuka on käskenyt olla työntelemässä pipeliään joka paikkaan?
Sitäpaitsi mitä tekemistä sosiaalisilla medioilla on sen kanssa, että sulla holtiton sukupuolielämä ja reaalielossas sitten ongelmia sen takia?
Ja sitäpaitsi, kyllä sä oot palstahäirikkö, yks pahimmista. Mutta se taas liittyy sosiaaliseen mediaan, ei sun yksityisasioihin. - viivatiina
niin tavis että voin olla täällä omana itsenäni ja ilmoittaa vaikka pankkitilin numeron siellä kuitenkaan koskaan rahaa oo kun muutama euro enkä kyllä uskoiskaan jos joku kehuis hankaloittavansa mun elämää vanhojen suhteittensa perusteella kyllä mulla on niin vakaat ja luottamukselliset suhteet niihin paikkoihin joita työelämässä tarviin ettei niitä kukaan häirikkö pystyis heilauttaan ja tuskin ketään edes kiinnostais mun kirjoitteluni tällä palstalla tai facebookissa eipä hetkauttanu mua sun kirjoitukses aion edelleenkin olla oma itseni ja lörppö omaa itseäni koskevissa asioissa edelleen kaikki kestää päivänvalon yks ihminen on aikaisemmin kieltänyt multa pääsyn galleriaansa ennen tätä viime päivien episodia ja tän ihmisen kanssa kirjoiteltiin sähköposteja asioista maan ja taivaan välillä mutta sit kun tuli tää tuttu juttu mää en oo sun kaveris kun sää oot sen ja sen kaveri niin yhteydenpito loppui mutta en oo kyllä saanu kertaakaan asioitani lukea täältä palstalta niin että kiitos hänelle enkä oo kyllä itsekkään hänestä kirjoittanut enkä vihjaillut ei tää nyt niin pelottava paikka oo sit olis kyllä kiva jos jokainen sais kirjoittaa mitä haluaa ja olla kiinnostunu mistä haluaa ilman jatkuvaa v.....a.
teen työtäni julkisuuden kautta. Siis, me toimittajat emme ole julkkiksia, mutta koska kirjotamme julkisuuteen, on helppo saada selville meistä mitä tahansa. Minunkin tietojani löytyy ihan googlettamalla.
- viivatiina
Teotwawki kirjoitti:
teen työtäni julkisuuden kautta. Siis, me toimittajat emme ole julkkiksia, mutta koska kirjotamme julkisuuteen, on helppo saada selville meistä mitä tahansa. Minunkin tietojani löytyy ihan googlettamalla.
tietoja googlettamalla osoitteet puhelinnumerot mutta rauhassa oon siltä osin saanu olla.
- Ei toimittaja
Teotwawki kirjoitti:
jokaisella oikeus tarkistaa oletko sitä mitä esität? Myös sinun taustatietosi jos, esität täällä julkisesti että, toimit toimittajana? Esität täällä suurenääneen että, olet OIKEA toimittaja? Jos, kerran esität sitä roolia? Miksi sitten ihmettelet jos, taustaasi tarkistetaan? Toimittajana ei saa esiintyä eikä edes esiintyä avustajana ellei sitä ole. On aivan eriasia tarjota juttujaan johonkin kuin olla oikea toimittaja. Loukkaat syvästi oikeiden toimittajien ammattikuntaa? Esiintymällä täällä avoimesti oikeana toimittajana. Oikeat toimittajat tietävät tämän että, heidän taustansa myös tarkistetaan.........Leimaat täällä muut häiriköiksi? Miksi?? Nyt???. Kannattaisi miettiä minä täällä esiintyy. Ei saa vetää myöskään ihmisiä leikkimällä toimittajaa harhaan? Onko rikos selvittää taustasi? Oletko toimittaja vai et? Kuka tahansa voi pyytää selvitystä jos täällä leikit toimittajaa.....;))))))))
Mietihän vähän? - Ei toimittaja
lienee sallittua tälläkin palstalla?:)))))))) Katsos jollakin voi olla monta tuttua ja ystävää jotka ovat ammatiltaan OIKEITA toimittajia;)))) ei feikkejä.....
- yks akka vaa
ai.? että, tänään lehdentoimittaja huomenna sit vaik toi lentoperämies? Älähän nyt meitä kuoliaaks saakka naurata sulla täällä esiteteltynä on niin monta eri ammattii ettei yksikään järkevä ihminen tommottii usko sun sepityksiäs. Taidat olla vaan huomioinkipeä ukkopaha? Hanki kunnon elämä. Ukko roikkuu täällä aamusta iltaan ja sepittää erillaisii tarinoita? Milloin oot mitäki? Jos, on oikia lehdentoimittaja silloin ollaan töis. Eik täällä roikuta aamust yöhön.
- Dorodea
Oletko kuullut sellaisesta kuin vapaa toimittaja? Jos et, niin tässä vähän tietoa:
Freelancetoimittaja, vapaa toimittaja tai vapaa journalisti on toimittaja, joka ei ole työsuhteessa mihinkään tiedotusvälineeseen, vaan myy työpanostaan tai työn tuloksia, kuten artikkeleita, tiedotusvälineille.
Freelancetoimittaja voi olla erikoistunut johonkin tiettyyn tiedotusvälineen lajiin, kuten lehdistöön, televisioon, radioon, uutistoimistotyöhön tai verkkomediaan. Hän voi myös olla monimediatoimittaja, jolloin hän tuottaa sisältöä samanaikaisesti kahteen tai useampaan tiedotusvälineen muotoon, esimerkiksi uutispätkiä televisioon ja niihin perustuvia artikkeleja lehteen.
Freelancetoimittajia työllistävät muun muassa sanoma- ja aikakauslehdet, uutistoimistot, verkkojulkaisut, sähköiset viestimet sekä niitä palvelevat tuotantoyhtiöt, kirjankustannustalot, viestintätoimistot sekä erilaiset yhteisöt yrityksistä järjestöhin ja viranomaisiin.[1] Juttujen ohella freelancetoimittaja voi myydä muitakin palveluita, kuten valokuvausta, juttujen käsittelyä julkaisukuntoon, julkaisujen taittoa sekä kokonaisten julkaisujen toimitustyötä.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Freelancetoimittaja - totta vai tarua
Pätkääkään mua ei kiinnosta aloittajam ammatti, mutta tuollainen tietämättömyys ärsyttää.
