Mitenkähän tämä torstai

on lähtenyt käyntiin ? Joko odotellaan perjantaita tai viikonloppua ? Onko tiedossa juhlia kun on kuun vaihde ? Kuitenkin kaikille hyvää tätäpäivää, vaikka täällä sateista onkin, no vie siitepölyt mennessään !

42

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nää on niitä turvallisia aiheita joita ei poisteta palstalta. Minäkin ajattelin tehdä jonkun uuden ja vanhan klisee aloituksen jota ei poisteta. :)))
      Hyvää päivää vaan sinullekkin, niin ja tietenkin muille kans. :)))

• Tätä koitinkin bongata, Tee nyt sinä joku hyvä:)) Tää mun kun oli niin lattea Ö)

• firefox58 kirjoitti:

Tätä koitinkin bongata, Tee nyt sinä joku hyvä:)) Tää mun kun oli niin lattea Ö)

on nimenomaan hyvä. huomenna voi kysellä sitten kuka menee ryyppäämään vai juoko siiderinsä kotona vaiko ravintolassa ja oliko hauskaa.
        Lauantaina sitten, että jatkuuko keimingit vai onko rapula. Siinä välissä voi kysyä sexistä ja onko varpaankynnet lakattu.
        Sunnuntaina taas, et mitä suolasta ruokaa tekeee ja bongata siinä sivussa lintuja. Maanantaina sit alkaakin kierros alusta jossa toivotellaan hyvää alkanutta viikkoa, mutta älä missään nimessä erehdy tekemään vakavampaa aloitusta. :))) se näet poistetaan hetimiten. :)))))

• Nittaminax kirjoitti:

on nimenomaan hyvä. huomenna voi kysellä sitten kuka menee ryyppäämään vai juoko siiderinsä kotona vaiko ravintolassa ja oliko hauskaa.
        Lauantaina sitten, että jatkuuko keimingit vai onko rapula. Siinä välissä voi kysyä sexistä ja onko varpaankynnet lakattu.
        Sunnuntaina taas, et mitä suolasta ruokaa tekeee ja bongata siinä sivussa lintuja. Maanantaina sit alkaakin kierros alusta jossa toivotellaan hyvää alkanutta viikkoa, mutta älä missään nimessä erehdy tekemään vakavampaa aloitusta. :))) se näet poistetaan hetimiten. :)))))

Näin pitää olla, huumori ennenkaikkea mutta eihän sille mitään voi jos joku svidduilee kuten HTZA sanoo. Minä en halua enkä ota nokkiini kuten et näköjään sinäkään:)

• firefox58 kirjoitti:

Näin pitää olla, huumori ennenkaikkea mutta eihän sille mitään voi jos joku svidduilee kuten HTZA sanoo. Minä en halua enkä ota nokkiini kuten et näköjään sinäkään:)

useimmiten minulla on hauskempaa kuin moni luuleekaan ja sekös joitakin , anteeksi vaan, puskia sapettaa. Jäi meinaan heidät mainitsematta että niitähän saa väistellä milloin missäkin aloituksessa. :)) Kiitos kuitenkin sanoistasi.

• Nittaminax kirjoitti:

useimmiten minulla on hauskempaa kuin moni luuleekaan ja sekös joitakin , anteeksi vaan, puskia sapettaa. Jäi meinaan heidät mainitsematta että niitähän saa väistellä milloin missäkin aloituksessa. :)) Kiitos kuitenkin sanoistasi.

Voin sen arvata. Tämä kun on hölöpölö juttu, eihän se mitään jos on hauskaa, niin pitääkin, mitä sviddua täällä meuhkataan. Jos joku ottaa tosissaan...tää on taas tätä munkolmea pistettä.

• Minä vain
        firefox58 kirjoitti:

Voin sen arvata. Tämä kun on hölöpölö juttu, eihän se mitään jos on hauskaa, niin pitääkin, mitä sviddua täällä meuhkataan. Jos joku ottaa tosissaan...tää on taas tätä munkolmea pistettä.

ajettu tänä kesänä eka kerran.AAmukahdeksalta lähdin ja pari tuntia vierähti ja vieläkin jäi osa ajamatta, alkoi henkeen ottamaan. Suihku ja kuivattelua, kauppaan pitäisi polkaista kun tietäisi mitä sapuskaa porukoille tarjoaisi ja ketä olisi kotona...Taivas harmaana, vesisadetta odottelee.

