Surkeiden sattumusten palsta

Jermuxi tms.

Kun tätä palstaa tutkailee, niin koko sivu on täynnä itsesääliä ja nyyhkettä siitä, miten asiat on huonosti ja onko ketään muuta kohtalotoveria täällä, jolla menisi vielä huonommin...Ja voi että niitä tuntuukin sitten löytyvän..Oikein kilpailu on päällä, kuka on eniten sekaisin, kun kesä tulee...Ihmeellistä.
Mulla menee hyvin, on aina mennyt ja tulee menemään. Siitä voitte ottaa vaikka mallia omaan elämäänne, Kjäh!

21

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gghhkk

      Suomi on hölmöläisten ja sarvikuonojen, siis tyhmien ja tietämättömien junttien maa.
      Ääri feministinen teletappiyhteiskunta. Täällä valitaan uutisointi tarkasti,
      jos sattuu ymmärtämään vain Suomea.

      Suomessa kukaan tee muuta, kun tuijota naapurin tekemisiä, kuin lehmä uutta porttia.

      Suomi on "puolikommunistinen virkamiesyhteiskunta", jossa yksilöiden tekemiset
      ovat tarkasti valvottu. Suomalaiset ovat muumioita, kai sen nyt kaupassakin näkee.

      Laisäädäntö on väärinpäin länsimaaksi. Muualla laki on yksilön puolella,
      Suomessa laki on yksilöä vastaan. Rikollisten paratiisi, mistään ei joudu vankilaan.

      Nuorilla miehillä on sama ongelma kuin minulla, täällä ei saa tehdä mitään.
      Kaikki kiva on kielletty. Sohva ja tv, voi venäjä.... Seinää saa tuijottaa.

      Valtion talous ja politiikan suunta on ihan päin helv...
      Suomi on kieltola ja ihan p...:stä.

      Onneksi on edes pyöräilykausi, siihenkin Tampere on surkea harrastepaikka.

      Onnellinen ja autuas on henkisesti köyhä, ei ole liialla tiedolla pilattu.
      Ajattelevaa yksilöä voikin sitten ottaa aivoon vähän enemmän. Pysyy tasapaino.

      • Jermuxi tms.

        Meikäläinen ei jää jumittamaan paikoilleen, vaan pistää lisää vauhtia masiinaan. Ei minulta tule surkuttelijoille mitään säälipisteitä. Kjäh!


      • ripsisräpsis;)
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Meikäläinen ei jää jumittamaan paikoilleen, vaan pistää lisää vauhtia masiinaan. Ei minulta tule surkuttelijoille mitään säälipisteitä. Kjäh!

        vanha ja surkea,että olet itse suuren suuri säälipiste.


    • 15

      olisko niin että kun tapahtuu jotain kivaa sitä juhlitaan kavereiden kanssa ihan tosi elämässä ja sitten kun tapahtuu jotain kurjaa tullaan yksin itkee näille palstoille.

      • Jermuxi tms.

        Voit olla peräti oikeassa, mutta mistä tämäkin ilmiö sitten antaa viitteitä...Eikö se vaan ole osoitus, että ei pysty itse kohtaamaan ongelmia reaalissa, vaan niitä pitää tulla märehtimään tänne virtuaalisesti?


      • 15
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Voit olla peräti oikeassa, mutta mistä tämäkin ilmiö sitten antaa viitteitä...Eikö se vaan ole osoitus, että ei pysty itse kohtaamaan ongelmia reaalissa, vaan niitä pitää tulla märehtimään tänne virtuaalisesti?

        kyllä se reaalimaailma yleensä pakottaa hoitamaan ongelmansa ihan siellä,mutta saahan täältä sentään vertaistukea ja vähän salvaa kipeälle sielulle.


    • Putkivalo

      Taitaa olla niin, että jos meitsi alkaa hunajaiseksi, sitä ei kestä kukaan. Tää on vaan kuivaharjoittelua vanhuutta varten, kun pääsee vertailemaan sairauksia.

      Koputa sä kuule puuta!
      Niih!

      • Jermuxi tms.

        Joo, voi olla parempi olla ihan tuolleen. Nuo lirttailevat ja mielistelevät joo-joo-tyypit on aika kevyttä vastusta palstaotatteluissa. Kjäh!


      • Putkivalo
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Joo, voi olla parempi olla ihan tuolleen. Nuo lirttailevat ja mielistelevät joo-joo-tyypit on aika kevyttä vastusta palstaotatteluissa. Kjäh!

        mä ajattelin että tuollainen häiveröinen mies tarvitsee kaiken ravintonsa, ei ole mitään hyötyä siitä että oksennutan sua ;D


      • Jermuxi tms.
        Putkivalo kirjoitti:

        mä ajattelin että tuollainen häiveröinen mies tarvitsee kaiken ravintonsa, ei ole mitään hyötyä siitä että oksennutan sua ;D

        Kauheita sinullakin mielessäs pyörii, kun tuollaisia puhut...Eipä ole palstalla vielä sellaista vastaantullut, että sanattomaksi olisivat saaneet, joten siiheen pohjaan on aina hyvä perustaa.


      • Putkivalo
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Kauheita sinullakin mielessäs pyörii, kun tuollaisia puhut...Eipä ole palstalla vielä sellaista vastaantullut, että sanattomaksi olisivat saaneet, joten siiheen pohjaan on aina hyvä perustaa.

        et ole vedossa vai :))))

        Saako edes yhtään pistettä siitä kun yrittää?


      • Jermuxi tms.
        Putkivalo kirjoitti:

        et ole vedossa vai :))))

        Saako edes yhtään pistettä siitä kun yrittää?

        Vai ei ole vetoa...Niin, mielenkiintoinen tilanne, koska täällä ei ole sellaista avausta, jossa voisi revitellä ja sinun vastauksesi itsessään ei ole vielä riittävän provosoiva minulle. Ehkäpä joku toinen jo pillastuisi ja hakkaisi näppiksensä ennenaikaiselle eläkkeelle.
        Saat pisteen yrityksestä, mutta ensi kerralla laita lisää vääntöä, jookosta.


    • Sol57

      ja Friidu ei ainakaa...kaipaa mitään itsesääliä. Ettäs tiedät:))) jos, niin luulet tulen ja vedän sua Pelle punaisesta nenästä...poks...vaa...;))))

      Aurinkoista kesää Jermuxille itselleen....;)))

      tsau:Friidu

      • Jermuxi tms.

        sitä juuri on tilattu. Palsta on tainnut hiljentyä aika tavalla, kun viimeksi kävin täällä pulisemassa. Taisi porukka siirtyä rullatuoleillaan tuonne 50plups palstalle...Kjäh!


      • Anjaniina evk
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        sitä juuri on tilattu. Palsta on tainnut hiljentyä aika tavalla, kun viimeksi kävin täällä pulisemassa. Taisi porukka siirtyä rullatuoleillaan tuonne 50plups palstalle...Kjäh!

        kova ja tie kuralla.
        Muutama hullu kurvasi jonnekin tietymättömiin.
        Rolliskilpailuja on sittemmin pidetty ihan viikottain ja Essolla juotu palkintokaffeet, vaikkei sokeri enää oikein suussa sulakkaan.


    • wälillä pitääkin mennä huonosti :=)
      ja wälillä pitää elämän olla yhtä helwettiä että pärjää paremmin taas :=)

    • Voi olla että olen sekaisin kesästä, hyttysistä ja muista iholle tunkevista siivellisistä...
      Mutta onneton en ole, ei löydy tarvetta ruikuttaa.

      Voi olla että olen väillä sekaisin murkkujen toilailuista ja kovapäisyydestä
      Mutta onneksi se on ohimenevää - ja aiheuttavathan nuo monet naurutkin.

      Voi olla että olen sekaisin elämästä, elämän kiertokulusta,
      rakkaudesta lapsiin, lapsen lapseen...

      Sekaisin tai ei, ihmisten on ilmeisesti helpompi kirjoitella murheistaan kuin onnistumisistaan ja onnestaan. Sanotaanhan se jo runossakin: "Kel onni on, se onnen kätkeköön...."

      • palstoilla

        huomanneet, että jos joku suomalainen alkaa kehumaan elämäänsä ja olemistansa, niin nousee samanlainen haloo ehtiä mollaamaan ja pahastikin veivaamaan kehujan asiaa tai kohdetta,
        kun kehuu jotain on vastassa heti koko katras tivaamassa asiain toista puolta, näin asia kääntyy taas siihen valituskampanjaan,
        kukaan ei saa olla vain omaa mieltään mistään asiasta,
        sitten tuntuu, että kaikki ovat jo niin KOVIN vanhoja, ettei muuta vaihtoehtoa löydetä kuin valitus ja sen oleminen jopa parisuhteen mukana,
        minä en jaksa mun ukkoa, minä en jaksa mun akkaa, minä en jaksa meidän seksielämää, mutta ei kait se kummemmaksi muutu kuitenkaan ajanmittaan toistenkaan kanssa,
        ei koskaan mietitä yhteisiä vaihtoehtoja vaan maristaan ja maristaan totuttuun tapaan,
        psykiatri olisi monille pareille hyvä ratkaisu, ja paljon voisi seuraamalla taitavia vanhoja pareja oppia.


      • kaartelija
        palstoilla kirjoitti:

        huomanneet, että jos joku suomalainen alkaa kehumaan elämäänsä ja olemistansa, niin nousee samanlainen haloo ehtiä mollaamaan ja pahastikin veivaamaan kehujan asiaa tai kohdetta,
        kun kehuu jotain on vastassa heti koko katras tivaamassa asiain toista puolta, näin asia kääntyy taas siihen valituskampanjaan,
        kukaan ei saa olla vain omaa mieltään mistään asiasta,
        sitten tuntuu, että kaikki ovat jo niin KOVIN vanhoja, ettei muuta vaihtoehtoa löydetä kuin valitus ja sen oleminen jopa parisuhteen mukana,
        minä en jaksa mun ukkoa, minä en jaksa mun akkaa, minä en jaksa meidän seksielämää, mutta ei kait se kummemmaksi muutu kuitenkaan ajanmittaan toistenkaan kanssa,
        ei koskaan mietitä yhteisiä vaihtoehtoja vaan maristaan ja maristaan totuttuun tapaan,
        psykiatri olisi monille pareille hyvä ratkaisu, ja paljon voisi seuraamalla taitavia vanhoja pareja oppia.

        eivä kait halua tähän hullunmyllyyn tulla reposteltaviksi, ja tämä repostelu on kurjaa näillä palstoilla ihan oikeesti.
        Juuri tuo pahaksi kaikki kääntävä osanotto on niin kokonaisvaltaista, siis kaikki on sitä.


    • nöff, nöff

      Niin . . . Menee hyvin tai menee hyvin kaikesta huolimatta. . . Meitä ihmisiä on monenlaisia. . . Toiset polkevat röyhkeästi heikompansa jalkoihinsa ja ilkeävät vielä kehua retostella, että hyvin menee.
      Toiset joutuvata kantamaan vastuun, syyt ja seuraukset ja hekin ylpeänä sanovat, että hyvin menee!!!
      Omat sympatiani ovat näiden vastuun kantajien puolella!!!
      Voimia heille ja sylillinen ruusuja!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe