Missä on tämän palstan miehet?

firefox58

Onko helle hyytänyt vai muija? Kaikki vaan tuntuu kadonneen kuin pieru Saharaan. ?

36

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina

      pitää niistä hellää huolta.
      Ei siis sotkeennuta perheriitaan ;)

    • :|

      nähtävästi ainoita puuttujia.

      • antaa heidän olla:)) Tämä nyt oli vain sellainen heitto, toivottavasti kukaan ei pahastunut .


      • firefox58 kirjoitti:

        antaa heidän olla:)) Tämä nyt oli vain sellainen heitto, toivottavasti kukaan ei pahastunut .

        tulin tänne hörhöilemään, siis keskutlmna, vai mtnkeä sen sanoisi?? Tervetuloa vaan joukkoon tummaan tai vaaleaan, minä olen tuhkanvaalea, siis siltä väliltä. Höpötän kun kukaan muu ei sitä tee:)


      • firefox58
        firefox58 kirjoitti:

        tulin tänne hörhöilemään, siis keskutlmna, vai mtnkeä sen sanoisi?? Tervetuloa vaan joukkoon tummaan tai vaaleaan, minä olen tuhkanvaalea, siis siltä väliltä. Höpötän kun kukaan muu ei sitä tee:)

        jotenkin vain pisti silmään, ettei täällä ole ketään ns. vakikirjoittajia, mistä lie johtunee, on tainnut Sääksi viedä kielen mennessään tai sitten joku muu...


      • Tumma kundi
        firefox58 kirjoitti:

        jotenkin vain pisti silmään, ettei täällä ole ketään ns. vakikirjoittajia, mistä lie johtunee, on tainnut Sääksi viedä kielen mennessään tai sitten joku muu...

        jos jotain kiinnostaa..........


      • firefox58 kirjoitti:

        antaa heidän olla:)) Tämä nyt oli vain sellainen heitto, toivottavasti kukaan ei pahastunut .

        Paikalla ollahan ku moon tällaanen kotookönsäles jos ei oo pakko olla tualla menoos maanteillä.
        Nämä lauantaiehtoot on niitä parahia ku saarahan olla Tiitun kans täs kotona vaan.
        Ei tuu perheriitoja ku ei oo kenen kans riitelis, eikä muutoonkaan. Ollahan ja eletähän ihimisiksi.
        Iltatee on keitetty ja Tiitu punoo jo tualla yöuntaan. Kovasti on rauhaasaa tämä elämänmeno meillä Tiitun kans. Tuas kuuntelin youtubesta kansakoulaasten lauluja, tuloo niistä ne lapsuuren kultaaset vuoret mielehen, silloon ku oli ittekki laulamas niitä.
        Tällaanen ihan tavanomaanen lauantai-ilta. Saunaamas on käyty ja niin pois päin.
        terv. minä ja Tiitu


      • Vernissa Mäkynen
        Tumma kundi kirjoitti:

        jos jotain kiinnostaa..........

        Onko tumma maineensa veroinen?


      • seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Paikalla ollahan ku moon tällaanen kotookönsäles jos ei oo pakko olla tualla menoos maanteillä.
        Nämä lauantaiehtoot on niitä parahia ku saarahan olla Tiitun kans täs kotona vaan.
        Ei tuu perheriitoja ku ei oo kenen kans riitelis, eikä muutoonkaan. Ollahan ja eletähän ihimisiksi.
        Iltatee on keitetty ja Tiitu punoo jo tualla yöuntaan. Kovasti on rauhaasaa tämä elämänmeno meillä Tiitun kans. Tuas kuuntelin youtubesta kansakoulaasten lauluja, tuloo niistä ne lapsuuren kultaaset vuoret mielehen, silloon ku oli ittekki laulamas niitä.
        Tällaanen ihan tavanomaanen lauantai-ilta. Saunaamas on käyty ja niin pois päin.
        terv. minä ja Tiitu

        olet sieltä mistä ensimmäinen mieheni ja tuo murre on hyvin tuttu. Joskus tulee mieleen, että pitäisi sanoa jo kun te vasta aiotte, mutta kun se tulee niin mutkitellen. Niin kaikenlaasta on
        tullu käytynä läpi jotta Sinä ja Tiitu olette varmasti nyt hyviss asemiss ja kuka tuloo sanoon jotain poikkiteloin (apua tais olla Pohjanmaalta) neniinsä ottaa!! Vai ottaako ?

        Lauantai-ilta on tavanomainen täälläkin, lehdet pienet puissa ja kivan lämmin. Ehtoota vain sinne lakeurelle.


      • Vernissa Mäkynen kirjoitti:

        Onko tumma maineensa veroinen?

        vaan humma. Kaikkea koitetaan ja mikä tuntuu mukavalta sitä jatketaan. Juupa juu. Mainetta ei ole ollenkaan.


      • firefox58 kirjoitti:

        olet sieltä mistä ensimmäinen mieheni ja tuo murre on hyvin tuttu. Joskus tulee mieleen, että pitäisi sanoa jo kun te vasta aiotte, mutta kun se tulee niin mutkitellen. Niin kaikenlaasta on
        tullu käytynä läpi jotta Sinä ja Tiitu olette varmasti nyt hyviss asemiss ja kuka tuloo sanoon jotain poikkiteloin (apua tais olla Pohjanmaalta) neniinsä ottaa!! Vai ottaako ?

        Lauantai-ilta on tavanomainen täälläkin, lehdet pienet puissa ja kivan lämmin. Ehtoota vain sinne lakeurelle.

        Tavallisesti täällä hillutte ja me peesataan, no mikä on nyt hätänä?


      • Vakkari pakkari
        firefox58 kirjoitti:

        jotenkin vain pisti silmään, ettei täällä ole ketään ns. vakikirjoittajia, mistä lie johtunee, on tainnut Sääksi viedä kielen mennessään tai sitten joku muu...

        se vakinainan vaginainen vaki nainen lähti näppikset paukkuen vex niin ei kukaan enää kirjoittele täällä.


    • Autoilija'

      Siellä ne miehet on.

    • Hopia*

      kuolee nuorempana kuin naiset. Apua! Jos ne on alkaneet kuolla jo 50

      ;)

    • HTZA

      Heräämme appo-aikaisin, vedämme, vihellen, kahvit kitusiin ja painumme ulos kameran kanssa tai ilman.
      Monet jopa aamuviideltä.
      Naisemme sitten kiehuvat viltin alla ja miettivät että: Menisi jo ja olis hiljaa että saisi vetelehtiä puoleenpäivään.
      Tämä tulee, siis, vanhasta muistista.
      Näin poikamiehenä ei ole ketään nitkuttamassa.

      • mutta minä haluankin olla se pääpukari, en mikään siipeilijä niin ja osaan minäkin valokuvata, ainakin filmata:) Jos tulee kovin vanhasta muistista, ei hyvä sekään, mutta aina on hyvä ikä opetella jotain uutta:)


    • Adria

      Tää virittelee innokkaasti kaikkee tärkeetä äijäjuttua kesäkondikseen. Terveisiä porukoille, tosikoille ja veitikoille!

      • ja taidokas kudonta. Siinä se ja saalis käy pyydykseen, mutta saaliin siellä pitäminen onkin jo vaivalloisempaa. Tärkeitä juttuja viritelle ja kivaa kesää odotellen...


      • Adria
        firefox58 kirjoitti:

        ja taidokas kudonta. Siinä se ja saalis käy pyydykseen, mutta saaliin siellä pitäminen onkin jo vaivalloisempaa. Tärkeitä juttuja viritelle ja kivaa kesää odotellen...

        Minkälainen 'saalis' sulla on kiikarissa?


      • Adria kirjoitti:

        Minkälainen 'saalis' sulla on kiikarissa?

        talviteloillaan ja juuri kesä puikahti syliin, ei tässä oikein ole kerinyt hämmästyksestään toipua kun kaikki on niin nupullaan, mutta kaikenlainen ystävyys on aina tervetullutta, sillä sanalla vain sattuu olemaan erityinen painoarvo kun meikäläisestä puhutaan, en siis ole "tyypillinen" nainen. Nyt taisi mennä loputkin ystävyydet kaivoon sen ruostuneen kirveen lisäksi, mutta ...nyt lyön itseäni "sormille":))


    • Ei helle eikä muija. Olin autiolla saarella ilman läppäriä. Saaliiksi saadut 1700 kuvaa on nyt ladattu koneelle.

      • Kovin pieni on taulukseen, eikä pääse edes kovin läheltä katsomaan. On siellä taidemuseossa katsomistakin kun ja jos paikanpäälle aikoo mennä, on varattava useampi päivä. Ei pelkäm Mona Lisan vuoksi kannata ostaa Pariisin 3 vrkn kaupunkilomaa:)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe