Olen yrittänyt opetella käyttämään tuota ykköstä, koska siitä näkee heti milloin viimeisin viesti on tullut ja saa vastauksen varmasti oikeaan paikkaan, MUTTA, jos se esitystapa on käytössä ja painaa jonkun nickin "käyttäjän viestit" eipä näytäkään sitä käyttäjää jonka valitsee, vaan aloittajan, tai jos hän rekkaamaton, sitten lähimmän rekatun??
Why?? Vai vikako taas mun?
Viestien esitystapa
8
200
Vastaukset
käytän aina tota ekaa, en vaan oo koskaan menny siitä suoraan nikkiin, jotenka en osaa sanoo tohon asiaan mitään:))))
- --
muillakin. Uudistuksen jälkeen vain aloittajan entiset viestit näkyvät sitä näppäintä painamalla.
Muitten ketjun kirjoittajien ei.
Jos kiinnostaa, voithan tuolta Laaja haku-kohdasta nimimerkillä hakea haluamaasi.en tykkää uudistuksista.
Facebookissakin oli taas.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.- --
minttupuu kirjoitti:
en tykkää uudistuksista.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.Ihmeellistä, ettei voi olla kuin ennenkin.
Oikeastaan, turha koko haku, kun näyttää vain ekan ilman krumeluureja. minttupuu kirjoitti:
en tykkää uudistuksista.
No hyvä tietää, et muillakin niin. Kiitti.jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
- --
minttupuu kirjoitti:
jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
olipa taas mulle uutta, tack, tack!
Puolensa kussakin. minttupuu kirjoitti:
jos tuo kakkostapa, jota yleensä oon käyttänyt on käytössä, siitä pääsee haluamansa nickin viesteihin.
Miekii opin taas jotain uutta:)))
sasus kirjoitti:
Miekii opin taas jotain uutta:)))
ekaa sen takia, kun on helpompi nähdä kokonaisuus ketjusta, en oo ees aatellu koskaan mennä ketjusta jonku kirjoittajan nikkiin tai viesteihin, mut hyvä tietää, jos joskus tulis sitä reittiä käytettyä:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062446Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231790Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191436- 651311
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22970Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853