Yksin nukkumaan meneminen on välillä niin vaikeaa!
Toiset etsii seksiseuraa tai kirjekaveria, minulle unikaveri, kiitos =)
Ei nukuta
5
532
Vastaukset
sepä se halikaveri minullekkin kiitos ...välillä sellainen on mutta kyllä voisin useamminkin sulottaren kainaloon käpertyä...
- janedoe79
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
- Kippurakäpertyjä
janedoe79 kirjoitti:
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
Ja mäkin.
- janetteh_
Vain pelkkä kuva vierelläni nukun...
- samurai123
No, kun elää pakotettuna hetero maailmaan en löytänyt ketää muuta bi kaveria kaivoin vanhat pehmo lelut esiin ja nyt mulla pitää aina olla tedy mukana se oli tyhmä veto mutta toimi. isosta tedystä jota saa rutistaa rintaa vasten yöllä kun on niin yksinäistä luo mulle ainakin niinkun värit siihen pimeeseen ja synkkään hetero maailmaan jossa olen mutta yö on ihanaa aikaa kun aina katson ikkunasta niinkun tule hyvä olo. tosi hyvä olo kannattaa kokeilla. TOIMII =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1014013Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532244Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731581Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5884- 66814
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117768- 62738
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49728- 39712