Jos on teurastamolla lihanleikkaajana, niin siitä ei nettiin mennä, kesken työpäivän, mutta on niin paljon ammatteja, joita voit kotoa käsin tehdä, tyyliin tänään 2 tuntia, huomenna 20 tuntia.
Olen myös itse tehnyt kotona töitä, joten tiedän mistä kirjoitan. Dorodea kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisesta kuin vapaa toimittaja? Jos et, niin tässä vähän tietoa:
Freelancetoimittaja, vapaa toimittaja tai vapaa journalisti on toimittaja, joka ei ole työsuhteessa mihinkään tiedotusvälineeseen, vaan myy työpanostaan tai työn tuloksia, kuten artikkeleita, tiedotusvälineille.
Freelancetoimittaja voi olla erikoistunut johonkin tiettyyn tiedotusvälineen lajiin, kuten lehdistöön, televisioon, radioon, uutistoimistotyöhön tai verkkomediaan. Hän voi myös olla monimediatoimittaja, jolloin hän tuottaa sisältöä samanaikaisesti kahteen tai useampaan tiedotusvälineen muotoon, esimerkiksi uutispätkiä televisioon ja niihin perustuvia artikkeleja lehteen.
Freelancetoimittajia työllistävät muun muassa sanoma- ja aikakauslehdet, uutistoimistot, verkkojulkaisut, sähköiset viestimet sekä niitä palvelevat tuotantoyhtiöt, kirjankustannustalot, viestintätoimistot sekä erilaiset yhteisöt yrityksistä järjestöhin ja viranomaisiin.[1] Juttujen ohella freelancetoimittaja voi myydä muitakin palveluita, kuten valokuvausta, juttujen käsittelyä julkaisukuntoon, julkaisujen taittoa sekä kokonaisten julkaisujen toimitustyötä.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Freelancetoimittajasen enempää kiistaan ottamatta kantaa, mutta kun teo väittää tehneensä kaikkia mahdollisia töitä ammatikseen. Kirjoittaminen jostain ammatista ei tee sen kyseisen työn tekijää.
- Eero Erkko
Dorodea kirjoitti:
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/FreelancetoimittajaEttä freelancenkin pitäisi töitä tehdä? Nettiin kirjoittaminen ei ole työtä, näistä ei makseta.
- murianne
Eero Erkko kirjoitti:
Että freelancenkin pitäisi töitä tehdä? Nettiin kirjoittaminen ei ole työtä, näistä ei makseta.
entäs jos maksetaankin?
- Kalle Kultakala
totta vai tarua kirjoitti:
Pätkääkään mua ei kiinnosta aloittajam ammatti, mutta tuollainen tietämättömyys ärsyttää.
Jos on teurastamolla lihanleikkaajana, niin siitä ei nettiin mennä, kesken työpäivän, mutta on niin paljon ammatteja, joita voit kotoa käsin tehdä, tyyliin tänään 2 tuntia, huomenna 20 tuntia.
Olen myös itse tehnyt kotona töitä, joten tiedän mistä kirjoitan.Ja kun puoli vuotta kirjoittaa nettiin, toisen puoli vuotta sitten painaakin niskalimassa hommia... Yleisin ammatti täälläkin on joko työtön tai eläkeläinen. Ammattinimikkeitä tietenkin on enenpi.
- Dorodea
Eero Erkko kirjoitti:
Että freelancenkin pitäisi töitä tehdä? Nettiin kirjoittaminen ei ole työtä, näistä ei makseta.
Oletkos sinä kuullut, että ihmisellä siitä huolimatta on vapaa-aikaa, vaikka tekisikin töitä. Ainakin minulla on, en tee 24/7 töitä, tänäänkin vapaata, joten voin kirjoitella iloksesi :)
- Dorodea
Nittaminax kirjoitti:
sen enempää kiistaan ottamatta kantaa, mutta kun teo väittää tehneensä kaikkia mahdollisia töitä ammatikseen. Kirjoittaminen jostain ammatista ei tee sen kyseisen työn tekijää.
Hmm, miekin olen tehnyt elämäni aikana neljää eri työtä, niin se elämä joskus kuljettaa :)
- yks akka vaa
Dorodea kirjoitti:
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Freelancetoimittajaniin montaa ammattii? Saahan sitä ihminen toimittaa mitä toimittaa.Eri asia vain ketkä häneeki nyt uskoo? et hää jo toimittaja? Hän niin paljo tääl on höpiöinyt kaikenlaist ammatteis joit ittelens omaa?Kuka semmottiis miehen puheitas iha vakavis tores ottais?
- Väinö Saurus
murianne kirjoitti:
entäs jos maksetaankin?
ole varaa edes palkata moderaattoreita. Eikä täällä ole mitään toimitustakaan. Täällä on vain mainosmyynti ja tekninen ylläpito sekä pakollinen hallintokoneisto.
Dorodea kirjoitti:
Hmm, miekin olen tehnyt elämäni aikana neljää eri työtä, niin se elämä joskus kuljettaa :)
et sentään kymmeniä. Saattaisi näyttää cv:ssä kummalliselta jos ei yhdessä paikassa ole pysynyt kovin kauan. Niin no, jos on hyvä selitys miksi on ammatti vaihdellut.
- totta vai tarua
Kalle Kultakala kirjoitti:
Ja kun puoli vuotta kirjoittaa nettiin, toisen puoli vuotta sitten painaakin niskalimassa hommia... Yleisin ammatti täälläkin on joko työtön tai eläkeläinen. Ammattinimikkeitä tietenkin on enenpi.
Niin, ja kuka kieltää mua täällä, anonyyminä, esiintymästä vaikka keinosiementäjänä.
Olen pahoillani, että kirjoitin tuohon edelliseen, että tietämättömyys ärsyttäisi mua. Ei tietämättömyys mua ärsytä, mutta se, että tietämättömänä latelee kirjaimia faktatietona. - Jukka Palmu
Dorodea kirjoitti:
Oletkos sinä kuullut, että ihmisellä siitä huolimatta on vapaa-aikaa, vaikka tekisikin töitä. Ainakin minulla on, en tee 24/7 töitä, tänäänkin vapaata, joten voin kirjoitella iloksesi :)
on ihan Sinun puolellasi.
- Dorodea
yks akka vaa kirjoitti:
niin montaa ammattii? Saahan sitä ihminen toimittaa mitä toimittaa.Eri asia vain ketkä häneeki nyt uskoo? et hää jo toimittaja? Hän niin paljo tääl on höpiöinyt kaikenlaist ammatteis joit ittelens omaa?Kuka semmottiis miehen puheitas iha vakavis tores ottais?