• Kyllikki<<<>>>>>>>>
        Nittaminax kirjoitti:

Viikkoon lykätään myös Miltä 50 tarhapöllöt näyttävät aloitus ?
        Onko läskiä vedetty napaan ,entä onko nuttura kireellä , onko vedetty tätimäinen ilme naamavärkkiin,
        kuinka on naamarissa kuminauhat löystyneet.
        Äijät päristelevätt 60 -luvun avoautoilla palstalle, nuoret kimmat kyydissä ja kyselevät
        kenellä on palstan komein sulka ))))

Jotain asiaa tälle päivälle !
        Kuuntelin äskettäin mielenkiintoisen radio-ohjelman .Asiantuntijan mukaan lasten kilpailuttamin
        ennen 6-7 ikää on lapsille epäedullista sosiaalisten taitojen kehittymisen kannalta. Tällaista
        kilpailuttamista ei tarvita lainkaan, missä lapset järjestellään paremmuusjärjestykseen.
        Lapsille on kuuulemma parasta heidän saadessa kehittyä ryhmässä omana itsenään, vailla vertailua.
        Koulunkäynnin yhteydessä painotettiin myös, kuinka lapsille tulee jakaa numeroarvostelut,
        mutta erikseen ei tulisi asettaa oppilaita paremmuusjärjestykseen oppitulosten perusteella.
        Professori on tutkinut lasten persoonallisuuspsykologiaa

• Kyllikki<<<>>>>>>>> kirjoitti:

Viikkoon lykätään myös Miltä 50 tarhapöllöt näyttävät aloitus ?
        Onko läskiä vedetty napaan ,entä onko nuttura kireellä , onko vedetty tätimäinen ilme naamavärkkiin,
        kuinka on naamarissa kuminauhat löystyneet.
        Äijät päristelevätt 60 -luvun avoautoilla palstalle, nuoret kimmat kyydissä ja kyselevät
        kenellä on palstan komein sulka ))))

Jotain asiaa tälle päivälle !
        Kuuntelin äskettäin mielenkiintoisen radio-ohjelman .Asiantuntijan mukaan lasten kilpailuttamin
        ennen 6-7 ikää on lapsille epäedullista sosiaalisten taitojen kehittymisen kannalta. Tällaista
        kilpailuttamista ei tarvita lainkaan, missä lapset järjestellään paremmuusjärjestykseen.
        Lapsille on kuuulemma parasta heidän saadessa kehittyä ryhmässä omana itsenään, vailla vertailua.
        Koulunkäynnin yhteydessä painotettiin myös, kuinka lapsille tulee jakaa numeroarvostelut,
        mutta erikseen ei tulisi asettaa oppilaita paremmuusjärjestykseen oppitulosten perusteella.
        Professori on tutkinut lasten persoonallisuuspsykologiaa

kun luin viestiäsi. Kaiken muun allekirjoitan mutta en tuota tätimäistä ilmettä ja nuttura kireellä. Joo kuuskymppiset on meidän perään ilman muuta jos virilteettiä riittää:))

Tuo lasten kilpailuttaminen on todella epäilyttävää, heidän minuus on keskenkasvuinen, tiedän sen omistani. professori oli oikeassa.

• Minä vain kirjoitti:

ajettu tänä kesänä eka kerran.AAmukahdeksalta lähdin ja pari tuntia vierähti ja vieläkin jäi osa ajamatta, alkoi henkeen ottamaan. Suihku ja kuivattelua, kauppaan pitäisi polkaista kun tietäisi mitä sapuskaa porukoille tarjoaisi ja ketä olisi kotona...Taivas harmaana, vesisadetta odottelee.

Ei se ole vaikeeta mutta sepelin levittäminen on. Sitä kun uikkareissa pusket hiki päässä...noo illasta piti pyytää poika avuksi kun miestä ei näkynyt mailla halmeilla:)

• firefox58 kirjoitti:

Ei se ole vaikeeta mutta sepelin levittäminen on. Sitä kun uikkareissa pusket hiki päässä...noo illasta piti pyytää poika avuksi kun miestä ei näkynyt mailla halmeilla:)

sitä oli kuorma-autollinen joten päivä vierähti kivasti.

• Apalia

aurinko paistaa
      kesäkukat on ulkona
      ja minä pääsen kohta töistä

• Vauhdikkaasti on alkanu, aamusta aikaisin heräilin, pilviseen säähän. Kaupungissa asioita hoitamassa. Kyllä siellä oli kaikenmaailman järjestelyjä, Puuttinin vierailun johdosta, onneksi ei tarvinnu keskelle kaupunkia mennä. Äsken muutama minuutti sitten Hra Puutinin kone meni meidän yläpuolelta.:)

Joo, juhlat tulossa, muttei vielä kuunvaihteessa, viidespäivä sitten, mutta puuhaa on jo nyt, niiden tiimoilta.

Mukavaa päivän jatkoa sullekki:))))

• Olet vauhdikas mimmi, niin pitääkin, älä anna periksi. Mullakin on tulossa juhlat samaan aikaan. Mitä se Puutin siellä lenteli, katseli varmaan Suomen komeita maisemia. Vilkutitko edes, moka jollet?

• firefox58 kirjoitti:

Olet vauhdikas mimmi, niin pitääkin, älä anna periksi. Mullakin on tulossa juhlat samaan aikaan. Mitä se Puutin siellä lenteli, katseli varmaan Suomen komeita maisemia. Vilkutitko edes, moka jollet?

moka tuli, söin just sillo keittiös ruokaani, kuulin koneen jylinän, just hänen kone,paikallisesta radiosta kuulin muutaman minuutin päästä, että herran kone laskeutuu just, täällä harvakseltaa niitä menee, ni tiesin mistä se jylinä oli kotoisin, joo, ei tullu paineltuu toho pihalle huiskuttamaa,, voihan,, perskutti, läks harmittamaa nyt):

• sasus kirjoitti:

moka tuli, söin just sillo keittiös ruokaani, kuulin koneen jylinän, just hänen kone,paikallisesta radiosta kuulin muutaman minuutin päästä, että herran kone laskeutuu just, täällä harvakseltaa niitä menee, ni tiesin mistä se jylinä oli kotoisin, joo, ei tullu paineltuu toho pihalle huiskuttamaa,, voihan,, perskutti, läks harmittamaa nyt):

kunnolla kirjoitettua, yritän:) Sehän olisi ollutkin näky. Kun yllytin sinua. Tosiaan harvakseltaan ja voi hitsi vieköön sehän on komee mies:)

• firefox58 kirjoitti:

kunnolla kirjoitettua, yritän:) Sehän olisi ollutkin näky. Kun yllytin sinua. Tosiaan harvakseltaan ja voi hitsi vieköön sehän on komee mies:)

jaa,, komee ja komee... hmm.. menettelee, kelpais kyl ehkä... Usotsie, et olis kyl huiskuttanu miulle takasii:))) Vide, ko harmittaa kaameesti): Ois pitäny rynnätä oitis, vaik haarukka suussa pihalle:)))

• sasus kirjoitti:

jaa,, komee ja komee... hmm.. menettelee, kelpais kyl ehkä... Usotsie, et olis kyl huiskuttanu miulle takasii:))) Vide, ko harmittaa kaameesti): Ois pitäny rynnätä oitis, vaik haarukka suussa pihalle:)))

Vähän lyhkänen mutta siitä viis. Minäkään pitkä ole. Sinusta en tiedä. ihan varmaan olisi huiskuttanut, ei sen muija niin hyvännäköinen ole ja mitä lie ikääkin. Toista me 50ppiset. Porhalla pihalle kun kuulet jylinää:)

• pää ei toimi ollenkaan.:-(

• Pane se aivosolu toimimaan:) Hauskuta nyt meitä naisia näin tylsänä päivänä. Se on teidän miesten tetävä. Minä olen koko aamun yrittänyt:))

• firefox58 kirjoitti:

Pane se aivosolu toimimaan:) Hauskuta nyt meitä naisia näin tylsänä päivänä. Se on teidän miesten tetävä. Minä olen koko aamun yrittänyt:))

vakavampaa kolumnityyppistä juttua, mutta saattaa tuossa illemmalla tulla jotain kevyempääkin.

