Keskustelua uusista pokemoneista.

Pokabu

Millaisia uusi pokemoneja sinun mielestäsi voisi tulla viidennen sukupolven mukana? Mun mielestä olis aik siistiä jos tulis vaik joku Vespiking kun on Vespiqueen. Tai vaikka joku toka muoto Pachirisulle? Mitä te keksisitte?

10

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka Kangaskaanille tai seviperille

• jamin10

Pinsirille, ehkä Jynxille, ehkä jopa Arbokille (epäilen, mutta sanon kuitenkin jos vaikka tulis. Sit on enää turha mussuttaa et "oli mulla kyllä se mieles" :D). Mulla oli viel pari pokee mieles mut unohin D:

• rndm. [summer woooo]

...semmosten pitäs saada uus muoto, mitkä ei viel kehity ja minkä BST on sitä neljänsadan luokkaa...

Ja sit joidenkin pitäs saada "baby"-muoto, kuten varsinkin Kangaskhanin. Ja sit ainakin viel Scytherin, Skarmoryn ja Onixin. Eli niiden, minkä ekat muodot on turhan isoja... (Hei olen Onix, kuoriudun munasta o.O)
      Ja Skarmoryhän on vähän niinkun Mantinen "pari", kun niillä on muuten samat Base Statsit mut Skarmory on enemmän Physical ja Mantine Special. Ja silti vaan Mantinel on pre-evo -.-

• nm

Bronzongille, Skamorylle ja Spititombille isommat muodot,
        ihan kivoja def ja Sp.def puolustajii, mut sais olla parempii.

Ja tietty Eeveelle lisää muotoja (Fight ja Ghost).

• nm
        nm kirjoitti:

Jotain tällastä

Airokala
        http://s3.amazonaws.com/readers/2009/03/03/oarfish4041_1.jpg
        http://izismile.com/img/img2/20090105/oar_fish_15.jpg

Joku airokala kans
        http://www.palmfish.com/oarfish038.jpg

Ja lempparini, Khimaira
        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.andyparkart.com/images/gallery/concept/god_of_war_ii/chimera.jpg&imgrefurl=http://strangeworldofmystery.blogspot.com/2008/12/chimera.html&usg=__ud6HWdEVJYEl9QxuDg21oNws1Yo=&h=821&w=1200&sz=756&hl=fi&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=ZuaqlDWY2PwgFM:&tbnh=103&tbnw=150&prev=/images?q=chimaera&tbnid=ZuaqlDWY2PwgFM:&tbnh=0&tbnw=0&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1C1GPEA_enFI313FI331&imgtype=i_similar&ndsp=21&tbs=isch:1
        mikä linkki, 8)

Tuskin kuiteskaan tälläsii tulee ;)

• rndm.
        nm kirjoitti:

Niin mielestäni pitäisi tulla enää yksi Eevee, Dragon. Miksi? Koska kaikki muut Eeveelutionit ovat entisiä Special-tyyppejä, joita oli kahdeksan. Vain Dragonia ei ole, ja sen takia luulen et se tulee.

Ja viel tohon mun edelliseen, et myös niiden pitäis saada "baby"-muoto, joiden ensimmäisten muotojen BST on korkeampi kuin monilla täysin kehittyneillä. Kuten juuri Scytherin, sen BST on 500... (Vertailuksi: Butterfreellä, Dustoxilla, jne. on BST 385. Ja ne sentään on jo kolmansia muotoja.)

BST on muuten Base Stat Total. =)

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

Niin mielestäni pitäisi tulla enää yksi Eevee, Dragon. Miksi? Koska kaikki muut Eeveelutionit ovat entisiä Special-tyyppejä, joita oli kahdeksan. Vain Dragonia ei ole, ja sen takia luulen et se tulee.

Ja viel tohon mun edelliseen, et myös niiden pitäis saada "baby"-muoto, joiden ensimmäisten muotojen BST on korkeampi kuin monilla täysin kehittyneillä. Kuten juuri Scytherin, sen BST on 500... (Vertailuksi: Butterfreellä, Dustoxilla, jne. on BST 385. Ja ne sentään on jo kolmansia muotoja.)

BST on muuten Base Stat Total. =)

BST:n?

Toi Dragon tyyppi olis kyl aika hankala, tai jotenkin tuntuu et ei Dragon-tyypin evoluutio tuu varmaa koskaa. En osaa sanoo. Mut varmaan jotain uutta Eeveelle keksitään. Hoennissa ei oo muuten yhtään Eevelle muotoa :/

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

BST:n?

Toi Dragon tyyppi olis kyl aika hankala, tai jotenkin tuntuu et ei Dragon-tyypin evoluutio tuu varmaa koskaa. En osaa sanoo. Mut varmaan jotain uutta Eeveelle keksitään. Hoennissa ei oo muuten yhtään Eevelle muotoa :/

Siitä sitten vaan yhteenlaskua. Kyllä ne pysty jotenkin laskeenkin, mut mitä turhia kun voi kattoo esim Serebiin tai Smogonin dexistä.
        (Muistaakseni laskettiin niin, että jaettiin Lv. 100 stat kahella ja sit vähennettiin 10, mut en ole varma. Lv. 100 statista pitää vähentää IVt, EVt ja Nature bonus ennen kun jakaa.)

Niin kuullostaahan se Dragon oudolta, mut mun mielestä loogisin vaihtoehto. Ja Hoennissa/kolmannella sukupolvella ei ollu muotoja kun Rubyssä ja Sapphiressa ei saanu Eeveetä.

• yks tyyppi

ois kivaa jos sableyelle tulis uus muoto

• nm

Sharpedolle olis kiva saada uus muoto!!!

Sharpedo=Garchomp :p
        Kuin kaks marjaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4030
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3670
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2186
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36