Juuri Nitalle vastasin, että minullakin on monta eri ammattia, olenko nyt epäuskottava kaikkien mielestä?
- yks akka vaa
Kalle Kultakala kirjoitti:
Ja kun puoli vuotta kirjoittaa nettiin, toisen puoli vuotta sitten painaakin niskalimassa hommia... Yleisin ammatti täälläkin on joko työtön tai eläkeläinen. Ammattinimikkeitä tietenkin on enenpi.
mielt.Tääll hän joutaa ihmisten kans pelkästää jonninjoutaavaa höpötell? En mää vaa. Harviakseltaa tätä palstaa joskus lue. Ihmettyttää se meikäläist kuikuink hää joutaa ain täällä olla? Sitä jos, oikia toimittaja niin ei sit tämmöisill palast sitte kirjoittamassa aamust iltaa, kukkaa? Kyl sit ihminen töit pitää ainakin välill tehrä.
- yks akka vaa
Dorodea kirjoitti:
Juuri Nitalle vastasin, että minullakin on monta eri ammattia, olenko nyt epäuskottava kaikkien mielestä?
mittää virkanutkaa. Mää vaan tost aloittajast...Hää tääll niin mont eri ammattii ittelles luettel et siinä mää funteerasin silloin jot mikä ukko se oikíast tommottii höpijää..Hää ku ol vaik mikä ammattils?
- Dorodea
Nittaminax kirjoitti:
et sentään kymmeniä. Saattaisi näyttää cv:ssä kummalliselta jos ei yhdessä paikassa ole pysynyt kovin kauan. Niin no, jos on hyvä selitys miksi on ammatti vaihdellut.
En oo kerinnyt vielä, saa nyt nähdä, mikä musta isona tulee. Ei ne pahalla ole katsoneet, pikemminkin rikastuttavana asiana. Tämmöinen reissunainen kauaa pysy aloillaan :)
- totta vai tarua
yks akka vaa kirjoitti:
niin montaa ammattii? Saahan sitä ihminen toimittaa mitä toimittaa.Eri asia vain ketkä häneeki nyt uskoo? et hää jo toimittaja? Hän niin paljo tääl on höpiöinyt kaikenlaist ammatteis joit ittelens omaa?Kuka semmottiis miehen puheitas iha vakavis tores ottais?
Minä ainakin seison jalat tukevasti maassa ja en ota virtuaalimaailman juttuja noin vakavasti.
Murretta en toki lähtisi matkimaan, jos en sitä vajaassa kolmessakaan rivissä oikein tekisi. =)) - Dorodea
Jukka Palmu kirjoitti:
on ihan Sinun puolellasi.
Byää, ota nyt hiukka iloo itselleskin, en mää kaikkee halua, pakahdun vielä :)
- Dorodea
yks akka vaa kirjoitti:
mittää virkanutkaa. Mää vaan tost aloittajast...Hää tääll niin mont eri ammattii ittelles luettel et siinä mää funteerasin silloin jot mikä ukko se oikíast tommottii höpijää..Hää ku ol vaik mikä ammattils?
Ahaa, eipä sitten enää muuta, fundeeraa sie rauhas, josko se siitä selviäisi :)
- Päätoimittaja;))))))
Väinö Saurus kirjoitti:
ole varaa edes palkata moderaattoreita. Eikä täällä ole mitään toimitustakaan. Täällä on vain mainosmyynti ja tekninen ylläpito sekä pakollinen hallintokoneisto.
pelkkäri jo osa-aikainen talkkari, joka on suojatyössä jossakin;)))) Keksinyt itselleen hienon tittelin;))))))Kuullostaa hienommalta....olla freelance-toimittaja,)))))))
- Malli;)))
totta vai tarua kirjoitti:
Minä ainakin seison jalat tukevasti maassa ja en ota virtuaalimaailman juttuja noin vakavasti.
Murretta en toki lähtisi matkimaan, jos en sitä vajaassa kolmessakaan rivissä oikein tekisi. =))sellainen pelkkä roskapalsta että, täällä voi kuka tahansa esittää mitä tahansa itsestään. Täytyy olla oikeasti sekaisin jos, täällä kaiken uskoisi mitä täällä kirjoitetaan? niitähän täällä riittää ja ihmeellisiä nuuskioita riittää joka ainoaan ketjuun myös;))))))))
lehdessä oli asiallnenjuttu että, nettipalsta-addikiktit pahimpia sekoilijoita;))))))) - Meriläinen
Dorodea kirjoitti:
Ja minä en pysty edes laskemaan kuinka montaa työtä olen tehnyt, kun viidentoista pätkätyövuoden aikana tartuin kaikkeen mitä tarjottiin. Olis pitänyt kirjaa varmaan pitää.
- Dorodea
Meriläinen kirjoitti:
Ja minä en pysty edes laskemaan kuinka montaa työtä olen tehnyt, kun viidentoista pätkätyövuoden aikana tartuin kaikkeen mitä tarjottiin. Olis pitänyt kirjaa varmaan pitää.
Niinpä, eiköhän meitä muitakin löydy, joilla useampi homma hanskassa. Toivottavasti ei jouduta todistamaan sanojamme, kaikista työtodistukset nettiin näkyville, ei kukaan muuten usko :)
- Meriläinen
Dorodea kirjoitti:
Niinpä, eiköhän meitä muitakin löydy, joilla useampi homma hanskassa. Toivottavasti ei jouduta todistamaan sanojamme, kaikista työtodistukset nettiin näkyville, ei kukaan muuten usko :)
Tää maailman aika on sellainen että ihmisiä löytyy joka lähtöön ja on monia jotka on monia ammatteja itselleen hommannut.
Kuka mistäkin syystä.
Ja eiks jossain sanota että kun olet viisi vuotta ollut yhdessä työpaikassa niin pitäisi jo vaihtaa alaa.
Sekin on tämän päivän juttuja.
Mulla on nyt menossa viides vuosi samalla työnantajalla mutta luulen etten ihan heti meinaa pois lähteä kun on kuitenkin hyvä paikka. - Päätoimittaja;))))
on noita osa-aika talkkareita Suomi täynnä;))))))Eihän tässä kenenkään nimeä mainittu? Vai mainittiiks? Pelkkää puhdasta Arvausta tää on?;)))))) Tällä aloittajalla ku monta ammattia täällä;))) itse ilmoitellu;)))))
Dorodea kirjoitti:
saahan ja voihan niitä työpaikkoja erialalta olla vaikka kuinka, mutta se miten ne tuodaan esille on eri juttu.
- Dorodea
Meriläinen kirjoitti:
Tää maailman aika on sellainen että ihmisiä löytyy joka lähtöön ja on monia jotka on monia ammatteja itselleen hommannut.
Kuka mistäkin syystä.
Ja eiks jossain sanota että kun olet viisi vuotta ollut yhdessä työpaikassa niin pitäisi jo vaihtaa alaa.
Sekin on tämän päivän juttuja.
Mulla on nyt menossa viides vuosi samalla työnantajalla mutta luulen etten ihan heti meinaa pois lähteä kun on kuitenkin hyvä paikka.Just niin, vierivä kivi ei sammaloidu :) Mutta pikkuhiljaa on kai asetuttava, kun hyvä paikka, niin mikäs on ollessa. Kummiskin kokemusta jo vaikka mistä, voi sitten taaksepäin silmäillä ja tuumia, että jopas on tullut oltua monessa mukana :)
- Dorodea
Nittaminax kirjoitti:
saahan ja voihan niitä työpaikkoja erialalta olla vaikka kuinka, mutta se miten ne tuodaan esille on eri juttu.
Ok, jos siitä kyse, niin siihen en osaakaan sanoa mittään :)
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
Jokainen kai tuo täällä omalla tavallaan asiansa esille ja kaikille tuntuu löytyvän vastustajia ja ihmisiä jotka ei hyväksy tapaa jolla asiat esiin tuodaan.
Kirjoittajat on erilaisia niimpä siis tavatkin. Meriläinen kirjoitti:
Jokainen kai tuo täällä omalla tavallaan asiansa esille ja kaikille tuntuu löytyvän vastustajia ja ihmisiä jotka ei hyväksy tapaa jolla asiat esiin tuodaan.
Kirjoittajat on erilaisia niimpä siis tavatkin.enempää tähän asiaan kantaa. Teo on saanut huomionsa mitä haki ja sillä selvä.
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
enempää tähän asiaan kantaa. Teo on saanut huomionsa mitä haki ja sillä selvä.
No joo, jokainen aloitus kai huomiota hakee :))
Turhahan niitä on muuten tehdäkään.
ja anonyymeille keskustelupalstoille mahtuu jos vaikka minkälaista hörhöä normaalien nettikirjoittelijoiden sekaan Kannattaa todellakin pitää tuntosarvet mieluummiin liian pitkinä kuin liian lyhyinä tutustellessaan uusiin palstaihmisiin. Mikään ei ole niin ikävä yhdistelmä kuin kostonhaluinen luonnehäiriöinen.
Minusta Geroge Washington on oivaltanut hyvin ystävyyden:
Ole kohtelias kaikille mutta uskoudu harvoille ja koettele ne harvat hyvin ennenkuin
luotat heihin. Todellinen ystävyys on hidas kasvi jonka pitää läpikäydä ja kestää vastoinkäymisiä,
enenkuin ansaitsee arvonimensä.- Totuudentorvi;))))
ei pidä esittää koskaan muuta kuin on. Jos, täällä lähtee esittämään muuta, kun oikeasti on. Joku voi erehtyä pahasti ja ottaa jopa SINUT tosissaan;)))))))))) joten sitä saat mitä itse esität.
Totuudentorvi;)))) kirjoitti:
ei pidä esittää koskaan muuta kuin on. Jos, täällä lähtee esittämään muuta, kun oikeasti on. Joku voi erehtyä pahasti ja ottaa jopa SINUT tosissaan;)))))))))) joten sitä saat mitä itse esität.
tottakai minut saa ottaa todesta tai olla ottamatta, ihan miten kukin haluaa, olen täällä kirjoittelemassa keskustelupalstalle, en esittämässä ketään :)
Ihan en pointtiasi tajunnut, mutta sehän ei taida mikään uutinen olla, minulle menee monetkin asiat yli hilseen vihellellen.TaikisN kirjoitti:
tottakai minut saa ottaa todesta tai olla ottamatta, ihan miten kukin haluaa, olen täällä kirjoittelemassa keskustelupalstalle, en esittämässä ketään :)
Ihan en pointtiasi tajunnut, mutta sehän ei taida mikään uutinen olla, minulle menee monetkin asiat yli hilseen vihellellen.ilmeisesti, että aloittaja on se joka esittää jotain, mitä ei ole.:-D))))))))
Teotwawki kirjoitti:
ilmeisesti, että aloittaja on se joka esittää jotain, mitä ei ole.:-D))))))))
joillakin on tuo ihmeellinen tapa kirjoittaa sinä-muodossa asiat, vaikkeivät ne olisi kohdistettu henkilölle jolle kirjoitetaan. Sellainen hämää aika tavalla.
Niin tai näin, minun mielestäni täällä ei kukaan ole kenellekään toiselle kirjoittajalle velvollinen ilmoittamaan oikeaa ammattiaan, eikä mitään muutakaan henkilökohtaista eikä kukaan voi sellaista vaatia. Suomi24:hän nimenomaan varoittelee antamasta tietojaan julkisuuteen. Niin kauan kuin täällä anonyymeinä saa sääntöjen mukaan kirjoitella, niin kauan jokainen voi kehitellä itsellensä vaikka minkälaisen roolihahmon ilman että se olisi mitenkään kiellettyä.
Toinen asia on sitten kuka uskoo ja mitä uskoo vai uskooko mitään :)) Itselläni on ohjenuorana että AINA kannattaa suhtautua tietyllä pienellä varauksella jokaiseen anonyymiin kirjoittajaan, siellä saattaa olla vaikka mies naisena tai nainen miehenä tai muuten vaan ihan erilainen immeinen kuin mitä palstalla antaa ymmärtää. (Sinuunkin suhtaudun samoin.:D) Sehän taas ei vaikuta kirjoitteluun mitenkään kun keskustellaan asioista, ei palstahenkilöistä.
Jotenkin tuntuu vähän tympeältä sekin että asioitten, vakavien tai vaikka läpänheitonkin sijaan täällä keskitytään niin voimakkaasti ruotimaan palstakirjoittajia tai palstaa.Teotwawki kirjoitti:
olen ehkä oppinut tästäkin prosessista jotain.:-)
tietenkin oppii parhaiten mutta se on aika kivulias tapa :)) *katselee omia kovia kokeneita kantapäitään*
TaikisN kirjoitti:
tietenkin oppii parhaiten mutta se on aika kivulias tapa :)) *katselee omia kovia kokeneita kantapäitään*
eräs kokemus kokemusten joukossa. Verdiitti tuossa käski minun mennä Vanhan Kellariin, niin varmasti naiset repivät hihasta. Olen hänen mielestään helppoheikki, joka on maalannut itsensä nurkkaan. Huvittavaa, kun hänen "rakas" ystävänsä on juuri saanut selville erään kirjoitukseni perusteella, että todella teen lehtityötä.:-D)))))))))))
- monitoimimies?
Teotwawki kirjoitti:
eräs kokemus kokemusten joukossa. Verdiitti tuossa käski minun mennä Vanhan Kellariin, niin varmasti naiset repivät hihasta. Olen hänen mielestään helppoheikki, joka on maalannut itsensä nurkkaan. Huvittavaa, kun hänen "rakas" ystävänsä on juuri saanut selville erään kirjoitukseni perusteella, että todella teen lehtityötä.:-D)))))))))))
Mikä ihmeellinen itsesi korostamis tarve sinulla on?. Vanha ystävä saanut selville että, olenkin lehden toimittaja? Etkö tiedä mikä on ammattisi? Sekoilet täällä niin monessa eri ammatissa? ja nyt vanha ystävä tulee tänne todistamaan että, olet lehtimies?))))))))
Kyllä olet oikeasti hauska ihminen?
Uskotko itsekään itseäsi enää?
- GloriaJoy
....... miulla oli monta mietettä viimekuun viimäsen kolmanneksen aikaan kun miun kännyyn alkoi tulla soittoja täysin vierailta ihmisiltä ja ja viesteissä tapaamisehdotuksia sinne ja tänne. Miun kännynumero kun on salainen. Kolmella palstalaisella on miun numero ja kaksi heistä on varmasti sitä mitä ovat ilmoittaneet, yksi on kävelevä-ufo ja en tiedä hänen oikeaa nimeään ainakaan kokonaisuudessaan.
- Valo-pää
soi??? Samaan aikaan? En vaan tiedä oliks se lehdenmyyjä vai joku nettipalstakirjoitta täältä? mulla on myös salainen numero?)))))))mut valot ne vilkuu kummasti päässä;))))))))))))tai olla ufo? Säkenöi sillee silmissä kummasti?
- ex-rekattu
samoin kävi minulle, alkoi tulla oudoista numeroista puheluita salaiseen numerooni ja ikinä ennen ei tullut.
Normaalin väärään puhelinsoitonkin ymmärtää jos soittaja käyttäytyy aidosti ja mainitsee olevansa pahoillaan. Nämä eivät olleet sellaisia.
Itse ilmoitin kahdelle toisen numeronikin säästösyistä/ilmaistapuheaikaa jota vähemmän käytän/kukaan ei siihen soittele, ja lopulta paljastui näiden tuntevan toisensakin. Valheilla kun ei pitkälle pötkitä.
Mikäköhän pakkomielle ihmiselle tulee jotta epärehellisesti lähtee jotakuta seuraamaan.
Ja uusi trendi tämä työnantajalle soitteleminen ja varoituksien antaminen, jostain luin. - viivatiina
ex-rekattu kirjoitti:
samoin kävi minulle, alkoi tulla oudoista numeroista puheluita salaiseen numerooni ja ikinä ennen ei tullut.
Normaalin väärään puhelinsoitonkin ymmärtää jos soittaja käyttäytyy aidosti ja mainitsee olevansa pahoillaan. Nämä eivät olleet sellaisia.
Itse ilmoitin kahdelle toisen numeronikin säästösyistä/ilmaistapuheaikaa jota vähemmän käytän/kukaan ei siihen soittele, ja lopulta paljastui näiden tuntevan toisensakin. Valheilla kun ei pitkälle pötkitä.
Mikäköhän pakkomielle ihmiselle tulee jotta epärehellisesti lähtee jotakuta seuraamaan.
Ja uusi trendi tämä työnantajalle soitteleminen ja varoituksien antaminen, jostain luin.salainen numero mää en oo koskaan ymmärtäny sitä.
- 04.........
viivatiina kirjoitti:
salainen numero mää en oo koskaan ymmärtäny sitä.
että on salainen numero, ei tarvitse vastata lehtimyyjien soittoihin, ei tarvitse antaa numeroa kuin
niille kenelle haluaa, ei tule häirintäsoittoja.
Eikä kukaan saa numeron perusteella osoitetta selville. - itsekerjäätturpiisi
Teotwawki kirjoitti:
galleriassani, niin saat nimen.
mitään et siis oppinut.
naisten pyydystäminen on tärkeämpää kuin yksityisyys. - Haloo, kuka?
04......... kirjoitti:
että on salainen numero, ei tarvitse vastata lehtimyyjien soittoihin, ei tarvitse antaa numeroa kuin
Eikä kukaan saa numeron perusteella osoitetta selville.yksityisnumero ollut pian parikymmentä vuotta. Ihan ok.
Haloo, kuka? kirjoitti:
yksityisnumero ollut pian parikymmentä vuotta. Ihan ok.
kummassa James Bond voi olla joku SALAINEN agentti, se kun joka iikalle toitottaa ekana: I`m Bond, James Bond!?
Heko heko, oliko hyvä läppä?? Dee dee.........- s_a
minttupuu kirjoitti:
kummassa James Bond voi olla joku SALAINEN agentti, se kun joka iikalle toitottaa ekana: I`m Bond, James Bond!?
Heko heko, oliko hyvä läppä?? Dee dee.........nauru tätä ketjua lukiessa. Kiitos siitä! :))
- ex-rekattu
viivatiina kirjoitti:
salainen numero mää en oo koskaan ymmärtäny sitä.
Laitoin aikoinaan, kun ystävälle kävi ravintolaillan jälkeen sillein, että antoi tuntemattomalle miehelle kännykännumeron, sulki kännyn nukkumaan mennessä ja mies soittaa keskellä yötä kotipuhelimeen ja ilmoittaa selvittäneen sen numerotiedustelusta.
Puhelinmyyjät eivät myöskään pääse kimppuun eikä vanhat sussut plärää puhluetteloita. - viivatiina
04......... kirjoitti:
Eikä kukaan saa numeron perusteella osoitetta selville.lehtimyyjille ei tuu soiton soittoo eikä mulle oo koskaan elämässä tulle häirintäsoittoja ja kuka nyt ois mun osoitteesta kiinnostunu.
