Tässä olisi kysymys, minkä takia jehovan todistajien täytyy häiritä ihmisten kotirauhaa ovikellojen soittelullaan? Törkeimmät tapaukset eivät usko jos ihmisiä ei kiinnosta, ja jopa kiroavat heidät helvettiin. Löytyykö tähän mielipidettä?
Onko teidän pakko kierrellä ovelta ovelle?
10
260
Vastaukset
- koo.koo
Tänään jt-piruntorjuntapartio yritti kammeta patiinia oven rakoon. Per**le! Toivotin hyvät matkat, ja esitin toiveen: älkää ikinä enää tulko tänne.
- O'ou
Ei ole pitkään aikaan käynyt ovella yhtään jehovantodistajaa, oikein alkaa toivoa, että tulis taas joku.
Johtuukohan tuo karttaminen siitä, kun aina yritän käännyttää ateistiksi jokaisen joka tulee?- 60 v.
Raporttiin on saatava vähintää tunti joka kuussa. Yritämme tietysti kovasti käännyttää iäkkäitä sukulaisia, mutta joillakuilla on koko suku mukana tai sukulaiset niin sairaita, että heitä joutuu oikeasti auttamaan. Silloin on pakko rimputella tuntemattomien ovilla vähintään tunti/kk, muuten tullaan rimputtelemaan omalle ovelle ja se onkin sitten tupatarkastus.
- kerran,että
60 v. kirjoitti:
Raporttiin on saatava vähintää tunti joka kuussa. Yritämme tietysti kovasti käännyttää iäkkäitä sukulaisia, mutta joillakuilla on koko suku mukana tai sukulaiset niin sairaita, että heitä joutuu oikeasti auttamaan. Silloin on pakko rimputella tuntemattomien ovilla vähintään tunti/kk, muuten tullaan rimputtelemaan omalle ovelle ja se onkin sitten tupatarkastus.
tunti tai kaksi kenttää kuussa ei riitä,vaan tunteja pitää olla reilusti enemmän.Jehova katsoo taivaasta suorituksia kello kädessä.
- ovilla
kerran,että kirjoitti:
tunti tai kaksi kenttää kuussa ei riitä,vaan tunteja pitää olla reilusti enemmän.Jehova katsoo taivaasta suorituksia kello kädessä.
kiertelyn,koska en nähnyt siinä mitään järkeä.En halua saada tutkisteluja enkä pitää tutkistelua kenellekään.En ole koskaan pitänyt näistä Jehovan todistajien ryhmätutkisteluista.Suostun tutkimaan vain yksikseni,en kenenkään toisen kanssa,pidettiinpä sitä tutkistelua minulle tai pitäisikö minun pitää jollekin toiselle.En suostu sellaiseen.Mielestäni jokaisen täytyy itse tutkia ja ottaa selvää asioista.
- 60 v.
kerran,että kirjoitti:
Ainakin kunnon kristitty tekee reilusti enemmän kuin yhden tunnin kuukaudessa.
- 60 v.
60 v. kirjoitti:
Anteeksi, meni väärään paikkaan.
- saa mitata
60 v. kirjoitti:
toisen tunteja.Eikä kukaan voi sanoa kenellekään,paljonko kunkin on tehtävä.Itse en ota enää kelloa ollenkaan mukaan.En suostu mittaamaan uskoani mittari kädessä,eikä se ole edes tunneilla mitattavissa.
- myöskin
saa mitata kirjoitti:
toisen tunteja.Eikä kukaan voi sanoa kenellekään,paljonko kunkin on tehtävä.Itse en ota enää kelloa ollenkaan mukaan.En suostu mittaamaan uskoani mittari kädessä,eikä se ole edes tunneilla mitattavissa.
toimettomana ja minua kartetaan.En kuitenkaan ole toimeton,vaan puhun aina tilaisuuden tullen ja annan ihmisille kirjallisuutta.Mutta en vain ota aikaa eli mittaa tunteja ja raportoi seurakunnalle.En suostu sellaiseen,vaikka muut karttaisivatkin.En suostu juoksemaan kellon tahdissa.Ei Jeesuskaan tunteja mitannut.Sellaisesta ei ole mainintaa Raamatussa.
myöskin kirjoitti:
toimettomana ja minua kartetaan.En kuitenkaan ole toimeton,vaan puhun aina tilaisuuden tullen ja annan ihmisille kirjallisuutta.Mutta en vain ota aikaa eli mittaa tunteja ja raportoi seurakunnalle.En suostu sellaiseen,vaikka muut karttaisivatkin.En suostu juoksemaan kellon tahdissa.Ei Jeesuskaan tunteja mitannut.Sellaisesta ei ole mainintaa Raamatussa.
opetuslapsiltaan ovikäännytyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699