kysymys miehille :)

nuuh

että mitä mieltä olette suomalaisesta naisesta. Onko ihana?

56

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesä "Vau"

      Tavallinen tytön tyllerö tai hiukan puunatumpi , mikäs siinä, ihania tietenkin ja hyvä että on jokaiselle jotakin.

      • ei kai

        Ihan tosissaan tässä ja toisekseen akka kantensa valitsee vai oliko se vakka?.


      • nuuh

        sanottavan, että suomalaiset ovat liian läheisiä samanlaisia. Puuttuu jännitys ja kunnioitus. esimerkiksi kuinka moni mies sanoisi vaikka intialaiselle naiselle että ihan hyvä tytöntyllerö puunattuna tai ilman. Sen takia onnellisempisuhde saattaa muodostua ulkomaalaiseen. Välillä on terve kunnioitus, vaikka rakkautta ei puuttuisi.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        sanottavan, että suomalaiset ovat liian läheisiä samanlaisia. Puuttuu jännitys ja kunnioitus. esimerkiksi kuinka moni mies sanoisi vaikka intialaiselle naiselle että ihan hyvä tytöntyllerö puunattuna tai ilman. Sen takia onnellisempisuhde saattaa muodostua ulkomaalaiseen. Välillä on terve kunnioitus, vaikka rakkautta ei puuttuisi.

        pikku Iidalla. puuttuu vaan, että hinataan lipputankoon.Seillä se pikkusisko nyt heiluu ilmassa letit sojottaen. Tältä se suomalaisten suhde tuntuu varmaan pikkuveljistäkin.


      • ni..in
        nuuh kirjoitti:

        pikku Iidalla. puuttuu vaan, että hinataan lipputankoon.Seillä se pikkusisko nyt heiluu ilmassa letit sojottaen. Tältä se suomalaisten suhde tuntuu varmaan pikkuveljistäkin.

        Älä nyt heittäydy liian sentimentaaliseksi vaikka joskus sekin on ihan paikallaan. Ei tarvii ketään jaloista roikottaa eikä riiputtaa. Sitä paitsi pikkuveli voi tykätä riippumisesta ja joskus kiipeämisestä.


    • minä vaan

      kun se naísen sielunelämä jää muutenkin arvoitukseksi on sentään hyvä että on sama kieli ja kulttuuri tausta.

      • nuuh

        kun keskustelu ei mene liian syvälliseksi ja rakastuneena saatetaan sanat kääntää parhain päin, kun puheesta ei saa selvää. Lisäksi on ihanan hiljaista. Tuulen huminaa ja rakkaus. Suloisia lausahduksia. Ehkä runollisia.


      • näinkin
        nuuh kirjoitti:

        kun keskustelu ei mene liian syvälliseksi ja rakastuneena saatetaan sanat kääntää parhain päin, kun puheesta ei saa selvää. Lisäksi on ihanan hiljaista. Tuulen huminaa ja rakkaus. Suloisia lausahduksia. Ehkä runollisia.

        Kesä romanssi kuulostaa juuri tuolta, heinien humina ruohikossa, veden liplatus ruovikossa, vieno henkäys yläilmoista vasten lämpöisiä jäseniä jotka pitkän odotuksen jälkeen odottavat päästä pulahtamaan, viileään veteen.


      • nuuh
        näinkin kirjoitti:

        Kesä romanssi kuulostaa juuri tuolta, heinien humina ruohikossa, veden liplatus ruovikossa, vieno henkäys yläilmoista vasten lämpöisiä jäseniä jotka pitkän odotuksen jälkeen odottavat päästä pulahtamaan, viileään veteen.

        aina ole. Kunnioitus ja rakkaus syntyy luonnostaan joidenkin välille. Tulee mieleen esimerkiksi Johannes ja Kyllikki Virolainen. Että ei suomalaistenkaan väliset liitot ole ilman muuta tuhoon tuomittuja.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        aina ole. Kunnioitus ja rakkaus syntyy luonnostaan joidenkin välille. Tulee mieleen esimerkiksi Johannes ja Kyllikki Virolainen. Että ei suomalaistenkaan väliset liitot ole ilman muuta tuhoon tuomittuja.

        ei löydy kotimaasta. Avarakatseisuus olisi hyväksi. Varsinkin naiset kuulostavat tälläkin palstalla olevan yksin. Mutta jonkinlaista tuomitsevaa asennetta on ollut naisia kohtaan, jos kumppani löytyykin etelästä. Minuakin on toruttu, etten sitten vaan tuo niitä...jne...etelämaalaisten nimittelyä.