- viivatiina
ex-rekattu kirjoitti:
Laitoin aikoinaan, kun ystävälle kävi ravintolaillan jälkeen sillein, että antoi tuntemattomalle miehelle kännykännumeron, sulki kännyn nukkumaan mennessä ja mies soittaa keskellä yötä kotipuhelimeen ja ilmoittaa selvittäneen sen numerotiedustelusta.
Puhelinmyyjät eivät myöskään pääse kimppuun eikä vanhat sussut plärää puhluetteloita.tuntemattomille numeroita ja kannattaa sussut valita sillei että kun loppu on loppu niin sen jälkeen ei enää plärätä.
- Buahahhahhahhhahhaaa
Teotwawki kirjoitti:
"Hitsi, mua kiusataan sosiaalisessa mediassa" Juku, ootsie sellanen masinokokisti? Jätkä jkerjää verta turpaansa minkä kerkiää :)
"Ilmottaudu", ai oikein pitää ilmoittautuakin :) - viivatiina
Haloo, kuka? kirjoitti:
yksityisnumero ollut pian parikymmentä vuotta. Ihan ok.
ei oo mun pitäny koskaan salata mulla on sama työ ja yksityis kännykkä numero ja jos en halua ottaa vastaan työpuheluita laitan kännykän kiinni niin yksinkertaista se on mun miehen puhelin on auki yötä päivää ja senkin kyllä saa luettelosta kuka vaan.
- viivatiina
minttupuu kirjoitti:
Heko heko, oliko hyvä läppä?? Dee dee.........harvoin täällä on sellaista tilannekomiikkaa joka mua naurattaa koska mua ei yleensä naurata muuta kun se.
minttupuu kirjoitti:
Heko heko, oliko hyvä läppä?? Dee dee.........Tää oli oikein hyvä :)
- GloriaJoy
Teotwawki kirjoitti:
enpä taida, sainpahan pienoisen realiteettiravistuksen ja ruksasin hetkellisen epäilyni yli liian mahdottomana.
- Johannes Purilainen.
viivatiina kirjoitti:
ei oo mun pitäny koskaan salata mulla on sama työ ja yksityis kännykkä numero ja jos en halua ottaa vastaan työpuheluita laitan kännykän kiinni niin yksinkertaista se on mun miehen puhelin on auki yötä päivää ja senkin kyllä saa luettelosta kuka vaan.
Mulla on työkännykkä aina auki, eikä numero ole salainen, ei firma, ei nimi, kaikki löytyy luettelosta. Mutta se on firman kännykkä. Siinä ei puhuta siviiliasioita, edes tuttujen kanssa. Oma kännykkä on salainen, ja pysyy. Katos, töitä on erilaisia. Kumpikin puhelin on omalla nimellä.
Sama ihminen toki täissä ja siviilissä, mutta asiat on tiukasti erikseen. Samaten kuin netti ja muu elämä.
Ikinä mitään ongelmia mihinkään suuntaan ollut näin. Eikä tule. - viivatiina
Johannes Purilainen. kirjoitti:
Mulla on työkännykkä aina auki, eikä numero ole salainen, ei firma, ei nimi, kaikki löytyy luettelosta. Mutta se on firman kännykkä. Siinä ei puhuta siviiliasioita, edes tuttujen kanssa. Oma kännykkä on salainen, ja pysyy. Katos, töitä on erilaisia. Kumpikin puhelin on omalla nimellä.
Sama ihminen toki täissä ja siviilissä, mutta asiat on tiukasti erikseen. Samaten kuin netti ja muu elämä.
Ikinä mitään ongelmia mihinkään suuntaan ollut näin. Eikä tule.siellä työmaalla vielä lankapuhelinkin ja siellä vastataan kyllä aina työaikaan aamu kuudesta ilta yhdeksään mutta kyl mää näistä nettijutteluista ja kavereista juttelen kotona ja ystävieni kanssa ei ne oo mitenkään eritelty mun elämässä.
- häirklöintia kokenut
Niin tai näin, mutta totuuden nimessä tämä on aloittajan paras aloitus tällä palstalla.
Tämä varoitus pitäisi olla joka aamu tällä palstalla. Koskaan, EI KOSKAAN, kannata "nettiystävään" luottaa.- Mietippäs...
Tää oli aloittajan epätoivoisin avaus.
- häirklöintia kokenut
Mietippäs... kirjoitti:
Tää oli aloittajan epätoivoisin avaus.
En ole kiinnostunut aloittajan motiiveista-------
Lue ja kirjoita sitten vasta kommentisi.
ps. nikkini sisältää tarkoituksella kir.virheet.......... - Mietippäs.
häirklöintia kokenut kirjoitti:
En ole kiinnostunut aloittajan motiiveista-------
Lue ja kirjoita sitten vasta kommentisi.
ps. nikkini sisältää tarkoituksella kir.virheet..........Että pitää osata SEKÄ lukea, että KIRJOITTAA? Mitens fiksu sä ootkaan, kun osaat tarkoituksella kirjoittaa väärin?
WOW!
- HTZA
kuten Teolta voi odottaakin.
Luin lävitse koko ketjun, ja nimimerkkiä kohtaan oli tullut epäilyjäkin ja arvostelua.
Mutta niinhän niitä tuppaa tulemaan.
Minulla on muutama kaveri tältä palstalla joiden kanssa soitellaan. Kaikki heistä ovat aikuisia ihmisiä, sellaisia joihin voisin luottaa.
Vastavuoroisesti, minun ei tulisi mieleenkään tonkia heidän asioitaan, riittää kun voin jutella.
He ovat huumorintajuisia, mukavia ihmisiä.
Ikinä en ole heiltä saanut häirikkösoittoja ja ikinä en ole heille niitä soitellut.
Jokainen puhelu on ollut ilon aihe.
Teon puolesta olen pahoillani.
Tuonlaista en toivo kenellekään.
Muutama häirikkö voi pilata niin paljon, voi pilata monta orastavaa kaveruussuhdetta.- Nappia otsaan.
oot sä sitten eri viksu eläkeläinen !!!
- HTZA
Nappia otsaan. kirjoitti:
oot sä sitten eri viksu eläkeläinen !!!
jonkinlainen nappi tulee.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Toivottavasti sinua hoidetaan pitkään ja hartaasti. Häirikkö ei malttanut pysyä poissa tästäKÄÄN ketjusta.
Kaivoipa lopullisen hautansa ryhtyessään soittelemaan, nythän Teo on vahvoilla.- HTZA
en, vielä, ole, joten mietin aloitusta toiseltakin kantilta.
Aloitus voi olla myös todellinen varoitus, sellaiselta "isoveli"-porukalta.
Hallitustasollakin on mainittu Suomi24-palsta.
Siellä kyllä puhutaan rasismista, harmittavasti vaan yksisilmäisesti, ei mietitä sitä mikä Suomalaisen mieltä, todella, painaa.
Noh, mörköjähän sitä kaikki näkevät kaikkialla.
Minäkin. - HTZA
minttupuu kirjoitti:
Häirikkö ei malttanut pysyä poissa tästäKÄÄN ketjusta.
Kaivoipa lopullisen hautansa ryhtyessään soittelemaan, nythän Teo on vahvoilla.jos koet minut häiriköksi.
Minä annoin numeron tälle palstalle, ja siihen on vastattu.
Numero on palstalla vieläkin.
Ja siihen numeroon soitettiin, enhän minä voinut soittaa kenellekään koska ei ollut numeroa mihin soittaa.
Kerrohan lähemmin tuosta haudasta? Otanko sen uhkauksena?
:)
H- HTZA kirjoitti:
jos koet minut häiriköksi.
Minä annoin numeron tälle palstalle, ja siihen on vastattu.
Numero on palstalla vieläkin.
Ja siihen numeroon soitettiin, enhän minä voinut soittaa kenellekään koska ei ollut numeroa mihin soittaa.
Kerrohan lähemmin tuosta haudasta? Otanko sen uhkauksena?
H-nyt taas tiedä, kusetatko mua?
En tarkottanut sua, vaan sitä, että se tietty häirikkö esiintyy tässä ketjussa.
Hah, kyllä sä tajusit, halusit vaan, etten mä tajua... ;P- oot liika vanha
HTZA kirjoitti:
jonkinlainen nappi tulee.
Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Toivottavasti sinua hoidetaan pitkään ja hartaasti.on jo, se on tossa oikeella alhaalla.
- HTZA
oot liika vanha kirjoitti:
on jo, se on tossa oikeella alhaalla.
johtuneeko sitten iästä?
Ja joo, vanha olen, mutta sille ei voi mitään, et sinäkään, enkä minäkään voi sille mitään että sinusta tulee vanha.
Toivottavasti viisaampi kuin minä. - .Totuus.
minttupuu kirjoitti:
Häirikkö ei malttanut pysyä poissa tästäKÄÄN ketjusta.
Kaivoipa lopullisen hautansa ryhtyessään soittelemaan, nythän Teo on vahvoilla.Saa ihmiselle soittaa puhelimella. Ei siinä mitään laitonta ole. Jos jollain on jokin numero ja soittaa siihen, ei siinä ole mitään laitonta. Ja puhuu mitä puhuu. Muttta jos puheet kerrotaan vain toisen osapuolen äänellä, asialla ei ole merkitystä. Sana, vastaan sana. Jos eri kertomukset, jompikumpi valehtelee. Mutta asia voidaan toki ratkaista oikeudessa. Siis jos on epäilys rikoksesta, että asia menee koskaan oikeuteen. Ja kahdenkeskisiä keskusteluja on mahdoton todistaa miksikään ilman nauhoitusta, jonka oikeellisuuskin pitää pystyä todistamaan jne-
Jos teo on ottanut turpiinsa heiluttuaan kuin eläin netissä, se oikein sille. Oppii ehkä jotain. Todennäköisimmin ei opi, kun kerran pitää täälläkin märistä kuin pikkulapsi, nytkin.
"Äiti, tuli jo, tuu pyyhkiin!!" - HTZA
.Totuus. kirjoitti:
Saa ihmiselle soittaa puhelimella. Ei siinä mitään laitonta ole. Jos jollain on jokin numero ja soittaa siihen, ei siinä ole mitään laitonta. Ja puhuu mitä puhuu. Muttta jos puheet kerrotaan vain toisen osapuolen äänellä, asialla ei ole merkitystä. Sana, vastaan sana. Jos eri kertomukset, jompikumpi valehtelee. Mutta asia voidaan toki ratkaista oikeudessa. Siis jos on epäilys rikoksesta, että asia menee koskaan oikeuteen. Ja kahdenkeskisiä keskusteluja on mahdoton todistaa miksikään ilman nauhoitusta, jonka oikeellisuuskin pitää pystyä todistamaan jne-
Jos teo on ottanut turpiinsa heiluttuaan kuin eläin netissä, se oikein sille. Oppii ehkä jotain. Todennäköisimmin ei opi, kun kerran pitää täälläkin märistä kuin pikkulapsi, nytkin.
"Äiti, tuli jo, tuu pyyhkiin!!"Tuo perusteluhan kuullaan aina kun asiaa käsitellään.
Mutta, jos Teon tarina on tosi, niin hän varoitti hyvin.
Minä en pidä sitä märinänä.
Viimeinen lauseesi saa minut pitämään sinua teininä. HTZA kirjoitti:
Tuo perusteluhan kuullaan aina kun asiaa käsitellään.
Mutta, jos Teon tarina on tosi, niin hän varoitti hyvin.
Minä en pidä sitä märinänä.
Viimeinen lauseesi saa minut pitämään sinua teininä.tää juttu nyt on kääntynyt Teoa vastaan, hänhän ei ole ainoa, jota on saman ihmisen toimesta häiriköity.
Se ketju ois saanu pysyä täällä.- HTZA
ketä kurittaa.
"Den älskar man som agar man"
Jotenkin noin se meni, Ruotsin ajoista on jo 40v.
Rakkaani.
H. - totuuden siemen
Olet hiffannut jutun juonen pieni jengi on olemassa ja täyttä totta, kysymys kuuluu, mitä ne TODELLA puuhaavat.
- HTZA
on viisas neito.
Roskat poistetaan ( ei se minustakaan, aina, tykkää)
Mutta hyvä keskustelu jätetään.
Aloitus ei muutu huonoksi siksi, että sinne kirjoitaan roskaa.
Moni ketju on kaadettu siksi että sinne on kirjoiteltu moskaa, josku minusta tuntuu että ihan tarkoituksellakin.
KK. huomaa kyllä asian. - HTZA
minttupuu kirjoitti:
sitä pashaa viime päivinä eniten suoltanut??
Neiti F....neiti ämmäkin rassaa, harvemmin, tosin.
H. - Vaavio yköne
HTZA kirjoitti:
on viisas neito.
Roskat poistetaan ( ei se minustakaan, aina, tykkää)
Mutta hyvä keskustelu jätetään.
Aloitus ei muutu huonoksi siksi, että sinne kirjoitaan roskaa.
Moni ketju on kaadettu siksi että sinne on kirjoiteltu moskaa, josku minusta tuntuu että ihan tarkoituksellakin.
KK. huomaa kyllä asian.Vaavi onkin uskisten ylipappi, PYLLISTÄKÄÄ Wawehuntteria!!!!!!!!!!!
- a-k ja nolona
Miksi ihmeessä roikut ketjussa, jonka haluaisit poistoon???
Toistan itseäni, kun taas kirjoitan, ettei täältä tarvitse poistaa mitään ketjuja ja rekatuilta kirjoittajiltakin pitää ottaa pois tuon mahdollisuus, poistaa omiaan.
Huominen päivä voisi monelle olla hyvinkin valaiseva, ilman näitä poistoja.
Mieluummin poistun, kuin vaadin poistoja.
- verditti
Ilahtuneena panin merkille epäilijöiden runsauden.
Pettymys kuitenkin tuo HTZA.
Olin ensimmäinen joka väitin sinua huijariksi ja helppoheikiksi. Olen tuota mieltä edelleenkin.
Liian paljon ristiriitaisuuksia. Et ole uskottava.
Kerrot liikaa itsestäsi. Olet siirtynyt kokopäivätoimittajaksi... se siis haluaisit olla.
Ennemmin kuin lentäjä, rumpali tai vapaa-ajanohjaajan sijaisen sijainen.
Luulen Anjaniinan osuneen napakymppiin analyysissään
Mihin pyrit tällä pupulla? Naisten pöksyihinkö?
Tämä ei ole se helpoin tie sinne. Tule mukaan vaikkapa Wanhan Kellariin
ja saat nähdä että kohta on jo joku nykimässä hihasta. Helppoa!
Hyvää Jatkoa! Luen taas syssymmällä tarkasti sa...äh ei kun kirjoituksiasi.
PS. Älä maalaa itseäsi nurkkaan!- HTZA
Seuraan keskusteluja edelleen ja muutan kantani, tarvittaessa.
H. - verditti
koti-kiusattu kirjoitti:
Hänen ylimielisyytensä asiallisiin kysymyksiin on petonoinut hänen paikkansa .
Kevätkiireissäni en ole joutanut paljon lukemaan.
Tietäähän sen, tekevälle sattuu. - moikataan
mutta, eihän se ole huijarin vika, jos "sinisilmäiset" lankaa menee. :))))))
Hmnn ja mitä tulee napakymppi analyysiin, niin muistanpa ajan toisenkin, tältä palstalta.
Wanhan Kellarin ukkeloista, suurin osa on muuten näilläkin palstoilla, ehkä ei ihan tällä, mutta chat, treffit jne. - verditti
moikataan kirjoitti:
mutta, eihän se ole huijarin vika, jos "sinisilmäiset" lankaa menee. :))))))
Hmnn ja mitä tulee napakymppi analyysiin, niin muistanpa ajan toisenkin, tältä palstalta.
Wanhan Kellarin ukkeloista, suurin osa on muuten näilläkin palstoilla, ehkä ei ihan tällä, mutta chat, treffit jne.Ei nyt juuri akuuttia tarvetta laseista ja kohta se suljetaankin.
Ei valkene mitä tarkoitat.
En ole WK:n ukkelo. - moikataan
verditti kirjoitti:
Ei nyt juuri akuuttia tarvetta laseista ja kohta se suljetaankin.
Ei valkene mitä tarkoitat.
En ole WK:n ukkelo.Näin oletinkin, mutta mä en valkasua edistä, mustamaalaamisella. :-)
Tunti ja n. 30 min sulkemiseen, mut ei nyt sateisena päivänä....
Mä, joskus WK:n akkelo,kelosauna kokeilematta, mutta sieltä kuulemma tulee valkoisia ukkeloita ulos :-). - KumppaaHumppaa
Teotwawki kirjoitti:
kävin 30 vuotta sitten useinkin, mutta en enää.
kun sait vakipöydän sikalasta, mitäpä sitä humppaamaan suotta.
- Roskapostia aina vaa
minäkin mihin pyrkii;)) ja se on yksinkertainen vastaus. Yksinkertaisten ihmisten kusettaminen. Se siitä. Totuus kun tuli julki;))) Ei kestä sitten enää pää. Pitää tehdä vanha likainen temppu.
- hhihhih!
Teo alkoi riiteleen, nyt tpzka jatkaa täsmälleen samaa :) Ymmärtävät ja tukevat toisiaan, mutteivät ikinä riitele keskenään _)
- Fitti juttu
Aamun duunat puskana vastauksia ja illat vastaat itselles .
- 14+14
tämä ja tuo toinen vielä pidempi ketju ja taas muistui mieleen miksi täältä haluaa saman tien pois. Eikä se johdu tämän ketjun aloittajasta. Pitäkää "hauskaa".
- Liipadilliklik
piTääkö iSkän tulla pYyhiMään pEmppU!
- Ukulpukala keihäs?
Netti on sitten sulle tärkeämpää kuin elämä? Oma asias.
- oltsu_man
Täällähän se on, kun livessä zero :)
Paikka oivallinen kertomuksien elämän, tuulesta tyynen..- mukavatavata
ainoa MIES tällä palstalla.
Näiden muiden _miesten_ elämä on pelkästään palstalla,sulla on sitä hiukan muuallakin.
Näiden _Urosten_ pitäs ottaa susta mallia-Sä voisit kertoa niille, mitä se on kun miestä arvostetaan sen tekojen ja sanan mukaan.
tv; naapuri
- Kappelin ruma Mejukk
saat, mitä ite olet oikein kerjännyt.
- Lassenlassen laalaal
KERRANKIN JOKU, JOKA EI OLE PALSTAHÄIRIKKÖ!
- Kysyn vaan
Kuinka suuri on oma elämäsi? Sillä aloitus oli tosi pieni.
- Kysyn vaan
Ettei vinkulelun vikinää huomata vaikka nostelee helmojaan täällä kerta toisensa perään?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81328- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51923Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170677- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613