Huhhellettä teille

Putkivalo

45

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuh
      • Putkivalo

Siellä oli vapaita paikkoja oppaaksi ensi talveksi! Löytyihän tässä unelma mullekin :)))

• Nyt kyllä tulee vettä. Koko päivän olen sahannut ja pilkkonut puita. Välillä tuntui tosi raskaalta, mutta kun saa jonkun homman aina tehtyä, niin on hyvä mieli sen jälkeen.
      Tottakai muistin kaatuneitakin, vaikken lippua tikan kolkuttelemaan lahoon salkoon pystynytkään vetämään.
      Mitäs muut teitte?

• Putkivalo

Niin oli mullakin, savimaata taas kuokkien melkein sadan neliön verran. Hipiä on jälleen kerran sellainen ravun-ruskea... Aurinkoista siis meillä. Tosin mullakin on hyvä mieli, kun se on viittä vaille valmis :)

• Putkivalo kirjoitti:

Niin oli mullakin, savimaata taas kuokkien melkein sadan neliön verran. Hipiä on jälleen kerran sellainen ravun-ruskea... Aurinkoista siis meillä. Tosin mullakin on hyvä mieli, kun se on viittä vaille valmis :)

Kun jotain saa vähän tehtyä, niin toinen homma jo odottaa. En tiedä viittiskö luetella mitä kaikkea pitää tehdä:D

• Putkivalo
        Duke.of.America kirjoitti:

Kun jotain saa vähän tehtyä, niin toinen homma jo odottaa. En tiedä viittiskö luetella mitä kaikkea pitää tehdä:D

Välillä haaveilen myös itte sellaisesta vaiheesta ettei olisi mitään tekemistä. Aattele, kun kaikki olisi jo valmista, eikös olisi aika kivaa :)) Vai viihtyiskö sittenkään, tulisi vaan levoton olo.

• Putkivalo kirjoitti:

Välillä haaveilen myös itte sellaisesta vaiheesta ettei olisi mitään tekemistä. Aattele, kun kaikki olisi jo valmista, eikös olisi aika kivaa :)) Vai viihtyiskö sittenkään, tulisi vaan levoton olo.

Sitä kyllä mieluummin pääsisi "sorvin ääreen" ja tekisi sellaista mistä pitää, mutta tavallinen arkipäiväinen elämä vie kaikki mehut niin jää sitten muu elämä elämättä. No saa nähdä. Toinen talviasunto pitäisi hankkia ja tämä jättää vaan kesäpaikaksi. Täytyy päästä tästä pysähtyneisyydestä ohi.

• Putkivalo

Sitä kyllä mieluummin pääsisi "sorvin ääreen" ja tekisi sellaista mistä pitää, mutta tavallinen arkipäiväinen elämä vie kaikki mehut niin jää sitten muu elämä elämättä. No saa nähdä. Toinen talviasunto pitäisi hankkia ja tämä jättää vaan kesäpaikaksi. Täytyy päästä tästä pysähtyneisyydestä ohi.

Mehustus ilman marjoja on pyllystä :)) Mutta sulla tuntuu olevan selvä draivi päällä kuitenkin? Tiedät mitä sun pitää tehdä, ja tartut siihen. Silloin kai on voitolla kun ei jää paikalleen.

Luulen ettei elämä jää elämättä kun vaan osaa löytää ne hyvät ja hienot puolet siitä mitä milloinkin tekee, osaa nauttia. Jos vaan haikailee johonkin muuhun, silloin menee hukkaan.

• Putkivalo kirjoitti:

Mehustus ilman marjoja on pyllystä :)) Mutta sulla tuntuu olevan selvä draivi päällä kuitenkin? Tiedät mitä sun pitää tehdä, ja tartut siihen. Silloin kai on voitolla kun ei jää paikalleen.

Luulen ettei elämä jää elämättä kun vaan osaa löytää ne hyvät ja hienot puolet siitä mitä milloinkin tekee, osaa nauttia. Jos vaan haikailee johonkin muuhun, silloin menee hukkaan.

Ostin asunnon yhdeltä mieheltä, enkä osannut kuvitella että kyseessä oli valehteleva rikollinen. Liikaa sellaista työtä mitä ei pitäisi olla. Minun tuloillani elämän pitäisi olla helppoa, muttei se ole. Ehkä jos lähden siirtolaiseksi Uuteen seelantiin, Australiaan tai Kanadaan niin elämästäni tulee sellaista kuin sen kuuluisi olla.
        En tiedä viekö moottoripyöräily sitten mennesään, vai pitääkö vaan jättää kaikki taakseen ja aloittaa jossakin kaikki alusta.
        Täällä on paljon sellaista milkä ei vaan toimi. Ei kukaan halua asua "neuvostoliitossa":D

• Duke.of.America kirjoitti:

Ostin asunnon yhdeltä mieheltä, enkä osannut kuvitella että kyseessä oli valehteleva rikollinen. Liikaa sellaista työtä mitä ei pitäisi olla. Minun tuloillani elämän pitäisi olla helppoa, muttei se ole. Ehkä jos lähden siirtolaiseksi Uuteen seelantiin, Australiaan tai Kanadaan niin elämästäni tulee sellaista kuin sen kuuluisi olla.
        En tiedä viekö moottoripyöräily sitten mennesään, vai pitääkö vaan jättää kaikki taakseen ja aloittaa jossakin kaikki alusta.
        Täällä on paljon sellaista milkä ei vaan toimi. Ei kukaan halua asua "neuvostoliitossa":D

Ensiviikolla lähden kuitenkin etsimään itselleni talviasuntoa. saas nähdä kuinka käy:D

• Putkivalo

Ensiviikolla lähden kuitenkin etsimään itselleni talviasuntoa. saas nähdä kuinka käy:D

Ja jos Dukea ei onnistaa, voi aina hakea itselleen landlordin :))) tai mikä lie lordittaren :))

Herää kysymys että minkälaista elämän pitäisi olla? No ei ole pakko vastata jos et halua :)
        Uuden sivun kääntäminen on varmaan tavallaan mukavaa, esim. muuttaminen on hauskaa. Ja toisaalta masentavaa kun ei kuulu minnekään :)

• Putkivalo kirjoitti:

Ja jos Dukea ei onnistaa, voi aina hakea itselleen landlordin :))) tai mikä lie lordittaren :))

Herää kysymys että minkälaista elämän pitäisi olla? No ei ole pakko vastata jos et halua :)
        Uuden sivun kääntäminen on varmaan tavallaan mukavaa, esim. muuttaminen on hauskaa. Ja toisaalta masentavaa kun ei kuulu minnekään :)

Sitä on jo siinä iässä ettei näitä ladyja jaksa enää jahtailla.:D Toiset asiat tuntuvat tärkeämmiltä.
        Elämä nyt on sellaista että kun ostaa jotakin, niin myyjä tms mainitsee että sillä on vaikka kahden vuoden takuu. Nykyään se kahden vuoden takuu tarkoittaa että kaksi vuotta joudut sitä ostamaasi tuotetta käydä korjauttamassa. Jos huoltokorjaamo sanoo että autosi huollolla on kahden vuoden takuu, niin se tarkoittaa etteivät he saaneet sitä kunnolla huollettua.
        Elämän pitäisi olla sellaista että millekkään ei tarvitse myöntää takuuta, vaan kaikki ovat sellaisia niinkuin niiden kuuluukin olla. Ihmiset eivät tajua sitä kuinka arvokasta aika oikeasti on. Ei minun aikani ole yhtään sen halvempaa kuin muidenkaan. Sitten se jos ympäristö tappaa luovuuden. Yritin täällä rakentaa minun unelmaani, muttei se onnistunut. Nuorena "huvittelukarusellin" tähden jäi tärkeitä asioita elämättä ja ne täytyy elää, eikä siihen samaan "karuselliin" mikä nuorena vei mennessään enää haluta joutua.

• Putkivalo

Sitä on jo siinä iässä ettei näitä ladyja jaksa enää jahtailla.:D Toiset asiat tuntuvat tärkeämmiltä.
        Elämä nyt on sellaista että kun ostaa jotakin, niin myyjä tms mainitsee että sillä on vaikka kahden vuoden takuu. Nykyään se kahden vuoden takuu tarkoittaa että kaksi vuotta joudut sitä ostamaasi tuotetta käydä korjauttamassa. Jos huoltokorjaamo sanoo että autosi huollolla on kahden vuoden takuu, niin se tarkoittaa etteivät he saaneet sitä kunnolla huollettua.
        Elämän pitäisi olla sellaista että millekkään ei tarvitse myöntää takuuta, vaan kaikki ovat sellaisia niinkuin niiden kuuluukin olla. Ihmiset eivät tajua sitä kuinka arvokasta aika oikeasti on. Ei minun aikani ole yhtään sen halvempaa kuin muidenkaan. Sitten se jos ympäristö tappaa luovuuden. Yritin täällä rakentaa minun unelmaani, muttei se onnistunut. Nuorena "huvittelukarusellin" tähden jäi tärkeitä asioita elämättä ja ne täytyy elää, eikä siihen samaan "karuselliin" mikä nuorena vei mennessään enää haluta joutua.

Antaahan se takuu suojaakin, valehtelevilta rikollisilta esim. :)) Mutta ainahan kaikissa sopimuksissa on sekä hyvät että huonot puolet, aukotonta sopparia kai kukaan jaksanut vielä edes kirjoittaa. Takuissakin on aina välistä vetäjiä, harmi jos olet törmännyt sellaiseen.

Täytyy sanoa että sulla on aika kohtuuttomat takuu vaatimukset ;D vai mitä itte tuumaisit jos olisit korjaamon omistaja :))

Sulla on selvä unelma ja päämäärä, hienoa kun jaksat tavoitella sitä ympäristön jarrutuksista huolimatta!

Mullakin on oma päämäärä - säilyä hengissä ja nauttia joka hetkestä, huonoistakin :) Kun koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.. Nytkin sain tungettua omat vähemmän maukkaat pöperöt napaani ja olen itsestäni todella ylpeä! :))

• Putkivalo kirjoitti:

Antaahan se takuu suojaakin, valehtelevilta rikollisilta esim. :)) Mutta ainahan kaikissa sopimuksissa on sekä hyvät että huonot puolet, aukotonta sopparia kai kukaan jaksanut vielä edes kirjoittaa. Takuissakin on aina välistä vetäjiä, harmi jos olet törmännyt sellaiseen.

Täytyy sanoa että sulla on aika kohtuuttomat takuu vaatimukset ;D vai mitä itte tuumaisit jos olisit korjaamon omistaja :))

Sulla on selvä unelma ja päämäärä, hienoa kun jaksat tavoitella sitä ympäristön jarrutuksista huolimatta!

Mullakin on oma päämäärä - säilyä hengissä ja nauttia joka hetkestä, huonoistakin :) Kun koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.. Nytkin sain tungettua omat vähemmän maukkaat pöperöt napaani ja olen itsestäni todella ylpeä! :))

Jos olisin sen (merkki)korjaamon omistaja, niin olisin pitäytynyt sovitussa hinnassa, enkä olisi laskuttanut kaksinkertaiseen hintaan ja olisin huolehtinut että liikkeessäni huollettu auto on paremmassa kunnossa huollon jälkeen kuin ennen huoltoon viemistä. Kaikki viat tulivat noin viikko huollon jälkeen, mutta ei uskalla viedä takuuseenkaan siihen liikkeeseen, kun ei tiedä paljonko takuu maksaa:D
        Sitäpaitsi ei ollut ensimmäinen kerta. Edellinen auto jonka ostin siitä liikkeestä rupesi temppuilemaan viikko ostopäivän jälkeen ja kauan aikaa odottama kokous jäi sen auton tähden väliin. Eikä siinä vielä kaikki. Se meni takuuseen, mutta oli viidensadan omavastuu. Eli en taida asioida enää siinä liikkeessä ja sitäpaitsi olen muuttamassa, etten voisikaan asioida siinä, kun ei riitä täällä enää aika.
        Saunapuiden tilauskin oli ihan haitarista. Tuli autokuorma märkää puuta. Mitä minä teen märillä saunapuilla, kun en enää edes asu täällä kun ovat kuivuneet:D
        No elämä on kovaa.:D

• Putkivalo

Jos olisin sen (merkki)korjaamon omistaja, niin olisin pitäytynyt sovitussa hinnassa, enkä olisi laskuttanut kaksinkertaiseen hintaan ja olisin huolehtinut että liikkeessäni huollettu auto on paremmassa kunnossa huollon jälkeen kuin ennen huoltoon viemistä. Kaikki viat tulivat noin viikko huollon jälkeen, mutta ei uskalla viedä takuuseenkaan siihen liikkeeseen, kun ei tiedä paljonko takuu maksaa:D
        Sitäpaitsi ei ollut ensimmäinen kerta. Edellinen auto jonka ostin siitä liikkeestä rupesi temppuilemaan viikko ostopäivän jälkeen ja kauan aikaa odottama kokous jäi sen auton tähden väliin. Eikä siinä vielä kaikki. Se meni takuuseen, mutta oli viidensadan omavastuu. Eli en taida asioida enää siinä liikkeessä ja sitäpaitsi olen muuttamassa, etten voisikaan asioida siinä, kun ei riitä täällä enää aika.
        Saunapuiden tilauskin oli ihan haitarista. Tuli autokuorma märkää puuta. Mitä minä teen märillä saunapuilla, kun en enää edes asu täällä kun ovat kuivuneet:D
        No elämä on kovaa.:D

ettei korjaamo saa veloittaa paljonkaan enemmän kuin alkuun sovittua. Jos tulee jotain lisätyötä, he pitää kysyä lupaa. Ainakin voi itse määrätä niin kun vie auton huoltoon.

Onhan niitä huijareita joka alalla, eikä korjaamotkaan varmaan ole mikään poikkeus. Aika riski-bisnestä heille, koska yleensä maine kirii aika nopsaan :) Eiku sana kiertämään kylille..

Kovan onnen mies, märkiä saunapuita ja kaikkea :))) ei ihme että tekee mieli toiselle puolelle maapalloa :)

• Putkivalo kirjoitti:

ettei korjaamo saa veloittaa paljonkaan enemmän kuin alkuun sovittua. Jos tulee jotain lisätyötä, he pitää kysyä lupaa. Ainakin voi itse määrätä niin kun vie auton huoltoon.

Onhan niitä huijareita joka alalla, eikä korjaamotkaan varmaan ole mikään poikkeus. Aika riski-bisnestä heille, koska yleensä maine kirii aika nopsaan :) Eiku sana kiertämään kylille..

Kovan onnen mies, märkiä saunapuita ja kaikkea :))) ei ihme että tekee mieli toiselle puolelle maapalloa :)

Vaikka ei sillä enää tässä vaiheessa ole mitään väliä. Aika kun on rajallista, niin täytyy tehdä ratkaisuja että pääsee toteuttamaan haaveensa.

• Putkivalo

Vaikka ei sillä enää tässä vaiheessa ole mitään väliä. Aika kun on rajallista, niin täytyy tehdä ratkaisuja että pääsee toteuttamaan haaveensa.

Meillä on vain tämä yksi ja ainoa elämä, miksi hukata sitä jos tietää mikä on hyväksi.. Pitäisi kuunnella sydäntä, niin kuin joku viisas minulle kerran sanoi.

• ...Selkeesti seonnut auringosta...
      Mä olen ollut piilossa sitä sisätiloissa.
      *Kun makaan sängyssäni ja muistelen viime yötä,tunnen halua puristaa sinua.Tulit luokseni odottamatta viileässä yössä ja se mitä välillämme tapahtui pyörii mielessäni vieläkin.Sinä laskeuduit alastomalle keholleni,nälkäisenä,imit minua kunnes lopulta nukahdin.Aamulla vierailustasi oli jäljellä muisto ja jäljet lakanoissa.Ensi yönä odotan sinua valveilla ja valmiina.S...an hyttynen!*
      Voidaan me kyllä tehdä diili,
      lunta tupaan mutta sä vaihdat mulle talvirenkaat =)

• Putkivalo

Muutenkin meinas puna nousta poskille täällä :)))

Vaihdanhan mä! Jos sä mätkit hyttysiä sillä aikaa :)
        Nukkumaan pitäis mennä, jos vaan saa selän suoraksi enää :)) liian lämmin vaan. Joku kuu-motus iskenyt ny.
        Siellä linnassa on varmaan viileetä.

• Ich bin...

Pitääkö kimmastua heti aamusta, häh? Älä, älä nyt yhtään ärsytä, ethän? Kiltti?

Olin vkl soutelemassa ja kastelin jopa varpaitani jääkylmässä vedessä. I - H - A - N - A - A !!!!!
      Älä siis pilaa mun tunnetta ja fiilistä, pliiiis!

Siinä sulle, laulele vaikka tätä:

Row row row your boat
      gently down the stream.
      Merrily merrily merrily merrily
      life is but a dream.

HELTEISTÄ viikkoa sulle, Putkis ihkuliini!

• Putkivalo

Pitää siis tilata lunta että voin suksia :)))
        Ja sitäpaitsi säkin tykkäät näköjään jääkylmästä! Ettäs!

Kyl on kivaa kiusata ihmisiä :P Ja varsinkin maanantai-aamusta kun muutenkin ootte kaikki ihanalla tuulella, levänneinä viikonlopun jälkeen :)))

Mä laulan kun pulkalla kiidän kuusesta alas (johon olen suksinut)
        Ja sä näytät järvelläs tältä:
        http://www.youtube.com/watch?v=QEP2gjzmGL4&feature=related

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

Pitää siis tilata lunta että voin suksia :)))
        Ja sitäpaitsi säkin tykkäät näköjään jääkylmästä! Ettäs!

Kyl on kivaa kiusata ihmisiä :P Ja varsinkin maanantai-aamusta kun muutenkin ootte kaikki ihanalla tuulella, levänneinä viikonlopun jälkeen :)))

Mä laulan kun pulkalla kiidän kuusesta alas (johon olen suksinut)
        Ja sä näytät järvelläs tältä:
        http://www.youtube.com/watch?v=QEP2gjzmGL4&feature=related

noin söpöltä, kiitti!

Tiedän nyt, miksi rakastat talvea ja lunta:
        http://www.yourfunnystuff.com/wp-content/uploads/2009/01/naked-snow-angel.jpg

Ähäskutti...
        http://www.animal-wallpaper.info/wp-content/funny-animal-wallpaper3.jpg

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

noin söpöltä, kiitti!

Tiedän nyt, miksi rakastat talvea ja lunta:
        http://www.yourfunnystuff.com/wp-content/uploads/2009/01/naked-snow-angel.jpg

Ähäskutti...
        http://www.animal-wallpaper.info/wp-content/funny-animal-wallpaper3.jpg

Niin oot Bambi siellä :))

Mää ihmettelen noita luonnon ihmeitä kuten lumi-enkelit
        http://static.pyzam.com/img/funnypics/f/omgpyzam.jpg
        ja että miksei tuossa ovessa lue tarkempi osoite että vois hakea kotia sulaamaan!

• Ich bin...

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

Bambi-jutska nyt oikein on? Joskus jossain... Sitäpaitsi mun koivet ei ole noin pitkät ja Bambihan on poika. No kaipa mä oon vähän äijämäinen, heh...

Takaisin Kölniin, heipat...
        http://sportzfun.com/photos/albums/icehockey/mario_chimp.jpg

tuosta järven jäästä. Enpä muistanut että oli uros ryökäle! Sä et ole kyllä yhtään miehekäs, päinvastoin. Hassua miten jotkut tietyt jutut seuraavat väärinä kun sen kerran on olettanut ihan päin peetä. Toinen on Lassie, mulle se oli pienenä aina poika, ja silleen se aina oletuksena hyppää mieleen vieläkin. Ihan ristissä mulla nää sukupuolet. Onneksi oma on sentään tiedossa. Vai onko... :))

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

tuosta järven jäästä. Enpä muistanut että oli uros ryökäle! Sä et ole kyllä yhtään miehekäs, päinvastoin. Hassua miten jotkut tietyt jutut seuraavat väärinä kun sen kerran on olettanut ihan päin peetä. Toinen on Lassie, mulle se oli pienenä aina poika, ja silleen se aina oletuksena hyppää mieleen vieläkin. Ihan ristissä mulla nää sukupuolet. Onneksi oma on sentään tiedossa. Vai onko... :))

sen tiedät? Äijäksi on joskus jopa sanottu!
        Miksiköhän?
        http://www.v2.fi/images/entertainment/news/1896/pic1.jpg

Lassiehan on uros, koska sanoin sitä pienenä Lasseksi ja Bambin olen kyllä minäkin tytöksi mieltänyt. Ja Marja-Siskokin on ihan selvästi...

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

sen tiedät? Äijäksi on joskus jopa sanottu!
        Miksiköhän?
        http://www.v2.fi/images/entertainment/news/1896/pic1.jpg

Lassiehan on uros, koska sanoin sitä pienenä Lasseksi ja Bambin olen kyllä minäkin tytöksi mieltänyt. Ja Marja-Siskokin on ihan selvästi...

tekstistä näkee! Vai oisko sua pitänyt Kanaseksi sanoa :))) Sitä paitsi, "hyvä jätkä" tarkoittaa kivaa kamua eikä äijämäinen :))

Niinniin! Ja Marja Tyrnikin on....

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

tekstistä näkee! Vai oisko sua pitänyt Kanaseksi sanoa :))) Sitä paitsi, "hyvä jätkä" tarkoittaa kivaa kamua eikä äijämäinen :))

Niinniin! Ja Marja Tyrnikin on....

heh... Okei, en ala sun kanssas vänkäämään, voitan kuitenkin!

Mitäs hitsiläistä menet lupailemaan? Hoivaa keskenäs...hoivailkaa keskenänne...tai voinhan tulla esiliinaksi...

Helteistä päivää "hyvälle jätkälle"!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

heh... Okei, en ala sun kanssas vänkäämään, voitan kuitenkin!

Mitäs hitsiläistä menet lupailemaan? Hoivaa keskenäs...hoivailkaa keskenänne...tai voinhan tulla esiliinaksi...

Helteistä päivää "hyvälle jätkälle"!

ihan tarpeeksi kuuma jo! No niin, sanotaan sitten että sä voitat ;D

Aattelin kun mä en osaa tehdä niin huvittavia piruetteja kuin sinä :))) turvassa (sinä turvallasi) kuule ollaan, ei toi lähe minnekään kuitenkaan :))

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

ihan tarpeeksi kuuma jo! No niin, sanotaan sitten että sä voitat ;D

Aattelin kun mä en osaa tehdä niin huvittavia piruetteja kuin sinä :))) turvassa (sinä turvallasi) kuule ollaan, ei toi lähe minnekään kuitenkaan :))

suun suppuselle...

Mutta oikeastaan sun idis onkin aikas hyvä. Jos ei suosiolla lähe, niin viedään väkisin. Mä otan kiinni käsistä ja sä jaloista. Tarttisin meinaan vähän piristystä minäkin...

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

suun suppuselle...

Mutta oikeastaan sun idis onkin aikas hyvä. Jos ei suosiolla lähe, niin viedään väkisin. Mä otan kiinni käsistä ja sä jaloista. Tarttisin meinaan vähän piristystä minäkin...

No voi sua! Täällä me and my olkapää.. ootas kun mä laitan vähän lunta siihen ensin.. nooin :))

• Hei, hyvä että olet hereillä Putkis!
      Toimitusajat ovat vaihdelleet viime aikoina... 8 kuukaudesta jopa pariin vuoteen. Olet kuitenkin tilauksen kanssa sen verran myöhässä, ettei taitane jouluksi ennättää :(
      Ellei sitten Islantilaiset luovu omasta tilauksestaan ja päädy mustaan talveen...

• Putkivalo

Siitäkös johtuukin että välillä on lumet kortilla :))) Mitäs jos nyt käykin niin että lumen-toimittaja katsoo että Helsinki on hamstarannut kun kasoja löytyy vielä syksyllä, jättävät Etelä-Suomen ilman..

• mielihyvämekanismi

Terve

Mä muistan Esteristä vaan ... ;)

Erkin päivänä sensijaan tehtiin ennusteita tulevan kesän oloista. Esim. jos käki kukkuu hankeen, tulee halloja. jos taas lehti on jo puihin tulossa käen alkaessa ensi kertaa kukkumaan, tulee hyvä viljasato. Jos sammakonpoika Erkkinä elää, niin ruis Jaakkona helää. Kylmä Erkin päivä ennustaa lämmintä kesää: Erkki turjus turkki päällä, Urpaanus liinapaitasillaan. Erkin vilu kesän ilo.

Myös helluntai oli myös tärkeä säiden ennustamispäivä. Helluntain paisteet on koko kesn paisteet, tai kun on helle helluntaina, niin pakkanen Paavalina, kylmä viima kynttelinä.

Asiasta kolmanteen, pitkäaikainen tuttavamme vaihtoi esterinä maisemaa, sad but true, Dion muistolle;

http://www.youtube.com/watch?v=Oc9-LPsT1_A&feature=related

• Putkivalo

Hiivit niin hiljaa etten meinannut huomata :))

Kyllä mä arvaan sun Esterit ja esteettömät :))) Vai Erkki olikin se säitä pitelevä! Pitääkö tuosta nyt sitten päätellä että tulee kylmä kesä. Sammakon näin kyllä, mutta olikohan se poikanen.. en ehtinyt kattella kun oli niin kiire pussata :P

Niinhän se, Ronnie James, upea tuo sun linkkisi. Niisk.

• mielihyvämekanismi
        Putkivalo kirjoitti:

Hiivit niin hiljaa etten meinannut huomata :))

Kyllä mä arvaan sun Esterit ja esteettömät :))) Vai Erkki olikin se säitä pitelevä! Pitääkö tuosta nyt sitten päätellä että tulee kylmä kesä. Sammakon näin kyllä, mutta olikohan se poikanen.. en ehtinyt kattella kun oli niin kiire pussata :P

Niinhän se, Ronnie James, upea tuo sun linkkisi. Niisk.

When evening falls
        She'll run to me
        Like whispered dreams
        Your eyes can't see
        Soft and warm
        She'll touch my face
        A bed of straw
        Against the lace ...

Ihanat sanat, ihanku mun keksimät, joskus tuntuu siltä...

Ei ollu itku kaukana, Ronnie James osas laulaa mun makuun, kauhee ikävä tuli jotenki, kaikki loppuu aikanaanaan...ei osaa selittää, se vaan...

juu kaiva vaan villahousut valmiiks ;)

• Putkivalo
        mielihyvämekanismi kirjoitti:

When evening falls
        She'll run to me
        Like whispered dreams
        Your eyes can't see
        Soft and warm
        She'll touch my face
        A bed of straw
        Against the lace ...

Ihanat sanat, ihanku mun keksimät, joskus tuntuu siltä...

Ei ollu itku kaukana, Ronnie James osas laulaa mun makuun, kauhee ikävä tuli jotenki, kaikki loppuu aikanaanaan...ei osaa selittää, se vaan...

juu kaiva vaan villahousut valmiiks ;)

niin onkin, just kun sun näppiksestä, senkin kaihomieli..
        Nuorena sitä oli niin palavalla innolla mukana missä vaan, musiikissakin vaiko varsinkin siinä :) kun se epookki on poissa, se varmasti tuntuu. Pitäiskö mennä syöttämään Donny Osmondille muutaman vitamiinin ettei se heti... :)

Eiku jäälle mun ja tuon Ich bin Bambin kanssa, hoidetaan sut kuntoon :))) mä voin pestä surut pois lumella. Aah ne lumipesut on mun erikoisosastoa :))

Tai jos mä vaan jätän sheivaamatta :O

• N40+

Tuli vaan mieleen, että olen ollut siinä elokuvassa. ;))

Rok rok

• Putkivalo

Filmitähti! Saisko nimmarin :))) Et sitten jatkanut uraa sillä saralla? Tai hetkonen, mistäs mä tiedän... :))

• N40+
        Putkivalo kirjoitti:

Filmitähti! Saisko nimmarin :))) Et sitten jatkanut uraa sillä saralla? Tai hetkonen, mistäs mä tiedän... :))

Minähän mainitsin vain Huh hellettä leffasta - en siis kertonut enempää eikä mun tarvitsekkaan kertoa. ;))

Rok rok

ps. silloin oli todella hellettä, koska oltiin siellä Espanjassa.

• N40+
        N40+ kirjoitti:

Minähän mainitsin vain Huh hellettä leffasta - en siis kertonut enempää eikä mun tarvitsekkaan kertoa. ;))

Rok rok

ps. silloin oli todella hellettä, koska oltiin siellä Espanjassa.

Siis, se oli sarja eikä leffa!

• Putkivalo
        N40+ kirjoitti:

Siis, se oli sarja eikä leffa!

ja mä kun ajattelin heti mennä kirjastoon lainaamaan se, nyt joudunkin katsomaan koko sarjan :)))

Täällä on kaikki täysin vapaaehtoista :)) Enkä minä yhtään utelias ole, pois se minulta ;))

• N40+
        Putkivalo kirjoitti:

ja mä kun ajattelin heti mennä kirjastoon lainaamaan se, nyt joudunkin katsomaan koko sarjan :)))

Täällä on kaikki täysin vapaaehtoista :)) Enkä minä yhtään utelias ole, pois se minulta ;))

Okay, valtakunnassa kaikki hyvin. ;))

• käynyt toteen ja hartain toiveesi täytetty! Eikun kaivat sukset ja pulkan esiin! ;))

http://www.vartti.fi/artikkeli/95b0cfbb-cdfe-49d3-8ba4-e6179009400c

• Putkivalo

Saiskohan tontin halvalla sieltä naapurista.. Ei muuten tarttis paljonkaan pitovoidetta tuossa mäessä :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1254
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      828
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      805
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      785
    Aihe