Voiko löytää Kameran mukana tullutta

DVD.

netistä, kun se hävisi tietokoneelta ja levyä ei mistään löydy.

on vanha videokamera
sony dcr-hc19e ja se dvd ohjelma Picture Package

11

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsiietsii

      Sillähän se selviää.

      • kaupasta

        uusi muutaman kympin levy, 10 € arvoiseen kameraan.

        Eikä riitä edes levyn numerot, levy pitää olla.

        Eli mitä opimme, Jos Sonyn ostaa, kannattaa katsoa tarkkaan, ettei tule höläytetyksi kuten me.

        Toiseksi, kannattaa ostaa sellaisia kameroita, jotka toimivat ILMAN ohjelmaa tietokoneella,
        sillä eihän sitä ohjelmaa jokaisen kaverin koneelle voi ajaa, jos kuvia näyttää.
        .

        (sain kyllä numerot, latasin osoitteestasi uuden valmistajan ohjelman,
        lähes ´400 MB ja asensinkin sen koneelle, mutta siten, viimeistelyyn tarvitsee levyn.

        katsotaan viikonloppuna osaako vähän alaa opiskelleet ohittaa pyynnön.


    • Myös Sonysti

      Väittäisin, että filmin tuonti koneellesi onnistuu ilman Sonyn DVD:llä ollutta ohjelmaa. Esim. ilmaisessa "Windows movie maker" -ohjelmassa on kohta "tuo videokamerasta" -kohta.

      • .

        ei ilmaiset, eikä maksullisetkaan ohjelmat saa Sonynystä kuvaa eikä ääntä,
        ota huomioon liittimet ja tallennusmuodot, vain Sonyn omalla ohjelma saa ja sekin oli todella heikkoa silloin, siitä on tullut täysin uusi versio.


      • ghig
        . kirjoitti:

        ei ilmaiset, eikä maksullisetkaan ohjelmat saa Sonynystä kuvaa eikä ääntä,
        ota huomioon liittimet ja tallennusmuodot, vain Sonyn omalla ohjelma saa ja sekin oli todella heikkoa silloin, siitä on tullut täysin uusi versio.

        hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin


      • ihailen taitojasi
        ghig kirjoitti:

        hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin

        "hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin "

        jos on toiminut, sinulla ei ole Sonyn videokameraa/sarjaa, josta puhe, eipä meillä ainakaan ole Sonyn videokamerat toimineet yhdenkään kaverin koneella Windowsin omilla,
        tienaamme ansiomme perheillemme IT-alalta, anteeksi vaan tuo loppu.

        (jos muitakin alan taitoja osaat, kysyntää riittää


      • Ei Sonyä
        ghig kirjoitti:

        hyvin tuo on toiminut ilman sonn ohjelmia windowsin omilla ohjelmilla. tulee äänet ja kuva niinku pitääkin

        Joo kuka katselee windowsin omilla ohjelmilla, tehtyjä elokiuivia, ei kukan kuin tehdessään.

        - voi tallettaa vain 4:3 muotoon vaikka kuvaan 16:9 muotoon.
        - oi talleta vain 25 kuvaa sekunnissa, jos ei oel tuelta kuvattua ei kukaan katselle itkemättä
        - voi tallettaa vain 2,1 Mbps bittitasoon, vaikka kamerat tuottaa 10-100 kertaa parempaa, kuka tuollaista kastelee kuin korkeintaan 27 " vanhasta putkitelkkarista, ei kai kukaan.

        40" taulutelkkarista enää näkee mikä on kuvausaihe, ei tulosta todella voi katsella.

        Ei ikinä kannata ostaa videokameraa, joka ei täysin toimi ilman erikoisia ohjelmia,
        Sony näyttää olevan hyvä esimerkki,
        siitä kun saa kameran käyttökelvottomaksi viidessä vuodessa, kun alkuperäis CD katoaa ja päivitys vaatii alkuperäisen Cd asentamisen koneeseen ennen kuin uusi ohjelma aktivoituu.

        (niin, olihan Sony Digikamerapuolellakin Muistikorteissa omaa polkuaan kulkeva,
        kortit olivat kalliita ja harvinaisia, vasta tänä vuonna siirtyy yleiskortteihin.


    • dhgsddfd
      • käyttänyt vuosikausia, enkä koskaan ole mitään erillisiä ohjelmia tarvinnut klippien tai stillkuvien kanssa operoidessa.


    • DVD.

      jotta voisi siirtää alkuperäislaatuisena kamerasta tietokoneelle.
      muuntaa Sonyn erikoisen talletusmuodon VOB/MPG muotoon ja voi polttaa DVD;lle hyvälaatuisena.
      Näin olemme tehneetkin, mutta tietokoneiden vaihdoissa ohjelma katosi osin koneelta ja uutat ladatessa vaaditaan lopuksi aito oma levy.

      http://support.sony-europe.com/contacts/email/email.aspx?site=odw_fi_FI
      Valmistaja kehotti ostamaan uuden levyn kymmen euron kameraan, antoi osoitteenkin.
      http://fi.eetnordic.com/ www.eet.fi


      Katsella voi hyvin kameran johdolla tv:stä.

      "Esim. ilmaisessa "Windows movie maker" -ohjelmassa on kohta "tuo videokamerasta" -kohta".

      Totta, on kohta, mutta ko. muuntaa automaattisesti muotoa, kuvan laatu on tummaa ja heikkoa,
      sillä sillä korkeintaan voi tarkistaa mitä nauhalla on, mutta senhän näkee kameran näytöltäkin.
      Tallennettuna vieläkin huonompaa.

      (pitää vain odotella jos jollain tutulla olisi ko. levy, kamerahan on käytännössä jo historiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe