Yksin nukkumaan meneminen on välillä niin vaikeaa!
Toiset etsii seksiseuraa tai kirjekaveria, minulle unikaveri, kiitos =)
Ei nukuta
5
554
Vastaukset
sepä se halikaveri minullekkin kiitos ...välillä sellainen on mutta kyllä voisin useamminkin sulottaren kainaloon käpertyä...
- janedoe79
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
- Kippurakäpertyjä
janedoe79 kirjoitti:
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
Ja mäkin.
- janetteh_
Vain pelkkä kuva vierelläni nukun...
- samurai123
No, kun elää pakotettuna hetero maailmaan en löytänyt ketää muuta bi kaveria kaivoin vanhat pehmo lelut esiin ja nyt mulla pitää aina olla tedy mukana se oli tyhmä veto mutta toimi. isosta tedystä jota saa rutistaa rintaa vasten yöllä kun on niin yksinäistä luo mulle ainakin niinkun värit siihen pimeeseen ja synkkään hetero maailmaan jossa olen mutta yö on ihanaa aikaa kun aina katson ikkunasta niinkun tule hyvä olo. tosi hyvä olo kannattaa kokeilla. TOIMII =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683