kuin täällä on vain 12 ketjua, joihin on otettu kantaa tänään? Itse olin mökillä ja kun tulin kotiin ajattelin katsoa ketä täällä on, mutta aika hiljaista näyttää olevan.
Ovatko ihmiset jo kesälaitumilla
60
318
Vastaukset
- näin tällä kertaa
toisella osastolla vähän aikaa, enkä viitsi enää kirjautua :)
Ulkoilupainotteinen päivä, touhua riittää pihassa ja puutarhassa.
t. tint... :))kävin vilkaisemassa itsekin ja ihmettelin, että etusivulla oli eräs vanha tuttumme, mutta se oli taas niitä maaliskuussa tehtyaloitusytapauksia, jonka joku oli nostanut ylös.
- näin tällä kertaa
Teotwawki kirjoitti:
kävin vilkaisemassa itsekin ja ihmettelin, että etusivulla oli eräs vanha tuttumme, mutta se oli taas niitä maaliskuussa tehtyaloitusytapauksia, jonka joku oli nostanut ylös.
kun kurkistin, oli kaikki meidän jutut poistettu.
Siellähän mainittiin jopa kissa, eihän sellaisia voi pitää esillä. näin tällä kertaa kirjoitti:
Siellähän mainittiin jopa kissa, eihän sellaisia voi pitää esillä.oli siellä.:-)
näin tällä kertaa kirjoitti:
Siellähän mainittiin jopa kissa, eihän sellaisia voi pitää esillä.joku nostanut kissan pöydälle?
Teotwawki kirjoitti:
päästänyt ulos.:-)
pelästyin kun huomasi mitä tein!!
Nosti ylös Teon viestin.
Onneks tää ei olut vanha.minttupuu kirjoitti:
pelästyin kun huomasi mitä tein!!
Nosti ylös Teon viestin.
Onneks tää ei olut vanha.eilen aloitin, kun tulin mökiltä.
- pönttö@pää
mistä johtunee?
Vuosien näkökulmasta palstan suosio on laskenut, kuin lehmän häntä. Vai lieneekö näköharha?
Eikö muutenkin kannattaisi keskustella jostain muusta kuin palstasta, tai palstalaisista, niinkö onttoa täällä on?
Ja, kesä ja kärpäset, siellä on Elämä.- p@p
Teotwawki kirjoitti:
aloituksia teen.
muuten, kuin luin aloituksesi uudelleen.
Sinulle siis palsta on joidenkin tiettyjen kanssa jutustelua, eikö asia kiinnosta? p@p kirjoitti:
muuten, kuin luin aloituksesi uudelleen.
Sinulle siis palsta on joidenkin tiettyjen kanssa jutustelua, eikö asia kiinnosta?ja keskustelulla? Tämä on keskustelupalsta.
- 15+6
aina joku kertomassa toiselle mitä saa tai ei saa tehdä.
voi elämä - p@p
15+6 kirjoitti:
aina joku kertomassa toiselle mitä saa tai ei saa tehdä.
voi elämäminäkin olen saanut kuunnella jo vuosia, ajattelin kerrankin avata naamani, minäkin. Onko sinulla siihen jotain mäkätettävää?
Onko tämä sinun palstasi? - voi elämä
p@p kirjoitti:
minäkin olen saanut kuunnella jo vuosia, ajattelin kerrankin avata naamani, minäkin. Onko sinulla siihen jotain mäkätettävää?
Onko tämä sinun palstasi?mutta onko tämä sinunkaan?
- Heikunkeikku
Ehtoota Teo. Joo, oon tosiaan ollut vähän lomailemassa. Toissapäivänä kotiuduin ja eilinen päivä meni touhutessa. Tänään sitten pötkähdin palstalle ja löytyikin kiva aloiutus, johon suuren Suuret :) mietteeni tälläsin. Sitten taas häippäsin muihin maisemiin ja äsken tulin kotiin ja päätin alkaa lukemaan ketjuun tulleita viestejä. Ehdin lukea muutamia ja Pöts ja Päts, sitten yhtäkkiä ketju poistettiin. Outoa, koska ketju oli mielenkiintoinen. Eri ihmisten erilaisia mielipiteitä, joo oli kiva lukea. Nitalle sanon, että Voehan voehan ja voehan vinetto, ku se tollaan pois meni.
Viluunen ilta Vaasassa, kylmä tuuli. Oottelen huomenissa parempaa, että vois olla enemmän tuola pihalla.ja mökin lämmittäminen oli aika haaste. Mutta kun paahdoin tulikiviuunissa puita koko illan, niin tulihan sinne lämpöä. Oli lämmin vielä tänä aamuna. Hyvä värkki, mutta kestää kauan saada koko muuri lämpimäksi.
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
ja mökin lämmittäminen oli aika haaste. Mutta kun paahdoin tulikiviuunissa puita koko illan, niin tulihan sinne lämpöä. Oli lämmin vielä tänä aamuna. Hyvä värkki, mutta kestää kauan saada koko muuri lämpimäksi.
Juup, tiedän, tiedän, mimmonen haaste on lämmittää kylmä mökki lämpöseksi. Saaressa on kans ollut kova homma lämmittämisessä, kauhian monta pesällistä on saanut polttaa, ennen kuin on ruvennut lämpö tuntumaan. Sitten kun on lämmön saanut muuriin, niin on kestänyt Toooosi kauan.
Se takka purettiin pois olisko 6 vuotta sitten ja ostin siihen tilalle kiertoilmatakan. Yks pesällinen puita palaa ja palaa ja palaa, ihan älyttömän kauan. Se edellinen oli kuitenkin sopivampi mökkiin.
Minä oon ollut pojan luona lomailemassa. Kävin piiiiitkästä aikaa Korkeasaaressa, voi hitsi kun oli kivaa. Jellonatkin möyrys kovalla äänellä ihan mun edessä. Onneksi oli lasi välissä, on ne vaan aika suuria ja mahtavia.
Keitin termospulloon kahvia ja menin rannalle juomaan aamukahvini. Illallakin kävin rannalla kattelemassa, kun oli kalastajia ihan älyttömästi Vanhan kaupungin lahdella, semmosen kosken edessä. Kalaa tuli NIIN paljon, ettei samaan kasaan mahtuneet. Ihan hämmästytti. Heikunkeikku kirjoitti:
Juup, tiedän, tiedän, mimmonen haaste on lämmittää kylmä mökki lämpöseksi. Saaressa on kans ollut kova homma lämmittämisessä, kauhian monta pesällistä on saanut polttaa, ennen kuin on ruvennut lämpö tuntumaan. Sitten kun on lämmön saanut muuriin, niin on kestänyt Toooosi kauan.
Se takka purettiin pois olisko 6 vuotta sitten ja ostin siihen tilalle kiertoilmatakan. Yks pesällinen puita palaa ja palaa ja palaa, ihan älyttömän kauan. Se edellinen oli kuitenkin sopivampi mökkiin.
Minä oon ollut pojan luona lomailemassa. Kävin piiiiitkästä aikaa Korkeasaaressa, voi hitsi kun oli kivaa. Jellonatkin möyrys kovalla äänellä ihan mun edessä. Onneksi oli lasi välissä, on ne vaan aika suuria ja mahtavia.
Keitin termospulloon kahvia ja menin rannalle juomaan aamukahvini. Illallakin kävin rannalla kattelemassa, kun oli kalastajia ihan älyttömästi Vanhan kaupungin lahdella, semmosen kosken edessä. Kalaa tuli NIIN paljon, ettei samaan kasaan mahtuneet. Ihan hämmästytti.talossa, josta Vanhankaupungin koski näkyy. Korkeasaaressa olen käynyt viimeksi, kun nyt parikymppiset tyttäreni olivat pieniä. No, kohta on itsellä lapsenlapset ja sitten tulee varmasti mennyksi taas. Tai siis toinen tekee vasta tuloaan, mutta toinen on jo 2,5 v, joten voisi harkita.:-)
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
talossa, josta Vanhankaupungin koski näkyy. Korkeasaaressa olen käynyt viimeksi, kun nyt parikymppiset tyttäreni olivat pieniä. No, kohta on itsellä lapsenlapset ja sitten tulee varmasti mennyksi taas. Tai siis toinen tekee vasta tuloaan, mutta toinen on jo 2,5 v, joten voisi harkita.:-)
Kivaa paikkaa asua. Se vesi tietysti, mutta monia muitakin ei-kaupunkimaisia paikkoja.
Otettiin yhtenä iltana (toooosi lämmin ilta) shakkilauta ja viinipullo mukaan ja mentiin melko lähellä sitä koski paikkaa, mutta tien toisella puolella, semmoseen sileäkallioiseen paikkaan pelaamaan. Kallioitten takana paljon hevosia, joita sitten seuraavana aamuna menin silittelemään ja valokuvailemaan. Heikunkeikku kirjoitti:
Kivaa paikkaa asua. Se vesi tietysti, mutta monia muitakin ei-kaupunkimaisia paikkoja.
Otettiin yhtenä iltana (toooosi lämmin ilta) shakkilauta ja viinipullo mukaan ja mentiin melko lähellä sitä koski paikkaa, mutta tien toisella puolella, semmoseen sileäkallioiseen paikkaan pelaamaan. Kallioitten takana paljon hevosia, joita sitten seuraavana aamuna menin silittelemään ja valokuvailemaan.tuttu paikka vuosien takaa, mutta nyt en ole vähään aikaan käynyt kun ohimennen.
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
tuttu paikka vuosien takaa, mutta nyt en ole vähään aikaan käynyt kun ohimennen.
Minä puolestani päätin, että hurahutan sinne pian uudestaan. Matkakaan ei nyt niin hirvittävän kauaa aikaa kestä, kun junaan tällää pepun ja ottaa kirjan käteen.
Yhtenä aamuna join kahvia rannalla seuranani oli kolme joutsenta, jotka siinä tyynessä vedessä oleskelivat.
Tosiaan mukavaa tienoota siinä osas kaupunkia. Heikunkeikku kirjoitti:
Minä puolestani päätin, että hurahutan sinne pian uudestaan. Matkakaan ei nyt niin hirvittävän kauaa aikaa kestä, kun junaan tällää pepun ja ottaa kirjan käteen.
Yhtenä aamuna join kahvia rannalla seuranani oli kolme joutsenta, jotka siinä tyynessä vedessä oleskelivat.
Tosiaan mukavaa tienoota siinä osas kaupunkia.Lahden moottoritie aika lähellä ja melua tulee myös sieltä. Siihen Helsinki muinoin perustettiin. Aiemmin mainitsemassani Jaan Krossin kirjassahan tämä päähenkilö tulee hevosella Tallinnasta jään yli kyläpahaseen kyselemään tietä Turkuun ja ilmenee, että kyläpahanen oli Helsinki.:-)
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
Lahden moottoritie aika lähellä ja melua tulee myös sieltä. Siihen Helsinki muinoin perustettiin. Aiemmin mainitsemassani Jaan Krossin kirjassahan tämä päähenkilö tulee hevosella Tallinnasta jään yli kyläpahaseen kyselemään tietä Turkuun ja ilmenee, että kyläpahanen oli Helsinki.:-)
Joo, keskustelimmekin pojan kanssa samaisesta asiasta. Tästä kyläpahasesta siis :)
Jaha, se olikin sitten Lahden moottoritie, jota pysähdyin katselemaan, kun kallioilta kävelin maalaismaista polkua pitkin, vihreiden puiden keskellä ja sitten ihan yhtäkkiä pötkähti eteen moottoritie. Yritin olla huomaamatta, kun jatkoin matkaa hevosten luo. Joku äänivalli rakennettu, kaiketi aika äskettäin, kun näytti niin uudelta ja "siistiltä". Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, keskustelimmekin pojan kanssa samaisesta asiasta. Tästä kyläpahasesta siis :)
Jaha, se olikin sitten Lahden moottoritie, jota pysähdyin katselemaan, kun kallioilta kävelin maalaismaista polkua pitkin, vihreiden puiden keskellä ja sitten ihan yhtäkkiä pötkähti eteen moottoritie. Yritin olla huomaamatta, kun jatkoin matkaa hevosten luo. Joku äänivalli rakennettu, kaiketi aika äskettäin, kun näytti niin uudelta ja "siistiltä".siinä on valli nykyään. Kun en ole seudulla asunut 16 vuoteen, niin vähän tahtovat yksityiskohdat unohtua, vaikka toki lähes kaikki sukulaiseni asuvat siellä ja tulee aika usein käydyksi.:-)
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
siinä on valli nykyään. Kun en ole seudulla asunut 16 vuoteen, niin vähän tahtovat yksityiskohdat unohtua, vaikka toki lähes kaikki sukulaiseni asuvat siellä ja tulee aika usein käydyksi.:-)
Mainitsin tuosta vallista pojallekin, nimittäin se valli sopi siihen moottoritiehen hyvin, mutta taas siihen kauniin vihreään maalaismaisemalliseen maisemaan se ei sopinut laisinkaan. Jopa meinasin ottaa tästä vallista valokuvan, koska seisoin niin sopivassa kohdassa, josta näkyi moottoritie ja pirun paljon autoja ja sitten vallin toisella puolella se ihana vihreys. Kontrasti suuren suuri.
Valli oli monivärinen. Eri kivilajein (eri värisävyt) oli kerrostettu kivirouhein semmoseen "kanaverkkoon". Raidallinen korkea aita. Sinänsä onnistunut tieltä päin katsottuna. Heikunkeikku kirjoitti:
Mainitsin tuosta vallista pojallekin, nimittäin se valli sopi siihen moottoritiehen hyvin, mutta taas siihen kauniin vihreään maalaismaisemalliseen maisemaan se ei sopinut laisinkaan. Jopa meinasin ottaa tästä vallista valokuvan, koska seisoin niin sopivassa kohdassa, josta näkyi moottoritie ja pirun paljon autoja ja sitten vallin toisella puolella se ihana vihreys. Kontrasti suuren suuri.
Valli oli monivärinen. Eri kivilajein (eri värisävyt) oli kerrostettu kivirouhein semmoseen "kanaverkkoon". Raidallinen korkea aita. Sinänsä onnistunut tieltä päin katsottuna.jokea vähän ylös päin, niin tullaan Pikkukoski-nimiselle suvantopaikalla, jossa on sijainnut uimapaikka niin kauan, kun minä muistan. Kävimme siellä kakarana uimassa, kun siellä oli kerroshyppy mahdollisuus, ainakin jos en väärin muista niin viiteen metriin asti.
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
jokea vähän ylös päin, niin tullaan Pikkukoski-nimiselle suvantopaikalla, jossa on sijainnut uimapaikka niin kauan, kun minä muistan. Kävimme siellä kakarana uimassa, kun siellä oli kerroshyppy mahdollisuus, ainakin jos en väärin muista niin viiteen metriin asti.
Siis tarkoitit tätä Vantaanjokea, koskesta etiäpäin(kö)?
Kirjotin tos aikasemmin, että meen kohta-pian uudestaan samaiseen paikkaan ja se johtuu siitä, että en kertakaikkisesti ehtinyt käydä niissä paikoissa, joissa olisin tahtonut, huolimatta vaikka olin useamman päivän.
Myös sen takia, että monet mielenkiintoiset paikat aukeavat vasta kesäkuussa ja nyt olivat suljettu. Kuten komea kesähuvila kauniin ja ison puiston keskellä, ihan tämän hevostilan vieressä.
Heh, vielä sujautan kirjoituksen ihan toiseen asiaan. Nimittäin heh-heh antamasi Jäähyväisvalssi-kirja oli naurettava. :) Sielä monen monituiset isonenäiset lapset, suorastaan laumoina, elelivät omissa perheissään :)
Kaikkea ne ihimiset kirjottavatkin :) Ja hyvä niin.
Se 1200 sivuinen kirja, sen luen vasta syksyllä. Nyt luen Kummisedän kirjoittaman kirjailijan Mario Puzon Sisiliainen-kirjaa.
Nyt meenkin sitä sitten vielä lueskelemaan, joten toivotan makeita unia. Ja kiitos seurasta :) - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
Siis tarkoitit tätä Vantaanjokea, koskesta etiäpäin(kö)?
Kirjotin tos aikasemmin, että meen kohta-pian uudestaan samaiseen paikkaan ja se johtuu siitä, että en kertakaikkisesti ehtinyt käydä niissä paikoissa, joissa olisin tahtonut, huolimatta vaikka olin useamman päivän.
Myös sen takia, että monet mielenkiintoiset paikat aukeavat vasta kesäkuussa ja nyt olivat suljettu. Kuten komea kesähuvila kauniin ja ison puiston keskellä, ihan tämän hevostilan vieressä.
Heh, vielä sujautan kirjoituksen ihan toiseen asiaan. Nimittäin heh-heh antamasi Jäähyväisvalssi-kirja oli naurettava. :) Sielä monen monituiset isonenäiset lapset, suorastaan laumoina, elelivät omissa perheissään :)
Kaikkea ne ihimiset kirjottavatkin :) Ja hyvä niin.
Se 1200 sivuinen kirja, sen luen vasta syksyllä. Nyt luen Kummisedän kirjoittaman kirjailijan Mario Puzon Sisiliainen-kirjaa.
Nyt meenkin sitä sitten vielä lueskelemaan, joten toivotan makeita unia. Ja kiitos seurasta :)....siis antamasi Jäähyväisvalssi-kirja Ehdotus luettavaksi.....
Ettei kukaan luule, että olet todella antanut minulle kirjan.
Ja nyt hyvveeeee yötä :) Heikunkeikku kirjoitti:
....siis antamasi Jäähyväisvalssi-kirja Ehdotus luettavaksi.....
Ettei kukaan luule, että olet todella antanut minulle kirjan.
Ja nyt hyvveeeee yötä :)hyvveeeeee yötä? No, silti hyviä öitä ja oman kullan kuvia.:-) Isonenäisiä lapsosia Milan Kunderan mukaan. Mies teki uransa Pariisista käsin, kun oli persona non grata Tsekissä vielä kommariaikana.
Kotona kesälaitumilla:) Pieni reissu heitettiin pe-su. Oli mahtavat ilmat:)))
Nyt laiskanlaisesti koneella, paljon on aukikin ja itte huitelen välillä muualla, kotiakin siivoillu päivän mittaa, sieltä ja täältä, juhlat on alkukuusta tulossa. Pitäis olla kymmenen kättä, että ehtis tehdä kaikkee sitä mitä on aatellu:)))Teotwawki kirjoitti:
voisi tehdä poikaa.:-)
Toiset saa kyllä osansa, kunhan jäävät viikonloppu vapaille:)))
sasus kirjoitti:
Toiset saa kyllä osansa, kunhan jäävät viikonloppu vapaille:)))
käteen ja käskemään.:-)
siellä sun täällä :) Ja iltapäivällä koneellakin..
Yksi pitkä ketju on tainnu jonnekin kadota!!??
Siinä oli juttua mm. pitääkö naisen miellyttää miestä, onko kiva olla kihloissa ja kännissä yms. ;)
En tie miksi pois, en lukenut koko 'tarinaa'.ketjun, mutta en ehtinyt itse mukaan. Sen verran voin sanoa, että nämä miesten miellyttämisoppaat ovat kyllä lähinnä amerikkalaisten naisten kirjoittamia.
- Heikunkeikku
Jahas vai jutusteltiin ketjussa myös semmosia, että onko kiva olla kihloissa ja kännissä :) Sinne asti en lukemisessa ehtinyt.
Oon siitä kummallinen, kun aina Takerrun joihinkin sanoihin. Pyörittelen niitä vähän turhankin monipäisesti, ylläälle ja allaalle.
Tuo "Miellyttää"-sana nimittäin ehkä? vähän hairahdutti ajatuksia tai eri ihmiset vähän eri tavalla mielsivät sen ja vastasivat tietysti sen mukaan. Tai voi olla, että olen ihan Täysin väärässä. Joka tapauksessa on outoa, kun minusta ihan Normaalit ketjut poistuvat ja sitten monet oikein varsinaiset paska-haukkumis-ivailu-ketjut möllöttävät maatumiseensa asti. Noh, eipä tuo nyt ainoa asia ole, joka saa pääknupin ihmetystilaan. :) Heikunkeikku kirjoitti:
Jahas vai jutusteltiin ketjussa myös semmosia, että onko kiva olla kihloissa ja kännissä :) Sinne asti en lukemisessa ehtinyt.
Oon siitä kummallinen, kun aina Takerrun joihinkin sanoihin. Pyörittelen niitä vähän turhankin monipäisesti, ylläälle ja allaalle.
Tuo "Miellyttää"-sana nimittäin ehkä? vähän hairahdutti ajatuksia tai eri ihmiset vähän eri tavalla mielsivät sen ja vastasivat tietysti sen mukaan. Tai voi olla, että olen ihan Täysin väärässä. Joka tapauksessa on outoa, kun minusta ihan Normaalit ketjut poistuvat ja sitten monet oikein varsinaiset paska-haukkumis-ivailu-ketjut möllöttävät maatumiseensa asti. Noh, eipä tuo nyt ainoa asia ole, joka saa pääknupin ihmetystilaan. :)aika outoa munkin mielestä. Jos asiat vähä erilailla ajatteleekin, sehän ehkä saa vaan jutun rönsyileen, mikä
voi tuoda mielenkiintoakin lisää.
Sitte vielä jotkut linkkejä laittaa, näkee sen vaivan, vähä harmi.
Mutta eihän nää onneksi maailmaa mullistavia asioita oo :))- Heikunkeikku
Sibone kirjoitti:
aika outoa munkin mielestä. Jos asiat vähä erilailla ajatteleekin, sehän ehkä saa vaan jutun rönsyileen, mikä
voi tuoda mielenkiintoakin lisää.
Sitte vielä jotkut linkkejä laittaa, näkee sen vaivan, vähä harmi.
Mutta eihän nää onneksi maailmaa mullistavia asioita oo :))Mitä semmosella keskustelulla tekee, jos kaikki ovat ihan samaa mieltä. Mukavaa kun kuulee erilaisia mielipiteitä. Ja mitä rönsyihin tulee, niin Ah niistä tykkään.
Ei oo maailmaa mullistavia asioita, samaa mieltä kanssasi. :) - PerErik
alko tappeleen
oli häipynyt ku p**** saharaan. Ihmeelinen poistopolitiikka taas vallalla. Viitsi kohta tehdä ainuttakaan alotusta tänne. Ei ihme jos porukka häipyy kokonaan tältä palstalta ja siirtyy sellasille missä ei sefu röhise niskassa jatkuvasti.
- PerErik
Nittaminax kirjoitti:
oli häipynyt ku p**** saharaan. Ihmeelinen poistopolitiikka taas vallalla. Viitsi kohta tehdä ainuttakaan alotusta tänne. Ei ihme jos porukka häipyy kokonaan tältä palstalta ja siirtyy sellasille missä ei sefu röhise niskassa jatkuvasti.
seriffinn takia häivy
sinä olet enemmän syyllinen - viissiitä
PerErik kirjoitti:
seriffinn takia häivy
sinä olet enemmän syyllinentäällä minäkin heistä ja teistä huolimatta :))))
- 090
PerErik kirjoitti:
seriffinn takia häivy
sinä olet enemmän syyllinenvinku menisit sille omalle plokisivullesi vinkumaan. Vai eikö siellä enää kukaan viitsi käydä?
- Niiniiiin
090 kirjoitti:
vinku menisit sille omalle plokisivullesi vinkumaan. Vai eikö siellä enää kukaan viitsi käydä?
...nopeasti puskassa
mene sinä kerhosi sivuille :D:D - 090
Niiniiiin kirjoitti:
...nopeasti puskassa
mene sinä kerhosi sivuille :D:Dvinkuti
- viikitiviik
090 kirjoitti:
vinkuti
viik
- läks
sossuun hakemaan fyrkkaa safkaan ja lastenhoitoon :)
tänään ja kastuin läpimäräksi, kävin lammella, metsässä ja järven rannalla kävelemässä.
Oli mulla Drymax-takki, mutta sen helmasta alaspäin meni läpi :(
Vettä on tullut 10 milliä tämän päivän aikana ja lisää sataa kaiken aikaa.
Eikä ole kuumakaan.vettä tulee oikein kunnolla): Ainut hyväpuoli siinä on, et tulee sisätilois tehtyy jotain:)
Nii ahkerana olin, et yhen kaapin otin keittiöstä rätin uhriksi, söin ja kävin päiviksille, nukuin parituntii:))))
Hyvä ihme tätä hitautta! Nyt aukasin sit koneen, kävin kyl päiväl, ihan vähän vaa:)))sasus kirjoitti:
vettä tulee oikein kunnolla): Ainut hyväpuoli siinä on, et tulee sisätilois tehtyy jotain:)
Nii ahkerana olin, et yhen kaapin otin keittiöstä rätin uhriksi, söin ja kävin päiviksille, nukuin parituntii:))))
Hyvä ihme tätä hitautta! Nyt aukasin sit koneen, kävin kyl päiväl, ihan vähän vaa:)))ei minul kyl tule, mitään muuta en ole tehnyt kuin sämpylöitä leivoin.
En sentään ole nukkunut, mikä sinuu nukuttaa, nuorta ihmistä :))Anceli kirjoitti:
ei minul kyl tule, mitään muuta en ole tehnyt kuin sämpylöitä leivoin.
En sentään ole nukkunut, mikä sinuu nukuttaa, nuorta ihmistä :))se on kuin tuutulauluu:))) Mitä sämpylöitä oot leiponu? Nam...:)))
Haltin Drymaxpuku, joka pitää hyvin vettä. On kokeiltu kaatosateessa. Tällaista ilmaa toivon, kun nuo elämäntapaintiaanit tulevat tänne taas periksi viikoksi meluamaan. Ovat olleet tuossa Ruukin kupeessa monena vuonna ja heillä on siellä villinlännenkylä ja juopottelevat yleensä aamuun asti. Jos sataa, se vähän hillitsee mekkalaa.
sasus kirjoitti:
se on kuin tuutulauluu:))) Mitä sämpylöitä oot leiponu? Nam...:)))
laitoin piimää ja vettä, rypsiöljyä, sitten kaurahiutaleita, pellavansiemeniä, auringonkukansiemeniä, siirappia
ja hiivaleipäjauhoja. Kun ei ole mitään ohjetta, tulee joka kerta vähän erilaisia.
Voisinhan minäkin nukahtaa, jos täällä olisi hetken hiljaista =)Teotwawki kirjoitti:
Haltin Drymaxpuku, joka pitää hyvin vettä. On kokeiltu kaatosateessa. Tällaista ilmaa toivon, kun nuo elämäntapaintiaanit tulevat tänne taas periksi viikoksi meluamaan. Ovat olleet tuossa Ruukin kupeessa monena vuonna ja heillä on siellä villinlännenkylä ja juopottelevat yleensä aamuun asti. Jos sataa, se vähän hillitsee mekkalaa.
on minullakin, housut vaan on vähän tiukat, niitä en viitsinyt laittaa ;((
Ne on kokoa xs, onko ihme, etteivät oikein mahdu päälle.
Kaikenlaisia intiaaneja, toivottavasti eivät laajenna reviiriään meille saakka.
Tämä sää olisi just sopiva heidän vierailulleen, istuisivat teltoissaan.Anceli kirjoitti:
on minullakin, housut vaan on vähän tiukat, niitä en viitsinyt laittaa ;((
Ne on kokoa xs, onko ihme, etteivät oikein mahdu päälle.
Kaikenlaisia intiaaneja, toivottavasti eivät laajenna reviiriään meille saakka.
Tämä sää olisi just sopiva heidän vierailulleen, istuisivat teltoissaan.olet ostanut kokoa xs!!?
xDAnceli kirjoitti:
laitoin piimää ja vettä, rypsiöljyä, sitten kaurahiutaleita, pellavansiemeniä, auringonkukansiemeniä, siirappia
ja hiivaleipäjauhoja. Kun ei ole mitään ohjetta, tulee joka kerta vähän erilaisia.
Voisinhan minäkin nukahtaa, jos täällä olisi hetken hiljaista =)virkistää:)))
Harmittaa ku kävin pötkölleen, siihempä sit urvahin):
Toivottavasti saa yöllä nukkuttuu:)))
Älä nyt tähän aikaa enää käy, jos hiljasta tuliski:)))minttupuu kirjoitti:
olet ostanut kokoa xs!!?
xDhyvän näköinen puku ja takki on ihan sopiva, housut oli jo silloin v. 2002 hiukan liian pienet.
Olin lähdössä Lappiin ja piti saada juuri silloin puku ostettua.
Kyllä niitä pöksyjäkin voi pitää, mutta mahanahkaan jää punainen jälki ;((((((sasus kirjoitti:
virkistää:)))
Harmittaa ku kävin pötkölleen, siihempä sit urvahin):
Toivottavasti saa yöllä nukkuttuu:)))
Älä nyt tähän aikaa enää käy, jos hiljasta tuliski:)))ei ole kuule pelkoa ennen iltamyöhää, nytkin Rölli laulaa, että "taikakeitto valmistuu" :)))))
Mene lenkille, ei pieni sade mitään haittaa, kyllä se sitten nukuttaa.Anceli kirjoitti:
ei ole kuule pelkoa ennen iltamyöhää, nytkin Rölli laulaa, että "taikakeitto valmistuu" :)))))
Mene lenkille, ei pieni sade mitään haittaa, kyllä se sitten nukuttaa.se on jossain vaiheessa käydä pikku lenkki:))))
Kuuntelehan sie rölliä, hauskaa kuunneltavaa, jos vaikka, "taikakeitosta" otat reseptin ylös:))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062446Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231790Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191436- 651311
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22970Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853