Saako älykäs ja

Sulotar**

fiksu nainen harrastaa kreisihuumoria, vai onko peli pelattu, jos heittää joskus aivot narikkaan ja antaa mennä vaan...
Mitä mieltä miehet, menettääkö suloisena pitämäsi nainen viehätys- ja lumovoimansa siinä? Vai osittaako se vain luonteen monimuotoisuutta?

51

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan silti naisena. Olen heittänyt aivot narikkaan monta kertaa ja tiedä missä ne milloinkin ovat. Peilaan kuitenkin käytöstäni läheisiini kuinka he minuun suhtautuvat ja niin kauan kuin minä voin nauraa itselleni ja minun mielipiteitäni kysytään ihan vakavalla naamalla, saavat aivot olla välillä vaikka narikassa.

Peli ei ole pelattu niin kauan kuin sen kreisiyden ymmärtää huumoriksi, eikä tuomitse itseä tai muita.

Esimerkki hyvin kreisistä huumorista joka tuli ihan vieraan ukkelin suusta kun kävelyllä olin. Joku oli tehnyt ilmeisesti remppaa tässä talossa ja vessanpönttö seisoi monta viikkoa parkkipaikalla. Ukkeli tuumasi, että joku on keksinyt ulkoistaa tuonkin jutun. Sanoin ehdottomasti kokeilevani sitä kunhan pakkanen hiukan hellittää...

• samilja

enpä kunnioita miestä, joka ei suo naiselleen, minkälaiselle hyvänsä, aivojen narikkaan nakkaamista. Saahan ne tarvitessaan sieltä takaisin, toivoittavasti omansa. Nakkeluun lupaa en kysy keltään, nakkaan, kun nakatuttaa. En nyt tietenkään ihan missä ja milloin vain.
      Älykkyydestäni tai fiksuudestani en ole saanut kunniakirjaa, mutta aivoni ovat usein narikassa naulassa.

Aivot ovat seksikkyyden tärkein elin, muttei niillä tarvi koko ajan miettiä atomifysiikkaa.

• k/k

mun piti sanoa sulle eilen mut en osannut,nyt saat kunniakirjan fiksuuresta,ole hyvä.

• MarttiM..-

Mitä tapahtuu kun aivot on narikassa. Hassuttelu ja pelleily on aivan ok ja täysin normaalia kenelle tahansa mutta aivoton pöljyily ja itsensä mokaaminen ei viehätä minua varsinkaan jos nainen on kännissä ja sekoilee. Kyllä käytös kertoo ihmisestä aika paljon, olipa aivot narikassa tai ei. Miehen mielipiteenä, kun kysyttiin

• Sulotar**

kysymys ei ollut mistään kännisekoilusta ym. idioottimaisesta itsensä nolaamisesta, vaan todellakin ihan huumorin heittämisestä, joka voi joskus olla kreisiä tilannekomiikkaa josta firefox58 antoi hyvän esimerkin:)

• Perussääntö lienee että samanlaiset suosivat samanlaisia. Eli jos pidät miehistä jotka vastaavat kuvausta itsestäsi, asian pitäisi olla kunnossa.

Minä en kuulu heihin.

• kommenttisi jälkeen: "Minä en kuulu heihin"? :)))

• ;)
        firefox58 kirjoitti:

kommenttisi jälkeen: "Minä en kuulu heihin"? :)))

hän operoi ylemmällä tasolla

• helposti
        firefox58 kirjoitti:

haluaisi, että häntä joku himoitsisi.
        Siksi varmuuden vuoksi ilmoittaa ettei ole tavoiteltavassa, vaikka onkin.

• firefox58 kirjoitti:

Aina?

Kahdeksan vuoden aikana kirjoittamistani kommenteista tuo taitaa löytyä kahden lopusta. Osuus on promilleluokkaa.

• helposti kirjoitti:

haluaisi, että häntä joku himoitsisi.
        Siksi varmuuden vuoksi ilmoittaa ettei ole tavoiteltavassa, vaikka onkin.

Heh, siitä vaan yrittämään. Katsotaan kumpi on oikeassa.

