Tsauh,
ongelma ollu jo pidemmän aikaa eikä tunnu ratkasua löytyvän.
Latasin jonkun aikaa sitten levyltä tuon Adobe Photoshop seiskan, ja ensimmäinen reaktio oli iloinen. Kaikki valikot oli suomeksi!
Alkuhuuma hiipu äkkiä ku huomas että on aivan hemmetin vaikee käyttönen noin. Suomennoksista ei oikeen ota selvää..
Mitenkä mää nyt saan vaihdettua kielen englantiin?
Just äsken asensin koko pelin uudestaan, mutta ei ees missään välissä kysyny mille kielelle haluan. Ja ainoan kerran kun sitä kysyi, kysyi haluanko lukea millä kielellä käyttösopimuksen (ja tähänkin pistin varalta englannin kielen).
Adobe Photoshop 7.0, kielen vaihto?
6
562
Vastaukset
PS, eikä siihen kieltä pysty muuttamaan, harmi!
- shotopoppia
se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!
shotopoppia kirjoitti:
se on sitte elettävä tällä kunnes paremman saan....!
Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.
- PHS 7
M-Kar kirjoitti:
Tuo on niin vanha ohjelma, että ilmaiseksikin saa jo parempia. GIMP:iä suosittelen, saa englanniksi maksutta. Photoshop CS2:sta (9.0) vanhempia ei oikein kannata enää harrastaa.
No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !
PHS 7 kirjoitti:
No ei varmaan saa ! Olen käyttänyt Phs 7 vuosia koska kuvaan puoliammattimaisesti, Phs 7 on monipuolinen ja laaja kuvankäsittelysofta. Käytän samaan aikaan myös muita, esim CorelDraw softaa mutta Phs on paras !
Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.
Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.
Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.
En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.M-Kar kirjoitti:
Ja GIMP on vielä monipuolisempi ja laajempi kuin vanhat Photoshopit ja se ei maksa mitään. Uudemmat Photoshopit sitten on helposti kehittyneempiä monissakin asioissa.
Katsos ei tullu sinulle varmaan mieleen se, että ohjelmistot kehittyvät kovaa vauhtia. Vaikka olisi kuinka kallis ammattiohjelmisto niin jossain kymmenessä vuodessa viimeistään ohjelmistot ovat kehittyneet niin, että ilmaiseksi saa jo parempaa.
Homma meneekin, että pitää osata arvioida mitä oikeastaan tarvitsee. Jos ei tarvitse mitään sellaista mikä maksaa nyt 1000€ niin ei kannata maksaa koska ohjelmistojen omaksuminen vie aikaa ja kannattaa opetella sen mitä saa vapaasti. Ohjelmistot kehittyy kuitenkin kokoajan ja maksullisella ohjelmistolla pitäisi tyypillisesti 4-8v välein laittaa rahaa tiskiin uudestaan kun muuten ilmaiset menee ohitse.
En sano, että Photoshop olisi huono, minusta se on hiton hyvä ohjelmisto, mutta nuo lähes 10v vanhat julkaisut vaan ovat jääneet jälkeen siitä mitä ilmaiseksikin saa.mennen tullen kaikki aikaisemmat ja myöhemmät Gimp'it, joten älä vaan missään ihmeessä ota tosissasi muita väitteitä. Totta on juuri niin kuin itse tuossa ylempänä sanoitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483