Adobe Photoshop 7.0, kielen vaihto?

shotopoppia

Tsauh,

ongelma ollu jo pidemmän aikaa eikä tunnu ratkasua löytyvän.
Latasin jonkun aikaa sitten levyltä tuon Adobe Photoshop seiskan, ja ensimmäinen reaktio oli iloinen. Kaikki valikot oli suomeksi!
Alkuhuuma hiipu äkkiä ku huomas että on aivan hemmetin vaikee käyttönen noin. Suomennoksista ei oikeen ota selvää..

Mitenkä mää nyt saan vaihdettua kielen englantiin?
Just äsken asensin koko pelin uudestaan, mutta ei ees missään välissä kysyny mille kielelle haluan. Ja ainoan kerran kun sitä kysyi, kysyi haluanko lukea millä kielellä käyttösopimuksen (ja tähänkin pistin varalta englannin kielen).

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS, eikä siihen kieltä pysty muuttamaan, harmi!

      • shotopoppia

        se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!


      • shotopoppia kirjoitti:

        se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!

        Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.


      • PHS 7
        M-Kar kirjoitti:

        Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.

        No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !


      • PHS 7 kirjoitti:

        No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !

        Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.

        Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.

        Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.

        En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.


      • M-Kar kirjoitti:

        Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.

        Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.

        Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.

        En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.

        mennen tullen kaikki aikaisemmat ja myöhemmät Gimp'it, joten älä vaan missään ihmeessä ota tosissasi muita väitteitä. Totta on juuri niin kuin itse tuossa ylempänä sanoitkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe