Tämä on kyllä sellanen tapaus, missä vain nainen voi onnistua.
Kaadoin Pepsiä lasiin ja pullosta sitten purskahti kaadettaessa limsaa suoraan koneen päälle. Kuivasin koneen ja laitoin sen kiinni ja ylösalaisin talouspapereiden päälle. Näin ollessaan kone oli mennyt itsestään jotenkin päälle ja näyttö oli vaalea. Nyt sitten kun avasin koneen kunnolla, näyttö räpsyttää.
Siispä pitäisikö kone laittaa huoltoon, vai voiko tätä käyttää normaalisti?
Huoltoon vai normaali käyttö?
3
210
Vastaukset
- halju
Näytön invertteri luutavasti vaurioitunut! Se on sökö nyt ?
Noh tuossa otin akun irti vähän tuon jälkee ja annoin olla kokonaa ilman virtaa jonkun 3-4 tuntia ja nyt tää on kyllä ihan entisensä, en kyllä akkua laittanu takas kii, mutta kummiskin. Enää on vaan se, että kun sammuttaa, niin kone ei sammu kokonaan, jos ei ota irti seinästä, vaan näyttö jää sellaiseksi vaaleanharmaaksi.
reetta-90 kirjoitti:
Noh tuossa otin akun irti vähän tuon jälkee ja annoin olla kokonaa ilman virtaa jonkun 3-4 tuntia ja nyt tää on kyllä ihan entisensä, en kyllä akkua laittanu takas kii, mutta kummiskin. Enää on vaan se, että kun sammuttaa, niin kone ei sammu kokonaan, jos ei ota irti seinästä, vaan näyttö jää sellaiseksi vaaleanharmaaksi.
Se saattaa räjähtää ja syttyä tuleen, kannattaa ostaa uusi kone ennen kuin näin pääsee tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545
