Mulla on 5 vuotta vanha Acer Aspire läppäri ja onnistuin hävittämään siitä äänet. Miten selvitän mikä äänikortti siinä on ja mistä voin ladata siihen ajurin? Mulla ei ole asennus-cd:tä siihen.
Äänikortti
5
166
Vastaukset
- Volumi päälle
Ettei olisi vain volumi pois päältä?
- iiro 43
Lataa täältä ilmaisen ohjelman koneellesi Ohjelma lukkee kaikki ajurit ja kovaosat sun koneessa. En muista oliko ohjelma saatavissa suomeksi mut kai ymmärrät sen verran englantia kun on tarpeen.
http://www.gtopala.com/- iiro 43
SIW'llä saat toivottavasti esiin äänikorttisi version ja ehkä valmistajan. Käytä sitä etsiessä netistä ajureita ja uudet päivitykset äänikorttin
iiro 43 kirjoitti:
SIW'llä saat toivottavasti esiin äänikorttisi version ja ehkä valmistajan. Käytä sitä etsiessä netistä ajureita ja uudet päivitykset äänikorttin
laitehallinnastakin näkyisi?
- iiro 43
ThreeMice kirjoitti:
laitehallinnastakin näkyisi?
Laitehallinnassakaan, -riippu toosasta. Mutta kylläkin Command Promt'ista jos tietää mitä hakee mutta kaikilla ei ole siihen taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713