Yksin nukkumaan meneminen on välillä niin vaikeaa!
Toiset etsii seksiseuraa tai kirjekaveria, minulle unikaveri, kiitos =)
Ei nukuta
5
555
Vastaukset 5
sepä se halikaveri minullekkin kiitos ...välillä sellainen on mutta kyllä voisin useamminkin sulottaren kainaloon käpertyä...
- janedoe79
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
- Kippurakäpertyjä
janedoe79 kirjoitti:
Mäkin tarvitsen Unikaverin :(( Mistä niitä löytää?
Ja mäkin.
- janetteh_
Vain pelkkä kuva vierelläni nukun...
- samurai123
No, kun elää pakotettuna hetero maailmaan en löytänyt ketää muuta bi kaveria kaivoin vanhat pehmo lelut esiin ja nyt mulla pitää aina olla tedy mukana se oli tyhmä veto mutta toimi. isosta tedystä jota saa rutistaa rintaa vasten yöllä kun on niin yksinäistä luo mulle ainakin niinkun värit siihen pimeeseen ja synkkään hetero maailmaan jossa olen mutta yö on ihanaa aikaa kun aina katson ikkunasta niinkun tule hyvä olo. tosi hyvä olo kannattaa kokeilla. TOIMII =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73836
- 58826
- 60803
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?35473- 54463