että kun toivoo usein tai jatkuvasti hyvää, niin myös alkaa tapahtua hyvää. Hyvää energiaa.
Paha energia myös kertautuu. Kumpaa toivot itsellesi? Ajatuksillasi, teoillasi?
Uskon siihen
12
173
Vastaukset
- energinen nainen
kukahan sitä nyt pahaa energiaa itselleen toivoisi.
En kyllä muillekaan. - Hyväääääää
helppo vastata, että HYVÄÄÄÄÄ!
tietty!!
esim. vikinglottovoittoa, ostaisin yhden sportti- Toyotan tosta pois jota kuolasin tänään.
Ainoa paha juttu vaan on, että kokemuksesta tiedän, etten kuiteskaan voita, nyyh nyyh....
- HTZA
että kehittyminen tapahtuu, hieman nuorempana, kun tällä palstalla.
Tällä palstalla kehitytään vain fyysisesti.
Osa meistä on kehittynyt "kiltiksi" ja osa sitten kehittynyt raadolliseksi.
On henkeviä ja maallisia inehmoja.
Ja jokainen vastaa tavallaan, siihen mitä huudetaan.
Minulla ei ole tuonlaista uskoa, eikä ihmeemmin muutakaan.
Aloituksesi oli oikein "hellänsievä". Sellainen, runotyttömäinen.
Pysy sellaisena, maailma tarvitsee paljon hyvyyttä.
Ai niin, minä.. Kaikkeen "energiaan" mitä olen ulos antanut, olen samanlaista saanut sisään. Eikä se aina ole ollut hauskaa. - Nefer-täti*
Siis mitä sitä nyt toivoisi itelle tai muille? Siis että hyvääkö vai pahaako?
Kiesus mikä pulma.
Jo tässä tovi vierähtikin ennen kun tänne takaisin löysin. Lähden pois saman tien.
Kyllä nyt jäi askarruttamaan. Että hyvää vai pahaa? Kumpi ois parempi? Ei kun hyvempi? Pahempi?
Kyllä pahan pistit! - ...
Muta ei tainnut ottaa tulta.
- @
auttavan, vaikka kuinka toivoo ja pyytää mielessään hyvää, itselleenkin. Pahaa tapahtuu ihmisille toivomattakin.
- Kaunista päivää sull
ajatella ja toivoa koska sekin on energiaa. Ei vaan saa luovuttaa. Aina on kuitenkin ihmisiä jotka ajattelevat
pahaa ja pahalla, mutta kun ei lähde mukaan se väistyy omasta elämästä. Kun sen oivaltaa niin alkaa tapahtumaan myönteisiä asioita. Elämä on sitten kivaa.
- Meriläinen
Tuo oli oikein hyvä kysymys, itse jatkuvasti tuon asian kanssa teen töitä.
Hyvää tietysti kaikille: Mutta... onko ne ajatukset sitten myönteisiä ja hyvää imeviä vai miten.
Usein huomaan ajattelevani juuri sitä mitä puuttuu ( vaikka oikeasti ajatellen ei puutu mitään) kun sen sijaan pitäisi olla kiitollinen kaikesta siitä mitä on.
Joten tänäänkin olen kiitollinen rikki menneestä televisiosta joka antaa mahdollisuuden vaikka mihin.
Esim noiden ihanien kirjojen pariin hukkuttautumisen :))- Pelkkää hyvää
kyllä huippu positiivisesta ajattelusta,tuo television rikkoutuminen ja kuinka se antaa aikaa lukemiselle.
Jos pystyy kääntämään ärsyttävän asian myönteiseksi itselleen niin saa palkinnoksi paljon paremmat verenpainelukemat. Hienoa! - Meriläinen
Pelkkää hyvää kirjoitti:
kyllä huippu positiivisesta ajattelusta,tuo television rikkoutuminen ja kuinka se antaa aikaa lukemiselle.
Jos pystyy kääntämään ärsyttävän asian myönteiseksi itselleen niin saa palkinnoksi paljon paremmat verenpainelukemat. Hienoa!Niin kaikkihan on kiinni omasta suhtaumisesta asioihin. Helppo sanoa mutta useinkaan ei toteuttaa :))
Telkka ei mulle ole välttämättömyys, se on pelkkä tapa. Ja nyt on hyvä päästä siitä tavasta vähemmälle.
Perjantaina lähden reissuun eli korjaajan kutsuminen on jossain hamassa ens viikolla jos silloinkaan.
Ajattelin kokeilla televiotonta pariviikkoista.
Sitten kyllä jää erittäin monet sarjat joita seuraan näkemättä MUTTA kenties jotain parempaa tilalle.
Ja netti tv:stä näkyy jotain.
- Adria
Olen oppinut olemaan realisti. Siitä saa myös hyvää käytännön energiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1403089
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572438Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291959- 1301637
- 751454
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761405Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641388- 891105
- 901049
- 1351027