• kiinnostumaton
        yohuuhkaja kirjoitti:

Heh, siitä vaan yrittämään. Katsotaan kumpi on oikeassa.

mutta kun ei oikein kiinnosta

• kiinnostumaton kirjoitti:

mutta kun ei oikein kiinnosta

Mistäs arvasit?

;-)

• Edelleen.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Mistäs arvasit?

;-)

tunnen tosi hyvin

• Edelleen. kirjoitti:

tunnen tosi hyvin

Niin minäkin, ja sinun älysi ja loistava hullutteleva huumorisi paljastui jo ensimmäisessä vastauksessa joten se siitä.

• 12+12

Naisena on pakko kirjoittaa ja kysyä, että minkä ihmeen takia sinä ylipäätään mietit moisia? Kysymyksesi on vähän absurdi, koska sinä olet se joka olet ja varmasti olet jo sen verran elämääsi elänyt sekä kokenut, että tunnistat kenelle ukolle voi hetulaa heittää ja kenelle ei. Saamasi vastaukset eivät taatusti auta sinua mitenkään, koska yhtä miellytät ja toista et. Sellaisia me ihmiset vain olemme, ettemme kaikki pidä samoista asioista.

Siis onhan miehiä, jotka eivät pidä sanavalmiista naisista ja kokevat heidät uhaksi. Niitä isokokoisia, jollain lailla henkisen kasvunsa kesken jättäneitä lapsimiehiä. Ja jos nainen todellakin osaa heittää huumoria takaisin, niin se on samaa kuin seisoisit puukon kanssa perhekalleuksia nirhimässä irti.

• Adria

Päätit sitten ulostaa muutamalla viimeisellä rivillä synkät tuntosi. Oliko toi ihan pakko päättää muuten asiallinen kommentti noin.

• verbaaliulla
        Adria kirjoitti:

Päätit sitten ulostaa muutamalla viimeisellä rivillä synkät tuntosi. Oliko toi ihan pakko päättää muuten asiallinen kommentti noin.

ontosiasiassa kysymys.
        Miehen pelosta että nainen kastroi hänet, vaikkakin vain verbaalisesti

• Adria
        verbaaliulla kirjoitti:

ontosiasiassa kysymys.
        Miehen pelosta että nainen kastroi hänet, vaikkakin vain verbaalisesti

No ei tasan ole! Mies, huom! Mies ei sellaista pelkää jos muuten korvat kestää, siitä lähinnä kiini on. Naaraksia erityisesti harmittaa kun urhot kääntää kälätyssuotimen päälle.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

No ei tasan ole! Mies, huom! Mies ei sellaista pelkää jos muuten korvat kestää, siitä lähinnä kiini on. Naaraksia erityisesti harmittaa kun urhot kääntää kälätyssuotimen päälle.

Noi suotimet johti eroon aikoinaan exästä, ja kuitenkin oli takaisin haluamassa.
        Tulee tunne ettei mies arvosta jos ei kuuntele, ja kun tarpeeksi usein jättää kuuntelematta saa jäädä issekseen.
        Eli kannattaa miettiä kenelle ne suotimet päälle pistää.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Noi suotimet johti eroon aikoinaan exästä, ja kuitenkin oli takaisin haluamassa.
        Tulee tunne ettei mies arvosta jos ei kuuntele, ja kun tarpeeksi usein jättää kuuntelematta saa jäädä issekseen.
        Eli kannattaa miettiä kenelle ne suotimet päälle pistää.

Käläkäläsuotimet on kehitetty tosi tarpeeseen ja niille on myöskin monella urholla käyttöä. Oikea naaras viestittää urholleen niin, että urho keskittyy kuulemaansa.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Käläkäläsuotimet on kehitetty tosi tarpeeseen ja niille on myöskin monella urholla käyttöä. Oikea naaras viestittää urholleen niin, että urho keskittyy kuulemaansa.

Siinä onkin se vika että kaikki naiset mm. allekirjoittanut ei ole käläkäliä, ja jos ei mies malta sitä määrää kuunnella niin ei kyllä tule viestityksiäkään.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Siinä onkin se vika että kaikki naiset mm. allekirjoittanut ei ole käläkäliä, ja jos ei mies malta sitä määrää kuunnella niin ei kyllä tule viestityksiäkään.

Täyskahjo on sellainen urhonretale joka ei ihanan naaraksen sulosointuja kuuntele. Minä kytkisin vahvistimen päälle ja vääntäisin nappulat luoteeseen.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Täyskahjo on sellainen urhonretale joka ei ihanan naaraksen sulosointuja kuuntele. Minä kytkisin vahvistimen päälle ja vääntäisin nappulat luoteeseen.

Mut jos hyvä kipale tulee niin sitte voi laittaa nupit kaakkoon ja kuunnella yhessä?

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Mut jos hyvä kipale tulee niin sitte voi laittaa nupit kaakkoon ja kuunnella yhessä?

Jep. Just silleen, siehä tiijät.

• saako älykäs ja fiksu nainen harrastaa kreisihuumoria, mutta minä saan ja harrastan.
      Kaikki eivät tietenkään ymmärrä, saati hyväksy, mutta se on lähinnä heidän ongelmansa.
      Tosin on juttuja, joita ei voi kaikille kertoakaan, pidetään ne vaan perheen piirissä,
      ettei tule sanomista, mutta hauskaa on, se on varmaa ;)))

• Sol57

mikä on sitten kreisihuumoria? yleensäkin. Mielestäni jos, nainen on ns.fiksu....miehet eivät odota sellaista. Ylipäätään. Fiksun naisen on oltava sitten ainoastaan fiksu. Toki suotavaa jos myös nätti. Sitten taas voitaisiin kysyä mikä on fiksuutta?. Miehet menevät hämilleen. Se on jotenkin liian ristiriitaista....tai voi olla että, tämä on ikäkysymys myös. Tuntuu että, myös hyvin kulttuurisidonnainen...jos, mies on tottunut että, käyttäydyt tietyllä tavalla. Äkillinen muutos...saa vaan hänessä turhaa hämmennystä aikaiseksi....noin, yleensäkin.;)) Miestä ei pidä sokeraareteera liikaa....

Suomalainen mies....kun huono kestämään myöskään naisen kyyneleitä;) tai no. Itse törmänyt aina näihin miehiin jotka, eivät kestä....joten tätäkään ei voi yleistää...kuten ei ehkä tuota huumoriakaan. Ketkä hyväksyvät ketkä ei....eiköhän se sitten yksilöllistä sekin...

Tuolla joku heitti erittäin hyvän käsityksen aivosta ja siitä miten aivot ovat seksikkyyden tärkein elin...itse ajattelin voimakkaasti nuorena naisena näin....Kerran kuitenkin sanoin eräälle miehelleni näin; Hän katsoi minua kummissaan ja tokaisi takaisin:....Mitä oikein höpiset....Aivot sinussa?....:))

tsau:Friidu

tätä nyt ei pidä ottaa tosissaan eikä kirjainmellisesti;))

• mutta tuli mieleeni tuosta, että huumorintajuton nainen/mies on hyvin tylsä ihminen oli sitten kuinka kaunis/komea tahansa. Itse kuulun ammattikuntaan jossa taaatusti laskettiin kreisiä huumoria, muuten se kevensi kummasti työtaakkaa. Minulla on ollut myös eräs kaveri jonka kanssa aamulla herättyä puhuttiin ihan puuta paskaa ja naurua piisasi. Se oli kiva tapa aloittaa päivä, vieläkin niitä juttuja muistelen.

• HTZA

että kirjoittaja on nätti.
        Sellaiset otan aina kirjaimellisesti.
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

että kirjoittaja on nätti.
        Sellaiset otan aina kirjaimellisesti.
        H.

vaikea ottaa kantaa koska kauneus on katsojan silmässä ja jokainen vakka löytää kyllä kantensa jos todella haluaa:)

• HTZA
        firefox58 kirjoitti:

vaikea ottaa kantaa koska kauneus on katsojan silmässä ja jokainen vakka löytää kyllä kantensa jos todella haluaa:)

vielä rumaan törmännyt, palstallakaan.
        H.

• HTZA kirjoitti:

vielä rumaan törmännyt, palstallakaan.
        H.

huumorintajuttomaan tai sellaiseen joka ei ymmärrä ns. kreisihuumoria?

Samperi kun tuo päivän hömppäannos on menossa, palaan kyllä asiaan...

• Yhä naurattaa
        firefox58 kirjoitti:

mutta tuli mieleeni tuosta, että huumorintajuton nainen/mies on hyvin tylsä ihminen oli sitten kuinka kaunis/komea tahansa. Itse kuulun ammattikuntaan jossa taaatusti laskettiin kreisiä huumoria, muuten se kevensi kummasti työtaakkaa. Minulla on ollut myös eräs kaveri jonka kanssa aamulla herättyä puhuttiin ihan puuta paskaa ja naurua piisasi. Se oli kiva tapa aloittaa päivä, vieläkin niitä juttuja muistelen.

Mielenkiintoinen väite, että ihminen olisi huumorintajuton jos ei ymmärrä kreisihuumoria. VÄitehän ei voi pitää paikkaansa koska huumoria on niin monen laista. Mielestäni kreisihuumori ei ole huumoria lainkaan, eikä naurata tippaakaan. Kuitenkin olen tunnetusti iloinen,nauravainen ja hoksaavainen sekä monet huumoripitoiset tilanteet ja esim. kommentit kirvoittavat naurut ja osaampa itsekin olla aika vitsikäs ja sanavalmis.

Kreisihuumori on hökeltämistä ja sen puolustajat, jotka hakkuvat sitä ymmärtämättömiä huumorintajuttomiksi, ovat yleensä aika lailla kapeakatseisia ja heidän suhtautumisensa kertoo kyllä huumorintajun tasosta jotakin.

• Yhä naurattaa kirjoitti:

Mielenkiintoinen väite, että ihminen olisi huumorintajuton jos ei ymmärrä kreisihuumoria. VÄitehän ei voi pitää paikkaansa koska huumoria on niin monen laista. Mielestäni kreisihuumori ei ole huumoria lainkaan, eikä naurata tippaakaan. Kuitenkin olen tunnetusti iloinen,nauravainen ja hoksaavainen sekä monet huumoripitoiset tilanteet ja esim. kommentit kirvoittavat naurut ja osaampa itsekin olla aika vitsikäs ja sanavalmis.

Kreisihuumori on hökeltämistä ja sen puolustajat, jotka hakkuvat sitä ymmärtämättömiä huumorintajuttomiksi, ovat yleensä aika lailla kapeakatseisia ja heidän suhtautumisensa kertoo kyllä huumorintajun tasosta jotakin.

Tottakai huumoria on monenlaista, minä en mm pidä esim härskistä alapäähuumorista tai typeristä blondivitseistä. Tässä nyt vaan on keskustelunaiheena ollut tuo kreisihuumori. Enkä mielestäni väittänyt, että juuri kreisiä huumoria ymmärtämätön on huumorintajuton. Tämähän on ihan älytön väite.

Väitin vaan, että huumorintajuton ihminen on tylsä, eikä se siitä muuksi muutu vaikka on kuinka älykäs ja fiksu. Näitäkin valitettavasti on ja ainakin yhden olen tuntenut pitkältä ajalta.

• HTZA

Palstalla, olen tullut tuntemaan, jokusen sulottaren.
      Inhoan sitä että joutuu kirjoittamaan heille asiaa.
      Vaan minkäs teet, lumovoimaisia kun ovat.
      Mutta toisaalta, liika sirkutuskin ottaa, välillä hermoon.
      Vaan minä kestän kuin mies.

• pajukori ja kesämekk

pyydän anteeksi, jos olen sirkuttanut liikaa, ei tule toistumaan.

• Adria

Jo vain. Älykkäältä kaikenlainen huumori onnistuu paremmin. Mitä sitten tulee noihin lumovoimiin, niin älykäs ei ole niistä huolissaan.

• Hulvaton Heluna

olla ja on suositeltavaa. Miehiltä ei kannata kysyä lupaa tässäkään asiassa.

Sitäpaitsi huumorilla, crazyllakin, miehiä metsästetään. .)

• Naiset eivät metsästä, he pitävät hauskaa kuten Mikko Alatalon laulussa sanotaan, eikä puuroja keitellä. Mikäs meillä ollessa, kukaan ei estä...siispä eletään kun vielä voidaan ja tuo huumorikin pelaa ainakin joskus:)

• vasso-Q

Saako älykäs ja fiksu nainen lakata harrastamasta miesten miellyttämistä? Juu saa ja ihan koska vaan. Jos mies ei tykkää niin olkoon tykkäämättä.

• Adria

Varmaankin saa, mutta kun ei taho, nimittäin jos on älykäs eikä ole frigidi.

• puhutaan asiasta aina näinpäin ? Mikä kehon osa vaatii miehessä sitä miellyttämistä ? Minä miellyttäisin ensin itseäni ja jos sitten kelpaa niin hyvä on. Olen miellyttänyt elämästäni 25 vuotta ja se saa riittää. Olen jo sen verran vanha kettu etten tuollaiseen lankea, sillä kun ei saavuta yhtään mitään.

Siteeraan Juicen Risaista elämää: ..."tässä istun ja lasken sormiain..." noin kiinkuin karkeasti sanottuja:)

• Adria
        firefox58 kirjoitti:

puhutaan asiasta aina näinpäin ? Mikä kehon osa vaatii miehessä sitä miellyttämistä ? Minä miellyttäisin ensin itseäni ja jos sitten kelpaa niin hyvä on. Olen miellyttänyt elämästäni 25 vuotta ja se saa riittää. Olen jo sen verran vanha kettu etten tuollaiseen lankea, sillä kun ei saavuta yhtään mitään.

Siteeraan Juicen Risaista elämää: ..."tässä istun ja lasken sormiain..." noin kiinkuin karkeasti sanottuja:)

Kyllä kai sen naaraksena olemisen kokee noinkin, eli verhot kiini ja hieman aikaa omallekivalle.

• vasso-Q
        firefox58 kirjoitti:

puhutaan asiasta aina näinpäin ? Mikä kehon osa vaatii miehessä sitä miellyttämistä ? Minä miellyttäisin ensin itseäni ja jos sitten kelpaa niin hyvä on. Olen miellyttänyt elämästäni 25 vuotta ja se saa riittää. Olen jo sen verran vanha kettu etten tuollaiseen lankea, sillä kun ei saavuta yhtään mitään.

Nyt en ihan ymmärtänyt pointtiasi? Tarkoititko nyt viestisi minulle vai aloittajalle? Minä mielestäni toin aloituksesta täysin poikkeavan mielipiteen esille ja ymmärsin sinun viesisi niin, että olet minun kanssani samaa mieltä(kö).

• vasso-Q kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärtänyt pointtiasi? Tarkoititko nyt viestisi minulle vai aloittajalle? Minä mielestäni toin aloituksesta täysin poikkeavan mielipiteen esille ja ymmärsin sinun viesisi niin, että olet minun kanssani samaa mieltä(kö).

näköjään hiukan toisin kuin olit tarkoittanut. Mielsin tuon loppulauseen sarkasmiksi. Hyvä kun oikaisit, oli se sulle tarkoitettu:)

• vasso-Q
        firefox58 kirjoitti:

näköjään hiukan toisin kuin olit tarkoittanut. Mielsin tuon loppulauseen sarkasmiksi. Hyvä kun oikaisit, oli se sulle tarkoitettu:)

Näin ne asiat puhumalla selviävät. Ollaan me fiksuja naisia :D

• GloriaJoy

sitä eniten aivoja tarvitaan ku kreisihuumoria heitetään, sit jos aivot on narikas niin ollaan jo tilannekomiikan puolella : saa saa on vastaus

• On tietty toisen ongelma, jos ei sitä ymmärrä. Pelinavaukseksi ei ole välttämättä suositeltava, mutta kun vastakaikua alkaa löytyä niin saattaa syntyä hyvinkin antoisaa sanailua. Itse tykkään kreisihuumorista ja on hienoa, jos vastapuoleltakin sitä löytyy!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2473
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1753
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1084
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      297
      1040
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      864
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe