Tässä aloituksessa on, vähän, lainattua.
Ihana kesä on alkanut, ja punalakkaiset, pikkuvarpaat, siellä, maalla vipeltävät. Pieniä, huii!!..kamalaa!!!!, tyttömäisiä huutoja kuuluu joka navetan takaa. Stadissa, Valkoposkihanhien jätökset hoitavat tuoreen ruohon tehtävät.
Lehtensä takana, miehet nostavat naamallensa, tekotympiintyneen ilmeen, vaikka syömmissäin sykähtää.
Pari päivää vielä, niin, miesten iloksi, laskee Sukkahousujen kulutus, Kantapäät kun pehmenevät luonnollisesti.
Tekokiroillen ottavat miehet, kainaloonsa, vastaan kylmät mutta pehmeät jalat, kikattelevalta naiselta.
Siinä taitaa olla kyse, pienestä paluusta, nuoruuden flirttiin ja rakkauteen?
Sukkahousujen rikkojat
48
364
Vastaukset
- Pekka Puupään hattu
kerro heti ja kadu tekoasi.
Sukkahousut on pers....ä, en käytä kuin äärimmäisessä pakkotilanteessa.- HTZA
ovat kotoisin muista, hyvää kesää, aloituksista.
Aloitus sopii myös "Stay-Up" :hin.
Ja sukattomiin, kalpeajalkoihinkin.
Aloitus on, niin naisille, kun olla voi.
kk:ta lukuunottamatta, en usko miesten ottavan osaa.
Siis silleen luonnollisesti.
Jokunen voi kyllä tulla mukaan, tekomiehekkäästi. HTZA kirjoitti:
ovat kotoisin muista, hyvää kesää, aloituksista.
Aloitus sopii myös "Stay-Up" :hin.
Ja sukattomiin, kalpeajalkoihinkin.
Aloitus on, niin naisille, kun olla voi.
kk:ta lukuunottamatta, en usko miesten ottavan osaa.
Siis silleen luonnollisesti.
Jokunen voi kyllä tulla mukaan, tekomiehekkäästi.tulla mukaan siirtämään malvoja toiseen penkkiin.
Tai mennä metsään puita kasaamaan, mies lähti just traktorilla. Saisit oikeasta työstä kunnon hien pintaan,
sitten katiskaa katsomaan ja samalla voisit pulahtaa lampeen. Mutta ei passaa hukkua, mutapohjasta
on hankala etsiä.
Riippukeinu odottaa :))- HTZA
Anceli kirjoitti:
tulla mukaan siirtämään malvoja toiseen penkkiin.
Tai mennä metsään puita kasaamaan, mies lähti just traktorilla. Saisit oikeasta työstä kunnon hien pintaan,
sitten katiskaa katsomaan ja samalla voisit pulahtaa lampeen. Mutta ei passaa hukkua, mutapohjasta
on hankala etsiä.
Riippukeinu odottaa :))toiseen kertaan. Miehesi on kuitenkin hikisempi.
Entisenä uimarina en kyllä huku helposti.
Ja jos minä paljastaisin, että poikkean kylässä, olisi, lähimetsissä kyllä bikiniporukkaa nostamassa.
Riippukeinu kyllä kiinnostaa...
:)
Minulla on hyvä muisti.
H. HTZA kirjoitti:
toiseen kertaan. Miehesi on kuitenkin hikisempi.
Entisenä uimarina en kyllä huku helposti.
Ja jos minä paljastaisin, että poikkean kylässä, olisi, lähimetsissä kyllä bikiniporukkaa nostamassa.
Riippukeinu kyllä kiinnostaa...
Minulla on hyvä muisti.
H.tähän liittyy?
27.7 ei siellä jaksa olla, malvat sain siirrettyä ilman apuvoimiakin, laiskimus.
Riippukeinu jäi vielä laittamatta, koska en löytänyt maahan tulevaa tankoa ja pistäisiköhän mun ensin käydä
painontarkkailussa, jos sitä pitää vahvistaa. Etten putoa persuksilleni, kun kannattimet pettää.
Se tekisi kipiää ;(((
- rompoolia
itse sukkahousuja, kun olet niistä kovin kiinnostunut?
- HTZA
tullut kokeiltua.
Minulla on kyllä pari kaveria, juoksevat pitkänmatkanjuoksuja.
Chilessä, ainakin, vetivät jalkaansa, maali kun oli aika korkealla. - rompoolia
HTZA kirjoitti:
tullut kokeiltua.
Minulla on kyllä pari kaveria, juoksevat pitkänmatkanjuoksuja.
Chilessä, ainakin, vetivät jalkaansa, maali kun oli aika korkealla.eikös se yleensä ole maan tasalla.
Ei tarvitse selittää, ymmärsin kyllä. - HTZA
rompoolia kirjoitti:
eikös se yleensä ole maan tasalla.
Ei tarvitse selittää, ymmärsin kyllä.että tulet mukaan keskusteluun.
- rompoolia
HTZA kirjoitti:
että tulet mukaan keskusteluun.
en viitsi enempää keskustella, menin itsekin riman ali.
Hohhoo, eipä tuu juurikaan sukkahousuja pidettyy, hameen kanssa kyllä, jota pidän harvoin.
- Heikunkeikku
Jaa, vai tekotympiintyneen ilmeen naamalle :)
Mutta entäs suuteloimiset. Vähä vaikeeta suuteloida, jos kainalos mojuu toisen jalaat.
Ja millä mallilla ne teikäläisen varpulaiset on? Jos sinä tekokirroillen vetäset naisen kintut kainaloon, niin sun kovareunaiset korppukantapäät kraapii naisen pehmoisia poskia. Heh :)- HTZA
Satavarmaa on että olet, ainakin nuorempana, aloittanut esileikin kylmillä varpailla kainalossa tms.
On minulla kyllä, joku, jalkakikka.
- Anjaniina
parempi sukkahousujen rikkoja.
Kävin tekemässä kaupat ;)
Hame ja mopo ;)))- HTZA
korjata, spagaatti ja muu voimistelu, ei kuulu mopoiluun.
Sievästi vain, sivuttain, liu'ut satulalle, ja jalat yhdessä.
Jos rahaa on, niin silkki on liukasta. - Anjaniina
HTZA kirjoitti:
korjata, spagaatti ja muu voimistelu, ei kuulu mopoiluun.
Sievästi vain, sivuttain, liu'ut satulalle, ja jalat yhdessä.
Jos rahaa on, niin silkki on liukasta.Taitaisin tarvita demonstraation, miten liu'utaan Uralin satulaan "sievästi" ;)))
- HTZA
Anjaniina kirjoitti:
Taitaisin tarvita demonstraation, miten liu'utaan Uralin satulaan "sievästi" ;)))
olla tietoa. Minä en jaksa nostaa noin paljon.
:) :)
H. - Anjaniina
HTZA kirjoitti:
olla tietoa. Minä en jaksa nostaa noin paljon.
:) :)
H.lähdenkin tätä harjoittelemaan...
- HTZA
Anjaniina kirjoitti:
lähdenkin tätä harjoittelemaan...
vielä vähän, tuota "naisellista" harrastusta.
Painopiste on tärkeää, muuten kellahtaa nurin, väärälle puolelle. Ei Uralkaan kaikkea kestä.
Ensin pylly satulalle, mene pylly edellä. SItten siirrät rinnat samalle puolelle.
Silloin muuttuu painopiste ja luiskahdat, kuin, vahingossa, satulalle. Varovasti rintojen kanssa, massalla on taipumus jatkaa siihen suuntaan mihin niiden nopeus on kohdistettu.
Pylly on aina pienempi, sen massa ei riitä kompensoimaan potentiaalieroa, paitsi minulla, jalkovälissä kun on ekstramassaa. Tuon kun opit tekemään, sulavasti, saatat päästä Harrikkaporukoihinkin. Siellä ei elellä "hoikasti"! AInakaan, mitä kuvissa olen nähnyt.
H. - Anjis
HTZA kirjoitti:
vielä vähän, tuota "naisellista" harrastusta.
Painopiste on tärkeää, muuten kellahtaa nurin, väärälle puolelle. Ei Uralkaan kaikkea kestä.
Ensin pylly satulalle, mene pylly edellä. SItten siirrät rinnat samalle puolelle.
Silloin muuttuu painopiste ja luiskahdat, kuin, vahingossa, satulalle. Varovasti rintojen kanssa, massalla on taipumus jatkaa siihen suuntaan mihin niiden nopeus on kohdistettu.
Pylly on aina pienempi, sen massa ei riitä kompensoimaan potentiaalieroa, paitsi minulla, jalkovälissä kun on ekstramassaa. Tuon kun opit tekemään, sulavasti, saatat päästä Harrikkaporukoihinkin. Siellä ei elellä "hoikasti"! AInakaan, mitä kuvissa olen nähnyt.
H.Superrallyssäkin oli aamiaiseksi tuhtia lihapullaa ja makkaroita.Puuroineen kaikkineen ;)
Noila sun ohjeillas pääsee korkeintaan kalastusalukseen... - HTZA
Anjis kirjoitti:
Superrallyssäkin oli aamiaiseksi tuhtia lihapullaa ja makkaroita.Puuroineen kaikkineen ;)
Noila sun ohjeillas pääsee korkeintaan kalastusalukseen...on siellä omat syötit.
Mutta, mitä pulleampi kokki, sen paremmat eväät.
Kiitos huumorintajusta..
H. - anjis evk
HTZA kirjoitti:
on siellä omat syötit.
Mutta, mitä pulleampi kokki, sen paremmat eväät.
Kiitos huumorintajusta..
H.vaan minä kiitän siitä sitä, joka sen minulle antoi...
En ole vielä vamis luopumaan.
Mutta katsele ebaystä...
- HTZA
peukaloa alaspäin!?
Tietysti kk, seppä ja adria.
Vaan on yksi ylöspäin, luultavasti kaikki naiset, yhteisesti?
H.- pph.
nostin myötätunnosta.
eikös niitä ole jo kaksi ylös. - HTZA
ylöspäin, oliskos sasus tai joku tullut Perennapenkiltä?
Tai joku motoristi?
Anjaniina, vaikka?
Varmaan se on meriläinen..
Kauhea ajatus.. se on handek.
Mies on viisastunut. - HTZA
pph. kirjoitti:
nostin myötätunnosta.
eikös niitä ole jo kaksi ylös.Pirjo Pauliina Hväläinen.
Tai Pekka Pellervo Hentonen.
Minulla on ystäviäkin.
Kiitti
H. - Pekka puupään hattu
HTZA kirjoitti:
Pirjo Pauliina Hväläinen.
Tai Pekka Pellervo Hentonen.
Minulla on ystäviäkin.
Kiitti
H.sehän tietysti on.
- HTZA
Pekka puupään hattu kirjoitti:
sehän tietysti on.
vain fiksut ja naiset.
sepän kanssa sen verran tanuja miehiä et me heilutetaan tarpeentullen nyrkkiä,antaa poikien pelata peukaloitten kanssa
Tommoset peukku äänestykset on lapsellisia,mä voin kirjoittaakkin jos on asiaa.- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
sepän kanssa sen verran tanuja miehiä et me heilutetaan tarpeentullen nyrkkiä,antaa poikien pelata peukaloitten kanssa
Tommoset peukku äänestykset on lapsellisia,mä voin kirjoittaakkin jos on asiaa.tietää että on miehiä mukana, vaikka vaan taustallakin.
H. HTZA kirjoitti:
tietää että on miehiä mukana, vaikka vaan taustallakin.
H.saumaus orottaa.
- HTZA
koti-kiusattu kirjoitti:
saumaus orottaa.
"saumojen" väliin olet ennenkin vetänyt. Kyllä se hienosti menee.
Tarpeeksi ohut saumuri vain. HTZA kirjoitti:
ylöspäin, oliskos sasus tai joku tullut Perennapenkiltä?
Tai joku motoristi?
Anjaniina, vaikka?
Varmaan se on meriläinen..
Kauhea ajatus.. se on handek.
Mies on viisastunut.perennapenkeillä ollukkaa. Leikittelen tuol kuvien kans:)
- HTZA
sasus kirjoitti:
perennapenkeillä ollukkaa. Leikittelen tuol kuvien kans:)
laittaa sinulle parempi kuva, runsaimmilla pikseleillä?
Galleriakuva on aika huono. HTZA kirjoitti:
laittaa sinulle parempi kuva, runsaimmilla pikseleillä?
Galleriakuva on aika huono.tokkiisa:)))
- GloriaJoy
säästäny äitisi vanhat Nyyrikit ja Perjantait ja sen yhen lehen, kun tuollaisia puhelet. Höpsö "vanha "herra oot ja siks peukutin ylöspäin.
- HTZA
että ne lehdet menivät kiertoon.
Mutta tarinat, ne säilyvät mielessäni:
Kevään ensimmäinen, lämmin tuuli, havisi Tuomen oksistoissa.
Sen juurella istui Leea.
Isot, kauniit, siniharmaat silmänsä vaeltelivat, levottomasti, oksien varjojen leikeissä.
Hän tulee huomenna, tuo ajatus oli kiertänyt, jo viikkoja, ajatuksissaan.
Edellisenä kesänä, kun Leea oli vielä värisevä tyttö, oli tuo nuori poika ollut kesätöissä.
Ilkamoiden, olivat he leikkineet heinäpellolla, heitelleet toistensa päälle heinää, nauraen kuin lapset.
Mutta nyt oli toisin. Vuoden aikana olivat Leean ajatukset tummuneet, niihin oli tullut sävy, jota Leea ei vieläkään, uskaltanut tunnustaa.
Mutta sisällään hän tunsi, tästä kesästä ei tulisi, viimekesää. Tuomen tumma, kypsyvä, kova urpu, osui hänen silmiinsä.
Tuulen heiluttama helma kosketti hänen jalkojensa väliä, Leea värähti...
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
että ne lehdet menivät kiertoon.
Mutta tarinat, ne säilyvät mielessäni:
Kevään ensimmäinen, lämmin tuuli, havisi Tuomen oksistoissa.
Sen juurella istui Leea.
Isot, kauniit, siniharmaat silmänsä vaeltelivat, levottomasti, oksien varjojen leikeissä.
Hän tulee huomenna, tuo ajatus oli kiertänyt, jo viikkoja, ajatuksissaan.
Edellisenä kesänä, kun Leea oli vielä värisevä tyttö, oli tuo nuori poika ollut kesätöissä.
Ilkamoiden, olivat he leikkineet heinäpellolla, heitelleet toistensa päälle heinää, nauraen kuin lapset.
Mutta nyt oli toisin. Vuoden aikana olivat Leean ajatukset tummuneet, niihin oli tullut sävy, jota Leea ei vieläkään, uskaltanut tunnustaa.
Mutta sisällään hän tunsi, tästä kesästä ei tulisi, viimekesää. Tuomen tumma, kypsyvä, kova urpu, osui hänen silmiinsä.
Tuulen heiluttama helma kosketti hänen jalkojensa väliä, Leea värähti...
H.sydän väräjöi suklanruskeitten tummien silmien lumoissa ja hän päätti, hän se on Hän ja syvä varmuus täytti hänen mielensä.
- kawe
GloriaJoy kirjoitti:
sydän väräjöi suklanruskeitten tummien silmien lumoissa ja hän päätti, hän se on Hän ja syvä varmuus täytti hänen mielensä.
miettiä aloittajaa, kun otsakerivin näin. (ihan hyvä sinänsä)
Hormoonitasapaino eikun testosteronit on niinkuin käärmeellä myrkky, tehokkaimmillaan näissä huitteissa vuotta.
Ihan mukavaahan se *kesän hurmio on, riskitekijöineen, pitäkää mielessä kuitenkin karanneet ja vapauden kaipuun vilkastuttamat. - GloriaJoy
kawe kirjoitti:
miettiä aloittajaa, kun otsakerivin näin. (ihan hyvä sinänsä)
Hormoonitasapaino eikun testosteronit on niinkuin käärmeellä myrkky, tehokkaimmillaan näissä huitteissa vuotta.
Ihan mukavaahan se *kesän hurmio on, riskitekijöineen, pitäkää mielessä kuitenkin karanneet ja vapauden kaipuun vilkastuttamat.kurkkaamassa Novellienalut, niin siellä tuo on hällä omana aloituksenaan, täältä siirrettynä :-)
- GloriaJoy
GloriaJoy kirjoitti:
kurkkaamassa Novellienalut, niin siellä tuo on hällä omana aloituksenaan, täältä siirrettynä :-)
ja sen hän itse ilmoitti aloituksessa joka on myös jo poistettu
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
ja sen hän itse ilmoitti aloituksessa joka on myös jo poistettu
"Siks oooon mä suruineeeeenn!"
H.
Noh, en vaiskaan. Kaikella on paikkansa ja aikansa ja niistä päättävät viisaammat. - kawe
HTZA kirjoitti:
H.
Noh, en vaiskaan. Kaikella on paikkansa ja aikansa ja niistä päättävät viisaammat.Mieti, kyllä jokainen omilla päätöksillä/arvoilla/valinnoilla vaikuttaa elämänsä laatuun. Sattuma tosin *myös tässä riskiyhteiskunnassa (täällä olevat/muualtakin tulevat uhkat) myötävaikuttaa olevaan.
*Aina on ollut niin ja niin on aina oleva- Kaptah Sinuhe egyptiläisessä ...... - HTZA
kawe kirjoitti:
Mieti, kyllä jokainen omilla päätöksillä/arvoilla/valinnoilla vaikuttaa elämänsä laatuun. Sattuma tosin *myös tässä riskiyhteiskunnassa (täällä olevat/muualtakin tulevat uhkat) myötävaikuttaa olevaan.
*Aina on ollut niin ja niin on aina oleva- Kaptah Sinuhe egyptiläisessä ......Korvenkyyneltä...
Ja muita fiksuja valvojia.
Mutta sopiihan se Jumaliinkin. - kawe
HTZA kirjoitti:
Korvenkyyneltä...
Ja muita fiksuja valvojia.
Mutta sopiihan se Jumaliinkin.kuten muistat oli Sinuhen orja josta kehkeytyi vaikuttava tyyppi monella tapaa....
Eihän tähän nyt jumalia tarvita, korven kyyneleet ovat harhateille johtavia tehokkuuden takia (96prom) anyway..
Käärmeistä kun mainitsin ja sinäkin jonnekin muutit onko niitä tielle kiertynyt. HTZA kirjoitti:
H.
Noh, en vaiskaan. Kaikella on paikkansa ja aikansa ja niistä päättävät viisaammat.älä laula toista kertaa!
Mä en koskaan kato mitään fucking peukkuja, en edes muista niitä, paitsi sitten kun joku niistä mainitsee.- HTZA
kawe kirjoitti:
kuten muistat oli Sinuhen orja josta kehkeytyi vaikuttava tyyppi monella tapaa....
Eihän tähän nyt jumalia tarvita, korven kyyneleet ovat harhateille johtavia tehokkuuden takia (96prom) anyway..
Käärmeistä kun mainitsin ja sinäkin jonnekin muutit onko niitä tielle kiertynyt.minä luotan, hassuhan se on, mutta arvaamaton.
Ja niin kai valvojan pitää ollakin.
Pitää porukka varpaillaan.
Olisi kyllä, jotain sanottavaakin, mutta hän ei lähde kaljalle.
Täällä, Viikin pelloilla, en ole nähnyt käärmeitä.
Palstalaisten näköistä, tuulipukukansaa kyllä vaeltelee. Silmät viirussa. - HTZA
minttupuu kirjoitti:
älä laula toista kertaa!
Mä en koskaan kato mitään fucking peukkuja, en edes muista niitä, paitsi sitten kun joku niistä mainitsee.värssy, laitetaan lyhyt, ettei mene poistoon.
Tango:
Kun kaaatsooon virtaaaan,
sen ei lävitse nääääää!
Sä siellä jossainnnn...
Mutaa pinnalla pään.
Kaiken sieluni oisiiiiin
sulle antanut niin....
Anteeksi myös oisiiiiinnn..
sulle antanutkiiiinnn...
Vaaaaan ei koooskaan
mulle annettu aikaa.......
sun silmät rakkaat
kuolee mutavesiiiiinnn....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786