Onko täällä kukaan kännäämässä? Mitä olette hörppineet? Seurassa vai omin toimin? Olemmehan kypsiä ihmisiä, ja voisi kai sitä muustakin jaaritella kun rintamusliiveistä ja niiden sisällöstä. Muuten olen sitä mieltä, että on höhlää kiusata itseään jollain ns. rintsikoilla. Joskus kokeilin, epämukavat ja täysin tarpeettomat.
Nimimerkki Kiinnostunut Kännäämisestä
Kukaan kännisssÄ?
29
259
Vastaukset
- mitäkä mies
Homma kännätä,mutta ei sentään keskellä viikkoa:)))Leipää ja vähän vettä..Son paremmin viikonvaihteen juttuja mulle,mutta kerro vaan mitä tuli vedettyä??
- Nefer-täti*
Eli jotain hyötyä tästä jostain kirkkojärjestyksestä.
Perjantaiksi tapaamisia sovittu kyllä. Olen siis ruodussa.
Ai että mitä otin ja otan? Valkoviiniä pussista.
Hitsi mikä työputki takana.
Kirjoittaisin rekattuna, mutta salasana katosi. Mulla on oikeasti hirveästi hommaa. - mitäkä mies
Nefer-täti* kirjoitti:
Eli jotain hyötyä tästä jostain kirkkojärjestyksestä.
Perjantaiksi tapaamisia sovittu kyllä. Olen siis ruodussa.
Ai että mitä otin ja otan? Valkoviiniä pussista.
Hitsi mikä työputki takana.
Kirjoittaisin rekattuna, mutta salasana katosi. Mulla on oikeasti hirveästi hommaa.se ei ole ryyppäämistä,vaan nautiskelua.Meikäläinen ei leiki viinaksilla,eikä tissuttele:))
huomenna töihin ja viel vaativaan työhön,oma keittiö on laatotettava.
Siin ku pöhnässä touhuilis siit ei hyvä heiluis.
Mä kun en tunne vetoo viinaan nii kerro mikä siin juomises on hienoa ja kiinostavaa.- Nefertäti**
Kiva yksin olemisessa on se. ettei tarvitse kuulla ilkeitä kommentteja kestään eikä mistään ihmisryhmästä. Olen täysin ja totaalisen kyllästynyt esimerkiksi rasismiin, jonka kannattajaksi yhtäkkiä joku fiksuna pitämäni ihminen ilmoittautuu.
Rasismi ja ylipäänsä kaikenlainen syrjintä on maailman suurin ongelma.
On kiva olla yksin ja kuulematta mitään törkeyksiä, vaikka minun töissäni niitä ei tarvitsekaan kuulla, kun on fiksut työkaverit. Mutta herrajunmee niitä työmatkoja joskus, kun ihmiset tuulettavat kaikki ennakkoluulonsa ja alemmuudentuntonsa.
Siis näin tämmöinen viiniä lipittävä vihertävä ja punertava täti tuumii. Nefertäti** kirjoitti:
Kiva yksin olemisessa on se. ettei tarvitse kuulla ilkeitä kommentteja kestään eikä mistään ihmisryhmästä. Olen täysin ja totaalisen kyllästynyt esimerkiksi rasismiin, jonka kannattajaksi yhtäkkiä joku fiksuna pitämäni ihminen ilmoittautuu.
Rasismi ja ylipäänsä kaikenlainen syrjintä on maailman suurin ongelma.
On kiva olla yksin ja kuulematta mitään törkeyksiä, vaikka minun töissäni niitä ei tarvitsekaan kuulla, kun on fiksut työkaverit. Mutta herrajunmee niitä työmatkoja joskus, kun ihmiset tuulettavat kaikki ennakkoluulonsa ja alemmuudentuntonsa.
Siis näin tämmöinen viiniä lipittävä vihertävä ja punertava täti tuumii.tota viinaa piretään ja jo koulupohja purottaa mut ottajien joukosta.
