Ostin Labtec -webkameran halvalla, ihan kokeeksi, jos joskus semmoisen Skypen ottaisin käyttöön. Kokeilin sitä muutamana päivänä ja kaipa tuo pelitti, Skypeen en vielä tutustunut, kunhan nyt jotenkin tiedän sen periaatteen. Meni viikko, etten ehtinyt kameraan kajota, sitten kun taas yritin sitä käynnistellä, niin ohjelma herjaa jotain että pitää ostaa joku lisenssi vai mikä ja rekisteröityä käyttäjäksi. Eikö se siis riitä, että olen kerran ostanut kameran. Voiko jollain muulla ohjelmalla käyttää kameraa ihan ilmaiseksi?
Labtec-webkamera
Tosi aloittelija
3
200
Vastaukset
kameraan tarvitse kuin ajurin ja sehän sulla ilmeisesti on, kun kerran on toiminut. Skype päälle vaan, kyllä se kuva sieltä tulee.
- asdasdsad
Juu, kyllä sen pitäisi toimia ilman mitään Labtecin omia ohjelmistoja. Windows varmaan asentanee ajurit itse(?), kun tökkää USB kaapelin kiinni. Tai jos ei, niin sitten netistä tai cd:ltä ajurit asennukseen. Skype, Messenger jne ei tarvi niitä ohjelmistoja webcameraan, pelkästään ajurit. Ajurit ovat ilmaiset. Ja jos se on toiminut, niin kyllä sen pitäisi toimia edelleenkin.
- apua!
minullakaan ei toimi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804