    • Ihmetyttää?

      Mutta se vituttaa kun te haaveilette ja lomailette yleensä aina jossain turkissa yms ja olette oikein tyrkyllä niille paikallisille miehille ja kotimainen mies ei ole teille muka yhtään mitään silloin......

      • nuuh

        tulee euroviisut, mutta kyllä se tulos huomennakin selviää.
        Osat ovat kääntyneet. Naisilla on aika vähän ilmansuuntia. Niin kuin on ollut ennenkin. Miehet löytävät vaimon mistä päin tahansa ja hyvä niin. Mutta naisena ei kannata lähteä kovin erilaisiin kulttuureihin seikkailemaan. Ei kannata pistää päätä pölkylle. Oikea asenne on elää ja antaa toisten elää. Mutta naisten pitäisi kuitenkin vaalia edes niitä vähäisiä mahdollisuuksia löytää joku ettei olisi niin paljon yksinäisiä. Naisia vahditaan ja syyllistetään, se on jotenkin helppoa. Ollaan tyrkyllä niin kuin huorat, jos ei pysytä kotona vanhoina piikoina.


      • minä vaan
        nuuh kirjoitti:

        tulee euroviisut, mutta kyllä se tulos huomennakin selviää.
        Osat ovat kääntyneet. Naisilla on aika vähän ilmansuuntia. Niin kuin on ollut ennenkin. Miehet löytävät vaimon mistä päin tahansa ja hyvä niin. Mutta naisena ei kannata lähteä kovin erilaisiin kulttuureihin seikkailemaan. Ei kannata pistää päätä pölkylle. Oikea asenne on elää ja antaa toisten elää. Mutta naisten pitäisi kuitenkin vaalia edes niitä vähäisiä mahdollisuuksia löytää joku ettei olisi niin paljon yksinäisiä. Naisia vahditaan ja syyllistetään, se on jotenkin helppoa. Ollaan tyrkyllä niin kuin huorat, jos ei pysytä kotona vanhoina piikoina.

        jos sitä itselleen kumppania etsii niin eikö se ole aika sama mitä muut ajattelevat hänen kanssaan sitä kuitenkin eniten aikaa viettää.kaikkia ei voi mitenkään samaan aikaan mielyttää.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        tulee euroviisut, mutta kyllä se tulos huomennakin selviää.
        Osat ovat kääntyneet. Naisilla on aika vähän ilmansuuntia. Niin kuin on ollut ennenkin. Miehet löytävät vaimon mistä päin tahansa ja hyvä niin. Mutta naisena ei kannata lähteä kovin erilaisiin kulttuureihin seikkailemaan. Ei kannata pistää päätä pölkylle. Oikea asenne on elää ja antaa toisten elää. Mutta naisten pitäisi kuitenkin vaalia edes niitä vähäisiä mahdollisuuksia löytää joku ettei olisi niin paljon yksinäisiä. Naisia vahditaan ja syyllistetään, se on jotenkin helppoa. Ollaan tyrkyllä niin kuin huorat, jos ei pysytä kotona vanhoina piikoina.

        se pitäisi muistaa aina. Siinä ei ole kysymys kansallisuudesta. Mutta asennoituminen eri sukupuoliin ei ole tasapuolista eikä oikeudenmukaista. Naisten haukkuminen täytyisi lopettaa. Se ei ole rakkautta eikä välittämistä. Se on itsekkyyttä.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        se pitäisi muistaa aina. Siinä ei ole kysymys kansallisuudesta. Mutta asennoituminen eri sukupuoliin ei ole tasapuolista eikä oikeudenmukaista. Naisten haukkuminen täytyisi lopettaa. Se ei ole rakkautta eikä välittämistä. Se on itsekkyyttä.

        rasistista aivopesua, jolla luodaan ennakkoluuloja ja siten saadaan aikaan näkymättömiä rajoja ja yksinäisiä ihmisiä.


      • minä vaan
        nuuh kirjoitti:

        rasistista aivopesua, jolla luodaan ennakkoluuloja ja siten saadaan aikaan näkymättömiä rajoja ja yksinäisiä ihmisiä.

        itse sitä varmaan itselleen nämä rajat asettaa ja vain itse ne voi rikkoa.


    • Pidän suomalaisnaisten hymystä ja varsinkin silloin kun hän kävelee ohitse kääntää päätään ja hymyilee. Joskus on tehnyt mieli vinkata silmää. :) Ulkomaalaiset naiset eivät sitä hymyä kovin helposti suo.
      Vai millätavalla ihania?:)

      • nuuh

        jos tulee hymyiltyä niin hän on joku, jonka jollakin tavalla tuntee ja haluaa osoittaa sen jotenkin. Tai sitten on kanssakäymisissä jonkun kanssa esimerkiksi kaupan kassalla. Sitten tulee hymyiltyä lapsille. Se on joskus vaikeaa, jos ei ole just parhaalla tuulella. Täytyy muuttaa ajatuksia. En muuten vaan hymyile vastaantuleville miehille ulkomailla mitenkään kutsuvasti joka kadun kulmassa, vaikka vältän äkäistä katsetta. Täytyy olla joku logiikka ettei lähetä vääriä viestejä.


      • nuuh kirjoitti:

        jos tulee hymyiltyä niin hän on joku, jonka jollakin tavalla tuntee ja haluaa osoittaa sen jotenkin. Tai sitten on kanssakäymisissä jonkun kanssa esimerkiksi kaupan kassalla. Sitten tulee hymyiltyä lapsille. Se on joskus vaikeaa, jos ei ole just parhaalla tuulella. Täytyy muuttaa ajatuksia. En muuten vaan hymyile vastaantuleville miehille ulkomailla mitenkään kutsuvasti joka kadun kulmassa, vaikka vältän äkäistä katsetta. Täytyy olla joku logiikka ettei lähetä vääriä viestejä.

        Harvinaistahan se on että joku hymyilee ihan syyttä suotta. Kyllä se hymy yleensä irtoaa kun on avulias.
        Tuo päänkääntäminen oli vaan niin hauska tilanne, että oli pakko siitä mainita. Harvinaista, mutta siitä tulee hyvä mieli. On niitä sellaisiakin hymyjä, joita ei voi yhdistää mihinkään. Joo ja tietysti suomalaisen naisen nauru. Tosin silloin kun naiset nauravat minulle, niin miehetkin nauraa:D Niin eikä sen naurun yhdistäminen johonkin asiaan ole ollenkaan vaikeaa. Vaikeaa on vaan pitää naurua yllä. Siihen pystyy vaan tosi ammattilainen, jota minä en todellakaan ole:D
        Tosiaan ulkomaalaiset naiset eivät herkästi hymyile, vaikka olisikin avulias.
        Smile:D


      • nuuh
        Duke.of.America kirjoitti:

        Harvinaistahan se on että joku hymyilee ihan syyttä suotta. Kyllä se hymy yleensä irtoaa kun on avulias.
        Tuo päänkääntäminen oli vaan niin hauska tilanne, että oli pakko siitä mainita. Harvinaista, mutta siitä tulee hyvä mieli. On niitä sellaisiakin hymyjä, joita ei voi yhdistää mihinkään. Joo ja tietysti suomalaisen naisen nauru. Tosin silloin kun naiset nauravat minulle, niin miehetkin nauraa:D Niin eikä sen naurun yhdistäminen johonkin asiaan ole ollenkaan vaikeaa. Vaikeaa on vaan pitää naurua yllä. Siihen pystyy vaan tosi ammattilainen, jota minä en todellakaan ole:D
        Tosiaan ulkomaalaiset naiset eivät herkästi hymyile, vaikka olisikin avulias.
        Smile:D

        että ei hymyillä. Usa:ssa ainakin hymyillään. Ja Ruotsissa. Se ehkä liittyy naisenn huonoon asemaan. Eivät uskalla miehille hymyillä. Jos se heti tulkitaan väärin.


      • nuuh kirjoitti:

        että ei hymyillä. Usa:ssa ainakin hymyillään. Ja Ruotsissa. Se ehkä liittyy naisenn huonoon asemaan. Eivät uskalla miehille hymyillä. Jos se heti tulkitaan väärin.

        Kyllähän norjatarkin hymyilee Norjassa. Tosin norjatarten hymyä ei ole voinut tulkita väärin:D


    • mut waikeesti toimeentulewa :=/

      • nuuh

        ihmisten käytös voi jyrkentyä. Tulee luulosairautta, despotismia, heikkohermoisuutta jne.


      • nuuh kirjoitti:

        ihmisten käytös voi jyrkentyä. Tulee luulosairautta, despotismia, heikkohermoisuutta jne.

        tasaantua pitäisi eikä jyrkentyä :=)
        mä olen wapaa mustasukkaisuudelta ja mitä tuo despotismi on?
        hermot kunnossa se on warma :=)


      • nuuh
        A.DONIS kirjoitti:

        tasaantua pitäisi eikä jyrkentyä :=)
        mä olen wapaa mustasukkaisuudelta ja mitä tuo despotismi on?
        hermot kunnossa se on warma :=)

        ei koske vain ulkoista olemusta.Pari tuttua käyttäytyy nykyään aika holtittomasti. Huutelevat hävyttömyyksiä ja panettelevat ihmisiä. Tietävät kaiken. Voi tulla vaikka mitä eikä itse tajua.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        ei koske vain ulkoista olemusta.Pari tuttua käyttäytyy nykyään aika holtittomasti. Huutelevat hävyttömyyksiä ja panettelevat ihmisiä. Tietävät kaiken. Voi tulla vaikka mitä eikä itse tajua.

        tuijottaa vaan merkillisesti, mutta ei tervehdi. Mä en ole hänen kanssaan ollut koskaan missään tekemisissä, mutta hän on jostain vihainen.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        tuijottaa vaan merkillisesti, mutta ei tervehdi. Mä en ole hänen kanssaan ollut koskaan missään tekemisissä, mutta hän on jostain vihainen.

        50 miehillä on tarve kertoa itsestään härskejä juttuja vähän jokaiselle naapurille. Vanhuus ei tule aina yksin.


      • nuuh kirjoitti:

        ei koske vain ulkoista olemusta.Pari tuttua käyttäytyy nykyään aika holtittomasti. Huutelevat hävyttömyyksiä ja panettelevat ihmisiä. Tietävät kaiken. Voi tulla vaikka mitä eikä itse tajua.

        onkin eri asia kuin huonokuntoisuus :;=)
        ja mitä sillä on wäliä miten sun tutut käyttäytyy?
        liwenä ei kukaan uskalla käyttäytyä huonosti mulle?
        tai sitten sillä on jokin TARKOITUS :=)
        panettelewat ihmiset :=)
        tai johdattelewat sellaiset :=)
        ne pitää aina jättää oman onnensa nojaan :=)
        mä pystyn siihhen
        mutta muut?
        ah tästä tulee ehkä wiel hywä keskustelu :=)
        mut epäilen sitäkin..........................


      • nuuh
        A.DONIS kirjoitti:

        onkin eri asia kuin huonokuntoisuus :;=)
        ja mitä sillä on wäliä miten sun tutut käyttäytyy?
        liwenä ei kukaan uskalla käyttäytyä huonosti mulle?
        tai sitten sillä on jokin TARKOITUS :=)
        panettelewat ihmiset :=)
        tai johdattelewat sellaiset :=)
        ne pitää aina jättää oman onnensa nojaan :=)
        mä pystyn siihhen
        mutta muut?
        ah tästä tulee ehkä wiel hywä keskustelu :=)
        mut epäilen sitäkin..........................

        ei ole lain mukaankaan sopivaa. Voi joutua vastuuseen, jos se jatkuu vaan.


      • nuuh kirjoitti:

        ei ole lain mukaankaan sopivaa. Voi joutua vastuuseen, jos se jatkuu vaan.

        ei ole lain wastainen tjn ..................
        wai onko?


    • nöff, nöff

      Suomalainen nainen on parasta mitä suomalainen mies voi toivoa!!!
      En osaisi edes kuvitellakaan eläväni kenenkään muun kanssa!!!!

    • Jermuxi tms.

      havaittua... Kyllä taitaa olla suomalainen nainen aikalailla jalat maassa, kun vertaa noita ulkomaalaisten kanssa naimisiin menneiden tuttavien elämää....Ihan sekopäiseltä vaikuttaa välillä niiden ulkolaisten rouvien elämä. Mikään ei tunnu kelpaavan ja työnteko ei varsinkaan. Pitää katsos hoitaa itseään ja harrastaa. Eli tällaista täältä juuroopasta tällä kertaa.

    • nii ` iin

      Kun tietäisi kun ei ole mitään kokemusta

      • kokemuksia?

        eikö suvussa ole myöskään? onko kokemus sitä että miltä tuntuu puristella? Vai mitä kokemuksia?


      • yh isä 39v
        kokemuksia? kirjoitti:

        eikö suvussa ole myöskään? onko kokemus sitä että miltä tuntuu puristella? Vai mitä kokemuksia?

        Aivan ihana (((Suomalainen nainen)))


      • nii ` iin
        kokemuksia? kirjoitti:

        eikö suvussa ole myöskään? onko kokemus sitä että miltä tuntuu puristella? Vai mitä kokemuksia?

        Niin mitään . niin se vaan on.


    • Suora kysymys sinull

      Kuulutko tähän vedättävään häiriintyneeseen homoseksuaaliporukkaan vai mikä pistää roikkumaan samat tyypit tälläisellä palstalla bongaamassa kuukaudesta toiseen?

      • ei morkata

        naista, jos todella tunnetaan (vierasmaalaista ei tunneta ei miestä eikä naista) ihan kielellisestikin hyvin niin veikkaan, että nainen on nainen aina vaan kaikkine toimintoineen ja tunteineen, ei se ulkomalainen kummempi otus ole pohjimmaltaan vaan vain vieraampi ja ehkä siksi outouttaan erilainen, ja kaikki vanhenevat samalla lailla,
        lukeneisuus tuo molemmille ulkomaalasille naisille samoin kiireen ja vahvuuden ajatella itsenäisesti ja itsepäisestikin


    • peter heter

      Viinaan meneviä, kännissä pettäviä, liian lyhyitä ja pulleita mummomaisia vähänkin ikäääntyessä.
      Ruotsittaret ovat paljon ihanampia.

      • moni on

        kakku päältä kaunis mut on silppuja sisässä, siis ei parane katsella kallistikin hoidettuja kaunokaisia, se voi tulla kalliiksi junttijätkälle


      • nuuh
        moni on kirjoitti:

        kakku päältä kaunis mut on silppuja sisässä, siis ei parane katsella kallistikin hoidettuja kaunokaisia, se voi tulla kalliiksi junttijätkälle

        puhutaan niin näin tänään just äsken upean mustan rouvan sellasen tavallisen suomalaisen miehen rinnalla. Mutta oikeastaan ulkonäköjutut on ihan tyhmiä ja luonne on ihmisillä periaatteessa sama kaikkialla. Tais olla toi mun koko alotus ihan tyhmä.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        puhutaan niin näin tänään just äsken upean mustan rouvan sellasen tavallisen suomalaisen miehen rinnalla. Mutta oikeastaan ulkonäköjutut on ihan tyhmiä ja luonne on ihmisillä periaatteessa sama kaikkialla. Tais olla toi mun koko alotus ihan tyhmä.

        tyytyväinen perhe, että ei se ole ulkoisista asioista kiinni.


    • Westi

      Ei ole ihana, joskus lähes kuvottava.
      Onneksi ei tarvi olla heidän kanssa tekemisissä.

      Lyhyt paksu persjalkainen, huonoihoinen ja heikkohiuksinen ja ennen kaikkea sirrisilmäinen.
      Hitto, kuin suoraan lypsyltä. Niin ja jos ne meikkaa -> Aaaaarggh Himmel

      Lyhyesti sanottuna rumia.

      • nuuh

        näin pinnallisia vastauksia. Ja kansallisuudella ei oikeasti ole mitään merkitystä. Kysymyskin oli aika typerä. Tänne tullaan purkamaan pettymyksiä eivätkä ne purkaukset ole mieltäylentävää luettavaa. jokainen pettyy joskus mies-, nais- tai muussa ihmissuhteessaan. Ulkonäkö on asia, johon tuijottamista en arvosta. Se on hengen köyhyyttä. itse tunnen kauniita ihmisiä, mutta ei ulkoisesti.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        näin pinnallisia vastauksia. Ja kansallisuudella ei oikeasti ole mitään merkitystä. Kysymyskin oli aika typerä. Tänne tullaan purkamaan pettymyksiä eivätkä ne purkaukset ole mieltäylentävää luettavaa. jokainen pettyy joskus mies-, nais- tai muussa ihmissuhteessaan. Ulkonäkö on asia, johon tuijottamista en arvosta. Se on hengen köyhyyttä. itse tunnen kauniita ihmisiä, mutta ei ulkoisesti.

        väärä,, koska sde oli yleistystä ja rotuajattelua. Vähän semmosta fasismityyppistä. Tähän ketjuun vastaaminen ei edusta korkeaa älykkyyttä.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        väärä,, koska sde oli yleistystä ja rotuajattelua. Vähän semmosta fasismityyppistä. Tähän ketjuun vastaaminen ei edusta korkeaa älykkyyttä.

        toi kysymys on tyhmä, mutta mä olin utelias kuulemaan mikä on miesten mielessä vallitseva mieliala. Nuorena katsoin televisiosta sellasia suomalaista miestä säälitteleviä ohjelmia. Kun suomalaisella miehellä on niin surkea olo ja kaikki pielessä ja emmä tiedä oliko äitiä vailla, mutta sitten tapahtui jotain kummaa. Ehkä se surkuttelu just aiheutti muutoksen. Mutta taas toisaalta on tapahtunut paljon muuta mikä herättää hämmästystä. Ilmapiirissä oli agressioita mun mielestä suomalaista naista kohtaan. Ja se lankes mun sukupolvelle. Mutta silti toi kysymys on ihan idiootti.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        toi kysymys on tyhmä, mutta mä olin utelias kuulemaan mikä on miesten mielessä vallitseva mieliala. Nuorena katsoin televisiosta sellasia suomalaista miestä säälitteleviä ohjelmia. Kun suomalaisella miehellä on niin surkea olo ja kaikki pielessä ja emmä tiedä oliko äitiä vailla, mutta sitten tapahtui jotain kummaa. Ehkä se surkuttelu just aiheutti muutoksen. Mutta taas toisaalta on tapahtunut paljon muuta mikä herättää hämmästystä. Ilmapiirissä oli agressioita mun mielestä suomalaista naista kohtaan. Ja se lankes mun sukupolvelle. Mutta silti toi kysymys on ihan idiootti.

        iso vaikutus asenteisiin. Ajatelkaa sellasta nuorta teiniä, joka katsoo hoivatätien ohjelmaa, jossa suomalaista miestä surkutellaan. Se oli aika ällöä katsottavaa. Mutta saattaa olla, että se on vaikuttanut myös poikiin ikävästi.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        iso vaikutus asenteisiin. Ajatelkaa sellasta nuorta teiniä, joka katsoo hoivatätien ohjelmaa, jossa suomalaista miestä surkutellaan. Se oli aika ällöä katsottavaa. Mutta saattaa olla, että se on vaikuttanut myös poikiin ikävästi.

        oli tää. ne määkii kuin lampaat, siihen aikaan ei ollut kuin käännösiskelmiä ja on syntyneet paskat housussa ja rypee itsesäälissä. Mä haaveilin kreikkalaisesta adoniksesta.


      • nuuh
        nuuh kirjoitti:

        oli tää. ne määkii kuin lampaat, siihen aikaan ei ollut kuin käännösiskelmiä ja on syntyneet paskat housussa ja rypee itsesäälissä. Mä haaveilin kreikkalaisesta adoniksesta.

        yksinpuheluksi, mutta sitten mulla oli sellanen kuva miehistä, että on ne sitten vihasen näkösiä aina. mutta ei enää. nykyään kaikki on ihan ok. Että saattaa olla, että se propaganda aiheutti sen vihaisuuden? Ei tähän koskaan tule vastausta.


      • Putkivalo
        nuuh kirjoitti:

        oli tää. ne määkii kuin lampaat, siihen aikaan ei ollut kuin käännösiskelmiä ja on syntyneet paskat housussa ja rypee itsesäälissä. Mä haaveilin kreikkalaisesta adoniksesta.

        Niinpä, "mä joka päivä töitä teen jne" :)) Tosin, niinhän beatleskin, pistivät vielä paremmaksi "8 days a week"...

        Minusta tää koko ketju oli kuitenkin jollain tavalla rohkaiseva. Ei kai aloituksen tarvi aina niin syvä luotava olla. Sano nimimerkki joka tehtailee hömpötyksiä... ;) Mutta yleensä avaukset toisesta sukupuolesta täällä ovat lähinnä haukkumista, toisten lyttäämistä, tulee sellainen fiilis että miehet ja naiset ovat kuin kissoja ja koiria. Miksi ihmeessä yrittääkään mitään. Olihan täälläkin muutama samantyylinen, mutta vähemmistöksi taisi jäädä. Kiitos kun teit tämän. Vaikka se tarkoittikin että muutama pisti itsensä sen yläpuolelle. Mutta se on heidän pienuutta se.


    • hewf hjgssss =

      Juhannus yksin olen aina ollut yksin ja ilmeisesti tulen olemaan

    • Ruma ankanpoikanen

      haloo!!
      Jokainen on erilainen:Jotkut tykkä äidist ja jotkut tyttärest.Hei haloo!! Jokainen Suomalainen nainen on kaunis jonkun miehen "silmissä"Olipa tyhmä kysymys

      • jfrjwiwjfwfjwfiwfdjf

        Sielläkin noh missäs se minun kaunis nainen tai edes nainen on


    • seilori66

      On. Huippu!

    • Suomalainen 100%

      Tekis mieli sanoa sulle ilkeästi, mutta en nyt viitsi....vaan sanotaan nyt näin että yhtäpaljon me mihet tykätään suomalaisista naisista kuin te naiset meistä suomalaisista miehistä....mietippäs tuota vastausta ja katso peiliin..

    • qq

      Suomalaista naista ei mielestäni ole asian varsinaisessa merkityksessä mitä tarkoitit.
      Tiedän monia suomalaisia ja en voi puhua heistä edes samana päivänä, niin ovat erinlaisia.
      Löytyy tunteikkaita tai rajuja joita tunteilu ei kauheasti kiinnosta ainakaan ensin.
      Löytyy lihavia ja laihoja. rinnakkaita ja lattarintaisia. Naisellisia ja miesmäisiä.
      Vaaleita ja tummia.
      Jokaisella on erinlainen käsitys elämästä, ainakin hiukan.
      Suomalainen kulttuuri on häivyttänyt naisellisuuden, monissa kulttuureissa nainen uskaltaa näyttää olevan nainen, kaikin puolin.

      Olen ollut naimisissa kahden erinlaisen ihmisen kanssa, yksi oli suomalainen ja toinen toiseltapuolelta maapalloa. En voi moittia kumpaakaan mutta nyt tuntuu todella hyvältä kun löysin sielunheimolaisen.
      Ei kansalaisuus tee ihmisestä hyvää tai huonoa, monenlaisia ihmisiä liikkuu kaikkialla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe