Tummaihoisia homoja?

ah

Tässä on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli tutustua johonkin tummaihoiseen homoon/bi-seksuaaliin... Käykö heitä ollenkaan homobaareissa? Itse en ole nähnyt, mutta käynytkin sellaisissa olen vain hyvin harvoin. Esim. irc-gallerian kaikenmaailman homoyhteisöissä en löytänyt ainuttakaan mustaihoista miestä... Syntyy melkein sellainen kuva, ettei sellaisia olisi olemassa. Kuitenkin varmasti mustaihoisiakin homoja on, oletteko törmännyt sellaisiin? :) Ja jos olette, niin missä?

67

10020

    Vastaukset

    • MyPrerogative....

      Useampi Suomessa asuva tummaihoinen mies on muslimi eli uskonto kieltää homouden rankasti ja tiedät kuinka kirjaimellisesti he ottavat koraanin. Joissakin maissa, missä islam on valtauskontona, homot teloitetaan. Eri asia on suomalaisen kanssa tehdyt lapset jotka eivät välttämättä ole muslimeja. Julkisuudessahan on se yksi, Jani Toivola? Itse olen puoliksi aasialainen (=sekarotuinen) mutta minua oksettaa yleensä miehet joille eksoottinen ulkonäköni tuntuu olevan jotenkin suuri kiihtouksen aihe. Etenkin hieman vanhemmat miehet ehdottelee ja ovat kovinkin kiinnostuneita syntyperästäni vaikka Suomessa olen syntynyt, mutta isäni ei ole. Ensimmäinen poikaystävänikin jauhoi "Voi noita sun kauniita ruskeita silmiä" ym. Olin aluksi hieman imarreltu, mutta myöhemmin tajusin hänen ihastuneen eksoottiseen ulkonäkööni mutta ei minuun ihmisenä. Siksi yleensä välttelen näitä ihmisiä jotka kiihottuvat seksuaalisesti tummemmista ihmisistä. Itse häpeän tummaa ulkonäköäni, syntyperääni ja tekisin mitä vain jos voisin muuttua vaaleaksi. Olen hyvin rasistinen itseäni kohtaan enkä voisi edes harkita seurustelevani toisen tummaihoisen kanssa olipa hän sitten mistä maasta hyvänsä tai sekarotuinen kuten minä.

      Toki minä ymmärrän sen, että monia vaaleita ihmisiä kiinnostaa tummat ihmiset ja se eksoottisuus, erilaiset kulttuurit ym. Yleensä erotisoimme ne asiat jotka ovat meille vieraita, mutta samaan aikaan hyvin kiinnostavia. Ehkä sen vuoksi minäkin lankean blondeihin, vaikkakin brunette olisi jotenkin viehttävämpi omasta mielestäni. Mutta haluan, että mies ihastuu minussa enempi sisimpääni kuin ihonväriini.

      • alkup. kysyjä

        Kiitos "MyPrerogative...." vastauksestasi. Harmi, että olet rasistinen itseäsi kohtaan.

        Tekstisi sai mut tajuamaan, että toi voi todellakin olla oksettavaa sille ihmisille jolle joku tuo jotenkin erityisesti esille sen että on kiinnostunut hänestä ihonvärin tai eksottisuuden takia. Jos mulle vaikka niin joskus käy, niin en ainakaan ala tuomaan sitä esille. Ymmärrän pointin, haluat miehen ihastuvan sinuun enemmänkin ihmisenä, kuin ihonvärinä. Mutta joka tapauksessa, ei sulla ole mitään syytä hävetä "eksottisuuttasi". Hyvää kesän jatkoa ja todellakin kiitos tyhjentävästä vastauksesta.


      • MyPrerogative..
        alkup. kysyjä kirjoitti:

        Kiitos "MyPrerogative...." vastauksestasi. Harmi, että olet rasistinen itseäsi kohtaan.

        Tekstisi sai mut tajuamaan, että toi voi todellakin olla oksettavaa sille ihmisille jolle joku tuo jotenkin erityisesti esille sen että on kiinnostunut hänestä ihonvärin tai eksottisuuden takia. Jos mulle vaikka niin joskus käy, niin en ainakaan ala tuomaan sitä esille. Ymmärrän pointin, haluat miehen ihastuvan sinuun enemmänkin ihmisenä, kuin ihonvärinä. Mutta joka tapauksessa, ei sulla ole mitään syytä hävetä "eksottisuuttasi". Hyvää kesän jatkoa ja todellakin kiitos tyhjentävästä vastauksesta.

        Syy miksi asiasta on tullut häpeän aihe on lapsena koettu rasismi. Kyllähän minä välillä nytkin saan sitä kokea, mutta en enää niin paljoa. Kyllä se kiusaaminen, joka jatkui aina tarhasta yläkouluun, jätti arpensa. Se on jotenkin aivan hirveää olla porukassa josta erottuu niin selkeästi toisista ja sitten ku vielä sitä erilaisuutta korostetaan syrjimällä niin tuntuu vielä pahemmalta. Muutamia kertoja jouduin väkivallan uhriksi lapsena. Käsitykseni suomalaisista oli hyvin pitkään negatiivinen silloin kun on olin lapsi. Mietin vain sitä, että kun olen tarpeeksi vanha niin pääsen täältä pois jonnekkin missä en joudu rasismin uhriksi. Sitten kun aloin saamaan ystäviä jotka puolustivat minua niin aloin ymmärtää, että kaikki täällä eivät ole niin pahoja. Mutta en tiedä kuinka kauan tämä prosessi kestää kunnes olen päässyt yli kaikesta.


      • alkup. kysyjä
        MyPrerogative.. kirjoitti:

        Syy miksi asiasta on tullut häpeän aihe on lapsena koettu rasismi. Kyllähän minä välillä nytkin saan sitä kokea, mutta en enää niin paljoa. Kyllä se kiusaaminen, joka jatkui aina tarhasta yläkouluun, jätti arpensa. Se on jotenkin aivan hirveää olla porukassa josta erottuu niin selkeästi toisista ja sitten ku vielä sitä erilaisuutta korostetaan syrjimällä niin tuntuu vielä pahemmalta. Muutamia kertoja jouduin väkivallan uhriksi lapsena. Käsitykseni suomalaisista oli hyvin pitkään negatiivinen silloin kun on olin lapsi. Mietin vain sitä, että kun olen tarpeeksi vanha niin pääsen täältä pois jonnekkin missä en joudu rasismin uhriksi. Sitten kun aloin saamaan ystäviä jotka puolustivat minua niin aloin ymmärtää, että kaikki täällä eivät ole niin pahoja. Mutta en tiedä kuinka kauan tämä prosessi kestää kunnes olen päässyt yli kaikesta.

        Kuulostaa kyllä todella pahalta. Ikäviä asioita olet joutunut kokemaan. Toivon vilpittömästi, että joskus pääset yli siitä.


      • Anonyymi

        Kuule uskonnolla on merkitystä vain niille, jotka suhtautuvat siihen vakavasti.

        Arabi-Emiraatit on yksi harvoja maita, joissa hallintomuotoinen laki järjestelmä soveltaa muslimien tiukinta lakijärjestelmää ja moraalioppeja eli Sharia lakeja. Siellä moni turisti on joutunut laki ongelmiin pelkästään pitämällä lapsensa tai vaimonsa kädestä kiinni (siellä kun on kaikenlainen julkinen kiintymyksen osoitus kiellettyä sukupuolesta ja suhteista huolimatta).

        Silti siellä ei yhtäkään homoa vainota saatikka teloiteta, paitsi jos harrastat seksiä, suutelet samaa sukupuolen edustajaa tai muulla tavalla osoitat kiintymystä julkisessa paikassa.

        Se, että joku on muslimi ei tarkoita automaattisesti sitä, että kyseinen henkilö eläisi uskontonsa oppien mukaisesti sen kummemmin kuin Kristitytkään.

        Vai kuinkas monta Lestadiolaista ja muslimia näet Pride kulkueen vierellä valmiina heittelemään kiviä?


      • Anonyymi

        Jani Toivolalla on pieni kulli,oisko jäykkänä 14cm,ei siitä oo mihinkään,eikä se kyrpä oo edes paksu,ihan tikku,Jani Toivola käy homosaunassa Lauantaisin antaa persereikä,sen reikä on väljä Sul kuulemma hiv


      • Anonyymi

        Minulla on tummaihoinen muslimimies,hänellä on 23cm kyrpä,hän ei välitä siitä vaikka on muslimi,olemme kihloissa.rakastamme toisiamme,on ihanaa kun joka päivä saa isoa mustaa kyrpää,ja häneltä tulee paljon spermaa t.Jan,Uusikaupunki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule uskonnolla on merkitystä vain niille, jotka suhtautuvat siihen vakavasti.

        Arabi-Emiraatit on yksi harvoja maita, joissa hallintomuotoinen laki järjestelmä soveltaa muslimien tiukinta lakijärjestelmää ja moraalioppeja eli Sharia lakeja. Siellä moni turisti on joutunut laki ongelmiin pelkästään pitämällä lapsensa tai vaimonsa kädestä kiinni (siellä kun on kaikenlainen julkinen kiintymyksen osoitus kiellettyä sukupuolesta ja suhteista huolimatta).

        Silti siellä ei yhtäkään homoa vainota saatikka teloiteta, paitsi jos harrastat seksiä, suutelet samaa sukupuolen edustajaa tai muulla tavalla osoitat kiintymystä julkisessa paikassa.

        Se, että joku on muslimi ei tarkoita automaattisesti sitä, että kyseinen henkilö eläisi uskontonsa oppien mukaisesti sen kummemmin kuin Kristitytkään.

        Vai kuinkas monta Lestadiolaista ja muslimia näet Pride kulkueen vierellä valmiina heittelemään kiviä?

        Tuo ei pidä paikkaansa,olimme Arabi emiraateissa jouluna 2021 siellä kävelimme kaupungilla ja pidin lapseni kädestä kiinni sekä vaimoni kukaan ei tullut kieltämään sitä,kyllä sinäkin pitäisit lapsesi kädestä siellä kiinni,se liikenne siellä on erilaista kuin siellä perähikiällä jossa sinä asut.


      • Anonyymi

        Höpö,höpö niiden uskonto voi kieltää,mutta kyllä moni silti käy minua naimassa vaikka on muslimi,asun Vuosaaressa joten saan jatkuvasti mustaa kyrpää,täs talos asuu 35 tumma ihmistä kundia ja aina perjantaisin klo 21-23 kun mul on saunavuoro niin saunassa käy kuhina kun miehet käy siementämässä mut,tänäänkin saan taas 8 kynsiä saunakaveriksi,tuu säkin mukaan.osoite on Ramsinniementie 7 as 5,Rastila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tummaihoinen muslimimies,hänellä on 23cm kyrpä,hän ei välitä siitä vaikka on muslimi,olemme kihloissa.rakastamme toisiamme,on ihanaa kun joka päivä saa isoa mustaa kyrpää,ja häneltä tulee paljon spermaa t.Jan,Uusikaupunki

        Taitaa olla 2,3cm.


    • lesbotytsy

      Kävin viime kesänä afrikassa, vietin siellä n.3 kuukautta.. Afrikassa seksuaalikulttuuri on hyvin erilaista kuin Euroopassa. Siellä ihmisillä ei ole homotutkaa, ja homoseksuaaleja löytyy erittäin vähän, nämä suurimmaksi osaksi valkoisten ja värillisten joukosta. Mustaa homoseksuaalia en matkani aikana tavannut. Suurimmassa osassa Afrikkaa homous on laitonta, joten tällä tavoin kulttuuria ei juuri pääsekään syntymään. Myös masturbointi on vaiettu puheenaihe, kaikki seksuaalisuus keskittyy miehen ja naisen väliseen kanssakäymiseen ja on voimakkaasti keskittynyt miehen tarpeiden tyydyttämiseen. Ja nämä eivät siis ole uskonnollisia asenteita, vaan kulttuuriperimää. Maa, jossa asuin viime kesän, on yksi Afrikan tasa-arvoisimpia (jopa enemmän kuin Etelä-Afrikka) ja taloudellisesti tasapainoisimpia valtioita. Että voin vaan kuvitella miten homoseksuaalien oltavat ovat köyhissä Afrikan maissa..

      • 3+20

        mikä niissä mamuissa viehättää??


      • Anonyymi

        Olen käynyt Senegalissa, Gambiassa, Kamerunissa, Keniassa ja Saô Tome & Principessä.
        Oikeasti homoja (miespuolisia) on varmasti vähemmän julkisesti kuin täällä.
        Mutta bi-seksuaalisuus on erittäin yleistä ja luonnollista.
        Koska olen btm-mies, valkoinen, ja käyttäydyn luonnollisesti paikallisia kohtaan, olen aina saanut seuraa bungaloviin helposti.
        Lause "haluaisitko naida minua" kertoo heille mitä minä etsin.
        Ja yleensä melko pian lähdetään.
        Joskus jopa sivukujalle pikaisille seisten, takaapäin ja ilman turhia tunteita.


      • Anonyymi

        Menisit Gambiaan,Nigeriaan,Kenia,Mombasa,Kongo kyllä siellä on paljon tummia,isokyrpäistä homoja,varsinkin Nairobin gay baareissa sieltä saa mustaa Jormas niin paljon kun vaan haluaa,sekä Gambiassa,minulla on Gambialainen mies hänen musta kyrpä tekee mulle hyvää


      • Anonyymi
        3+20 kirjoitti:

        mikä niissä mamuissa viehättää??

        Iso musta kyrpä,roikkuvat kassit ja suuri sperma lasti,ja kuinka ihanalta tuntuu saada isoa mustaa mamun kyrpää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt Senegalissa, Gambiassa, Kamerunissa, Keniassa ja Saô Tome & Principessä.
        Oikeasti homoja (miespuolisia) on varmasti vähemmän julkisesti kuin täällä.
        Mutta bi-seksuaalisuus on erittäin yleistä ja luonnollista.
        Koska olen btm-mies, valkoinen, ja käyttäydyn luonnollisesti paikallisia kohtaan, olen aina saanut seuraa bungaloviin helposti.
        Lause "haluaisitko naida minua" kertoo heille mitä minä etsin.
        Ja yleensä melko pian lähdetään.
        Joskus jopa sivukujalle pikaisille seisten, takaapäin ja ilman turhia tunteita.

        Olin lomalla Gambiassa jouluna 2021,rannalta löysin Eric nimisen tumman miehen 25v,upea kundi,iso penis,menimme hotelli huoneeseeni jossa hän nai minua monta kertaa,kävimme välillä syömässä ulkona ja sitten ruoan jälkeen menimme rannalle jossa otin häneltä suihin,teimme sen myös pimeällä sivukadulla,ja sit mun huoneessa,nyt Eric on luonani Suomessa ,tätä kirjoittaessa istun Ericin 23cm kyrvän päällä,ai että tekee gutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt Senegalissa, Gambiassa, Kamerunissa, Keniassa ja Saô Tome & Principessä.
        Oikeasti homoja (miespuolisia) on varmasti vähemmän julkisesti kuin täällä.
        Mutta bi-seksuaalisuus on erittäin yleistä ja luonnollista.
        Koska olen btm-mies, valkoinen, ja käyttäydyn luonnollisesti paikallisia kohtaan, olen aina saanut seuraa bungaloviin helposti.
        Lause "haluaisitko naida minua" kertoo heille mitä minä etsin.
        Ja yleensä melko pian lähdetään.
        Joskus jopa sivukujalle pikaisille seisten, takaapäin ja ilman turhia tunteita.

        Joka puolella Afrikkaa on iso kyrpäsiä tummaihoisia mustia homoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka puolella Afrikkaa on iso kyrpäsiä tummaihoisia mustia homoja,

        Sehän on oikea bottomien luvattu maa! Ottavatko väkis9n, kuten lähi-idän miehetz?


    • TheresPlentyAbroad

      Mustia homoja on kyllä runsaasti, sinun tarvitsee ikävä kyllä matkustaa maahan jossa tummaihoiset ovat nivoutuneet yhteiskuntaan runsaammin kuin Suomessa. Esimerkiksi Lontoon homobaareissa ja yökerhoissa näkee todella paljon tummaihoisia, samoin Kööpenhaminassa. Ja uskoisin Tukholmassakin tilanteen olevan sama.

      Suomessa en muista nähneeni baareissa Hesassa juuri lainkaan mustaihoisia. Tai siis yhtään, koskaan. Juu en.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä siellä on,mutta sinä oot väärään aikaan,Helsingin gay baareissa tummat miehet tulevat vähän ennenkuin baari sulkeutuu yöllä,tulevat etsimään vaaleaa kynsiä,minäkin olen monesti saanut 3 mustaa kerralla.


    • oleme yhdessä paljon

      Asun 06 alueella ja olen seurustellut 6 vuotta yhden Sudanilaisen mustan miehen kanssa.
      On hyvä sängyssä ja nai tosi hyvin.
      Olen hänelle kuin nainen ja hänen yksi heimotoveri kanssa mies, on käynnyt minulla usein. Toisen mustan tietämättä. Eräs Nubialainen musta kysyi seksiä en sustunut kun niin ruma oli ja juoppo kaiken lisäksi.
      Tunnen 5 mustaa miestä jotka ovat homoja 3 islamilaista ja 2 kristittyä.

      Mutta pääosin annan vain tälle yhdelle kaverille.

      • Just black

        Hei
        Haaveilen jo pitkää aikaa tummista miehistä.
        Tuli jo pakomieli. Kerran yritin tutustua yhteen, oltiin rannalla.
        Vähän ajan päästää yritin pikkuhiljaa selitä hänelle että olen bi- henkinen, että tykkään kovasti hänestä,
        ja haluaisin kovasti tuntea hänet sisälläni....hän halusi lyödä minut nyrkillä((((((((
        Sen jälkeen en ole uskaltanut enää....
        Miten voin tutustua sinuun?
        Olisin tosi kiitollinen jos olisi antanut vinkin sinun tummista kavereista. Miten voin löydä niitä?


      • mika8585
        Just black kirjoitti:

        Hei
        Haaveilen jo pitkää aikaa tummista miehistä.
        Tuli jo pakomieli. Kerran yritin tutustua yhteen, oltiin rannalla.
        Vähän ajan päästää yritin pikkuhiljaa selitä hänelle että olen bi- henkinen, että tykkään kovasti hänestä,
        ja haluaisin kovasti tuntea hänet sisälläni....hän halusi lyödä minut nyrkillä((((((((
        Sen jälkeen en ole uskaltanut enää....
        Miten voin tutustua sinuun?
        Olisin tosi kiitollinen jos olisi antanut vinkin sinun tummista kavereista. Miten voin löydä niitä?

        oletko löytynyt?


      • Anonyymi

        Ai se sama joka käy minua panemassa salaa sinulta,olen tartuttamat häneen hivin.


      • Anonyymi
        Just black kirjoitti:

        Hei
        Haaveilen jo pitkää aikaa tummista miehistä.
        Tuli jo pakomieli. Kerran yritin tutustua yhteen, oltiin rannalla.
        Vähän ajan päästää yritin pikkuhiljaa selitä hänelle että olen bi- henkinen, että tykkään kovasti hänestä,
        ja haluaisin kovasti tuntea hänet sisälläni....hän halusi lyödä minut nyrkillä((((((((
        Sen jälkeen en ole uskaltanut enää....
        Miten voin tutustua sinuun?
        Olisin tosi kiitollinen jos olisi antanut vinkin sinun tummista kavereista. Miten voin löydä niitä?

        Sinun pitää kysyä rohkeasti vaan että tahtoisiko hän rakastella kanssasi.voit myös sanoa,että sinulla on asiaa mutta et saa suuttua,sitten kysyt että kelpaako seksi.


      • Anonyymi
        mika8585 kirjoitti:

        oletko löytynyt?

        Olen löytänyt monia tummaihoisia iso kyrpäistä homomiehiä suomessa paras paikka mistä saa isoa mustaa kyrpää on Vogue sauna,Laakson kalliot,Mäntymäki,Kesällä stadikka uimapaikka,Rastilan leirintäalue,uimaranta,Itäkeskuksen ostoskeskus,Stockan vintti,kämpin linja autoasema,Rautatieaseman vessat,Kesällä pihlajasaaren uimaranta,kyl paikkoja on mistä mustaa munaa saa,kokeile tätä www.blackcockhelsinki.com tuolta saa koko ajan tummaa miestä


    • GayMuskeli

      Qruiserissa on näkynyt useitakin ja ei tuo ole ihan tavatonta homobaareissakaan. Baarissa olen nähnyt Suomessa ja Pariisissa homoille suunnatulla kuntosalilla. Jätkän kroppa oli täydellinen.
      GayRomeossa voit etsiä haluamaasi etnisen taustan mukaan. Ei tarvitse mennä merta edemmäs onkimaan.

    • Olen törmännyt sellaiseen, joka aamu peilissä se tuijottaa mua takaisin.

    • Keijo_Keripukki

      Taitaa olla aika vähissä tai ovat syvällä kaapissa.

    • Anonyymi

      Suomessa mustaa miestä on vaikea saada. Paitsi kun raha ilmestyy kuvioihin.
      Euroilla saat sellaista mitä haluat. Myös nuorempaa tai huikean komeaa. Kunhan olet btm-henkinen.

      Maailmalla, joka puolella helpompaa. Turistikohteissa raha on jälleen kuvioissa, mutta suurkaupungeissa tai oikeasti maaseudulla kundit ovat valmiita seksiin ihan vain seksin takia.
      Sekä Kamerunissa, että Brasiliassa mahtavia kokemuksia paikallisten kanssa.

      Ja minä olen reilusti kiinnostunut vain seksistä tummaihoisten kanssa. En edes yritä teeskennellä muuta.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Ei tarvitse mennä kuin Etelä- Eurooppaan niin vaalealle suomipojalle riittää kysyntää. Löytyy paikallisia komistuksia sekä maahanmuuttajia vielä etelämpää.


    • Anonyymi

      Kauemmin kaapeissa olleet on vaaleimpia.

    • Anonyymi

      Kyllä näitä mutakalleja ainakin Hesan homobaareissa käy,ja siellä Vogue saunassa käy joka perjantai eräs Mike musta,nigerialainen top mies,kyrpä sillä 24cm saan sitä joka perjantai

    • Anonyymi

      Helsingin rautatie asema,Kamppi linja autoasema,Itäkeskus,Vuosaaren Rastilan metroasema,Stocmannin 5kerros wc,Forum ,kyllä näistä paikoista löytää mokkakikkeliä joka päivä,ja sit se Homo sauna siellä käy myös,sekä Laakson homokalliot,Mäntymäki,itse suosin Stockmannin 5 kerroksen vessaa siellä löytyy paljon mustaa pitkää kyrpää,sekä Vuosaaren uimahalli.

      • Anonyymi

        Vanhus elämöi unelmissaan.
        🤪


    • Anonyymi

      Onneksi Suomessa on niin paljon tummaihoisia miehiä, että siihen joukkoon mahtuu homojakin.

    • Anonyymi

      Suomenlaissa asiaa ajetaankin juuri.

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe