Eli XP pöytäkone mulla on (Dell Optiplex GX260), ja haluaisin tietää toimiiko win 7/edes win vista koneessani?
Koneessani on 1GHz prosessori
20GB kiintolevy
507MB keskusmuisti
DVD-ROM asema
pöyrittääkö koneeni win 7:aa
5
261
Vastaukset
- ÄksPee4ever
Varmin tapa tuon asian testaamiseen löytynee täältä eli Windows 7 Upgrade Advisor:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx
"If your PC can run Windows Vista, it can probably run Windows 7, but it's still a good idea to use the Windows 7 Upgrade Advisor. Use the Compatibility Center to see if your hardware and software will work with Windows 7." Ei toimi.
- z-e
Eikö edes ilman aeroa?
z-e kirjoitti:
Eikö edes ilman aeroa?
Keskusmuisti ei riitä win7 mitenkään 1gika muistaakseni vähintään. 2 suositus ja 4 jos 64bittinen.
Ja tuskin tuo prossukaan riittä, vista voisi juuri ja juuri, mutta ennemmin pitäytyisin xp:ssä tai uudessa koneessa.z-e kirjoitti:
Eikö edes ilman aeroa?
Ei millään tavalla. Siitä lähdetään aina, että tuplaydin prosessori ja pari gigaa muistia 32-bittiselle ja 64-bittiselle 4 gigaa.
Jos siitä huolimatta haluaa uusia käyttöjärjestelmän niin sitten pitää harkita toista merkkiä. Sinun tapauksessa riippuu käyttötarkoituksista kannattaako pysyä Windows XP:ssä, odottaa hetki ja ostaa uusi tietokone Windows 7 SP1 Professionalilla vai vaihtaako nykyiseen koneeseen toisen merkkinen käyttöjärjestelmä.
Jos et ole uutta tietokonetta hankkimassa ja jos aiot harrastaa Youtube videoiden katsomista niin suosittelen pysymään Windows XP:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581