Ikänne?

Chikorita80

Semmoista utelisin että minkä ikäiset Pokémon-pelejä yleensä pelaa? Onko paljon minun ikäisiäni? Itse olen 29-v tyttö ja olen 18-vuotiaasta asti ollu fani. Soulsilveriä pelailen intohimoisesti ja Blackia/Whitea odottelen kovasti :D

29

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm

En oo tyttö, enkä 29-v, vaan olen syntynyt 1994, päätelkää ite kuinka vanha oon :p
      Oon ollu siitä asti fani kun pokemon sarjaa alkoi tulla suomessa.

Black ja White vaikuttaa tosi siisteiltä ja varmaan kans onkin!!!

• spheal.

gh

• Ninetales

Oon 16 v tyttö ja oon tykänny pokemoneista joskus pienenä ja fani oon ollu vast joku kaks kolme vuotta.

• Rattata

Oon 25, tyttö(vaikka sitä ei kysytykkään ;P) ja pidän pokemoneista, ollut fani todella, todella kauan. Muistan ajatelleeni että pokemonit on ihan typeriä, sitten gameboy coloria hankkiessa viihdepysäkistä(nykyinen tilt) ostin pokemon bluen ja tetriksen käytettynä kun koneen mukana sai kaks käytettyä peliä yhden hinnalla ja ihastuin täysin, sitten aloin seuraamaan sitä piirros-sarjaakin.

• Oon 24-vuotias kohta 25-vuotta. Alotin Pokemon fanituksen 14-vuotiaana. Aluksi en pitäny Pokemoneista ja anime sarjan myötä opin tykkäämään. Oon jopa nauhoitellu kasetille ja ostanu dvd:nä Pokemoneja. Tykkään jopa pelata Pokemoneja ne on todella hyvii. Juuri nyt pelaan Soulsilverii ja nyt ootan blackkiä ja whitee tulevaksi. Pokemonien piirtäminen on, myös mukavaa.

• Jolteon93

Itse olen 17-vuotias ensi vuonna 18.
      Pokémoneista olen tykännyt pienestä pitäen heti ensimmäisistä jaksoista ja siitä saakka vähintään vähän ovat olleet aina lähellä sydäntä. Eka gameboy pelikin oli aikoinaan pokémon yellow :3 Kortit ja figuurit pääsivät heti messiin ilmestyessään
      Nykyisin olen vaan saanut lisää innostusta pokémoneja kohtaan (mutta edelleen vanhoja poksuja kohtaan, uudet tekeleet eivät innosta...) Ja nykyisin pelaankin netissä Indigoa ja gameboylle löytyy Leaf Green.

• samiel999

Paljon on liki pari-kolmekymppisiä pokemonin fanittajia, mikä on mielestäni kiva kuulla. Itse olen 21-vuotias jäpikkä ja olen ollut fani aivan sarjan alusta asti. Omistan Diamondin, Platinumin ja Heart Goldin DS-konsolille sekä Rubyn ja Emeraldin GBA-konsolille. Muita pelejä ko. konsoleille on red rescue team (GBA), Red version (GBC:lle, mutta sitähän voi GBA:llakin pelata) ja pokemon ranger:shadows of Almia (DS). Meikältä löytyy myös Cube ja Wii, joissa mulla on Colosseum, XD ja PBR. Itsekin innolla noita uusia versioita odottelen, vaikka olisi toki kiva saada ne vanhatkin pokedexit eka täytettyy. :P Mutta jos jotakuta huvittaa leikkiä/ vaihdella meikäläisen kanssa, vippasen nää mun kaverikooditkin:
      PBR: 4254-9199-1533
      Platinum: 0646 7285 5587 (Samiel)
      Diamond: 1505 1298 6674 (Bradley)
      HG: 3481 8528 6324 (Ken)
      Eventeistä saatavat legendaariset ja shinyt kiinnostaa - tai jos ette haluu luopuu, antakaa vaan se esine tusinapoken kannettavaks ja vaihtakaa se sitten meikäläiselle.

• SuoBBis

Noo. Nyt kun katoin niin ite oon 14v (poika) ja seuraan animea ja pelaan pelejä, mutten kerää kortteja enkä figuureja. Kaikki tähän vastanneet ovat minua vanhempia :O En kai ole jokin pikkukersa muiden joukossa ^^
        Sit oon viel monien tyttöjen lisäksi poika :ppp No koukkuun jäänyt ja siinä pysyy :D

• diivu_87
        SuoBBis kirjoitti:

Noo. Nyt kun katoin niin ite oon 14v (poika) ja seuraan animea ja pelaan pelejä, mutten kerää kortteja enkä figuureja. Kaikki tähän vastanneet ovat minua vanhempia :O En kai ole jokin pikkukersa muiden joukossa ^^
        Sit oon viel monien tyttöjen lisäksi poika :ppp No koukkuun jäänyt ja siinä pysyy :D

Taidan tuntee pelkästää itteeni nuorempia eli tuntuu, että kaikki muut jotka pelaa on muan nuorempia (tai huomattavasti kuten - 10 v tai enmmän) ja moni viel poikia mut on tietty tyttöjäkin niinku minäki,mutta onneksi täältä voi edes lukea että, mun mutakin ikäsiäni tai sunilleen ja jopa vanhempia ku its olen -87 synytnnyt (nyt 23)

• diivu_87 kirjoitti:

Taidan tuntee pelkästää itteeni nuorempia eli tuntuu, että kaikki muut jotka pelaa on muan nuorempia (tai huomattavasti kuten - 10 v tai enmmän) ja moni viel poikia mut on tietty tyttöjäkin niinku minäki,mutta onneksi täältä voi edes lukea että, mun mutakin ikäsiäni tai sunilleen ja jopa vanhempia ku its olen -87 synytnnyt (nyt 23)

oon samaa mieltä kanssasi Diivu. On kivaa tykätä pokemoneista, mutta en kuitenkaan sitä kaikille sano. Mun mielestä sekin on jokaisen oma asia, jos tykkää pokemoneista. Varmasti jokaisella on kans omia juttuja. Mä oon tyttö ja syntynyt vuonna 85 eli 25-vuotta.

• karjavaras

18 vuotias pari vuotta sitten pokemonin "uudelleen löytänyt" tyttönen. ;)

• Bulbasaur3

...14-vuotias,ja olen ollut Pokemon-fani pienestä asti.Anime-sarja lumosi minut pienenä täysin,ja se on yhä tosi hyvä.Pokemon-pelejä olen pelannut vasta vuoden,mutta tosi kivoja on.Heartgold on minusta paras Pokemon-peli.

• Shizukazake
        Bulbasaur3 kirjoitti:

...14-vuotias,ja olen ollut Pokemon-fani pienestä asti.Anime-sarja lumosi minut pienenä täysin,ja se on yhä tosi hyvä.Pokemon-pelejä olen pelannut vasta vuoden,mutta tosi kivoja on.Heartgold on minusta paras Pokemon-peli.

No, meikäpoika täyttää tänä vuonna 21 ja jonkinmoisena Pokémon fanina itseäni vielä pidän. Tietysti into on lapsuusajoista aika paljon hiipunut mutta pelejä pelaan yhä, ja joskus, no, tosi harvoin, saatan hieman verestää muistoja ja katsoa niitä tv-sarjan jaksoja. Eihän niitä korttejakaan hennonut koskaan pois heittää, taitavat tuolla jossain kaapin pohjalla lojua edelleen.

Lähes kaikki kaverini ovat "päässeet irti" tästä lapsellisuudesta, minä en sitten millään. Enkä oikeastaan halua. (^_~) Kun nyt muutenkin kaikki pitävät minua "hassuna" kun opiskelen Japanin kulttuuria ja kieltä, kerään Japaniin liittyvää tavaraa jne. niin aika luonnollista on että Pokémonit on jollain lailla hommassa mukana. Vaika lähinnä autoharrastuksen kautta mielenkiinto kyseistä saarivaltiota kohtaan alunperin heräsi. Joo ja löysinhän joku aika sitten vanhan Pikachu pehmolelun se pääsi istumaan kolmesatkun kyytiin maskotiksi. Heh!

