Keskustelua uusista pokemoneista.

Pokabu

Millaisia uusi pokemoneja sinun mielestäsi voisi tulla viidennen sukupolven mukana? Mun mielestä olis aik siistiä jos tulis vaik joku Vespiking kun on Vespiqueen. Tai vaikka joku toka muoto Pachirisulle? Mitä te keksisitte?

10

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka Kangaskaanille tai seviperille

    • jamin10

      Pinsirille, ehkä Jynxille, ehkä jopa Arbokille (epäilen, mutta sanon kuitenkin jos vaikka tulis. Sit on enää turha mussuttaa et "oli mulla kyllä se mieles" :D). Mulla oli viel pari pokee mieles mut unohin D:

    • rndm. [summer woooo]

      ...semmosten pitäs saada uus muoto, mitkä ei viel kehity ja minkä BST on sitä neljänsadan luokkaa...

      Ja sit joidenkin pitäs saada "baby"-muoto, kuten varsinkin Kangaskhanin. Ja sit ainakin viel Scytherin, Skarmoryn ja Onixin. Eli niiden, minkä ekat muodot on turhan isoja... (Hei olen Onix, kuoriudun munasta o.O)
      Ja Skarmoryhän on vähän niinkun Mantinen "pari", kun niillä on muuten samat Base Statsit mut Skarmory on enemmän Physical ja Mantine Special. Ja silti vaan Mantinel on pre-evo -.-

      • nm

        Bronzongille, Skamorylle ja Spititombille isommat muodot,
        ihan kivoja def ja Sp.def puolustajii, mut sais olla parempii.

        Ja tietty Eeveelle lisää muotoja (Fight ja Ghost).


      • rndm.
        nm kirjoitti:

        Bronzongille, Skamorylle ja Spititombille isommat muodot,
        ihan kivoja def ja Sp.def puolustajii, mut sais olla parempii.

        Ja tietty Eeveelle lisää muotoja (Fight ja Ghost).

        Niin mielestäni pitäisi tulla enää yksi Eevee, Dragon. Miksi? Koska kaikki muut Eeveelutionit ovat entisiä Special-tyyppejä, joita oli kahdeksan. Vain Dragonia ei ole, ja sen takia luulen et se tulee.

        Ja viel tohon mun edelliseen, et myös niiden pitäis saada "baby"-muoto, joiden ensimmäisten muotojen BST on korkeampi kuin monilla täysin kehittyneillä. Kuten juuri Scytherin, sen BST on 500... (Vertailuksi: Butterfreellä, Dustoxilla, jne. on BST 385. Ja ne sentään on jo kolmansia muotoja.)

        BST on muuten Base Stat Total. =)


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Niin mielestäni pitäisi tulla enää yksi Eevee, Dragon. Miksi? Koska kaikki muut Eeveelutionit ovat entisiä Special-tyyppejä, joita oli kahdeksan. Vain Dragonia ei ole, ja sen takia luulen et se tulee.

        Ja viel tohon mun edelliseen, et myös niiden pitäis saada "baby"-muoto, joiden ensimmäisten muotojen BST on korkeampi kuin monilla täysin kehittyneillä. Kuten juuri Scytherin, sen BST on 500... (Vertailuksi: Butterfreellä, Dustoxilla, jne. on BST 385. Ja ne sentään on jo kolmansia muotoja.)

        BST on muuten Base Stat Total. =)

        BST:n?

        Toi Dragon tyyppi olis kyl aika hankala, tai jotenkin tuntuu et ei Dragon-tyypin evoluutio tuu varmaa koskaa. En osaa sanoo. Mut varmaan jotain uutta Eeveelle keksitään. Hoennissa ei oo muuten yhtään Eevelle muotoa :/


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        BST:n?

        Toi Dragon tyyppi olis kyl aika hankala, tai jotenkin tuntuu et ei Dragon-tyypin evoluutio tuu varmaa koskaa. En osaa sanoo. Mut varmaan jotain uutta Eeveelle keksitään. Hoennissa ei oo muuten yhtään Eevelle muotoa :/

        Siitä sitten vaan yhteenlaskua. Kyllä ne pysty jotenkin laskeenkin, mut mitä turhia kun voi kattoo esim Serebiin tai Smogonin dexistä.
        (Muistaakseni laskettiin niin, että jaettiin Lv. 100 stat kahella ja sit vähennettiin 10, mut en ole varma. Lv. 100 statista pitää vähentää IVt, EVt ja Nature bonus ennen kun jakaa.)

        Niin kuullostaahan se Dragon oudolta, mut mun mielestä loogisin vaihtoehto. Ja Hoennissa/kolmannella sukupolvella ei ollu muotoja kun Rubyssä ja Sapphiressa ei saanu Eeveetä.


    • yks tyyppi

      ois kivaa jos sableyelle tulis uus muoto

      • nm

        Sharpedolle olis kiva saada uus muoto!!!

        Sharpedo=Garchomp :p
        Kuin kaks marjaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe