Ennen..

oli nuori, nätti, ja iloinenkin :)
Nyt jäljellä just ja just JA..
Aidosta ilosta osaa nauttia, jos/kun sen joskus kokee.. ja jostain toisinaan kumpuaa jopa
tyytyväisyyttä nykyiseen eloon ja oloon..
Että mikäkö avaus tää, no vaikka että mites muilla?

Nimim. auringon pistoksen saanut? ;)

48

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinen212

siis jäljellä
      just ja just JA..
      Mikä tää JA on...?

• ehdottomasti haluat tietää, toivottavasti pieni ripaus salaperäisyyttä.. tilaa mielikuvitukselle.
        Se on mullekin palstalla "se juttu" ;)

• k/k

Ei kertakaikkiaan kerkee niin turhaan puuhaan,onhan sitä kaikenlaista enää ei saavuta tulenliekkinä paikalle.
      Näkökin heikkenee yhtä aikaa vaimon rypistymisen kanssa aika kätevää vai mitä.
      Askel lyhenee ja hidastuu mut sentähren kynnyksis on pellit et pääsee raahautumaan ylitte.
      Vakavast puhuen ei kummempaa jotain pientä mut ei kehtaa valittaa,aurinko paistaa ja mun suosikki alppiruusu on komees kukas.

• asioita ne ei tarvii olla!
        Ihailet alppiruusua ilta-auringossa.. paitsi että se on aika hieno juttu!
        Ja aina löytyy kaikenlaista muutakin.
        Josko ihaillaan tulenliekkiä kohta, Jussina:)

• en ole kuin nuori.

• se itestäkin joskus tuntuu.. en heti kehdannu tunnustaa!
        Kiitti rohkaisusta!)

• Sibone kirjoitti:

se itestäkin joskus tuntuu.. en heti kehdannu tunnustaa!
        Kiitti rohkaisusta!)

etköhän nyt ainakin nätti, edelleenkin. Ja iloisia kuviakin galleriastasi löytyi, kera hienojen ajatusten.
        Mutta älä kuitenkaan ole liikaa auringossa. Täällä tuskin voikaan olla tulevan viikonlopun aikana, siltä sääkartalla näyttäisi;(

• mies-vm56 kirjoitti:

etköhän nyt ainakin nätti, edelleenkin. Ja iloisia kuviakin galleriastasi löytyi, kera hienojen ajatusten.
        Mutta älä kuitenkaan ole liikaa auringossa. Täällä tuskin voikaan olla tulevan viikonlopun aikana, siltä sääkartalla näyttäisi;(

sääkartan mukaan auringosta nautiskella viikonloppuna..
        Nyt kyllä 'pää punaisena' :)
        Kiitos, kun kärsivällisyytesi riitti tutustumaan galleriani ajatuksiin.. on ne ajatuksia herättäneet..

• Sibone kirjoitti:

sääkartan mukaan auringosta nautiskella viikonloppuna..
        Nyt kyllä 'pää punaisena' :)
        Kiitos, kun kärsivällisyytesi riitti tutustumaan galleriani ajatuksiin.. on ne ajatuksia herättäneet..

nautiskellakkaan, nautiskellaan vesisateesta, sekin alkaa jo olemaan ihan tarpeen.

Äläs nyt suotta punoittele. Ihmisen täytyy olla nätti, jos hänellä on noin nättejä ajatuksia;).

• Sisältä kultaa

Ennen olin nuori,nätti ja iloinen ;) Nyt olen nuori,nätti ja vielä iloisempi :) Tuota nuoruutta kylläkin vertaan vanhoihin miehiin :)

• korvaa sen, mitä en kommentista ymmärtänyt :))

• Sisältä kultaa
        Sibone kirjoitti:

korvaa sen, mitä en kommentista ymmärtänyt :))

Eihän tuossa kommentissa ollut mitään epäselvää,vai pitääkö vääntää rautalangasta? :D
        Tämä nickini on ollut käytössä alusta asti,joten en ihan uusi täällä ole :)

• Sisältä kultaa kirjoitti:

Eihän tuossa kommentissa ollut mitään epäselvää,vai pitääkö vääntää rautalangasta? :D
        Tämä nickini on ollut käytössä alusta asti,joten en ihan uusi täällä ole :)

Mut ei välttämättä tarvii, vois olla et ei lanka riittäis.. vois tarvita jo rautakankea.

• Sisältä kultaa
        Sibone kirjoitti:

Mut ei välttämättä tarvii, vois olla et ei lanka riittäis.. vois tarvita jo rautakankea.

Sullakin tuota huumorinkukkaa veressäsi ;)

• "JA" on ihan hyvä. muutama vuosikymmen, niin se on "Joko Tai, tai emmä muista":)
      Juu nuorena en ollut nätti, koska pojat ei ole nättejä vaan kovia jätkiä:D
      Nyt aikuisena olen miehekkäämpi, mutten ehkä yhtä naurava. Nuorena sopi lyhyempi vyö kuin nyt.
      Enkä ole saanut auringon pistosta. Olen kuulemma niin puhelias, että on sanottu minua neuvolassa rokotetun gramofoonineulalla.

• ootkin niin nuori, että vielä muistat :/
        Nuoret pojat tyttöjen mielestä usein komeita.. muistaakseni, mukavakin riitti :)
        On muuten vöitä, jotka venyy silleen sopivasti..
        Kait sulta asiaan kuuluva soitin löytyy! ;)

• Sibone kirjoitti:

ootkin niin nuori, että vielä muistat :/
        Nuoret pojat tyttöjen mielestä usein komeita.. muistaakseni, mukavakin riitti :)
        On muuten vöitä, jotka venyy silleen sopivasti..
        Kait sulta asiaan kuuluva soitin löytyy! ;)

Vöiden lyhennys kyllä käynnissä. Hiukka vaan tarttee lisää energiaa että ihan kunnon liikuntaa rupeisi:D
        Grammaria ei ole, eikä ole sitä millä todistaisin että olen vuoden 1974 hymypoika:D

• Duke.of.America kirjoitti:

Vöiden lyhennys kyllä käynnissä. Hiukka vaan tarttee lisää energiaa että ihan kunnon liikuntaa rupeisi:D
        Grammaria ei ole, eikä ole sitä millä todistaisin että olen vuoden 1974 hymypoika:D

vuoden hymypoika patsaaan ;)
        Valkoinen.. ja kipsiä..? :)

• Sibone kirjoitti:

vuoden hymypoika patsaaan ;)
        Valkoinen.. ja kipsiä..? :)

mieleeni aika jolloin olin noin 13-14vuotias, olimme kaverini kanssa järvenrannalla kalliolla istuskelemassa, tuli sit sellainen pieni punavalkea moottori vene, jota ajeli nuori poika, meitä kyllä vanhempi, hän hyppäsi veneestään kalliolle ja tuli juttelemaan...
        Me pienet likat katottii ihmeissämme, ja tietty hiukan ihastuksissammekin tätä kaveria.:))
        Hän kertoi olevansa vuoden hymypoika, tupsahti vaan mieleeni, olisiko joskus valittu muullakin tavoin hymypoikia, kuin sillä koulun hymy-patsaalla??? :))))

• sasus kirjoitti:

mieleeni aika jolloin olin noin 13-14vuotias, olimme kaverini kanssa järvenrannalla kalliolla istuskelemassa, tuli sit sellainen pieni punavalkea moottori vene, jota ajeli nuori poika, meitä kyllä vanhempi, hän hyppäsi veneestään kalliolle ja tuli juttelemaan...
        Me pienet likat katottii ihmeissämme, ja tietty hiukan ihastuksissammekin tätä kaveria.:))
        Hän kertoi olevansa vuoden hymypoika, tupsahti vaan mieleeni, olisiko joskus valittu muullakin tavoin hymypoikia, kuin sillä koulun hymy-patsaalla??? :))))

Miksi ei jokainen aidosti hymyilevä voisi olla hymypoika tai -tyttö ;)
        Nimitys ehkä meidän iällä ei täysin sopiva ;))
        Mut jos hyvä mieli, niin hymykin aito, ja kivampi kuin mutrusuu!

• olen mitä olen. Iloinen, tyytyväinen, työteliäs, pitkäpinnainen,...

Koskaan en mielestäni ole ollut nätti, mutta nyt liki 50-v. olen oppinut arvostamaan itseäni, pala kerrallaan. Hymyillessä vilkkuu hymykuoppa, naurunrypyt kertovat elämästä. Sydän on nuori ja eläväinen ja kesä parhaimmillaan... rahaa saisi tietty olla enemmän, mutta enpä tätä elämääni siihen kuitenkaan vaihtaisi. Eli kaikki hyvin tänään ja luultavasti huomennakin =)

• asiat kohdallaan, ja nehän määrittelee jokainen omakohtaisesti.
        Kaunis sisältä/myös ulkokuori voi olla, monen mielestä.. sitä lienee jäävi itse sanomaan :)
        Rahaa tuskin kenellään koskaan tarpeeksi..

• Kait sitä on nättiki joskus ollut, niinkuin yleensä nuoret ovat, kuin myös iloisiakin:)))
      Tänä iltana, tossa kattelin etuterassilta järvelle päin, kaunis oli näky... Puiden lomitse siilautuu laskeva aurinko kultaisine säteineen, värjää väreilevän järvenpinnan kullan väriseksi, lintujen viserrystä taustamusiikkina, ja pitkä reissu tältäpäivältä takana. Miettii sitä elävää elämää, mikä vielä aamupäivällä oli, ja mitä jälleen edessä....? Sitähän se, laskevaa elämää pikkuhiljaa, menetettyjä rakkaita, mut itse vielä toistaiseksi täällä.. Nauttien kaikesta siitä mitä vielä on jäljellä,,, mahdollisuuksiakin.. Jaa'aa onhan sitä iloakin, silmät loistaen, eihän se ole vielä mihinkään himmennyt:))))

• minä vain

minua.. Joka olen väsynyt.. Enkeli ja jeesus korjasi mun miehen veljen.. koska ihmiset ei osaa hoitaa syöpäsairaita... Enkeli korjasi myöskin mun anopin koska ihmiset ei osaa hoitaa vanhaa ihmistä joka saa aivoverenvuodon Marevanin seurauksena..

Kummallinen suomalainen yhteiskunta muuten tämä..

• minä vain kirjoitti:

minua.. Joka olen väsynyt.. Enkeli ja jeesus korjasi mun miehen veljen.. koska ihmiset ei osaa hoitaa syöpäsairaita... Enkeli korjasi myöskin mun anopin koska ihmiset ei osaa hoitaa vanhaa ihmistä joka saa aivoverenvuodon Marevanin seurauksena..

Kummallinen suomalainen yhteiskunta muuten tämä..

sinullekki kaikkea hyvää, näkemään sitä pientä kaunista, mitä ympärilläsi kaikesta huolimatta on:)
        Varmaan tiedät sellaisen asian, kaikella on aikansa, myös meillä ihmisillä. Kenen määränpää on missäkin, kenen elo päättyy mihinkin, mut niin vain on, eikä me ihmiset voida sille mitään, vaikka kuinka pahalta tuntuisikin. Minäkin olen menettänyt, mielestäni aivan turhaan, kaikista rakkaimman, itseasiassa kaksikin. Toisesta, tästä rakkaimmasta, en ole päässyt vieläkään kokonaan yli, mutta hyväksynyt olen, ymmärrän, että näin vain on, se elämä oli siinä, jossittelut ei auta, vaikka tässäkin tapauksessa olisi vielä voitu jotain tehdä... Itsensä kannalta on kuitenkin parasta antaa asioiden olla, ei kannata vatkata kaikkea, siitä ei tuu muuta ittelleen kuin, just sitä väsymystä ja pahaa mieltä, surra saa ja pitääkin, aika tekee tehtävänsä, mut jos tuntuu, ettei pääse eteenpäin, voi aina mennä juttelemaan asiantuntijoiden kanssa:)))

Jaksamisia sinulle Pirre-tyttö:)))

• onni asua järven rannalla?!
        Ihana kuvaus, melkein näki maiseman :)
        Kyllä, positiivista ajattelua tarvitaan; nauttien kaikesta mahdollisesta ;))

• Sibone kirjoitti:

onni asua järven rannalla?!
        Ihana kuvaus, melkein näki maiseman :)
        Kyllä, positiivista ajattelua tarvitaan; nauttien kaikesta mahdollisesta ;))

Asutaan maalla, ei kuitenkaan ole perinteinen maalaistalo. Pihasta laskeutuu pieni alamäki kylätielle, jonka toisella puolella on järvi.
        Kävin eilen viemässä pienet lapsenlapseni (poikia, kaksi) kotiinsa, pohjois-savoon. Olivat sunnuntaista asti meillä.
        Tuli iltasella sellainen kaiho hetki, kun kuunteli sitä hiljaisuutta, mikä lasten tuoman eloisuuden ja melskausten jälkeen jäi:)))

• ja nyt on nyt. Vaan niin kauan kun on suht koht terve ja tasapainossa itsensä kanssa, on myös syytä olla onnellinen. Pieniä ilon aiheita löytyy mistä vaan kuten kesästä, auringosta, jäätelöstä....

• Oot oikeassa!
        Jos avaus vaikutti jotenkin "masikselta".. niin se oli se liika aurinko eilen..
        Kohtuus kaikessa myös näissä pienissä ilon aiheissa.. ;)

• Kaupunkilainen

No, ei vanheneminen tunnu hassummalta, kun muistaa, mikä on vaihtoehto. Itsetunto ei ole koskaan perustunut ulkonäköön, joten sekään ei harmita, että näyttää jokseenkin sen ikäiseltä kuin on. Iän myötä tulee kokemus, ja se on opettanut yhtä jos toistakin. Kauneutta tärkeämpää on terveys, ja niin kauan olen tyytyväinen kun toimintakyky on tallella, pienistä krempoista huolimatta. Ihan vielä en ole siinä vaiheessa, että "jos ei jotain paikkaa kolota, on kuollut".

Koska kokemusta on niin paljon, eivät asiat ole enää niin sanoinkuvaamattoman ainutlaatuisia tai ennenkokemattoman järisyttäviä kuin joskus nuorena, kun kaiken koki ja näki ensimmäistä kertaa. Tutusta ja turvallisestakin voi nauttia, ja ehkä juuri siitä, ettei ole odotettavissa mitään yllätyksiä, vaan päivä tai viikonloppu sujuu juuri niin kuin on suunnitellutkin. En kestäisi enää murrosiän tunnekuohuja, on vain helpottavaa, kun ei niin kauheasti tarvitse enää reagoida kaikkeen mahdolliseen.

Minä olen ehkä vielä sen verran lapsellinen, että minulla on tapana innostua milloin mistäkin - ei tarvitse olla mistään ihmeellisestä kysymys, innostus voi lähteä vaikkapa kirjasta, elokuvasta tai musiikin lajista. Aikani kaivelen aihetta ja etsin käsiini kaiken mahdollisen tiedon siitä. Innostus loppuu, kun tiedonjanoni on tyydytetty tai kun tulee seuraava ihmettelyn aihe.

• Oon kuullu tuon sanonnan, "ennen olin nuori ja nätti, nyt olen vaan ja..".. minusta se oli hauska..:)
        Ettei se silleesti vakavasti otettavaksi tarkoitettu..

Mutta hyvä, että tulee näitä tärkeitäkin aisoita esiin, kuten terveys, jonka onneksi on saanut säilyttää..
        Ikävä vain, ettei sitä välttämättä osaa tarpeeksi arvostaa, varmasti vasta jos sen menettää!

Hieno juttu säilyttää myös lapsellisuutta ja innostumista asioista :)

• Meriläinen

Iloinen olen minäkin ja iloinen ihminenhän on yleensä myös nätti. Ikinuori olen myös.
      Uudet avaimet haettu ja huomenna alkaa pikkuhiljaa muutto kun systeri tulee.

• Ikinuoresta tuli mieleen esimerkkejä vaikkapa julkisuudesta.. Oisko Paula Koivuniemi yksi sellainen, ainakin
        hän on yli 60 v. Jotkui hymähtelee tyyllilleen, pukeutumiselle yms, kateellisten panettelua mun mielestä..
        En mikään fanittaja oo, mutta tuli ekana mieleen..

Enpä oo tiennytkään, että oot muuttamassa! Varmasti kivaa, ainakin sitten, kun saa uudessa kodissa kaiken valmiiksi :)) Toivottavasti on kohtuu siisti, ettet(te) joudu suursiivoukseen ensimmäiseksi..
        Tai enhän tiedä, vaikka muuttaisit ihan uuteen ?)

• Meriläinen
        Sibone kirjoitti:

Ikinuoresta tuli mieleen esimerkkejä vaikkapa julkisuudesta.. Oisko Paula Koivuniemi yksi sellainen, ainakin
        hän on yli 60 v. Jotkui hymähtelee tyyllilleen, pukeutumiselle yms, kateellisten panettelua mun mielestä..
        En mikään fanittaja oo, mutta tuli ekana mieleen..

Enpä oo tiennytkään, että oot muuttamassa! Varmasti kivaa, ainakin sitten, kun saa uudessa kodissa kaiken valmiiksi :)) Toivottavasti on kohtuu siisti, ettet(te) joudu suursiivoukseen ensimmäiseksi..
        Tai enhän tiedä, vaikka muuttaisit ihan uuteen ?)

En mäkään Paulaa niin fanita ja kauheitakin kappaleita sillä on. Esmes "kun kuuntelen Tomppaa". Kamalampaa kappaletta saa hakea eikä löydy :)
        Mutta ihan ok. se muuten on laulajana ja hyviäkin sitten taas löytyy.

Joo, haju joka tuli pihalla tehdyn viemäriremontin jälkeen pakotti etsimään uutta asuntoa.
        Ja löysin ihanan kaksion meren ääreltä, metsän laidalta. Vanhalla puutaloalueella, kaupungilta.
        Eli siinä paikassa yhdistyy kaikki mahdollinen :))

Vuokra-asunto tietysti niinkuin tähänkin asti. Ja ihan siisti on kyllä, siellä on jopa uusia tapetteja laitettu edellisten asukkaiden jäljiltä.

• Meriläinen kirjoitti:

En mäkään Paulaa niin fanita ja kauheitakin kappaleita sillä on. Esmes "kun kuuntelen Tomppaa". Kamalampaa kappaletta saa hakea eikä löydy :)

Joo, haju joka tuli pihalla tehdyn viemäriremontin jälkeen pakotti etsimään uutta asuntoa.
        Ja löysin ihanan kaksion meren ääreltä, metsän laidalta. Vanhalla puutaloalueella, kaupungilta.

Vuokra-asunto tietysti niinkuin tähänkin asti. Ja ihan siisti on kyllä, siellä on jopa uusia tapetteja laitettu edellisten asukkaiden jäljiltä.

laulu, tuo Tomppa. Lähes ainoita mistä pidän, on tämä Ilman minua.

http://www.youtube.com/watch?v=DNw7zlQ-dzY

Onnea muuttopuuhiin, muista tuparit :)

• Meriläinen

• HTZA

• Meriläinen kirjoitti:

äärellä, kaupungilla, metsä lähellä:
        Sehän on unelma!! :)

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

usein, avasin ääneni Karaokessa.
        http://www.youtube.com/watch?v=0EK3JB9HQqk
        Ja turha kiukutella, että se on tyttöjen laulu.

Mihispäin, lady, muutti? Jos saa kysyä.
        H.

No täältä ihan laidalta eli kivisillan tältä puolen Kotkan keskustaan, eli Kotkan saarelle.

• Meriläinen
        Sibone kirjoitti:

äärellä, kaupungilla, metsä lähellä:
        Sehän on unelma!! :)

Unelmapa hyvinkin :))
        Siksi sanonkin että kannattaa pitää unelmistaan kiinni, ne voi jopa toteutua.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

No täältä ihan laidalta eli kivisillan tältä puolen Kotkan keskustaan, eli Kotkan saarelle.

Sait sitten vanhat roskalavalle?

• GloriaJoy

on nyt jotenkin nuorempi mieletään kuin koskaan ennen. Kinttuja nostelen etteen sarjoja, taakse sarjoja ja sivulle sarjoja pöyvän vieres hiekkapuntit nilkkojen ympäril ja nostelen säärii puntit jalas ylös alas tuolil istuen, joskus käyn viel joogamatolle makkoomaan ja nostan punttinlkkaiset kinttuni jumppapallon päälle ja teen sit siksakkauksii ja muutakin siin palloavusteisesti; tälläsen jälkeen liikkuminen ilman punttei on melkoisen köykästä, kuin höyhenen lentoa ;-)

• sun teetättää tuosta viedo, niin kuin nää Jane Fondat, ja ketä niitä nyt?
        Vauhdikas musa vain taustalle ;)

Tarviikin joskus yrittää suggeroida itsensä lenkillä ollessa.. että ois niin kuin höyden, joka leijailee :)

• GloriaJoy
        Sibone kirjoitti:

sun teetättää tuosta viedo, niin kuin nää Jane Fondat, ja ketä niitä nyt?
        Vauhdikas musa vain taustalle ;)

Tarviikin joskus yrittää suggeroida itsensä lenkillä ollessa.. että ois niin kuin höyden, joka leijailee :)

se ois hupivideo ja maltilla ja rauhallisuudella pitäisi pärjätä. Kuntopyöräilyy oon aloittamassa ja miun pitäis koostaa mukavaa musiikkii tempolla 120-160 bpm (beats per minute) vaan enpähän miä miä ossaa ku en musiiikin torioista tajuu mitään :-(

• Yxitypy

on töissä hyvä kahviporukka. Hyviä tyyppejä, joiden jutuille saa nauraa. Tänään eritoten oli tosi hauskat jutut. Sai nauraa taas ittensä kipeeksi :=))

Mä olisin nyt erittäin tyytyväinen elämään, kunhan nuo hiton sääsket ei olis aina kimpussa tuolla ulkona. Ei tullut kirjan lukemisesta siellä mitään, vaikka olis niin kaunis ja lämmin ilma.

• niitä sanotaan "perjantaipuheiksi" ;))
        Se kaikkein hulvattomin tyyppi, varsinainen yllyttäjä tosin jäi just eläkeputkeen..

• Yxitypy
        Sibone kirjoitti:

niitä sanotaan "perjantaipuheiksi" ;))
        Se kaikkein hulvattomin tyyppi, varsinainen yllyttäjä tosin jäi just eläkeputkeen..

juttu meillä. Mutta joskus meillä on kyllä jo maanantaina ne perjantaipuheet :=))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      8022
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3420
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      2392
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1630
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1467
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      184
      1455
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1335
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      55
      1216
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      182
      1127
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      43
      1070
    Aihe