Hei mites, kun en voi avata windows movie makerilla tehtyä videota muulla ohjelmalla kuin itsellään, miten sen voi muuttaa niin että se aukeaa muillakin ohjelmilla, esim. VLC- soittimella? Olis vähän kiire, kun on tehtävän palautus jo maanantaina.
Apua !!!!!!!Kiiire
7
187
Vastaukset
MovieMakerissa se termi on, oisko "julkaise elokuva" tai jotain sinne päin. Kun tallennat MM:sta, tallentuu vain se projektitiedosto. Kun "julkaiset", voit valita tiedostomuodon ym. ja pelittää kaikilla soittimilla. En vain muista varmaksi, onko tuo "julkaise" oikea termi, mutta hae sitä tai vastaavaa. Lycka till! AI NIIN: Anna sitten masiinalle aikaa, tuo leffan konvertointi kestää helposti kauankin.
- ilmainen
http://finnish.ircfast.com/lv/group/view/kl39904/Any_Video_Converter.htm
Profiili: DVD-video PAL-elokuva (*.mpg) Tallennat sen videon standardissa muodossa. Joku mpeg vaan tallennusmuodoksi.
juuri menevät halpaan: "Tallenna" tallentaa sen projektifileen, muilla työkaluilla "tallennetaan" se lopullinen varsinainen video.
ThreeMice kirjoitti:
juuri menevät halpaan: "Tallenna" tallentaa sen projektifileen, muilla työkaluilla "tallennetaan" se lopullinen varsinainen video.
Minä en oikein käsitä miten siinä onnistuu ryssimään kun pitäisihän sitä nyt hoksottimien tajuta jos tiedoston koko on pari kiloa se tallentui millisekunneissa, että ei se nyt voi olla mikään videotiedosto. Pitäähän sitä nyt järjen jo sanoa, että videon pakkaus vie aikaa.
M-Kar kirjoitti:
Minä en oikein käsitä miten siinä onnistuu ryssimään kun pitäisihän sitä nyt hoksottimien tajuta jos tiedoston koko on pari kiloa se tallentui millisekunneissa, että ei se nyt voi olla mikään videotiedosto. Pitäähän sitä nyt järjen jo sanoa, että videon pakkaus vie aikaa.
muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804