on sivu jossa varoitetaan mahdollisesta haittakoodista, mikä on
todennäköisyys että jokin linux jakelu tai Windows saastuu ?
Eli asiasta on varoitettu ja utelias linux ja Windows käyttäjä klikkaa ja katsoo mitä sieltä tulee.
Noh, huippuunsa turvallinen Windows palomuureineen ja virustorjuntoineen blokkaa heti,
"haittaohjelma poistettu"
Linux käyttäjä vain ihmettelee onnellisena että ei tässä mitään vaikka kone on jo rikollisten
hallussa ja täynnä paskaa.
Eli todennäköisyys saastumiseen:
Windows 1 : 1.000.000
Linux 500.000 : 1.000.000 eli 1 : 2
Ja kun te linux käyttäjät ette tiedä todennäköisyyslaskuista paskanvertaa niin olisi syytä opetella
kas tässä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Todennäköisyys
Ja on todennäköistä että kippaan seuraavan paukun, hehhee
Kippis.
Mä tiedän todennäköisyydestä kaiken, Microsoftillakin tiedetään todennäköisyydet, ilmankos
se huipulla porskuttaa, hehhee
Todennäköisyys
15
205
Vastaukset
- tohtori sykerö
- tohtori sykerö
Aktiivisimmat Tartunnat
Trojan 1824
Trojan-PSW 342
Other 243
Adware 214
Backdoor 166
Worm 150
Application 133
Trojan-Downloader 91
Virus 68
Packed 47
- Pentti Nelonen
Taisi mennä heti kernelit solmuun.
- ...............
Ei meillä kernelit ole solmussa mutta sulla on kyllä aivot ihan solmussa. Jos niitä sun kusen kastelemia sahanpurulönttejä edes voi aivoiksi sanoa!
- ................
>on sivu jossa varoitetaan mahdollisesta haittakoodista, mikä on
todennäköisyys että jokin linux jakelu tai Windows saastuu ? <
Windows SAASTUU, linuxjakelu ei.
>Eli asiasta on varoitettu ja utelias linux ja Windows käyttäjä klikkaa ja katsoo mitä sieltä tulee. <
Ensinnäkin, linuxissa ei tule vahinkoja, toiseks, linuxkäyttäjät ei välttämättä ole niin uteliaita ja tyhmiä että klikkailevat mitä tahansa vaikka siitä ei vahinkoa aiheudukaan. Linuxistien tietämys on parempi kuin windowsistien.
>Noh, huippuunsa turvallinen Windows palomuureineen ja virustorjuntoineen blokkaa heti, <
Ei ole windows huipputurvallinen! Ei mitenkään, ainoa joka moista paskaa väittää on microsoft.
>"haittaohjelma poistettu" <
Ja todellisuudessa se haittis on kumminkin koneella..
>Linux käyttäjä vain ihmettelee onnellisena että ei tässä mitään vaikka kone on jo rikollisten
hallussa ja täynnä paskaa. <
HAH, paskaa jauhat! Linuxiin EI voi asentaa haittaohjelmia käyttäjän tietämättä, toisekseen exe-jutut ei edes toimi sellaisenaan linuxeissa koska ne on windows-ohjelmia.
>Eli todennäköisyys saastumiseen:
Windows 1 : 1.000.000
Linux 500.000 : 1.000.000 eli 1 : 2 <
Voi vittu! Tuollaisia "tilastoja" ja todennäköisyyksiä voi tulla vaan microsoftilta tai FANAATTISELTA MIKKISTROLLILTA!
>Ja kun te linux käyttäjät ette tiedä todennäköisyyslaskuista paskanvertaa niin olisi syytä opetella
kas tässä <
Kyllä me tiedämme. Tiedämme myös sen että tilastotkin on paljolti harhaa!
>Ja on todennäköistä että kippaan seuraavan paukun, hehhee
Kippis. <
Pentillä siis Sinolia menee tämänkin lauantain kunniaksi..
>Mä tiedän todennäköisyydestä kaiken, Microsoftillakin tiedetään todennäköisyydet, ilmankos
se huipulla porskuttaa, hehhee <
Microsoft ei TIEDÄ mitään, se olettaa ja se satuilee jotta saa omansa paremmin kaupaksi. - Arttu Perkele
>Noh, huippuunsa turvallinen Windows palomuureineen ja virustorjuntoineen blokkaa heti,
"haittaohjelma poistettu" <
Mistä lähtien Windowsissa on virustorjunta sisäänrakennettuna? - Pentti Nelonen
Mä pystyn funtsimaan Bayesin teoreema tai Rencontre-ongelmaa vaikka kahden viskipullon jälkeen, todennäköisyys laskut ovat mun pravuuri ja harrastus joten älkää alkako mua dissaamaan!
Tossa hiukan perusjuttuja, ei taida linuxpoikien aivot noinkaan yksinkertaista asiaa sulattaa hahahaha:
http://www.mathpages.com/home/kmath012/kmath012.htm- Arttu Perkele
"Mä pystyn funtsimaan Bayesin teoreema tai Rencontre-ongelmaa vaikka kahden viskipullon jälkeen, todennäköisyys laskut ovat mun pravuuri ja harrastus joten älkää alkako mua dissaamaan!"
Oikeinkirjoitus sinulta ei sen sijaan näytä sujuvan. - ................
Arttu Perkele kirjoitti:
"Mä pystyn funtsimaan Bayesin teoreema tai Rencontre-ongelmaa vaikka kahden viskipullon jälkeen, todennäköisyys laskut ovat mun pravuuri ja harrastus joten älkää alkako mua dissaamaan!"
Oikeinkirjoitus sinulta ei sen sijaan näytä sujuvan.Missä kirjoitusvirhe, murre- tai slangnisanasto ei ole kirjoitusvirhettä.
- Arttu Perkele
................ kirjoitti:
Missä kirjoitusvirhe, murre- tai slangnisanasto ei ole kirjoitusvirhettä.
Ainakin yhdyssanat tuottavat penalle vaikeuksia.
- ...
Arttu Perkele kirjoitti:
Ainakin yhdyssanat tuottavat penalle vaikeuksia.
...nuo kauniin äidinkielemme eksoottiset mausteet. Opetelkaa yhdyssanasäännöt ja tulkaa ymmäretyiksi:
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/6.1.html#yhdyss-merk
http://webcgi.oulu.fi/oykk/abc/kielenhuolto/oikeinkirjoitus/yhteen_vai_erikseen/yhdyssanat_ja_sanaliitot/ pikaisesti laskea teoreettisen arvion onko piin likiarvo sittenkin muutakin kuin joukko numeroita VAI muuttuuko se päättyväksi lukusarjaksi!
Kun kerta olet hyvä tässä, niin aikaa muutama minuutti ja lähtee nyt!- Nollåtta
djmosse kirjoitti:
pikaisesti laskea teoreettisen arvion onko piin likiarvo sittenkin muutakin kuin joukko numeroita VAI muuttuuko se päättyväksi lukusarjaksi!
Kun kerta olet hyvä tässä, niin aikaa muutama minuutti ja lähtee nyt!tuo on ehkä pentille liian monimutkaista. suosittelen että hän aloittaa vaikkapa ykkösen likiarvon laskemisella.
se on niin helppo tehtävä ettei penttikään voi epäonnistua, eihän?
ellei sitten BSOD pilaa laskusessiota. - ................
>Mä pystyn funtsimaan Bayesin teoreema tai Rencontre-ongelmaa vaikka kahden viskipullon jälkeen, <
Sähän olet kahden viskipullon jälkeen kuollutta kauraa joten älä jauha!
>todennäköisyys laskut ovat mun pravuuri ja harrastus joten älkää alkako mua dissaamaan! <
Ei todellakaan ole sun bravuuri (NIIN, edes sanaa bravuuri, et osaa kirjoittaa oikein), ja meillä on kaikki mahdolliset syyt dissata sunlaista vajakkia!
>Tossa hiukan perusjuttuja, ei taida linuxpoikien aivot noinkaan yksinkertaista asiaa sulattaa hahahaha: <
Linuxistien aivotoiminta on huomattavasti paremmalla tolalla kuin sun aivotoimintasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059