Omistan 2 yhtiön osakkeita. Ostot 3 vuoden takaa..
Toisen yhtiön ostolaskelma löytyi paperipinoistani, toisen vielä haussa ... (tarvitsen näitä myynnin tehtyäni veroilmoitukseen)
Kuinka paljon Nordea velottaa kun pyydän 1 ostolaskelman paperille uudelleen?
Vai löydänkö sen ostolaskelman jostain netti-pankistani?
ostolaskelma
3
421
Vastaukset
Jos ei ole nettipankissa - niin katso tiliotteesta, siellä on ihan hyvät erittelyt.
- Vakuusvaje
Ostolaskelmia ei ole enää viime vuosina tarvinnut liittää veroilmoitukseen. Verottajalle riittää pelkkä 9A-lomake, jossa on myynti- ja ostopäivät, hinnat ja kulut. Vain kolme vuotta vanhasta ostosta mitä luultavimmin on pankin tietojärjestelmässä kaikki nämä tiedot, ja sen perusteella voit tulostaa verkkopalvelusta valmiin 9A-lomakkeen. Ellei tämä jostakin syystä onnistu, on syytä pikimmiten vaihtaa välittäjää.
Alkuperäisen ostolaskelman kaiveleminen on turhaa, ellei verottaja jostakin syystä ala kysellä lisäselvityksiä. Sellainen on varsin harvinaista, kun ilmoituksen mukana on välittäjän palvelusta tulostettu 9A.- Ex nordealainen
Nordnet pankista saa osto- ja myyntilaskelmat ainakin viisi vuotta taannehtivast ja ilmaiseksi. Olen ollut tuon 5 vuotta ko. pankin asiakkaana sen takia kun muut ovat kalliimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418