Mä olen tämmönen kotiseurun reissumies mut olen kans huomannut et pikku humala häivyttää monelta sen sivistyksen ohuen kuoren.
Olen seurannut kun upseri ja herrasmies yrittää mennä lentokoneen vessaan ja turvavyö on kiinni,jotenkin säälitti se touhu.
Sinänsä minua ei liikuta toisten ottaminen kuhan juovat omaan piikkiinsä ja saan olla rauhassa.
mein keittiön raanasta, oon hörppiny ehtaa vettä, joten en sen väkevämpää, en edes kahvia oo ottanu, enkä ota, saa nukuttuu yöllä:)
Huomenna työpäivä tai oikeestaa työilta:)))minttupuu kirjoitti:
ollaanko me jotenkin tylsiä?
Mäkin oon juonut vettä.käydä niin): Eikä asiaa voi nyt korjata mitenkään:)
- 51vuotias nainen
Muutama lasillinen punkkua juotuna, olo hyvä ja ihanaa kun töihin pitää mennä vasta maanantaina :) JEE!
- :))
täällä kukaan syö, juo, eikä entistä kakase, mukaillen mummuni sanontaa. Voihan vitalis, Usa sai maalin. ://
- Hyvin Olemassa
On
On sekä että
Olen - viivatiina
en oo vielä kerenny kännään enkä kerkeekkään tälle illalle yhden sidukan korkkasin aamulla mentävä kirkkoon laulaan ei viitti ääntään kovin käheeks kännätä.
- viivi-amaldiina
tupakeissaan ettei ässää pysty sanomaan mut, kirjoittamaan sen kuitenki onnistuin.
- Heikunkeikku
No niin, tässäpä todiste. Mä en tajua, kun aina sanotaan, että miehet ajattelis vain ja ainoastaan seksiä.
Höh höh ja höh, onhan olemassa urheilukin ja olut.
Mä annoin nyt vaan tämmösen ympäripyöreän vastauksen. Yleensä viljelen näitä pyöreitä vastauksia, ympärikolmiot ja ympärineliöt on jotenkin niin hankalia.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Äkkivääriä ja salamyhkäisiä?
No täytyy myöntää, että en oo kokeillu.
Mutta sanopa sinä, miten luetaan madonlukuja?
Äitini täs yhtenä päivänä sanoi, että mulle piti teini-iässä pitää maronpuheita, ku yritin väen väkisin pistää liian lyhyitä hameita tansseihin. Vähä mä kattelin äiteetä, että mitä se ny puhuu. Ikänä en oo kuullut madon puhetta. Heikunkeikku kirjoitti:
No täytyy myöntää, että en oo kokeillu.
Mutta sanopa sinä, miten luetaan madonlukuja?
Äitini täs yhtenä päivänä sanoi, että mulle piti teini-iässä pitää maronpuheita, ku yritin väen väkisin pistää liian lyhyitä hameita tansseihin. Vähä mä kattelin äiteetä, että mitä se ny puhuu. Ikänä en oo kuullut madon puhetta.niitä oli lukematon määrä asfaltilla,käärmekeiton olis saanut.
Palopuheita olen kuullut mutta maronluvut on outoja,käännyn samiljan puoleen se on fiksu ja pikkasen hömppä myös.- s_a
koti-kiusattu kirjoitti:
niitä oli lukematon määrä asfaltilla,käärmekeiton olis saanut.
Palopuheita olen kuullut mutta maronluvut on outoja,käännyn samiljan puoleen se on fiksu ja pikkasen hömppä myös.mittää, enkä hetken päästä sitää.
Viisas netti kertoo, että madonluvut ovat muinaisia käärmeenkarkoitusloitsuja, nykymerkitykseltään moitteita. - Adria
s_a kirjoitti:
mittää, enkä hetken päästä sitää.
Viisas netti kertoo, että madonluvut ovat muinaisia käärmeenkarkoitusloitsuja, nykymerkitykseltään moitteita.Elikkä niillä kieppeillä maronlukuja luetaan, eli kärmeksenkarkoitusloitsujen alkulähteillä. Siellä on kiepe!
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
niitä oli lukematon määrä asfaltilla,käärmekeiton olis saanut.
Palopuheita olen kuullut mutta maronluvut on outoja,käännyn samiljan puoleen se on fiksu ja pikkasen hömppä myös.Viimeaikoina olen minäkin nähnyt matoja ja paljon.
Aamulla kun menen parkkipaikalle niitä on satoja, siinä asfaltilla.
Ymmärrän hyvin sen, että koska sataa paljon, on niiden tultava ulos koska käytävät täyttyvät vedellä, mutta:
Onko meidän lintukantamme sokeaa sorttia? Ei sitä ranskanperunaa, tai makkaranpalaa, jota ei Varis, kadun varrella huomaa? - k/k
HTZA kirjoitti:
Viimeaikoina olen minäkin nähnyt matoja ja paljon.
Aamulla kun menen parkkipaikalle niitä on satoja, siinä asfaltilla.
Ymmärrän hyvin sen, että koska sataa paljon, on niiden tultava ulos koska käytävät täyttyvät vedellä, mutta:
Onko meidän lintukantamme sokeaa sorttia? Ei sitä ranskanperunaa, tai makkaranpalaa, jota ei Varis, kadun varrella huomaa?Olen ihmetellyt samaa,oisko niis maroissa jotain sellaista jonka linnut tietää vaan ihmiset ei.
- HTZA
k/k kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa,oisko niis maroissa jotain sellaista jonka linnut tietää vaan ihmiset ei.
kalat fiksuja, syövät mielellään ja minä syön kalaa.
Elintarvikevirasto, ei ehkä ole ajan tasalla.
Ei Lehmäkään syö kaikkea.
Eläimillä on vaistonsa.
Alkaa arveluttamaan tuo kalojen syönti.. miksi ne syövät, vaan linnut eivät?
Tämä olisi tutkimuksen paikka, FINELI:lle..
- Cloetta...
eli pari pakkua jekkua on tullut otettua, kun puoliso katsoo lätkää ja nuorempi lapsi kavereidensa kanssa myös. Ja minä siis istun koneella. Mies auliisti tekee drinkkeja, jotten häiritsisi hänen pelin katsontaansa ;)
Huomenna on vapaapäivä niin voi hieman rentoutua saunan päätteeksi näin. - Korppis
Kuvittelenkohan vai olenko kännissä kun niin pirusti huippovaa? Taitaa olla väsymystä meen maate. Piti mennä mökille vaan en enää jaksanut. Kun ikää tulee sopivasti ei jaksa kännätä. Josko huomenna sitten kun ja jos saan rantasaunan lämmitettyä. Halavat tuli humalat...yötä
En varmasti ole kännissä, en ole koskaan ollut.
Jaaritella voi vaikka mistä, ei mullakaan nyt just ole rintsikoita, inhottavat vekottimet ;((
Luen parhaillaan kirjaa "Edelleen Alice", kertoo alztheimerin tautiin 50 vuotiaana sairastuvasta professorista.
Alice seisoo pelkät nilkkasukat jalassa, miehensä tulee huoneeseen ja kysyy, mitä Alice puuhaa. Tämä vastaa, ettei saa näitä helkkarin rintaliivejä ylleen, mies vastaa, että johtuu ehkä siitä, että ne ovat alushousut.
Eli rintaliivit ovat turhat.- en mä kuiteskaan
monikin kännissä, toooosi pitkä viikonloppu edessä.
- Tsiirpstsiirpsstööt
Istun täällä AA- palaverissa.
- huurteinen
Ei vielä, mutta lähden lenkille ja jos sitten lenkin päättäisi terassille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1403089
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572438Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291959- 1301637
- 751454
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761405Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641388- 891105
- 901049
- 1351027