~ Pähkäys ~

~~~ ♥

En halua uraputkinaista
se ei ole koskaan kotona

En halua varakasta naista
joutuisin sen orjaksi

En halua kaunista naista
sen haluaisi kaikki muutkin
ja minulla ei ole varaa siihen

En halua rumaa naista
koska hän elämälleen katkeroituneena
saisi minut säälimään häntä

En halua nuorta naista
koska en kestäisi tuulihattuja
ja jatkuvaa epätodellista kuvitelmaa

En halua monista miehistä kokenutta naista
koska hän kyynisyydessään tappaisi minusta
todellisen herkän rakkauden toivon pilkkeen...

... Taidan olla ja jäädä yksin ...

~~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=yMMqVQ7RozM

14

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • uraputkinainen..kö

        haluaisit kyllä
        rikkaan
        uranaisen
        kauniin
        nuorenkin
        haluaisit
        mutta
        et saa
        mitä sinulla
        olisi heille
        rakkautta...kö



    • Missä on nainen sydämmeltään herkkä,
      sielultaan kaunis,
      mistä haitkaan heitä?
      Missä ovatkaan he oikeat,
      täydelliset,
      rakkaudessaan kauniit.

      Yksin
      on vain sana,
      varjo,
      makuuhuoneesi ja sydämesi seinillä.
      Harhakuvitelma tässä 6,9 miljardin ihmisen maailmassa.

      • ...ja ajatuksia herättävä oli palautteesi... :))

        Kiitos siitä !

        Kivaa päivää :))

        Terkuin (*J*)


    • unilona

      Jos rakastat
      silloin myös haluat

    • kaksin aina kaunihim

      Et halua rumaa naista? Kaunis voi olla rumaa ja ruma kaunista. En ole nähnyt koskaan rumaa ihmistä, jokaisessa on jollekin jotain kaunista.
      Kaikilla naisilla on taipumus itsesääliin oman ulkokuorensa takia. Mitä näköisempi, sen enemmän naiset kerjäävät myötätuntoa, sääliä ja vakuuttelua.

      Taidat olla itse hyvin pinnallinen mies. Ajattelet elämää mustavalkoisesti.

      Käytetyt miehet?
      - Kiitos ei.

      • "käytetyt miehet" ei kiinnosta ... :D
        Minun aivoistani ainakin pitäisi saada hyvä hinta kun ne ovat melkein käyttämättömät ! :D
        Muusta en mene ihan takuuseen ! :D

        Ja vai että "pinnallinen mies" ... no en menis allekirjoittamaan tätäkään mutta
        "pinnalla" olen jotenkin yrittänyt pysyä ja naiset ei siinä minua kyllä kovinkaan
        ole edesauttanut... :O

        Mustavalkoinen kyllä ehkä ... en tykkää harmaasta sössöstä vaan olen kyllä vähän joko/tai ihminen ! :))
        ja se on hyvä kyllä minusta mutta ehkä joskus vähän raskasta...

        Mutta kiitos sinulle palautteestasi ja kivaa päivää ! :))
        Terkuin (*J*)


      • niiinrakastunut

        joku pääsi asian ytimeen itsekäs ja pinnallinen ja niin yksinäinen on Hän
        eikä varmasti muutu kun on aina oikeassa ja toiset väärässä
        sääli ettei itse ymmärrä mutta onhan Hänellä kuitenkin paljon Rakkaus Jumalaan
        nauttii tästäkin viestistä eikä ymmärrä asian ydintä
        kivanmoinen runo


    • meikämaija

      Miehet kuin miehet
      vaativat nykyään

      siveys
      neitsyys
      kauneus
      hoikkuus
      hyvyys
      ahkeruus
      salaperäisyys
      sokea kuuro mykkä
      nalkuttamaton

      pankkitili
      ajokortti ja rekisteriote !

      • pahasti siltä että Suomi on kuolemassa sukupuuttoon...
        sen verran on kyyninen tämä mieskuva...

        Ei kai nyt "kaikki" sentään...

        Eiköhän "kauneus ole katsojan silmässä" ja kaikille riittää kyllä ...


    • 16+4

      En halua menevää miestä
      hän ei ole koskaan kotona
      pitää sitä vain huoltoasemana.

      En halua rikasta miestä
      hän pönkittää egoaan materialla
      pitää ihmisiä pelinappuloinaan
      palvelijoinaan.

      En halua komeaa miestä
      kaikki naiset ihailisivat häntä
      iskisivät silmää ja flirttailisivat
      satavarmasti pettäisi ja jättäisi
      tekisi minusta onnettoman.

      En halua rumaa miestä
      hän juurtuisi sohvalle
      ei lähtisi kanssani teatteriin
      ei konserttiin, festareille
      ryystäisi itsesääliinsä sitä
      iänikuista kaljaansa.

      En halua nuorta miestä
      hän pitäisi minua äitinään
      törsäisi rahani autoihin
      kalliisiin moottoripyöriin
      jättäisi minut nuoremman takia
      veisi puolet omaisuudestani.

      En halua seikkailijaa
      miestä joka on hypellyt
      lakanoilta lakanoille
      luullen olevansa seksielämän taituri !

      Minä en silti jää yksin
      tämä elämäni tärkein mies
      löytyy tai sitten ei .

      Jään kenties kuivahkoksi
      narisevaksi ikäneidoksi ... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe