Huuhaa-palstalla haukutaan vammaisia

Surullinen.

Tuolla Suomi24:n Huuhaa-palstalla eräs mieshenkilö haukkuu vammaisia erittäin rumasti viikoittaen. Nytkin Juhannuksena oli eräänä päivänä tehtaillut ainakin 15 haukkumisaloitusta. Ylläpito toki poistaa kun ennättää mutta mitä asian suhteen voisi tehdä, ettei tarvitsisi lukea enää moista roskaa?

9

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valita sinne huuhaa-palstalle äläkä tänne

      • Hyvää kesää

        Valita vaan tänne, täällä välitetään.

        Ajattele että se henkilö on tyhmä ja että ei tartte välittää tyhmien mielipiteistä.

        Voisit muuten siirtyä jollekin muulle palstalle myös.
        Oppii niin paljon, kun lukee eri palstoja.

        Se Huu-haa palsta on ihan tyhmä palsta, ei kannata laittaa omaa energiaansa sen palstan lukemiseen.


      • Surullinen.

        vaikka kuinka paljon mutta mikään ei tunnu tehoavan. Ajattelin olisiko täällä ideoita.


      • Surullinen.
        Hyvää kesää kirjoitti:

        Valita vaan tänne, täällä välitetään.

        Ajattele että se henkilö on tyhmä ja että ei tartte välittää tyhmien mielipiteistä.

        Voisit muuten siirtyä jollekin muulle palstalle myös.
        Oppii niin paljon, kun lukee eri palstoja.

        Se Huu-haa palsta on ihan tyhmä palsta, ei kannata laittaa omaa energiaansa sen palstan lukemiseen.

        Toki luen muitakin palstoja. Täytynee tosiaan jättää huuhaa-palsta kun noin ilkeämielinen ihminen siellä kirjoittelee.


      • että näin...
        Surullinen. kirjoitti:

        vaikka kuinka paljon mutta mikään ei tunnu tehoavan. Ajattelin olisiko täällä ideoita.

        Täytyypä todeta, ettei sen mieshenkilön pääkoppa oo terve, kun vammaisia haukkuu.


      • Ei kannata
        että näin... kirjoitti:

        Täytyypä todeta, ettei sen mieshenkilön pääkoppa oo terve, kun vammaisia haukkuu.

        Sellaisia häiriköitä on monella muullakin palstalla.
        Vaikka miten valittaa, niin ne vain häiriköi. ttaa energiaansa niin tyhmiin/sairaisiin henkilöihin. Ajattele, että niillä ei ole muuta iloa elämässä kuin sellainen. Miten tyhjää heisän elämänsä on.

        Siirry muille palstoille.


    • Sanat hallussa

      Onko tällä mieshenkilöllä säännöllistä nimimerkkiä? Olisi kiva vähän panna hänet sekaisin, ja hyödyntää kykyjäni, kun kerta on tällainen kyky suotu pyörätuolissa istuvalle.

      • Pöyristynyt.

        se on the.eagles_

        Toki hän ei kirjoita omalla nimimerkillään noita pilkkakirjoituksiaan koska hänen rekatuista nimimerkeistään puolenkymmentä on jäähyllä häiriökäyttäytymisen vuoksi, TheEagles. Tuohon pilkkaamiseen pitäisi kyllä saada loppu.


    • ATDT'2

      Siinä on hyvä vinkki "sille, mitä asian suhteen voisi tehdä".

      Toinen vinkki on, ettei kannata olla niin herkkä, että heti on suru puserossa. Maailma on varmaan aika rankka noin herkälle ihmiselle?

      Vammaisena kannattaa olla vähän kyyninen, niin ei jokainen tuijottaja, töllääjä ja huutelija haittaa. On sallittua jopa tuntea itsensä ylempiarvoiseksi, kun istuu kunnan maksamassa ilmastoidussa taksikyydissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe