Mikä on

Putkivalo

viimeinen ääni minkä kuulet ennenkuin nukahdat? Entäs ensimmäinen kun heräät? Mitä haluaisit että olisivat?

Yleensä meillä se vimppa on kun koira kippaa kissanruoka-astian nurin tiskipöydältä, mutta viime yönä nukahdin naapurin riitaan. Muistui mieleen aika jolloin minun naapurit sai kuunnella samaa, ja tuli oikeastaan hyvä fiilis että se aika on ohi ja mennyttä.

Olisi mukavaa herätä vaikka kahvin tuoksuun... tai kun lapset sanoo "herätys miljonääri, tarkistin äsken sun loton"...

85

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ich bin...

      Viimeinen ääni ennen nukahtamista, hmmm? Nykyään simahdan niin nopsaan, ettei siinä paljon ääniä ehdi kuulla/kuunnella. Hiljaisuuteen on hyvä nukahtaa...

      ...ja olisi myös ihana herätä. Arkiaamuisin herään usein veden lorinaan (suihku), kahvinkeittimen porinaan, kuorsaukseen. Viikonloppuisin kuorsaukseen...

      Mikäs on sen ihanampaa kuin hiljaisuuden ääni?

      • Putkivalo

        Pitkästä aikaa :)

        Vai hiljaisuus :) Se ei istu mulle, jotain pitää kuulua koko ajan, muuten tulee tunne että mut on hylätty :)) Tosin kyllä se kuorsausta voittaa ;))

        Mitäs muuten kuuluu? Ressi jo hellittänyt?


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        Pitkästä aikaa :)

        Vai hiljaisuus :) Se ei istu mulle, jotain pitää kuulua koko ajan, muuten tulee tunne että mut on hylätty :)) Tosin kyllä se kuorsausta voittaa ;))

        Mitäs muuten kuuluu? Ressi jo hellittänyt?

        Kiitos kysymästä, kuuluu ihan hyvää. Juu ei ressiä. Tasaista, rauhallista ja niin HILJAISTA elämää tässä eletään. Kesäkuussa töitä tehden ja pitkiä vapaita viettäen, sitä pitkää kesälomaa odotellen. Vähän äksöniä jo kaipais...

        Jep, hiljaisuus istuu kyllä mulle vallan mainiosti tietyissä asioissa. Hiljaisuus on mulle turvapaikka, jonne muut eivät pääse. Toisaalta hiljaisuus on myös läsnäoloa. Aina ei niitä ääniä (lue: sanoja) tarvita.

        Hiljaisuus ja hylkäämisen tunne. Totta ja inhottavaa, jopa pelottavaa...

        Mitäs sun kesään kuuluu? Kesä on IHANA, eiköstä ookkin?


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, kuuluu ihan hyvää. Juu ei ressiä. Tasaista, rauhallista ja niin HILJAISTA elämää tässä eletään. Kesäkuussa töitä tehden ja pitkiä vapaita viettäen, sitä pitkää kesälomaa odotellen. Vähän äksöniä jo kaipais...

        Jep, hiljaisuus istuu kyllä mulle vallan mainiosti tietyissä asioissa. Hiljaisuus on mulle turvapaikka, jonne muut eivät pääse. Toisaalta hiljaisuus on myös läsnäoloa. Aina ei niitä ääniä (lue: sanoja) tarvita.

        Hiljaisuus ja hylkäämisen tunne. Totta ja inhottavaa, jopa pelottavaa...

        Mitäs sun kesään kuuluu? Kesä on IHANA, eiköstä ookkin?

        hiljaisuudesta..

        Ai äksöniä kaipaat! Tilaanko sulle vähän lunta? Saisit ihmetellä ja liikuntaa :))

        Onhan se kesäkin kiva :))) Odottelen kuuden viikon lomaa (tai ainakin 5 viikkoa), uintia, grillausta ja sulkapalloilua. En koskaan mitään oikeastaan suunnittele, on niin mukavaa vaan olla ja levitoida :)


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        hiljaisuudesta..

        Ai äksöniä kaipaat! Tilaanko sulle vähän lunta? Saisit ihmetellä ja liikuntaa :))

        Onhan se kesäkin kiva :))) Odottelen kuuden viikon lomaa (tai ainakin 5 viikkoa), uintia, grillausta ja sulkapalloilua. En koskaan mitään oikeastaan suunnittele, on niin mukavaa vaan olla ja levitoida :)

        oot noitten lumies kanssa. Viime talvena sai ihmetellä ja rämpiä ihan tarpeeksi, ei enää kiitos!!! Ei ikuna!!! Äksöniä ilman lunta, please! Tai ehkä mä tyydyn vaan siihen rauhalliseen oleiluun...

        Sun lomahan on kuin mun loma. Listaan lisään vielä soutamisen ja huopaamisen, kalastamisen järvellä, jossa ei ole kaloja, Trivial pursuitin pelaamisen, roskaromaanien lukemisen, kroketin pelaamisen, lentämisen...

        Ihanaa loppuviikkoa ja viikonloppua!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        oot noitten lumies kanssa. Viime talvena sai ihmetellä ja rämpiä ihan tarpeeksi, ei enää kiitos!!! Ei ikuna!!! Äksöniä ilman lunta, please! Tai ehkä mä tyydyn vaan siihen rauhalliseen oleiluun...

        Sun lomahan on kuin mun loma. Listaan lisään vielä soutamisen ja huopaamisen, kalastamisen järvellä, jossa ei ole kaloja, Trivial pursuitin pelaamisen, roskaromaanien lukemisen, kroketin pelaamisen, lentämisen...

        Ihanaa loppuviikkoa ja viikonloppua!

        Parempi pää sekaisin kuin ihan tyhjänä :))) Ihan sun kiusaks pyydän ensi talveksi saman verran :P

        Ihanalta lomalta kuulostaa... just tuollaista sen pitäisi olla!
        Mukavaa viikonloppua itsellesi :)


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        Parempi pää sekaisin kuin ihan tyhjänä :))) Ihan sun kiusaks pyydän ensi talveksi saman verran :P

        Ihanalta lomalta kuulostaa... just tuollaista sen pitäisi olla!
        Mukavaa viikonloppua itsellesi :)

        Ei saa kiusia, nyyh...

        Ollaanpas nyt kuitenkin realisteja ensi talven suhteen. Don't worry, hyvin sulla silti luistaa...
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/45min/kuvia/19968.jpg

        Moips!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        Ei saa kiusia, nyyh...

        Ollaanpas nyt kuitenkin realisteja ensi talven suhteen. Don't worry, hyvin sulla silti luistaa...
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/45min/kuvia/19968.jpg

        Moips!

        Tää tulee ihan luonnostaan :))

        Jaaha, täytyy sitten vaan lisätä vähän sitä liukuvoidetta...

        Mukavaa päivää!


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        Tää tulee ihan luonnostaan :))

        Jaaha, täytyy sitten vaan lisätä vähän sitä liukuvoidetta...

        Mukavaa päivää!

        nimenomaan sitä liukuvoidetta...vai oliko se luisto...? Ihan sama, voide kuin voide...

        Nyt äkkiä pois täältä ennen kuin sun hulluus tarttuu.

        Varhainen hyvänyöntoivotus!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        nimenomaan sitä liukuvoidetta...vai oliko se luisto...? Ihan sama, voide kuin voide...

        Nyt äkkiä pois täältä ennen kuin sun hulluus tarttuu.

        Varhainen hyvänyöntoivotus!

        steariinia ja perunajauhoja. Jos tilaa autokuormallisen jauhoja, kai sillä jonkun ladun sais?

        Tämä on oikea kiertolaistauti, mä tartutin sut, joka tartutit mut, joka tartutit mut, joka tartutit mut... ilmankos olen näin hullu! :)))

        No öitä! Hyvääkin sellaista :)) ilman kuorsauksia :)


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        steariinia ja perunajauhoja. Jos tilaa autokuormallisen jauhoja, kai sillä jonkun ladun sais?

        Tämä on oikea kiertolaistauti, mä tartutin sut, joka tartutit mut, joka tartutit mut, joka tartutit mut... ilmankos olen näin hullu! :)))

        No öitä! Hyvääkin sellaista :)) ilman kuorsauksia :)

        tai sitten sukset olalle ja suoraan Saharaan, missä perunajauhoa on enemmän kuin autokuormallinen. Vaarana tietysti, että häviät kuin p.... siis Putkis Saharaan ja sittenkös me täällä kaikki kilvan itketään. 40 -palstan ilopilleri kun olet!

        Ihan hyvä yö oli, kuorsauksien kera tietty...
        http://www.youtube.com/watch?v=yp6IiScVUm8&feature=related


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        tai sitten sukset olalle ja suoraan Saharaan, missä perunajauhoa on enemmän kuin autokuormallinen. Vaarana tietysti, että häviät kuin p.... siis Putkis Saharaan ja sittenkös me täällä kaikki kilvan itketään. 40 -palstan ilopilleri kun olet!

        Ihan hyvä yö oli, kuorsauksien kera tietty...
        http://www.youtube.com/watch?v=yp6IiScVUm8&feature=related

        iso kiitos... tuli ihana fiilis sun sanoista. En mä tosin yksin täällä pystyisi pilleröimään, kyllä siihen teitä kaikkia tarvitaan! Tarttuttamaan mut ;D

        Hehheh, tuo linkki oli mainio :))) Mun edellinen koira oli kova kuorsaamaan kans, ja töissä mukana. Oli ihan kivaa vastata puhelimeen duunissa kun yks vetelee hirsiä kuin mies pöydän alla ;))

        Mulla on D-A-D vaihe päällänsä, lähetkö Tanskaan mun kanssa? Meidän tunnari :))))
        http://www.youtube.com/watch?v=Q4KQ7EuPVGc&feature=related


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        iso kiitos... tuli ihana fiilis sun sanoista. En mä tosin yksin täällä pystyisi pilleröimään, kyllä siihen teitä kaikkia tarvitaan! Tarttuttamaan mut ;D

        Hehheh, tuo linkki oli mainio :))) Mun edellinen koira oli kova kuorsaamaan kans, ja töissä mukana. Oli ihan kivaa vastata puhelimeen duunissa kun yks vetelee hirsiä kuin mies pöydän alla ;))

        Mulla on D-A-D vaihe päällänsä, lähetkö Tanskaan mun kanssa? Meidän tunnari :))))
        http://www.youtube.com/watch?v=Q4KQ7EuPVGc&feature=related

        Totta joka sana. Aivan käsittämätöntä, miten tuntematon ihminen voi antaa voimaa silloin, kun sitä eniten tarvitsee. Kiitos!

        Juu, ehdottomasti lähden. Lisätään kesälomalistaan. D-A-D on uusi tuttavuus, never heard. Kuuntelen yleensä vähän softimpaa, lällykkä kun olen, mutta otan korvatulpat mukaan...

        Nyt loppupäiväksi muihin kiemuroihin!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        Totta joka sana. Aivan käsittämätöntä, miten tuntematon ihminen voi antaa voimaa silloin, kun sitä eniten tarvitsee. Kiitos!

        Juu, ehdottomasti lähden. Lisätään kesälomalistaan. D-A-D on uusi tuttavuus, never heard. Kuuntelen yleensä vähän softimpaa, lällykkä kun olen, mutta otan korvatulpat mukaan...

        Nyt loppupäiväksi muihin kiemuroihin!

        tai mä alan läpsimään :)))
        Tänään tuo tuli tarpeeseen, kiitos.

        Noilla dadeilla on lällympääkin, oisko tämä sinulle ajankohtaisempaa
        http://www.youtube.com/watch?v=BcTg32UCc14

        Nyt koetan olla näpyttelemättä vähän aikaa :))
        Oikein mukavaa kesää sulle.


      • Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

        tai mä alan läpsimään :)))
        Tänään tuo tuli tarpeeseen, kiitos.

        Noilla dadeilla on lällympääkin, oisko tämä sinulle ajankohtaisempaa
        http://www.youtube.com/watch?v=BcTg32UCc14

        Nyt koetan olla näpyttelemättä vähän aikaa :))
        Oikein mukavaa kesää sulle.

        Toivottavasti sulla kaikki hyvin.

        Mäkin aloitan nyt muutaman päivän - viikon - kuukauden näpytystauon. Katsotaan, kuinka kauan maltan pysyä pois.

        Ihanaa kesää sulle myös!


      • Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

        Toivottavasti sulla kaikki hyvin.

        Mäkin aloitan nyt muutaman päivän - viikon - kuukauden näpytystauon. Katsotaan, kuinka kauan maltan pysyä pois.

        Ihanaa kesää sulle myös!

        kaikki on hyvin, hölmö :)))
        Ajatus oli kaunis...

        Nähdään syksyllä :)


    • N40+

      Mulla on korvatulpat korvissa joka yön. Kyllä herään aamulla oikein hyvin kun kännykän kello herättää, vaikka mulla on korvatulpat.

      Rok rok

      • Putkivalo

        epämukavat? Tai kai kaikkeen tottuu..


    • Yleensä viimeinen ääni ennen nukahtamista on valokatkaisimen ääni, mutta näin kesällä se voi olla hyttysen ininä ja käsien yhteen läpsäytys.
      Arkiaamuisin herään kännykän herätysääneen ja viikonloppuisin äänet vaihtelee moottorisahasta koiran haukuntaan.

      • Putkivalo

        kannattaa jättää pihalle eikä ruokkia sisällä ;D Oisko sellainen amerikkalainen verkko-ovi jotain? Ne hyttyset on kyllä ärsyttävät, iskevät yleensä siinä vaiheessa kun on vaipumassa ihanaan horrokseen...


    • nöff, nöff

      Mä olen niin nopea, että hyvä kun niska ennättää tyynyyn koskea, kun jo olen unessa ;)) . . . Ei siinä ääniä kerkiä edes kuuntelemaan ;)) . . . Joskus yöllä herään omaan kuorsaukseeni ja aamulla ensimmäinen ääni on herätyskellon pärinä.

      • Putkivalo

        En nyt tiedä miten sanoa tätä sulle, mutta jäät paitsi päivän ihanammasta hetkestä, kun tyyny-möyhinnän jälkeen poski koskettaa viileän pumpulisen tyynyliinan - aaah! Ja vielä oooh! :)))


      • nöff, nöff
        Putkivalo kirjoitti:

        En nyt tiedä miten sanoa tätä sulle, mutta jäät paitsi päivän ihanammasta hetkestä, kun tyyny-möyhinnän jälkeen poski koskettaa viileän pumpulisen tyynyliinan - aaah! Ja vielä oooh! :)))

        Ei sitä näin sinkkumiehenä kerkiä tyynyä möyhimään, kun jo uni vie voiton . .. mut jos minulla vaimo olisi, niin tietäisin kyllä mitä möyhisisin ;)) . . . Sit kyllä varmaan kuuluisi "LÄPS" . . . Näpit pois sieltä :( . . . Ja sit täytyisi nukkua vain selät vastakkain :( . . . Niin, että olipa yksin tai ei, niin hyvä ei ole mitenkään! ;))


      • N 40+
        nöff, nöff kirjoitti:

        Ei sitä näin sinkkumiehenä kerkiä tyynyä möyhimään, kun jo uni vie voiton . .. mut jos minulla vaimo olisi, niin tietäisin kyllä mitä möyhisisin ;)) . . . Sit kyllä varmaan kuuluisi "LÄPS" . . . Näpit pois sieltä :( . . . Ja sit täytyisi nukkua vain selät vastakkain :( . . . Niin, että olipa yksin tai ei, niin hyvä ei ole mitenkään! ;))

        Eipä kuuluisi "LÄPS",en ole niin julma että "läpsyttelisin" miestäni ;) Vois olla,että peitto pöllyäis useampana iltana ;)


      • Putkivalo
        nöff, nöff kirjoitti:

        Ei sitä näin sinkkumiehenä kerkiä tyynyä möyhimään, kun jo uni vie voiton . .. mut jos minulla vaimo olisi, niin tietäisin kyllä mitä möyhisisin ;)) . . . Sit kyllä varmaan kuuluisi "LÄPS" . . . Näpit pois sieltä :( . . . Ja sit täytyisi nukkua vain selät vastakkain :( . . . Niin, että olipa yksin tai ei, niin hyvä ei ole mitenkään! ;))

        pitää vaan tarkasti valita möyhitettävän seuraavan kerran :)))


      • nöff, nöff
        Putkivalo kirjoitti:

        pitää vaan tarkasti valita möyhitettävän seuraavan kerran :)))

        Jaaa . . . siitäkö se vain on kiinni? ;))) . .. Mut meikäläisen tuurilla mä aina valitsen sellaisen "kiukkuisemman" . . . lempeän näköinen päältä, mut kiukkuinen sisältä . . . Ja taas kuuluu "LÄPS, LÄPS" . . . Kyllä elämä on kovvoo!!! ;))))


      • Putkivalo
        nöff, nöff kirjoitti:

        Jaaa . . . siitäkö se vain on kiinni? ;))) . .. Mut meikäläisen tuurilla mä aina valitsen sellaisen "kiukkuisemman" . . . lempeän näköinen päältä, mut kiukkuinen sisältä . . . Ja taas kuuluu "LÄPS, LÄPS" . . . Kyllä elämä on kovvoo!!! ;))))

        ei teillä miehillä helppoa ole, kun pitää kaikista meistä ihanista valita se paras ;D Täytyis olla jonkinlainen palautusoikeus :)) Tai hei! Nyt mä kekkasin... miten olis käsiraudat.. Ja en sano kummalle ne pitää laittaa :))


      • nöff, nöff
        Putkivalo kirjoitti:

        ei teillä miehillä helppoa ole, kun pitää kaikista meistä ihanista valita se paras ;D Täytyis olla jonkinlainen palautusoikeus :)) Tai hei! Nyt mä kekkasin... miten olis käsiraudat.. Ja en sano kummalle ne pitää laittaa :))

        Niin, mies rientää innoissaan ostamaan käsirautoja, ettei nainen pysty läpsimään, mutta mies huomaakin yks kaks yllättäen, että niillä käsiraudoilla onkin sidottu hänen omat kädet ja nainen heiluttelee vahingoniloisena avainta kädessään! :(( . . . Jonkinlainen käyttö-ohje olisi parempi, josta selviäisi kuinka miehen tulisi toimia onglmatilanteissa, silloin kun naisella on "käyntihäiriö" ;)))


      • Putkivalo
        nöff, nöff kirjoitti:

        Niin, mies rientää innoissaan ostamaan käsirautoja, ettei nainen pysty läpsimään, mutta mies huomaakin yks kaks yllättäen, että niillä käsiraudoilla onkin sidottu hänen omat kädet ja nainen heiluttelee vahingoniloisena avainta kädessään! :(( . . . Jonkinlainen käyttö-ohje olisi parempi, josta selviäisi kuinka miehen tulisi toimia onglmatilanteissa, silloin kun naisella on "käyntihäiriö" ;)))

        nyt taisi tulla eka mies vastaan joka lukee käyttöohjeita =)) Älä vaan sano että tarvittaessa kysyt tietäkin, tai mä pökrään :)))

        Häh? Naisilla käyntihäiriöitä?? Ikinä kuullutkaan :))) Vaan ihan tälleen jotta tiedät, jos autosi ei käy kunnolla, kenen ongelma se on? Kuka on laiminlyönyt mitä? ;D


      • nöff, nöff
        Putkivalo kirjoitti:

        nyt taisi tulla eka mies vastaan joka lukee käyttöohjeita =)) Älä vaan sano että tarvittaessa kysyt tietäkin, tai mä pökrään :)))

        Häh? Naisilla käyntihäiriöitä?? Ikinä kuullutkaan :))) Vaan ihan tälleen jotta tiedät, jos autosi ei käy kunnolla, kenen ongelma se on? Kuka on laiminlyönyt mitä? ;D

        Juu, aina sitten savun hälvennettyä täytyy etsiä ne käyttöohjeet ja lukea niistä, et mikä meni pieleen ;))

        . . . Hmmmmm . . . mitenkähän minusta nyt tuntuu sille, että sie meinaat vihjailla hivenen siihen suuntaan, että se olisi miehellä jäänyt auto huoltamatta, jos se alkaa piiputtelemaan . . . hmmmm . . . ööööö . . . voisikohan se olla mahdollista??? . . . hmmmm . . . Ei, kyllä sen täytyy olla tehtaan vika!!?? . . .Vai onkohan se sittenkään??? . .. No nytpäs tuli visainen pulma!! ;)))


      • Putkivalo
        nöff, nöff kirjoitti:

        Juu, aina sitten savun hälvennettyä täytyy etsiä ne käyttöohjeet ja lukea niistä, et mikä meni pieleen ;))

        . . . Hmmmmm . . . mitenkähän minusta nyt tuntuu sille, että sie meinaat vihjailla hivenen siihen suuntaan, että se olisi miehellä jäänyt auto huoltamatta, jos se alkaa piiputtelemaan . . . hmmmm . . . ööööö . . . voisikohan se olla mahdollista??? . . . hmmmm . . . Ei, kyllä sen täytyy olla tehtaan vika!!?? . . .Vai onkohan se sittenkään??? . .. No nytpäs tuli visainen pulma!! ;)))

        Mulla oli aikoinan pikku-volvo joka jätätti tielle jopa kun ajoin kotiin huollosta. Se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Onhan noita maanantai-kappaleita, valuvikaisia ja muutenkin mielenvikaisia, ei auta vaikka itte tekis mitä :) läps kuuluu.

        Sulle uusi motto:
        Jos se toimii, älä koske siihen :)))
        Savu kannattaa ottaa talteen ja yrittää saada takas sisälle. Eikös se mennyt jotenkin niin, että vempaimet kulkee sillä :))


      • N 40+
        nöff, nöff kirjoitti:

        Jaaa . . . siitäkö se vain on kiinni? ;))) . .. Mut meikäläisen tuurilla mä aina valitsen sellaisen "kiukkuisemman" . . . lempeän näköinen päältä, mut kiukkuinen sisältä . . . Ja taas kuuluu "LÄPS, LÄPS" . . . Kyllä elämä on kovvoo!!! ;))))

        Voi ressukkaa,kun elämäsi on niin kovvoo :)))) Tosta kovvoo-sanasta tulikin mieleen,että oletko savon poikii ? Tai miehii ? :)

        Kuuleppa nöffi,jospa seuraavalla kerralla kun naista vokottelet itsellesi,laittaisit hänet koville heti alussa :))))) Silloin tietäisit jo alkumetreillä,onko naisesi miten kiukkuista sorttia :)))))
        Mutta meitä naisiakin on niin moneen junaan.Itsekin olen "miehenhaku"reissulla,kun tänne kirjoittelen :DDDDDDDD Huumoria pitää olla elämässä ja sitä voi kylvää täälläkin :)))))


      • nöff, nöff
        Putkivalo kirjoitti:

        Mulla oli aikoinan pikku-volvo joka jätätti tielle jopa kun ajoin kotiin huollosta. Se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Onhan noita maanantai-kappaleita, valuvikaisia ja muutenkin mielenvikaisia, ei auta vaikka itte tekis mitä :) läps kuuluu.

        Sulle uusi motto:
        Jos se toimii, älä koske siihen :)))
        Savu kannattaa ottaa talteen ja yrittää saada takas sisälle. Eikös se mennyt jotenkin niin, että vempaimet kulkee sillä :))

        Heh ;))) . . . "Jos se toimii, älä koske siihen" . . . hmmm . . . . Mitenkäs sellainen motto on sovellettavissa naisiin????? . . . Jos mies ei koske naiseen, niin silloin naiseen tulee niitä käyntihäiriöitä . . . ja jos mies koskee naiseen liian tiheästi tulee niitä käyntihäiriöitä silloinkin . . . ja jos mies etsii sellaisen kultaisenkeskitien, niin sit miehestä ei ole mihinkään!!! . . . Kyllä naiset ovat kimurantteja otuksia!!! ;))) . . . Teissä pitäisi olla ne käyttöohjeet mukana!! ;)))


      • nöff, nöff
        N 40+ kirjoitti:

        Voi ressukkaa,kun elämäsi on niin kovvoo :)))) Tosta kovvoo-sanasta tulikin mieleen,että oletko savon poikii ? Tai miehii ? :)

        Kuuleppa nöffi,jospa seuraavalla kerralla kun naista vokottelet itsellesi,laittaisit hänet koville heti alussa :))))) Silloin tietäisit jo alkumetreillä,onko naisesi miten kiukkuista sorttia :)))))
        Mutta meitä naisiakin on niin moneen junaan.Itsekin olen "miehenhaku"reissulla,kun tänne kirjoittelen :DDDDDDDD Huumoria pitää olla elämässä ja sitä voi kylvää täälläkin :)))))

        Suat nousta kartalla vähän ylemmäs, niin alkaa polttaa ;)))
        Niin, mut jos laittaa naisen heti koville, niin silloin alkaa sellainen läpse miehen korville, ettei ole tosikaan!! . . . Ja lisäksi tulee kirpakka kova-ääninen selväsuomenkielinen sanaryöppy. Sittempä saapi miespolo kävellä korvat punaisena vielä monta viikkoa jälkeenkinpäin ;))))


      • Putkivalo
        nöff, nöff kirjoitti:

        Heh ;))) . . . "Jos se toimii, älä koske siihen" . . . hmmm . . . . Mitenkäs sellainen motto on sovellettavissa naisiin????? . . . Jos mies ei koske naiseen, niin silloin naiseen tulee niitä käyntihäiriöitä . . . ja jos mies koskee naiseen liian tiheästi tulee niitä käyntihäiriöitä silloinkin . . . ja jos mies etsii sellaisen kultaisenkeskitien, niin sit miehestä ei ole mihinkään!!! . . . Kyllä naiset ovat kimurantteja otuksia!!! ;))) . . . Teissä pitäisi olla ne käyttöohjeet mukana!! ;)))

        Eipäs olla niin turhan pikkutarkkoja ;))

        Tiedätkö, mulle iski kuin salamana kirkkaalta taivaalta, miten väärä ihminen olen neuvomaan noissa rakkaus-asioissa :)) Jo toisen kerran tässä parin vuoden sisällä annoin sydämeni pois, kuviot ihan samat, ei kumpikaan mua halunnut :/ niisk. Joten sinä olet päässyt paljon pidemmälle kuin minä, saat naiset sentään läpsimisetäisyydelle :))

        Pitää hakea vähän tasapainoa tähän elämään nyt muista puuhista, joten hyvää kesää sullekin :)


      • N 40+
        nöff, nöff kirjoitti:

        Suat nousta kartalla vähän ylemmäs, niin alkaa polttaa ;)))
        Niin, mut jos laittaa naisen heti koville, niin silloin alkaa sellainen läpse miehen korville, ettei ole tosikaan!! . . . Ja lisäksi tulee kirpakka kova-ääninen selväsuomenkielinen sanaryöppy. Sittempä saapi miespolo kävellä korvat punaisena vielä monta viikkoa jälkeenkinpäin ;))))

        Ei oo miehillä todellakaan helppoo :D Mut ei oo meillä naisillakaan ;)
        *taputtelee nöffin poskia hellästi* tai tietennii vois pitkin korviä vedellä,muttei minusta olis ikinä moiseen :)


    • N 40+

      Linnun laulu on viimeinen ääni kun nukahdan.Minulla yön ikkuna auki ja linnunpesä räystään alla:)
      Ensimmäinen ääni aamulla on vähän epämieluisampi,kännykän herätysääni.

      • Putkivalo

        Meillä kuului myös jonkin aikaa satakieli iltaisin, mutta nyt se on muuttanut laulupaikkaa. Liekö paremmat chicksit siellä..

        Kännykän voi onneksi sammuttaa ja kääntää kylkeä :))
        Yksi mun lempiääniä aamuisin on muuten aura-auto. Sitten tietää että on tullut lunta :) ei taida nyt kuulua vähään aikaan.


      • N 40+
        Putkivalo kirjoitti:

        Meillä kuului myös jonkin aikaa satakieli iltaisin, mutta nyt se on muuttanut laulupaikkaa. Liekö paremmat chicksit siellä..

        Kännykän voi onneksi sammuttaa ja kääntää kylkeä :))
        Yksi mun lempiääniä aamuisin on muuten aura-auto. Sitten tietää että on tullut lunta :) ei taida nyt kuulua vähään aikaan.

        Kyllä täällä on kaikki parempaa ;)
        Kuuleppa Putkivalo,ei sitä noin vaan sammuteta herätystä ja käännetä kylkeä ;) Jos meinaa töihin joutua oikeena aikana,on vähän niinkuin pakko herätä kukonlaulun aikaan :)
        Niin,eipä ne aura-autot täälläkään kesällä pahemmin liiku ;)


      • nuuh
        Putkivalo kirjoitti:

        Meillä kuului myös jonkin aikaa satakieli iltaisin, mutta nyt se on muuttanut laulupaikkaa. Liekö paremmat chicksit siellä..

        Kännykän voi onneksi sammuttaa ja kääntää kylkeä :))
        Yksi mun lempiääniä aamuisin on muuten aura-auto. Sitten tietää että on tullut lunta :) ei taida nyt kuulua vähään aikaan.

        aura-auton äänestä. Siks se ei varmaan tunnu häirisevältä.


      • Putkivalo
        N 40+ kirjoitti:

        Kyllä täällä on kaikki parempaa ;)
        Kuuleppa Putkivalo,ei sitä noin vaan sammuteta herätystä ja käännetä kylkeä ;) Jos meinaa töihin joutua oikeena aikana,on vähän niinkuin pakko herätä kukonlaulun aikaan :)
        Niin,eipä ne aura-autot täälläkään kesällä pahemmin liiku ;)

        parempaa.. Paitsi mulla on parempi koira, ja moninkertaisesti, niin paljon karvaa on lähtenyt että siitä sais pari lisää :))

        Voihan sitä työllinenkin kääntää kylkeä, aamukahvit saa kätsysti pikkutermariin matkaan mukaan, ja hampaat pestään minuutissa :))


      • Putkivalo
        nuuh kirjoitti:

        aura-auton äänestä. Siks se ei varmaan tunnu häirisevältä.

        se maksais jos tilaisi ne ajaamaan meille kunniakierroksen :))


      • nöff, nöff

        Linnun lauluun on ihanaa nukahtaa . . . Kaikista ihanin ääni olisi oman kullan ääni, joka illalla sanoisi "Hyvää yötä rakas." Niihin sanoihin olisi ihanaa ja onnellista nukahtaa!! . . . Ja sit aamulla oma rakkain toivottaisi "Hyvää huomenta rakas." . . . Olisi ihanaa herätä uuteen onnelliseen päivään.


      • N 40+
        Putkivalo kirjoitti:

        parempaa.. Paitsi mulla on parempi koira, ja moninkertaisesti, niin paljon karvaa on lähtenyt että siitä sais pari lisää :))

        Voihan sitä työllinenkin kääntää kylkeä, aamukahvit saa kätsysti pikkutermariin matkaan mukaan, ja hampaat pestään minuutissa :))

        On sulla ihana koira,kun siitä saa pari lisääkin tehtyä :)) Itselläni ei ole koiraa,vaikka ne ovatkin tosi suloisia (ei kuitenkaan kaikki).
        Minä haluan kaikessa rauhassa tehdä aamutoimet ennen töihin lähtöä.Mutta annas olla kun töihin pääsen,alkaa se kauhea kiire.Pitäis olla monessa paikassa yhtäaikaa,enkä minäkään repee jokapaikkaan,vaikka nopealiikkeinen olenkin :) Olenkin toivonut,että saisin itselleni muutamat jalat ja kädet lisää,että ei varmasti toive toteudu;)


      • N 40+
        nöff, nöff kirjoitti:

        Linnun lauluun on ihanaa nukahtaa . . . Kaikista ihanin ääni olisi oman kullan ääni, joka illalla sanoisi "Hyvää yötä rakas." Niihin sanoihin olisi ihanaa ja onnellista nukahtaa!! . . . Ja sit aamulla oma rakkain toivottaisi "Hyvää huomenta rakas." . . . Olisi ihanaa herätä uuteen onnelliseen päivään.

        Niinpä :)


      • Putkivalo
        N 40+ kirjoitti:

        On sulla ihana koira,kun siitä saa pari lisääkin tehtyä :)) Itselläni ei ole koiraa,vaikka ne ovatkin tosi suloisia (ei kuitenkaan kaikki).
        Minä haluan kaikessa rauhassa tehdä aamutoimet ennen töihin lähtöä.Mutta annas olla kun töihin pääsen,alkaa se kauhea kiire.Pitäis olla monessa paikassa yhtäaikaa,enkä minäkään repee jokapaikkaan,vaikka nopealiikkeinen olenkin :) Olenkin toivonut,että saisin itselleni muutamat jalat ja kädet lisää,että ei varmasti toive toteudu;)

        tää hauva on ihana, maailman suloisin :) Työkaveri sanoi että siitä tulee kohta posliinikoira kun karvat vaan lähtee ja lähtee ;D On siitä hyvä työpaikka että tuo tohelo saa olla mukana. Koira siis, ei työkaveri :)) tai... noh.

        Tehopakkaus :)) ei ihme että pitää startata noin hiljaa ja nauttien :)) Olen vaan vaatimattomasti toivonut että päivään tulisi tunteja lisää, mutta sä et taida sitä pyyntöä allekirjoittaa jos vaan töissä on kiire :))) Taitaa se 8 h riittää siellä olemiseen :)


      • nöff, nöff
        N 40+ kirjoitti:

        Niinpä :)

        Niinpä :) . . . Hyvää yötä ja kauniita unia Sinulle, sinne jonnekin ;))


      • N 40+
        Putkivalo kirjoitti:

        tää hauva on ihana, maailman suloisin :) Työkaveri sanoi että siitä tulee kohta posliinikoira kun karvat vaan lähtee ja lähtee ;D On siitä hyvä työpaikka että tuo tohelo saa olla mukana. Koira siis, ei työkaveri :)) tai... noh.

        Tehopakkaus :)) ei ihme että pitää startata noin hiljaa ja nauttien :)) Olen vaan vaatimattomasti toivonut että päivään tulisi tunteja lisää, mutta sä et taida sitä pyyntöä allekirjoittaa jos vaan töissä on kiire :))) Taitaa se 8 h riittää siellä olemiseen :)

        Sinuahan on hyvin onni potkaissut,kun ihana hauvelisi saa olla työpaikallasi :) Harva saa työpaikalleen lemmikkejään viedä.

        Niinhän se on,että nauttimalla hissukseen sitä töihinlähtöä teen :) Töissä todellakin sitä kiirettä sitten piisaa.Illalla kun tulen kotiin,olen onnellinen,että yhden päivän taas olen jaksanut juosta tukka putkella.Ilta menee taas rauhoittumiseen ja voimien keräämiseen seuraavaksi päiväksi :)

        Itsekin olen toivonut tunteja lisää päivään,mutta ei niitä ole pyynnöistäni huolimatta tullu :D


      • N 40+
        nöff, nöff kirjoitti:

        Niinpä :) . . . Hyvää yötä ja kauniita unia Sinulle, sinne jonnekin ;))

        Hei nöff,nöff.
        Olisin niin mieluusti toivottanut sinulle niitä kauniita unia eilen illalla,mutta enpä tajunnu lukea viestiketjua uudelleen ;)
        Mites päiväsi on kulahtanu? ;)


      • Putkivalo
        N 40+ kirjoitti:

        Sinuahan on hyvin onni potkaissut,kun ihana hauvelisi saa olla työpaikallasi :) Harva saa työpaikalleen lemmikkejään viedä.

        Niinhän se on,että nauttimalla hissukseen sitä töihinlähtöä teen :) Töissä todellakin sitä kiirettä sitten piisaa.Illalla kun tulen kotiin,olen onnellinen,että yhden päivän taas olen jaksanut juosta tukka putkella.Ilta menee taas rauhoittumiseen ja voimien keräämiseen seuraavaksi päiväksi :)

        Itsekin olen toivonut tunteja lisää päivään,mutta ei niitä ole pyynnöistäni huolimatta tullu :D

        Taitaa se toimia... päivä on tänään jo jonkun verran pidempi kuin eilen :))) vastaavasti yö taas... tää on just tätä, pitää olla niin tarkka mitä toivoo, koska se saattaakin toteutua :))

        Mukavaa kesää!


      • N 40+
        Putkivalo kirjoitti:

        Taitaa se toimia... päivä on tänään jo jonkun verran pidempi kuin eilen :))) vastaavasti yö taas... tää on just tätä, pitää olla niin tarkka mitä toivoo, koska se saattaakin toteutua :))

        Mukavaa kesää!

        Mukavaa ja aurinkoista kesää myös sinulle :)


    • nukahdan ennen sen kuulemista :=/
      tai en muista sitä tjn
      naksahdus minkä kello pitää ennen kun se alkaa soimaan............

      ei sillä että haluaisin edes herätä tjn

      • Putkivalo

        noin nuorella kollilla on pahasta ;)) Ja oletko kuullut sanontaa, että kun nuori mies nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin? Johtuisko siitä kun ne huligaanit ei sitten ehdi rikkoa niin paljon :))) Ei kai. Etkä sinä varsinkaan. Tuli vaan mieleen siitä kun sai sen kuvan ettet nuku tarpeeksi :)


      • jiweXXX
        Putkivalo kirjoitti:

        noin nuorella kollilla on pahasta ;)) Ja oletko kuullut sanontaa, että kun nuori mies nukkuu, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin? Johtuisko siitä kun ne huligaanit ei sitten ehdi rikkoa niin paljon :))) Ei kai. Etkä sinä varsinkaan. Tuli vaan mieleen siitä kun sai sen kuvan ettet nuku tarpeeksi :)

        nukkuwani paremmin kuin useimmat täällä :=)
        koiran unta tjn
        warsinkin wiimeaikaisten tapahtumien johdosta :=)
        hywää wkl ja jussia ja kesälomaa sinulle :=)


      • Putkivalo
        jiweXXX kirjoitti:

        nukkuwani paremmin kuin useimmat täällä :=)
        koiran unta tjn
        warsinkin wiimeaikaisten tapahtumien johdosta :=)
        hywää wkl ja jussia ja kesälomaa sinulle :=)

        Mitäs siellä on tapahtunut? Tai arvaan kyllä ettet sä enää vastaa, kun jussia jo toivottelet :)) Niin että sitä samaa sulle.


      • jiweXXX
        Putkivalo kirjoitti:

        Mitäs siellä on tapahtunut? Tai arvaan kyllä ettet sä enää vastaa, kun jussia jo toivottelet :)) Niin että sitä samaa sulle.

        ei myöskään tapahdu mitään :=/
        prkl loma siirty taas...................
        mutta ei kauaksi :=)
        jos mä olen liikkeel ain sattuu ja tapahtuu :=)


      • Putkivalo
        jiweXXX kirjoitti:

        ei myöskään tapahdu mitään :=/
        prkl loma siirty taas...................
        mutta ei kauaksi :=)
        jos mä olen liikkeel ain sattuu ja tapahtuu :=)

        Pitääkö mun pannun laulaa taas pitkästä aikaa?? Mikä puhe tuo tuollainen on, vihjaat että menee huonosti, saat huolestumaan? Oikeesti pyllystä sellainen :/ Mutta nyt mun pitää irtautua täältä vähäksi aikaa, hyvää kesää sulle, koeta olla nätisti että paistinpannu voi mennä eläkkeelle ;)


      • jiweXXX
        Putkivalo kirjoitti:

        Pitääkö mun pannun laulaa taas pitkästä aikaa?? Mikä puhe tuo tuollainen on, vihjaat että menee huonosti, saat huolestumaan? Oikeesti pyllystä sellainen :/ Mutta nyt mun pitää irtautua täältä vähäksi aikaa, hyvää kesää sulle, koeta olla nätisti että paistinpannu voi mennä eläkkeelle ;)

        toiwoisinkin tjn
        ei sillä että mulla menisi huonosti?
        älä lue riwienwälistä :=)
        jos elämä on parhaimmillaankin yhtä helwettiä............
        ni woiko silloin mennä huonosti?
        ei woi :=)
        johdatella mua ei woi
        tawata mua ei woi
        luottamus?
        mitä se on :=)
        sitä joko on tai ei ole..........
        olen kuitenkin oppinut jotain tjn
        wäliäkö sillä :=)
        eli palaan wanhoihin tapoihini :=)
        hywää kesää sinulle :=)


    • PK--------

      tekarit tippuu lattialle ja aamulla rasahdus kun ne jää jalan alle.

      • Putkivalo

        Voi sua :))) Onneksi tuli tehtyä tämäkin aloitus, on jo aika saada tuokin korjattua ;)) Illalla ennen kuin menet nukkumaan, laitat sitä ihmeteippiä suun yli, huom. ei nenän! Eipä tipu, eikä tarvi viiksiä ajaa aamulla.

        Miten ihmeessä olet pärjännyt ilman mua kaikki nämä vuodet....


    • Yleensä nukahdan ääniä kuulematta; pää lähestyy tyynyä ja taju on kankaalla saman tien =O
      Jos pojat katsovat tv:tä, on korvillani langattomat kuulokkeet ja jotain rauhallista musiikkia. Tällä viikolla uneen tuudittaa Michael Bolton, ensi viikolla joku muu.

      Aamulla herään ihanaan hiljaisuuteen... vähän ennen kuin järkyttävän pahaääninen kelloradio aloittaa rääyntänsä. Yleensä ei siis aloita, kun ehdin ensin.

      Viikonloppuisin, ja joskus muulloinkin, on vuorossa toivenukahdus ja -herätys.
      Silloin nukahdan hiljaisuuteen, kun käsi hiplaa niskaani, silittää hiuksiani. Aamulla herään hiljaisuuteen, jonka rikkoo korkeintaan vierestä kuuluva tasainen unituhina.

      • Putkivalo

        Sulla on hyvät unen lahjat :) Ja niinkai sitä on, jos elämää tuolla lailla silittelee niskasta :))) Hitsi, alkoi ihan hymyilyttämään, niin hyvin osasit kuvailla :)


    • ...Huomenna illan saldon ...
      Haukuiko B.rapun villakoira,
      vai leikikö yläkerran kissa pallolla,
      kenties alakerran isäntä pissas veteen,
      vai kuuntelinko omia ääniä päässäni =)

      Puz tarkastan aamulla kenon =)

      • Putkivalo

        Linnan portteja on avattu! :)))

        Mä sitten jännäilen, että kuka sun naapureista voitti. Ja tuliko etu- vai takakeno :P


      • Putkivalo kirjoitti:

        Linnan portteja on avattu! :)))

        Mä sitten jännäilen, että kuka sun naapureista voitti. Ja tuliko etu- vai takakeno :P

        ..Ajattelin olla meidän talon häirikkö..
        Pesukone päälle klo 23 ja imuri esiin klo24
        ensimmäisen lomapäivä loppua pitää juhlia =)


      • Putkivalo
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ..Ajattelin olla meidän talon häirikkö..
        Pesukone päälle klo 23 ja imuri esiin klo24
        ensimmäisen lomapäivä loppua pitää juhlia =)

        naapurisopuun :D Eihän nyt tiedäkään mikä päivänaika on, kun aina on vaan valoisaa, sanoo putkivalo :))


    • viimeinen ääni on yleensä se, kun lyön kirjan kiinni...tai sitten se, kun kirja tipahtaa lattialle. Arkiaamuna tämä tylsääkin tylsempi kännyn pärinä taas on eka ääni. Saiskohan siihenkin jonkun miellyttävämmän melodian? Vaikkapa joku neitonen viehkeällä äänellä sanoisi:"Rakkaimpani, aika avata silmäsi, olen keittänyt sinulle kahvit, kattanut aamiaispöydän ja hakenut lehden"! :) ....tai oikeastaan tarkemmin ajatellen haluaisin kuulla tuon saman livenä maustettuna hellällä suukolla! :))

      • Putkivalo

        pingviinien meteliä aamuherätykseksi...

        Oikeesti, toivon sulle tuon tarkemman ajatellun aamuherätyksen :)))


    • -sinttu

      Illan viimeinen on se kun satakiloinen pikkupuudeli etsii hyvää nukkumapaikkaa,
      käy kääntymässä vaatehuoneessa (muualla se mahdu !) sitten alkaa ähistä että pääsee
      viereen, tuppaan siille vähän apuja,sitten se työntää kuonon korvaan ja alkaa armoton
      kuorsaus. Musiikkia korville :o)
      Aamun eka: jostain horroksen keskeltä kun autoja hurahtelee ohi, porukat menossa vissiin
      kuudeksi töihin. Peittoa korville ja radio hiljaiselle soimaan yöpöydällä.. jonkun ajan
      päästä kun saa silmiä auki niin alkaa kuulua nuuh huuh ja paukuti paukuti.
      Dogi on kammennut lattialle ja paukuttaa hännällä pakastimen kylkeen.
      Nii että alas nousta ja lähetäänkö jo ulos.
      Tosin viime yönä viideltä armoton kaatosade ropsutteli peltikattoa.

      Ihan kivaa koiramaista elämää, tosin ois kiva herätä että simsalabim. Joku on heilauttanut
      taikasauvaa yöllä ja siivonnut koko residenssin, maalannut kivijalan, kitkenyt porkkanan
      ja kattanut pöytään runsaan välimerellisen buffet-pöydän.
      Lämmintä ois semmoset 25 astetta ja uuden uutukaiset kesävaatteet oottaisi viikattuna
      sängyn vieressä.

      • Putkivalo

        sua viihdyttää :)) Sade peltikatolla on kyllä aivan ihanaa! Tai ukkosmyrsky.

        Mä koetan heilauttaa sulle sauvaa huomisaamuksi... aattele miten ihana aamu kun tietää että on jotakuta tehnyt onnelliseksi :)) Vaikka onnistuuhan se helposti koiran kanssa, vähän kuivia raksuja ja se on onnesta soikeana :)


    • nuuh

      siitä olen pitänyt huolen. Se on vanhojen tätsyjen tehtävä. Mutta joskus kuulen musiikkia. Luin yhtä kirjaa intialaista ja kuulin mielessäni rauhallisen intialaisen huilun, mutta siitä on taas aikaa, olen kuullut myös laulua, puhetta jne.. Linnut visertää kesällä ja nytkin ulkona. Eilen illalla en kuullut mitään, mutta näin mielessäni elävästi jonkun tyypin. Se oli joku mies. Tasapainoinen tyyppi.

      • nuuh

        viserryksestä aamulla, mutta ikkuna on kiinni, koska en saa nukuttua, jos se viserrys kuuluu illalla. Siksi ensimmäinen ääni on kännykän herätysääni. mä oon yks maailman herkkäunisimpia ihmisiä ja valvomiskierre tulee helposti. Pitää olla täysin hiljaista.


      • Putkivalo
        nuuh kirjoitti:

        viserryksestä aamulla, mutta ikkuna on kiinni, koska en saa nukuttua, jos se viserrys kuuluu illalla. Siksi ensimmäinen ääni on kännykän herätysääni. mä oon yks maailman herkkäunisimpia ihmisiä ja valvomiskierre tulee helposti. Pitää olla täysin hiljaista.

        liikenne vie nautinnon linnunviserryksestä :))
        Aika monella se ärsyttävä herätyskello on nykyisin kännykkä. Onhan se jokseenkin lempeämpi :)


    • mielihyvämekanismi

      "Yön lasit täyttyvät hiljalleen
      ja kohoavat aamun huulille.

      Hyväile minua lempeä yö.

      Yön kuono kätkeytyy käpäliin
      ja valitukset eivät kuulu

      Hyväile minua, hyväile.

      Yön liina vilkuttaa hyvästejään
      ja eilispäivä saa jäädä
      niin kuin rakastettu
      autiolle asemalle helyineen.

      Hyväile minua, lempeä yö."

      Niin aamu alkaa aalla ja yö yyllä, siis hyvää yötä ja huomenta .....

      http://www.youtube.com/watch?v=uhmtCTM0P1o&feature=related

      • Putkivalo

        Sinne meni taas rauhallinen yöuni :)) tuo oli ihana.

        Olen ollut vähän huolissani susta, sua ei paljon enää näy, ja sun runot...

        En ole Pelle Miljoona fani, mutta tämä on hieno :)
        http://www.youtube.com/watch?v=PUyqM5GNvag


    • o.tunnus

      En kyl ole koskaan ajatellu moista.. mut täällä korves iltasin sääsken ininä..ja aamusin örkki orava kuse ravaa katolla ympyrää..kesä aikaa, mut talviaikaa on vain pimeys ilman ääniä :))

      • Putkivalo

        entistä enemmän arvostaa lumiauran ääntä, hirvistys jos joutuisi kaiken itte kolaamaan :)

        Toivottavasti ei ole kovin aamuvirkku orkku :))


      • o.tunnus
        Putkivalo kirjoitti:

        entistä enemmän arvostaa lumiauran ääntä, hirvistys jos joutuisi kaiken itte kolaamaan :)

        Toivottavasti ei ole kovin aamuvirkku orkku :))

        Jummi...no en ole orkku virkku...mut luulen etse orkku ajattelee rakkoani..aamusin :)


      • Putkivalo
        o.tunnus kirjoitti:

        Jummi...no en ole orkku virkku...mut luulen etse orkku ajattelee rakkoani..aamusin :)

        positiivinen näkemys oravan mekastuksesta :D Tuota pitää käyttää naapurille kun ne valittaa meidän aamu-elämästä ;)))


    • a-e

      Mieheni kuorsaus on vika ääni, eka on herätyskello, arkisin.

      • Putkivalo

        tänne on jäänyt joku vastaamatta minulta.

        Moikka sulle, alter-egon, vaikka taisit lähteäkin jo...
        Varmaan aika yleinen tapa maata hereillä tuo ;))


    • hyväuni

      1. hiljaisuus..toivottavasti.
      2. hiljaisuus...aurinko herättää :)
      3. pusu poskelle ja läheisyys molemmissa :))

      • Putkivalo

        hyvää tulee :)

        Mielikuvitus laukkaa noiden sun poskien kanssa, kuis onnistuu molem... ei, mä en kysy sitä, en :)))
        Oletko muuten koskaan maistanut kalanposkia? Kalan paras pala nimittäin. Sääli vaan että ovat niin pienet.


      • -sibylla-
        Putkivalo kirjoitti:

        hyvää tulee :)

        Mielikuvitus laukkaa noiden sun poskien kanssa, kuis onnistuu molem... ei, mä en kysy sitä, en :)))
        Oletko muuten koskaan maistanut kalanposkia? Kalan paras pala nimittäin. Sääli vaan että ovat niin pienet.

        Semmoinen hamseteri-kala. Syöpi ne poskensa pullolleen.
        Itse asisassa inh.. eikun tykkän hamstereista, tytön k.o elukka jaurautti ne torahampaansa
        kerran miun- no höm- p...siiseen, sen jälkeen ei oikein oltu enää väleissä sen Läski-Ossin kanssa.
        Salavihainen yksilö ! Mutta lohia voisi kyllä tuotekehittää ?

        No mutta tähän ap- kysymykseen niin aamuherätykset ja iltanukkumaanmenot on olleet monimutkaisia
        äänineen. Muutama esimerkki aamuäänistä:...

        Meillä maalataan taloa, koko piiitkä rivarin pulju tässä työn alla.
        Aamulla herään siihen kun tuon satakiloisen puudelin takia pidän tuuletusikkunan auki, maalarin
        iloiseen päänpilkistykseen: no mitäs meidän Martta, hyvvee huomenta. (siis koira, en minä)
        Onneksi eivät maalanneet kylppärin ikkunaa ja onneksi en ollut aamutoimilla siellä. huh.

        Tästä viisastuneena läksin jo hyvissä ajoin ennen kukonlaulua viemään sitä ulos, Martta ottaa
        vainun jäniksesetä ja lähtee kun tikka pöntöstä / hauki rannasta , vaikka onkin n. hevosen puolikas.
        Nyt tuli sitten naapureille aamuääniä klo 5.50... meikä ravaa perässä shortsit jalassassa nokkospuskissa
        huutaen JA NYT SEIS ja Martta sanoo räyh räyh räyh.

        Varovasti sitten iltaääninä kävin sipusttamassa noita pihoja läpi että anteeks anteeks.. kai me vielä
        ollaan kavereita .. ?

        Kyllä näistä lemmikeistä on sitten paljon iloa vai mitä Putkis ?


      • qq
        -sibylla- kirjoitti:

        Semmoinen hamseteri-kala. Syöpi ne poskensa pullolleen.
        Itse asisassa inh.. eikun tykkän hamstereista, tytön k.o elukka jaurautti ne torahampaansa
        kerran miun- no höm- p...siiseen, sen jälkeen ei oikein oltu enää väleissä sen Läski-Ossin kanssa.
        Salavihainen yksilö ! Mutta lohia voisi kyllä tuotekehittää ?

        No mutta tähän ap- kysymykseen niin aamuherätykset ja iltanukkumaanmenot on olleet monimutkaisia
        äänineen. Muutama esimerkki aamuäänistä:...

        Meillä maalataan taloa, koko piiitkä rivarin pulju tässä työn alla.
        Aamulla herään siihen kun tuon satakiloisen puudelin takia pidän tuuletusikkunan auki, maalarin
        iloiseen päänpilkistykseen: no mitäs meidän Martta, hyvvee huomenta. (siis koira, en minä)
        Onneksi eivät maalanneet kylppärin ikkunaa ja onneksi en ollut aamutoimilla siellä. huh.

        Tästä viisastuneena läksin jo hyvissä ajoin ennen kukonlaulua viemään sitä ulos, Martta ottaa
        vainun jäniksesetä ja lähtee kun tikka pöntöstä / hauki rannasta , vaikka onkin n. hevosen puolikas.
        Nyt tuli sitten naapureille aamuääniä klo 5.50... meikä ravaa perässä shortsit jalassassa nokkospuskissa
        huutaen JA NYT SEIS ja Martta sanoo räyh räyh räyh.

        Varovasti sitten iltaääninä kävin sipusttamassa noita pihoja läpi että anteeks anteeks.. kai me vielä
        ollaan kavereita .. ?

        Kyllä näistä lemmikeistä on sitten paljon iloa vai mitä Putkis ?

        Viimeinen ääni ennen nukahtamista on yleensä vaimon sanoma hyvää yötä ja sen jälkeinen vuodevaatteiden suhina nukkuma-asennon vaihtuessa...jos vaimo ei pieraise sen jälkeen, joskus noin tapahtuu :)


        Herätessä en itse asiassa kuuntele ympäristön ääniä, se voi olla autosta tuleva ohimenevä vaimea jylinä tai normaali herätyskellon herätysääni.

        Mihin haluaisin nukahtaa tai herätä...nuo edellämainitut ovat ihan ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe