netistä, kun se hävisi tietokoneelta ja levyä ei mistään löydy.
on vanha videokamera
sony dcr-hc19e ja se dvd ohjelma Picture Package
Voiko löytää Kameran mukana tullutta
11
436
Vastaukset
- etsiietsii
Sillähän se selviää.
- kaupasta
uusi muutaman kympin levy, 10 € arvoiseen kameraan.
Eikä riitä edes levyn numerot, levy pitää olla.
Eli mitä opimme, Jos Sonyn ostaa, kannattaa katsoa tarkkaan, ettei tule höläytetyksi kuten me.
Toiseksi, kannattaa ostaa sellaisia kameroita, jotka toimivat ILMAN ohjelmaa tietokoneella,
sillä eihän sitä ohjelmaa jokaisen kaverin koneelle voi ajaa, jos kuvia näyttää.
.
(sain kyllä numerot, latasin osoitteestasi uuden valmistajan ohjelman,
lähes ´400 MB ja asensinkin sen koneelle, mutta siten, viimeistelyyn tarvitsee levyn.
katsotaan viikonloppuna osaako vähän alaa opiskelleet ohittaa pyynnön.
- Myös Sonysti
Väittäisin, että filmin tuonti koneellesi onnistuu ilman Sonyn DVD:llä ollutta ohjelmaa. Esim. ilmaisessa "Windows movie maker" -ohjelmassa on kohta "tuo videokamerasta" -kohta.
- .
ei ilmaiset, eikä maksullisetkaan ohjelmat saa Sonynystä kuvaa eikä ääntä,
ota huomioon liittimet ja tallennusmuodot, vain Sonyn omalla ohjelma saa ja sekin oli todella heikkoa silloin, siitä on tullut täysin uusi versio. - ghig
. kirjoitti:
ei ilmaiset, eikä maksullisetkaan ohjelmat saa Sonynystä kuvaa eikä ääntä,
ota huomioon liittimet ja tallennusmuodot, vain Sonyn omalla ohjelma saa ja sekin oli todella heikkoa silloin, siitä on tullut täysin uusi versio.hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin
- ihailen taitojasi
ghig kirjoitti:
hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin
"hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin "
jos on toiminut, sinulla ei ole Sonyn videokameraa/sarjaa, josta puhe, eipä meillä ainakaan ole Sonyn videokamerat toimineet yhdenkään kaverin koneella Windowsin omilla,
tienaamme ansiomme perheillemme IT-alalta, anteeksi vaan tuo loppu.
(jos muitakin alan taitoja osaat, kysyntää riittää - Ei Sonyä
ghig kirjoitti:
hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin
Joo kuka katselee windowsin omilla ohjelmilla, tehtyjä elokiuivia, ei kukan kuin tehdessään.
- voi tallettaa vain 4:3 muotoon vaikka kuvaan 16:9 muotoon.
- oi talleta vain 25 kuvaa sekunnissa, jos ei oel tuelta kuvattua ei kukaan katselle itkemättä
- voi tallettaa vain 2,1 Mbps bittitasoon, vaikka kamerat tuottaa 10-100 kertaa parempaa, kuka tuollaista kastelee kuin korkeintaan 27 " vanhasta putkitelkkarista, ei kai kukaan.
40" taulutelkkarista enää näkee mikä on kuvausaihe, ei tulosta todella voi katsella.
Ei ikinä kannata ostaa videokameraa, joka ei täysin toimi ilman erikoisia ohjelmia,
Sony näyttää olevan hyvä esimerkki,
siitä kun saa kameran käyttökelvottomaksi viidessä vuodessa, kun alkuperäis CD katoaa ja päivitys vaatii alkuperäisen Cd asentamisen koneeseen ennen kuin uusi ohjelma aktivoituu.
(niin, olihan Sony Digikamerapuolellakin Muistikorteissa omaa polkuaan kulkeva,
kortit olivat kalliita ja harvinaisia, vasta tänä vuonna siirtyy yleiskortteihin.
- dhgsddfd
Tuota noin,
Vähän väärin tämä on mutta kokeile tuolta.
http://thepiratebay.org/torrent/3586777/Sony_Handycam_Picture_Packagekäyttänyt vuosikausia, enkä koskaan ole mitään erillisiä ohjelmia tarvinnut klippien tai stillkuvien kanssa operoidessa.
- DVD.
jotta voisi siirtää alkuperäislaatuisena kamerasta tietokoneelle.
muuntaa Sonyn erikoisen talletusmuodon VOB/MPG muotoon ja voi polttaa DVD;lle hyvälaatuisena.
Näin olemme tehneetkin, mutta tietokoneiden vaihdoissa ohjelma katosi osin koneelta ja uutat ladatessa vaaditaan lopuksi aito oma levy.
http://support.sony-europe.com/contacts/email/email.aspx?site=odw_fi_FI
Valmistaja kehotti ostamaan uuden levyn kymmen euron kameraan, antoi osoitteenkin.
http://fi.eetnordic.com/ www.eet.fi
Katsella voi hyvin kameran johdolla tv:stä.
"Esim. ilmaisessa "Windows movie maker" -ohjelmassa on kohta "tuo videokamerasta" -kohta".
Totta, on kohta, mutta ko. muuntaa automaattisesti muotoa, kuvan laatu on tummaa ja heikkoa,
sillä sillä korkeintaan voi tarkistaa mitä nauhalla on, mutta senhän näkee kameran näytöltäkin.
Tallennettuna vieläkin huonompaa.
(pitää vain odotella jos jollain tutulla olisi ko. levy, kamerahan on käytännössä jo historiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514