• HTZA

mennyt lueskellessa, palstaakin, mutta ei ole ollut aikaa miettiä "repäiseviä" aloituksia.
      Intohimoisia vastauksia ja kommentteja on tullut, kuten aina. Varsinkin ikäni on alkanut rassaamaan joitain.
      Ja aiheesta, kyllä. 60 -palstaa täytyy alkaa ajatella, sieltä olen saanut paljon rakkautta ja lupauksia.
      Ongelma on vaan se, että en osaa kirjoittaa vanhoille ihmisille.
      Oletan että minulla on joku vamma sielussa, pappa-vaihde ei oikein kytkeydy.
      Parin kaapin paikkaa olen vaihtanut, meilllä kun niistä päätän minä, tuli välillä outo ajatus: Olisi kyllä kiva väitellä näistä jonkun kanssa, mutta se meni, onneksi, ohi.
      Noh, eipähän pääse kaverit sanomaan että: "Ai kun sulla on nättiä".
      Huomasin myös, että parvekkeenoven verho on se, joka oli entisen kämpän tuuletusikkunan peittona, alin neljännes on erivärinen, se täytyy pestä, yläosa on, onneksi, puhtaannäköinen.

Että tylsää Torstaita tässä mennään.
      Epäilevänä Tuomaana odottelen Teo:n "kevyttä" aloitusta, eihän se osaa kuitenkaan, vaikka onkin ystäväni.
      Tosikko kolumnisti.
      :)
      H.

• ostamas uusi verho, sellanen kauhtunu veks.. Osta sellanen läpikuultava kaunis verho:))) Kaappienki paikat voisit viel vaihtaa:))))

• HTZA
        sasus kirjoitti:

ostamas uusi verho, sellanen kauhtunu veks.. Osta sellanen läpikuultava kaunis verho:))) Kaappienki paikat voisit viel vaihtaa:))))

Siinä siis ystävä, jota vähän toivoinkin, jonka kanssa väitellä sisustuksesta.
        Jos minä laittaisin tuonlaisen verhon, olisin vaikeuksissa.
        Ensinäkin, sinä et tulisi kylään, kuitenkaan, ja toiseksi, kaverit (Miehet) tulisivat, ja ihan varmaan vaimoineen, naisia ei estäisi mikään mahti maailmassa.
        Ja kavereiden kanssa pitäisi, minun, käydä kaljalla ja kalassa? Saisin kuulla haukkumista koko ajan.
        Kundit joutuisivat ostamaan, kalliilla, uudet verhot ja raatamaan kaapit uusiin paikkoihin.
        "No, kun HTZA: llakin oli NIIN nättiä."
        Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt?

H.

• mäkin.

Ei jaksa nyt mitään Leinoja tai parisuhteita.

Niipä oonkin käynyt sitten puhumasta Hatzasta naapurissa.

• HTZA kirjoitti:

Siinä siis ystävä, jota vähän toivoinkin, jonka kanssa väitellä sisustuksesta.
        Jos minä laittaisin tuonlaisen verhon, olisin vaikeuksissa.
        Ensinäkin, sinä et tulisi kylään, kuitenkaan, ja toiseksi, kaverit (Miehet) tulisivat, ja ihan varmaan vaimoineen, naisia ei estäisi mikään mahti maailmassa.
        Ja kavereiden kanssa pitäisi, minun, käydä kaljalla ja kalassa? Saisin kuulla haukkumista koko ajan.
        Kundit joutuisivat ostamaan, kalliilla, uudet verhot ja raatamaan kaapit uusiin paikkoihin.
        "No, kun HTZA: llakin oli NIIN nättiä."
        Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt?

H.

valita yhtää! Varmana tulisin kattomaa, oisitkos TAATUSTI ostanu uuden verhon, viel läpikuultavan:))) Ne on niin ihania, viel jonkin värikkäämmän kanssa yhdessä:)))) Ei se kaappien muutaman kerran siirto ketään heitä mihinkään, koska niitä kattelee, sit samassa paikassa jonkusen vuoden:))))
        Sanot kavereille sit kauniisti hymyillen vastaukseks, "nii onkii" :))))))

• HTZA
        minttupuu kirjoitti:

mäkin.

Ei jaksa nyt mitään Leinoja tai parisuhteita.

Niipä oonkin käynyt sitten puhumasta Hatzasta naapurissa.

otan tuon uutisen vastaan.
        Ovatkohan naapurit 60 ?
        Sieltä kun on luvassa lunta tupaan.

Tai, vaikka olisivat, niin saattaahan niissä olla mukava Mintunmaku?
        Onhan? Jooko?

• HTZA kirjoitti:

otan tuon uutisen vastaan.
        Ovatkohan naapurit 60 ?
        Sieltä kun on luvassa lunta tupaan.

Tai, vaikka olisivat, niin saattaahan niissä olla mukava Mintunmaku?
        Onhan? Jooko?

naapuri juu, mut en mee sinne enää.

Supertylsää...

• HTZA
        sasus kirjoitti:

valita yhtää! Varmana tulisin kattomaa, oisitkos TAATUSTI ostanu uuden verhon, viel läpikuultavan:))) Ne on niin ihania, viel jonkin värikkäämmän kanssa yhdessä:)))) Ei se kaappien muutaman kerran siirto ketään heitä mihinkään, koska niitä kattelee, sit samassa paikassa jonkusen vuoden:))))
        Sanot kavereille sit kauniisti hymyillen vastaukseks, "nii onkii" :))))))

sanoisin: "Haistakaa kukkanen, tää on sasuksen nukkumamesta, se nukkuu täällä aina turistireissuillaan.
        Ja ette sitten katso makuuhuoneeseen, sen sisustuksesta en vastaa, minä nukun olkkarin sohvalla, aina kun se kulkee reissuillaan, ja yksikään kylppärin vaaleanpunainen, ei ole sitten minun ja niihin ette koske. Ylähylly, missä on partakone, siinä on mun kamat.

• deedeee41089
        minttupuu kirjoitti:

naapuri juu, mut en mee sinne enää.

Supertylsää...

jos olisit
        siellä ollut ennenkin
        mutta et ole
        nyt vasta
        ...addikteja

• HTZA kirjoitti:

sanoisin: "Haistakaa kukkanen, tää on sasuksen nukkumamesta, se nukkuu täällä aina turistireissuillaan.
        Ja ette sitten katso makuuhuoneeseen, sen sisustuksesta en vastaa, minä nukun olkkarin sohvalla, aina kun se kulkee reissuillaan, ja yksikään kylppärin vaaleanpunainen, ei ole sitten minun ja niihin ette koske. Ylähylly, missä on partakone, siinä on mun kamat.

ihanaa, kun pidät huolta miun tavaroista, niihinhän ei saa KUKAAN koskea!!!! Makuuhuoneen ovi ehdottomasti lukkoon:)))))
        Mites ne kaappien paikat? Kysäsen vaan näin hienovaraisesti:))))

• deedeee41089 kirjoitti:

jos olisit
        siellä ollut ennenkin
        mutta et ole
        nyt vasta
        ...addikteja

yhdessä yössä!!

taikapeilini kertoi aamulla!!

• HTZA
        sasus kirjoitti:

ihanaa, kun pidät huolta miun tavaroista, niihinhän ei saa KUKAAN koskea!!!! Makuuhuoneen ovi ehdottomasti lukkoon:)))))
        Mites ne kaappien paikat? Kysäsen vaan näin hienovaraisesti:))))

on tasan kaksi liikuteltavaa, yöpöydät. Ja niissä on enin osa kirjoistani, ne ovat vähän isompia kaappeja, mutta matalia. Kirjat painavat paljon.
        Keittiössä ei ole yhtään liikuteltavaa kaappia, siellä on pirtinpöytä jossa kaksi penkkiä, ei siis jotain, perhanan, "ruokailuiryhmää".
        Olohuone olen MINÄ.
        Parvekkeella on sateen tuomaa moskaa. Muuta ei ole, jos sallit, laitan sinne jotain kalustetta, kesän aikana.

• HTZA kirjoitti:

on tasan kaksi liikuteltavaa, yöpöydät. Ja niissä on enin osa kirjoistani, ne ovat vähän isompia kaappeja, mutta matalia. Kirjat painavat paljon.
        Keittiössä ei ole yhtään liikuteltavaa kaappia, siellä on pirtinpöytä jossa kaksi penkkiä, ei siis jotain, perhanan, "ruokailuiryhmää".
        Olohuone olen MINÄ.
        Parvekkeella on sateen tuomaa moskaa. Muuta ei ole, jos sallit, laitan sinne jotain kalustetta, kesän aikana.

lattialle joku kaislamatto/ bambumatto tai mikä olis hyvä, ni puulaattoja, se on kiva ja lämmin betonilattian päällä:))
        Kiva pieni pöytä ja tuolit, sellaiset jotka sinne sopii, ei liian massiiviset, jos on pieni parveke. Kukkia ja mausteitaki voisit laittaa johonki ruukkuu... Hmm... Mansikkaaki voisit ostaa amppeliin, siitä sit vaan popsit niitä, kunhan kypsyvät:))) Seiniäki pystyt käyttämään hyväksesi, oi voi... Nykyisin on kaikkee, pienellekki tilalle:))))

• HTZA
        sasus kirjoitti:

lattialle joku kaislamatto/ bambumatto tai mikä olis hyvä, ni puulaattoja, se on kiva ja lämmin betonilattian päällä:))
        Kiva pieni pöytä ja tuolit, sellaiset jotka sinne sopii, ei liian massiiviset, jos on pieni parveke. Kukkia ja mausteitaki voisit laittaa johonki ruukkuu... Hmm... Mansikkaaki voisit ostaa amppeliin, siitä sit vaan popsit niitä, kunhan kypsyvät:))) Seiniäki pystyt käyttämään hyväksesi, oi voi... Nykyisin on kaikkee, pienellekki tilalle:))))

kunhan lähdet seuraavaan turistimatkaan, niin tuot tullessasi, minä en ymmärrä muuta kun nuo puurallit.

• HTZA kirjoitti:

kunhan lähdet seuraavaan turistimatkaan, niin tuot tullessasi, minä en ymmärrä muuta kun nuo puurallit.

vasta vauhtiin pääsin:))))

• juuuuuuuuuuuuuuh
        minttupuu kirjoitti:

yhdessä yössä!!

taikapeilini kertoi aamulla!!

kerta

• on sujunut oikein mukavasti, hammaslääkärissä, antikvariaatissa ja kiireesti kotiin.
      Kävelyllä lammella, metsässä ja pellon pientareilla, ojat täynnä kukkivia rentukoita.
      Hyvää viikonloppua, ei ole mitään juhlia tiedossa.

• Meriläinen

Ei ole ollut parhaita torstaita, tunteet on mennyt vuoristorataa.
      Mutta sitten aloin kesäloman suunnittelun, katotaan ehkä loppua kohti paranee.
      Ja yön työkaverit on kuitenkin kivoja tällä kertaa.
      Kun nekin mulla vaihtelee, nyt pitäis olla hyvä yö, mutta mistäs sen koskaan etukäteen tietää.

• mukavaa yötyötä siulle, hyvin se menee:))))
        Vuoristoratakin on joskus ihan tarpeellista, vattastaki ottaa, luulisin, itte en koskaan oo uskaltautunu, niinko kongreettisesti sinne:) Lycka Till:))))))

• Meriläinen
        sasus kirjoitti:

mukavaa yötyötä siulle, hyvin se menee:))))
        Vuoristoratakin on joskus ihan tarpeellista, vattastaki ottaa, luulisin, itte en koskaan oo uskaltautunu, niinko kongreettisesti sinne:) Lycka Till:))))))

Kiitos.
        Joo joskus se elämä mättää mullakin, vaikka yritän nähdä kaiken positiivisena.
        Ja eihän sitä iloa ja onnea olis jollei toista puolta.
        Kerran olen oikeassa vuoristoradassa ollut, pikkutyttönä isän kanssa. Toista kertaa en ole mennyt.
        Pitäisi olla tosi turvallinen mies seurana, ja nyt en tarkoittanut eläimen turpaa :))

• Meriläinen kirjoitti:

Kiitos.
        Joo joskus se elämä mättää mullakin, vaikka yritän nähdä kaiken positiivisena.
        Ja eihän sitä iloa ja onnea olis jollei toista puolta.
        Kerran olen oikeassa vuoristoradassa ollut, pikkutyttönä isän kanssa. Toista kertaa en ole mennyt.
        Pitäisi olla tosi turvallinen mies seurana, ja nyt en tarkoittanut eläimen turpaa :))

sun kanssas:))))))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2446
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1790
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1436
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1311
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      970
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe