Mulla on tappelevat naapurit. Joka ikinen viikonloppu kuuluu aamusta iltaan heidän asunnostaan karseaa huutoa, kiroilua ja tavaroiden paiskomista. :( En oikein uskaltaisi mennä sanomaankaan. Onko kellään samanlaisia kokemuksia. Onko muutto ainut ratkaisu?
Taistelevat " Virtaset" naapureina
8
1205
Vastaukset
Muutto on ainut ratkaisu. Et voi muuttaa toisia ihmisiä, mutta itseäsi ja tavaroitasi voit hyvin muuttaa.
- trighoah
Häiriöilmoitus isännöitsijälle ja poliisinkin voi kutsua paikalla rauhoittelemaan tilannetta, jos kuulostaa, että tavaroita lentelee tai muuten menee "juhlat" överiksi.
- Lahjattomia paskoja
Kuulostaako tältä? :
http://www.youtube.com/watch?v=MtfJNuWhiIM
Naapurissasi ilmeisesti asuu "The Virtanen Band", tuo DNA:n mainosbändi.
Kannattaa ottaa puheeksi jos liikaa jammailevat asunnossaan, kyllä itseänikin vituttaisi jos tuollainen lahjaton yhden hitin ihme pauhaisi jatkuvalla syötöllä naapurissani.- 24h ei jaksaisi
Voi kun mun naapurissani olisikin tälläiset "Virtaset" tosin saman kappaleen kuuntelu voisi sekin olla aika puuduttavaa. :) Naapureilla sentään riidan aiheet vaihtuu. Mulle tuli tuosta muuten mieleen Jump niminen hitti en muista tekijää. David Lee Roth tai jotain.
- naapurien rakas
mulle sattui päinvastoin on niin rakkaat naapurit että tekevät kaikkensa etten saa taloani myydyksi, siirtelevät tielinjaa, ihan mihin sattuu osallistuvat talossa esittelytilaisuuksiin kertomalla kuinka hyvä naapuri olen josta he eivät halua luopua, isäntä tulee jopa traktorilla pihaan että saan istuttaa uusia kukkia entisten tilalle ja he kyllä rakastavat kaikkia tienosakkaita yhtä paljon auttavat sulkemalla tiet ettei vieraat pääse meidän rauhaa rikkomaan, he kun istuvat poliittisesti merkittävillä paikoilla uudistuneessa ja yhdistyneessä kaupungissa taitaa olla tällä hetkellä p-alalta suomen suurimpia, ja heillä on jopa ulkomaisia työntekijöitä meitä viihdyttämässä, eihän täältä millään haluaisi muuttaa mutta kun on elämä siirtynyt muualle ja uudet kuviot edessä.
- kokenut,,,,,
lappu että tajuavat että häiritsevät muita.....jos nuoria eivät tajua,,,,,,parempi heidänkin kannalta että joku puuttuu asiaan,,ei kenenkään tarvitse kuunnella toisten metelöintiä!!!!jokaisella on oikaues asua omassa asunnossa .nuoret varsinkin tosi ylimielisiä ja itsekeskeisiä ja jos vielä lapsia tai lemmekkijä kärsivät siellä..........
- lduldt
hahah olikohan mun vanhemmat jotka tekivät sitä 18 vuotta ku kotosalla asuskelin. mene ihmeessä sanomaan! toisaalta ota jotain kättä pidempää mukaan varmuuden vuoks.
- hyvä kun pääsit pois
No voi sua ressua jos ovat olleet sun vanhemmat. Toivotan sulle täydestä sydämmestä rauhallisempaa jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818