Anteeksi tarinaa syntyi vähän enemmän.

• Chikorita80
        Shizukazake kirjoitti:

No, meikäpoika täyttää tänä vuonna 21 ja jonkinmoisena Pokémon fanina itseäni vielä pidän. Tietysti into on lapsuusajoista aika paljon hiipunut mutta pelejä pelaan yhä, ja joskus, no, tosi harvoin, saatan hieman verestää muistoja ja katsoa niitä tv-sarjan jaksoja. Eihän niitä korttejakaan hennonut koskaan pois heittää, taitavat tuolla jossain kaapin pohjalla lojua edelleen.

Lähes kaikki kaverini ovat "päässeet irti" tästä lapsellisuudesta, minä en sitten millään. Enkä oikeastaan halua. (^_~) Kun nyt muutenkin kaikki pitävät minua "hassuna" kun opiskelen Japanin kulttuuria ja kieltä, kerään Japaniin liittyvää tavaraa jne. niin aika luonnollista on että Pokémonit on jollain lailla hommassa mukana. Vaika lähinnä autoharrastuksen kautta mielenkiinto kyseistä saarivaltiota kohtaan alunperin heräsi. Joo ja löysinhän joku aika sitten vanhan Pikachu pehmolelun se pääsi istumaan kolmesatkun kyytiin maskotiksi. Heh!

Anteeksi tarinaa syntyi vähän enemmän.

Kappas vaan, olin ihan unohtanut tämän viestiketjun, kunnes vahingossa löysin tämän jälleen, hyvä siis näin ^_~
        Minäkin opiskelen japania ja olen täysin hurahtanut Japanin kulttuuriin muutenkin, ja sitä myötä kaikki japanilainen kiinnostaa. Jos pokemonit olisi vaikkapa amerikkalaisia, en ehkä olisi näin kova fani. Tosin, tuskinpa amerikkalaiset osaisivat kehittää mitään näin hienoa ^_~
        En niinkään pidä pokemon-fanittamista lapsellisena, vaan ihan yhtä hyvänä harrastuksena kuin vaikkapa golfin pelaaminen. Mikä oikeastaan voidaan määritellä lapselliseksi? Minullakin on pokemon-figuureja hyllyllä ja keräilykortit tallella :P

• pp

Olen 12v Poika ja olen pelannut pokemonia 5 vuotta. Olen ollut 2 kertaa maailmanmestaruus kisoissa. Pelaajia on eeri ikäisiä eniten on yli 14 vuotiaita, ja vähiten alle 11...

• professori koivu

Tarkotatko korttipeliä vai järjestetäänkö DS konsolin peleillekkin kisoja?

• Pokefani

Olen 12v. tyttö ja pelannu Pokemonia jotain kolme tai neljä vuotta. Omistan Pearlin ja Black on tilattu. Anime-sarjaa katselen myös ja kiva on.

• professori koivu

Oli aivan mahtavaa lukee nää kaikki kommentit!:D Ite oon -96 poika ja oon kattellu pokemonia telkkarista sen kymmenisen vuotta mutta vasta 2007 ostin DS liten ja samalla diamondin ku kaverilla oli pearl :D Sen jälkeen ostin pari GBA peliä joita pelailin siinä hetken ennenku HG/SS ilmesty ostin soulsilverin tietenki heti julkaisupäivänä ja valitsin just soulsilverin siks koska lugia on ollu aina yks mun lempi pokemoneista sen pokemon 2 (vai oliko kenties 3?)leffan takia, nykyäänki fiilistelen joskus sitä ku kuuntelen "luguan laulua" youtubesta ;)
      B/W:hän on ilmestyny jo mut tällä hetkellä ei oo rahaa ostaa :S
      mitäs tiimejä teillä on peleissä? itellä sousilverissä
      lvl100 rayguaza
      lvl 100 scizor
      lvl100 latios
      lvl100 (SHINY!!!) machamp
      lvl100 shuckle
      FEAR = (FOCUS Sash, ENDEAVOR, quick ATTACK, RATTATA) jos joku ei tiennyt :)
      diamondissa team: lvl100 magmotar
      lvl100 dialga
      lvl100 giratina
      lvl100 (SHINY!!!) snorlax
      lvl 99 lucario(menos 100 atm :D)
      lvl100 deoxys (attack)
      Juu on sitä tullu vähän pelattua :D Niin ja kaikki joilla on B/W nii kertokaas minkälaista teamia kannattaa alkaa kokoomaan ;P

• RE:pp
      • professori koivu

ookkei

• ...

olen 12v. tyttö ja mul on pokemon diamond , hg ja white.olen ollut fani kauan...

• Quaza

Olen 18-vuotias poika, hardcore harrastaja, harrastanut Pokéa siitä lähtien, kun tuli Eurooppaan. Olen pitänyt mm. suomenkielisiä Pokémon-sivustoja jo vuodesta 2007. ^^ Tämän lisäksi olen mm. keksinyt omia monstereitani jo melkein yhtä kauan, kuin Pokéja on ollut.

Kannattaa toki kurkata:
      http://belltower.de.tl/ (HeartGold/SoulSilver)
      http://dstower.de.tl/ (Black/White, ei vielä virallisesti avattu)
      Ja sitten on tämä vanhin ja tyhmän niminen ^^`
      http://rayquazan-peliapu.de.tl/ (Diamond/Pearl)

(Taisi mennä hieman mainonnaksi. xP)

• PókeFan

Oon 12v.... Mut oon tykänny pokemoneista 3 vuotiaasta lähtien mul on sephre versio, pearl versio, heart gold ja black

• Sirupiru

Oon 17 vuotias tyttö ja kattonu Pokemonia ihan pienestä pitäen, innostus on vaan lisääntyny iän myötä ja varsinki nyt kun löysin nuo Pokemon -pelit DS:lle. Harmi, kun en tunne ketään toista tämmöstä Pokemon-fania, niin en voi peleistä vaihdella Pokemoneja ja oon muutenki vähä ulalla kun aletaan puhua Wi-Fistä tai jostain koodeista... @_@

• nm
    • Sirupiru

Ahaa. Kiitos. Mulla ei kyllä ole tuota wi-fi:ä ja musta ois kiva vaihdella pokemoneja, mutta siihen siis varmaan tarvi tuon wi-fin(?).
      Sori, nyt meni kyllä vähän tän keskustelun aiheen vierestä nämä mun kysymykset. :D

• nm

Joo Wi-fiä tarvitaan :/

• oon 9 vuotias poika, oon ollu fani 3 vuotta

• LuXo

Olen 12.w poika ihan kohta 13 ja olen joskus pienenä tyttö serkkuni katsoivat pokemonta ja pakottivat minut mukaan .-D En oikein innostunut ja äitini kielsi minua katsomasta pokemonia .-O En tiedä miksi, mutta sitten aloin innostua ja seurailin silleen välillä ohjelmaa keräilin leluja ja kortteja kun bestis tykkäsi niistä kovasti jolloin vasta oikeasti innostuin kunnolla .-) Olisinko saanut ds:ssän synttäri lahjaksi 4 vuotta sitten ja ostanut ekan poke pelini Diamondin 3 vuotta sitten? Jotenkin tuolleen .-) Tässä 4 vuoden peli fanitus aikana olen oppinut pokemoneista paljon ja toivoisin, että vielä tulisi uusia pelejä vaikka Black ja White juuri ilmestyi x) Minulla nimittäin on tapana pelata uudet pelit heti läpi eikä Whites tainnut mennä viikkoa pidempään, että voitin liigan .-O Välillä tekisi mieli aloittaa koko peli alusta, mut en viitti ku on paljon siirrettyjä ja vaihdettuja pokemoneja .-) Joo alkaa mennä jo aiheen yli x)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39639
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8186
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5860
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4358
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3795
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3457
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3041
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2788
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2381
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      16
      2217
    Aihe