Taistelevat " Virtaset" naapureina

24h ei jaksaisi

Mulla on tappelevat naapurit. Joka ikinen viikonloppu kuuluu aamusta iltaan heidän asunnostaan karseaa huutoa, kiroilua ja tavaroiden paiskomista. :( En oikein uskaltaisi mennä sanomaankaan. Onko kellään samanlaisia kokemuksia. Onko muutto ainut ratkaisu?

8

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutto on ainut ratkaisu. Et voi muuttaa toisia ihmisiä, mutta itseäsi ja tavaroitasi voit hyvin muuttaa.

• trighoah

Häiriöilmoitus isännöitsijälle ja poliisinkin voi kutsua paikalla rauhoittelemaan tilannetta, jos kuulostaa, että tavaroita lentelee tai muuten menee "juhlat" överiksi.

• Lahjattomia paskoja

Kuulostaako tältä? :

http://www.youtube.com/watch?v=MtfJNuWhiIM

Naapurissasi ilmeisesti asuu "The Virtanen Band", tuo DNA:n mainosbändi.

Kannattaa ottaa puheeksi jos liikaa jammailevat asunnossaan, kyllä itseänikin vituttaisi jos tuollainen lahjaton yhden hitin ihme pauhaisi jatkuvalla syötöllä naapurissani.

• 24h ei jaksaisi

Voi kun mun naapurissani olisikin tälläiset "Virtaset" tosin saman kappaleen kuuntelu voisi sekin olla aika puuduttavaa. :) Naapureilla sentään riidan aiheet vaihtuu. Mulle tuli tuosta muuten mieleen Jump niminen hitti en muista tekijää. David Lee Roth tai jotain.

• naapurien rakas

mulle sattui päinvastoin on niin rakkaat naapurit että tekevät kaikkensa etten saa taloani myydyksi, siirtelevät tielinjaa, ihan mihin sattuu osallistuvat talossa esittelytilaisuuksiin kertomalla kuinka hyvä naapuri olen josta he eivät halua luopua, isäntä tulee jopa traktorilla pihaan että saan istuttaa uusia kukkia entisten tilalle ja he kyllä rakastavat kaikkia tienosakkaita yhtä paljon auttavat sulkemalla tiet ettei vieraat pääse meidän rauhaa rikkomaan, he kun istuvat poliittisesti merkittävillä paikoilla uudistuneessa ja yhdistyneessä kaupungissa taitaa olla tällä hetkellä p-alalta suomen suurimpia, ja heillä on jopa ulkomaisia työntekijöitä meitä viihdyttämässä, eihän täältä millään haluaisi muuttaa mutta kun on elämä siirtynyt muualle ja uudet kuviot edessä.

• kokenut,,,,,

lappu että tajuavat että häiritsevät muita.....jos nuoria eivät tajua,,,,,,parempi heidänkin kannalta että joku puuttuu asiaan,,ei kenenkään tarvitse kuunnella toisten metelöintiä!!!!jokaisella on oikaues asua omassa asunnossa .nuoret varsinkin tosi ylimielisiä ja itsekeskeisiä ja jos vielä lapsia tai lemmekkijä kärsivät siellä..........

• lduldt

hahah olikohan mun vanhemmat jotka tekivät sitä 18 vuotta ku kotosalla asuskelin. mene ihmeessä sanomaan! toisaalta ota jotain kättä pidempää mukaan varmuuden vuoks.

• hyvä kun pääsit pois

No voi sua ressua jos ovat olleet sun vanhemmat. Toivotan sulle täydestä sydämmestä rauhallisempaa jatkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe