nikko off road

isin poika

Ostin pojalle prismasta hintaan 49,- nikko off road akkukäyttöisen monsteriauton. Yllätys ja pettymys oli suuri, kun latauksen jälkeen huomasimme, että auto kulkee ainoastaan betonisella tasaisella pihamaalla ja kun sen pistää matalaan ruohikkoon se jaksa liikkua senttiäkään! Onpa siinä off road auto!

Hiekalla ei edes viitsitty kokeilla. Onko tämä siis normaalia tämän hintaluokan radio-ohjattaville?

jos jollakulla olisi kokemusta kys. pelistä, niin kiitos eukäteen!

50

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • servottaja

      Servoautot on niin sanottuja oikeita autoja, tuo ei varmaan ole.

    • ...........

      Kokemusta ko. pelistä ei ole, mutta kuvailemasi käytös on ihan normaalia tuon hintaluokan leluille.

    • j. alka

      Kokemusta löytää!!! Ei nikkoa missään nimessä ihan tehottomii, en kellekkään suosittele ostamaan sitä merkkiä ihan ********* Koko homma.

      • minulla on nikko ja samaa hintaluokkaa, mutta ei off road, street car. kulkee hiekalla ja lyhyellä nurmikolla hyvin ja tehoja löytyy(sutii betonillaki) maavara meinaa vaa loppuu
        ja ikää on kyseisellä autolla 5 vuotta


      • hene96 kirjoitti:

        minulla on nikko ja samaa hintaluokkaa, mutta ei off road, street car. kulkee hiekalla ja lyhyellä nurmikolla hyvin ja tehoja löytyy(sutii betonillaki) maavara meinaa vaa loppuu
        ja ikää on kyseisellä autolla 5 vuotta

        jatkoa edelliseen että löytyy vielä kaksi monsteri nikkoa ja kulkee molemmat hyvin vähän pidemmälläkin nurmikolla...


    • RcWRC

      NIKKO on kirosana Rc-piireissä, osta oikea Rc-offroud auto nii sillä ajelee viel eläkepäivilläki

      • mamo

        Mikä on Rc-offroud? oon kuullu tähän mennessä vaan Rc-offroad:ista...


      • Ei näin...

        Ei ***** ****** ***** ääliö Kyoshot hajoaa joka mutkassa (kokemusta on) ja vara/viriosia saa VAIN Kyosho merkkisinä mitkään muut ei käy. Osta ehdottomasti Traxxas tai HPI.


      • heppu12341
        Ei näin... kirjoitti:

        Ei ***** ****** ***** ääliö Kyoshot hajoaa joka mutkassa (kokemusta on) ja vara/viriosia saa VAIN Kyosho merkkisinä mitkään muut ei käy. Osta ehdottomasti Traxxas tai HPI.

        Minun kokemukseni on kyllä toiste päin kyosho on kestäny 10v ja ainoat mitkä on uusiyyu on molemmat perät ja hpi on hajonnu alle vuodessa n.10 kertaa.


      • kyoshotonpaskoja
        Ei näin... kirjoitti:

        Ei ***** ****** ***** ääliö Kyoshot hajoaa joka mutkassa (kokemusta on) ja vara/viriosia saa VAIN Kyosho merkkisinä mitkään muut ei käy. Osta ehdottomasti Traxxas tai HPI.

        ei ne hajoa joka mutkassa, ne leviää räjähtää mutkissa


    • kylk

      Jep, mad force kruiser VE. Minunkin unelma. Mä kyllä pysyn polttis versiossa, nitron käry on vaa juuttunu muhun. (kuvaannollisesti)

      • tietoo!

        mulla mad force ve paljo parempi ku polttis


    • giga rider 1

      mulla on nikko giga rider 1. se on 70 euroa kallis. se kyllä menee nurmikolla todella hyvin vaikka ei oo nopee.

      • vittunikkotonpaskoja

        äh älä puhu paskaa, se on ihan perseestä tuskinpa menee tasasta jyrkkää mäkeä edes alas..


    • iso Nikko...

      Motonetissa oli 120 euron Nikkoja. Oli muuten sen kokoinen, että menee vaikka metsässä...

      • En usko

        En usko et 120 nikot menee metsässä tai ainakaan tiukassa maastossa. Kun ruvetaan menemään OIKEILLA RC autoilla, niin hinta voi nousta jopa yli 400€, jos haluaa suorituskykyä


    • RC harrastaja
      • joku vaan

        on muuten laatu kone toi bullet!!


    • RC harrastaja
    • hjkkkkjj

      kyllä suosittelisin hpi:ta tai traxxasia kehiin,sillä ei noi nikkoautot jaksä mihinkään liikkua.

    • heppu12341
    • Hobbylinna

      Nikot on tehty myyntiä ei käyttöä varten.Kyllä on moni poika pettynyt isistä puhumattakaa näiden nikkojen kans

    • nikko on huono

      ÄLKÄÄ OSTAKO NIKKOA NE EI KULJE.
      kun ei kulje niin ainut hauskuus on heitellä sitä rapusissa, niin mä teen

    • noutou

      sama oli mulla ostin yli satasel nikon ei kestänyt kauva kun akku huononi ja kun ajoin ja mittasin kellolla tarkan ajan oli se 2minuuttia

    • YouAre..Käyhä paska!

      Oli sitten vaan varaa ostaa alle 50e ( NIKKO ) auto? O.O
      Nikko on maailman paskin merkki, vaikka mainostavatt vittu että ''radio ohjattavien ykkönen'' Itse ostin Semmosen 250e polttomoottori auton. Kulkee 80km/h. * Pääsee ihan nurmellakin. xD Nii että kun saat pikkusen rahaa nii ostappa semmonen. Poikas ehkä pikkusen ilahtuisi.

      • YOUARE..KÖYHÄPASKA!

        Jaa, mulla on ollu 3 nikko helikopteria, niin eihän niillä päässy kun ylös ja alas. Sitten ostin ihan oikean Jonkun ( Sky.. En muista merkkiä) niin se se oli aito. Pääsi sentään. Mutta toi 'YouAre..Käyhä paska!' on ihan oikeASSA.


    • wedrfghjkl

      Eikös ne nikot oo tarkoitettu alle 8 vuotiaille?

    • r3f3gf433dwe
    • revi tästä

      osta käytetty kyösti lazeri nettimarkkina.comista siinä tulee kaikki mukana ja kulkee 60 kmh hinta 180

      • Mursu 32

        Paras auto ikinä on kyosho dbx 2.0.


    • vesipeto123

      Itellä on Kyosho Giga Crusher ja on kyllä niin hyvä.

    • timppa 95

      mulla on stampede se on tosi hyvä

      ja mää

      • Timpan kaveri

        Mullakin stampede on muuten tosi hyvä


      • Jou jäbä
        Timpan kaveri kirjoitti:

        Mullakin stampede on muuten tosi hyvä

        Jou ottaaks podee mulla onki giga cruiser kulkee 28kmh


      • Jou jou jäbä
        Jou jäbä kirjoitti:

        Jou ottaaks podee mulla onki giga cruiser kulkee 28kmh

        Ja muute mun kaverilla on stampede kulkee vain 70kmh


      • No voi voi
        Jou jou jäbä kirjoitti:

        Ja muute mun kaverilla on stampede kulkee vain 70kmh

        No voi voi. Ois se kiva jos kulis muitakin nopeuksia. Tolla nopeudella tilat voi tulla ahtaaksi eikä se ole kovinkaan miellyttävää ajamista.


      • traxxasonbest
        Timpan kaveri kirjoitti:

        Mullakin stampede on muuten tosi hyvä

        mullakin on stampede ja ei herraisä ku on vitun hyvä sitte sain siinä mukana sen pinion gearin ja vaihoin sen uuden siihen niin pääsee paljon lujempaa ja keulii muutenkin kun painaa kaasua! hyvä traxxas!


      • gigaräjähtää
        Jou jäbä kirjoitti:

        Jou ottaaks podee mulla onki giga cruiser kulkee 28kmh

        mulla oli sama mutta siinä oli 1 ongelma se räjähti kun painoin vähän kaasua


    • nikolla ja oikeilla

      rc autoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.Nikot on leluja.Oikeat rc autot on täysverisiä harraste pelejä !

      • Jiu jäbä

        Nikko on surkee


      • ilippu
        Jiu jäbä kirjoitti:

        Nikko on surkee

        jos haluut ajaa ulkoo radio ohjattaval autol ni osta traxxas tai hpi tai lrp


    • lolroflfailebinlmfao

      mikä vittu teitä vaivaa hei :DD ne on kaukoohjaimella liikutettavia pikkuautoja.. vittu miten lapsellista ajaa tommosella jo murrosiän jälkeen.. hankkikaa oikee auto eikä mitään muovisia sähköautoja.

      • Asiaa !!!

        Vittu mitä tuli sanottua sähkärit on parhait


      • Kaapo

        Oon viis vuotias ******** puolikas sain nimen pälleimmän kaapo


      • junttihomosaatana

        vitun juntti et sinäkään tajua, PERKELE TÄMÄ ON HARRASTE TOIMINTAA EIKÄ MITÄÄN LASTEN LEIKKIÄ!


    • niimpä

      Niinpä, toisten mielestä on normaali harrastuskin noloa, mulla on tamiya tt01 ja on kyllä hyvä, ja yleensä noi valittajat on jotai perus nörttei....

    • nikkoonperseestä

      nikko autot on perseestä, ne on pilipali tavaraa

    • traxxasummit

      osta pojalle kunnon rc auto, traxxas summit siitä löytyy tehoa ja vääntöä vaikka jakaa koko ihmiskunnalle

    • AX &TRX

      Traxxas Summit, Slash 4x4 VLN tai Axial Honcho/ Jeep Wrangler Rubicon, käyttötarkoituksesta riippuen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe