Mulla on 5 vuotta vanha Acer Aspire läppäri ja onnistuin hävittämään siitä äänet. Miten selvitän mikä äänikortti siinä on ja mistä voin ladata siihen ajurin? Mulla ei ole asennus-cd:tä siihen.
Äänikortti
5
185
Vastaukset
- Volumi päälle
Ettei olisi vain volumi pois päältä?
- iiro 43
Lataa täältä ilmaisen ohjelman koneellesi Ohjelma lukkee kaikki ajurit ja kovaosat sun koneessa. En muista oliko ohjelma saatavissa suomeksi mut kai ymmärrät sen verran englantia kun on tarpeen.
http://www.gtopala.com/- iiro 43
SIW'llä saat toivottavasti esiin äänikorttisi version ja ehkä valmistajan. Käytä sitä etsiessä netistä ajureita ja uudet päivitykset äänikorttin
iiro 43 kirjoitti:
SIW'llä saat toivottavasti esiin äänikorttisi version ja ehkä valmistajan. Käytä sitä etsiessä netistä ajureita ja uudet päivitykset äänikorttin
laitehallinnastakin näkyisi?
- iiro 43
ThreeMice kirjoitti:
laitehallinnastakin näkyisi?
Laitehallinnassakaan, -riippu toosasta. Mutta kylläkin Command Promt'ista jos tietää mitä hakee mutta kaikilla ei ole siihen taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483