..o0* JOTAKIN JÄI *0o..

♥ ╝♥♥╚♥╝♥♥╚♥♥╝♥♥╚♥╝♥♥╚ ♥

Minä melkein jo unohdin

Kaukana heräsin -
kun pakenin

Pysähdyin

Taaksein katsoin ja -

Ymmärsin

Valo loi sen esiin
kuin seitin hennon
ja
kertoi yhteyden



Palasin alkuun

Löysin sen

~ Rakkauden ~

Kuinka koskaan jätin
ja pakenin
sitä ihmettelen


Nyt mukanain kulkee
jätä en

Minut vahvaksi tekee
Varmaksi minun askeleet

Etsien käyn

Hymyillen

Jonnekin se kait sopinee
Jonnekin se kodin meille tekee


♥ ╝♥♥╚♥╝♥♥╚♥♥╝♥♥╚♥╝♥♥╚ ♥

http://www.akuankka.fi/image/library/1120/iines_pokkari_3_kansi.jpg

8

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli 93 vee

      runnoo mie oon funtsaillu useaan kertaan kun siinnä
      touhuillaan paljo
      Mennään pakoon...etitään ja sitten Sie löyvvät sen
      rakkauven ja rupeat hymyilemän....

      Meijjänkin elämässä nyt paistaa aurinko kun tultiin kotomökkiin
      kesäksi
      Me vaan kannettiin Mohammetin kanssa sen hutsun kamppenet
      ulos kun se lähtenyt lomalle
      Hyi kauheaa millaisii vekottimia sillä on ollut....Niitä ei voi Eerolle näyttää...

      Sitä mie kummastelen kun etelliseen runoon laittelevat paljo miinuspeukkuja
      mutta eivät sano runosta mitään....

      • *MURUKULTA*

        Vai ootta työ palanna mökille takasin. Sehän oh ilouutinen jos mikä!
        Mutta on teill varmaanii iso urakka siivota se huusholli sen..köhöm...vuokralaisen jälilt.
        Se kuule Elli, tuo yks, nimeltämainitsematon, hunsvotti ol kertonna ossuuskaupan tytölle hiivo hakkeessaan,
        jotta kovasti siel on ollunna roinan törkyä sisällä ja ulkona. Sisällä oh haissu tupakalle ja
        jollekin ihme suitsukeelle ja keittiössä kuulemma pöyvät olleet niin täynnä putelleja
        ettei siellä oo voinna tehe tuppipottujakkaan läsikisoosilla, niin se hunsvotti oll kertonna!
        Joo ja ne vekottimet on varmaan olleeet niit venäläissii höpöhöpö juttuloit.
        Olko ne niit joit oh isoloit ja sitt niitä pienempiiki ja viel pienempii ja viel? Simmosii kirjavii ja kovii?
        Mie en simmosis välitä, eläkä näytä Eerollekaan innostuu vain, sekö on niin herkkä simmosil vaikutteill.
        Siltä Olokalta jäi ny sitten viimekuun vuokrakii kait makamatta, mut eip hättee, katoppa kuulepa ku
        mie satun tieteeen, jotta siellä vajan takana on tavilämmin punanen Lata parkis!
        Otatta sen pantiks, sekö oh käypä peli, tosin vähän on vajaa tuost rekisteröinnist, mutta
        se oh sivu seikka näis murheis. Siehän uoot josku ajanna ajokortinkii olko se vuonna -45 tai jotain..
        Kyllä se muisti viriää kun piäset kokkeileen sitä koslaa raitille. Männöö tietin kaappareissutkii sit mukavast...
        Ja ku ostat siihen aina kympil sitä pensaa, nii ei tuu niin kalliiksikaan..
        Niih ja tuost runolost,,sitä ol katoppa tuol runo-minäl tippunna jossain vaihees muast se rakkaus,
        häjissään ku ol ollunna,,vaan eehän sitä pakkoon piäse,,jos meinoo ellee niin ku pittee elleekii.
        Tääty se noin kallisarvonen muassa pittee, ainahan sille ovoip kyttöö löytyäkkii... vai mittee? ;)
        Mutta mei päästän siut nyt sinne Eeron viekkuun ja kahtellaan mitä se huominen, uus päivä tuo tullessaan.
        Kiitosta ja mukavaa ku poikkesit, Elli, pitkästä aikoo näin runoloskii! :)

        Niin ja noist peukkuloist..tarkkana..näenäisesti porukka vaihtuu, mut liääkitys pysyy vuaan samana... ;þ


    • 14

      jonka melkein unohdin...
      mutta en kaikkea..
      Ystävyyttä...kenties ehkä rakkautta?
      Sitä ei voi paeta minnekään

      Minä en pakene..
      Tulen vastaan jos niin pyydät

      Mukanasi kuljen
      jätä en milloinkaan

      Vahvaksi silloin tunnemme molemmat sillä
      meille tämä sopii

      Nämä askeleet....

    • runos..a.i

      Niin se rakkaus lähtee
      ei jää kuin tähteet
      voi kun auttaa vois
      enpä mee nyt pois

      Nyt tapasin Liisan
      aidon ja ihanan
      tunnekuohuissa oon
      haluun hänet kainaloon

      Kun se löytyy
      toivoa täytyy
      että kestäis
      mikäs estäis

      Iloista kesää murulle toivottaa ystäväsi

      • *MURUKULTA*

        ooooooooooooooooooooooooooooooooo

        Liisat on hyviä
        kuin ihania kultajyviä
        Toivonliisa kirjoittaa
        kauniita runoja

        Toinen Liisa stailaa
        Murukullan kutreja
        Vihreäksi aikoo kohta laittaa
        hiukseni - luvan saa, ei haittaa

        Sinulla Liisa sydäntä hoitaa
        muista Liisaa hyvin sinäkin kohdella
        Helli hymyile ja sano tunteella
        anna sydämestäsi anna hänen kuunnella

        Vakan alla kukka lakastuu
        varjossa, piilossa, rakkaus hukkuu
        Valoa iloa välittämistä
        kaikki on siinä - kaikki on: nyt ja tässä

        ooooooooooooooooooooooooooooooooo

        Kaikkea hyviä rakkaus-virtauksia ystikeselle ja iloinen Murukullan-vilkutus kesään alkuun! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe