Haluaisin liittää tietokoneen stereoihin ja kaikin puolin onnistuu, mutta PC sijoitus askarruttaa.
Meillä on Jamo Cornet 175 etukaiuttimet. voiko niiden välittömään yhteyteen sijoittaa PC:n?
Tuleeko joku magneettisuus riski?
Tietokone stereoihin
5
170
Vastaukset
HDD kiintolevyllistä konetta ei kyllä kannata laittaa viereen kun tallennus tapahtuu magneettisesti. SSD levyillä ei ole ongelmaa.
Tuskinpa tuolla on ongelmaa, jos vain kaiuttimet ovat magneettisuojatut. Enpä kyllä ole itse edes ajatellut tuota ongelmaa. :D Itsellä vahvari ja kaiutin noin metrin päässä koneesta, eikä ongelmia.
- Me keski-ikäiset
sfinski80 kirjoitti:
Tuskinpa tuolla on ongelmaa, jos vain kaiuttimet ovat magneettisuojatut. Enpä kyllä ole itse edes ajatellut tuota ongelmaa. :D Itsellä vahvari ja kaiutin noin metrin päässä koneesta, eikä ongelmia.
Nyt on sitten sijoitettu 50 cm kaiuttimesta ja viikon siinä olleena ei ongelmia.
On muuten kätevää, kun voi TV:stä katsoa kuvat yms. On vielä erillinen ulkoinen muistikin ja varmuuskopiotkin pysyy tallessa.
HDMI piuha TV:seen ja kuitu stereoihin. Mielessä vielä Spotifyn hankkiminen ja sitten ei enää mitää rajaa viihdekeskuksessa.
Jotain negatiivista:
Langattomat hiiri-näppis kaipais hieman enemmän tehoa. 4 metrin etäisyydellä pientä epävarmuutta hiirellä. Näppis kyllä toimii hyvin. - mää vaan
Me keski-ikäiset kirjoitti:
Nyt on sitten sijoitettu 50 cm kaiuttimesta ja viikon siinä olleena ei ongelmia.
On muuten kätevää, kun voi TV:stä katsoa kuvat yms. On vielä erillinen ulkoinen muistikin ja varmuuskopiotkin pysyy tallessa.
HDMI piuha TV:seen ja kuitu stereoihin. Mielessä vielä Spotifyn hankkiminen ja sitten ei enää mitää rajaa viihdekeskuksessa.
Jotain negatiivista:
Langattomat hiiri-näppis kaipais hieman enemmän tehoa. 4 metrin etäisyydellä pientä epävarmuutta hiirellä. Näppis kyllä toimii hyvin.samat sanat noista hiiristä ja näppiksistä. Ostin äskettäin yhden Logitechin setin (MK300) korvaamaan langallista näppistä. Ihan loistava muuten, mutta kantama ei ihan olohuonekäyttöön riitä. Sama se, kun kone oli olohuoneessa vain kokeiluna. ATX-torni ei ole kovin sievä media-PC.
Semmoista huhua olen kuullut, että bluetooth olisi kantavampi kuin RF eli olohuone-PC:n näppis pitäisi olla sellainen. Voiko joku vahvistaa? Ainakin Wiin ohjain toimii pirun kaukaa pluutuutin kanssa.
Lisään vielä, että olohuone-PC:hen trackballilla tms. hiirilaitteella varustettu näppis on ihan ehdoton jos ei sitten pelaa pelejä. Hiiren käyttäminen sohvalla on kovin epäergonomista näiden omien kokeilujeni perusteella. - jepulisjeij
mää vaan kirjoitti:
samat sanat noista hiiristä ja näppiksistä. Ostin äskettäin yhden Logitechin setin (MK300) korvaamaan langallista näppistä. Ihan loistava muuten, mutta kantama ei ihan olohuonekäyttöön riitä. Sama se, kun kone oli olohuoneessa vain kokeiluna. ATX-torni ei ole kovin sievä media-PC.
Semmoista huhua olen kuullut, että bluetooth olisi kantavampi kuin RF eli olohuone-PC:n näppis pitäisi olla sellainen. Voiko joku vahvistaa? Ainakin Wiin ohjain toimii pirun kaukaa pluutuutin kanssa.
Lisään vielä, että olohuone-PC:hen trackballilla tms. hiirilaitteella varustettu näppis on ihan ehdoton jos ei sitten pelaa pelejä. Hiiren käyttäminen sohvalla on kovin epäergonomista näiden omien kokeilujeni perusteella."Semmoista huhua olen kuullut, että bluetooth olisi kantavampi kuin RF eli olohuone-PC:n näppis pitäisi olla sellainen. Voiko joku vahvistaa?" voin vahvistaa. itelläni on Logitech DiNovo for Notebooks (RF) ja Logitech DiNovo Mini (Bluetooth), Miniä voi käyttää vaikka alakerrasta(rakenteiden läpi) mutta tuo RF-versio ei toimi edes laitettaessa 2 metrin etäisyydellä polven tietokoneen lähettimen ja näppiksen välii :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581