suomalaisten maine Alanyassa

E.C.

Olin Alanyassa ja menin ensimmäiseen ravintolaan poikaystäväni kanssa. Istuimme tiskille ja "omistaja" jutteli kanssamme pitkän tovin (ei ollut muita asiakkaita). Tarjosi juomia (uskoakseni miehelleni tujumpia) Anteliaisuudestaan pyysi minua tanssiin ja minä idioottimaisuuksissani suostuin. 2 min. ja erektio oli valmis. Lätkäisin naamalle ja painuin ulos (poikaystäväni ympihumalassa ihmeissään tiskillä). Takaani kuulin huudon
"Et sitten ollutkaan suomalainen!"

Johtopäätöksiä?

39

2410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normijuttu

      juuri tätähän se turkinmatailu on, ukko kännissä ja turkkilaiset limanuljaskat vaimon kimpussa. tietenkin osa miehet ovat oppineet sen naisilta että lihaa on tarjolla.

      • naudalla ole

        mitään arvoa muslimeille.

        Mutta auta armias jos heidän "omia" naisiaan uskaltaa kukaan turisti lähestyä.

        Se on sitä turkkilaisten käsitystä tasa-arvosta.

        Ja sitten pitäsi vielä EU:hun päästä...vitun barbaarit, dream on!


      • omavika
        naudalla ole kirjoitti:

        mitään arvoa muslimeille.

        Mutta auta armias jos heidän "omia" naisiaan uskaltaa kukaan turisti lähestyä.

        Se on sitä turkkilaisten käsitystä tasa-arvosta.

        Ja sitten pitäsi vielä EU:hun päästä...vitun barbaarit, dream on!

        kun oma arvostus ja käytös on tuolla tasolla niin sen saa. kyllä taidetan saada ihan mitän tilataankin. oma käytös antaa mallia ja eipä se todellakaan hääppöstä ole turkinreissaajien käytös, ei siellä eikä kyllä täällä suomessakaan


      • näihän

        Ei poijjaat ei. Ei mua oo kukaan viäny, eikä kellään oo seissy, emmä kyl oo joraamaan mennykkä enkä viinaa lipittämää. jos sä lähet lärvut vetään ihan suames tai turkis ni ain oot vapaata pantavaa.näin kaik miähet uskoo.


      • kännisä ni so not...

        iha sama jos ukko kännisä ni ei siitäkkään mihiunkää ole joten et ois lyöny turkkilaista...


      • naminam

        miksköhän se on just turkin matkailu, onks ne jotenkin parasta, vai miks vaan ne,sitäpaitsi jos äijä vetää kaljaa koko ajan niin miks sen naisen pitäis lomansa pilata...kukin tekee sitä mist nauttii. mä olen äijän kans käyny niin turkis ku muuallakin mut mun äijän ei oo vara vetää kännii tai jää kelkasta just. se on tää suomalainen pirttihirmu joka niin määrää,mut jos veteliskin lärvit ilta toisensa jälkeen niin mä voisin eka kerran kans kokeilla milt se vieras tuntuu ja viel se turkkilainen kun siitä suomen miehet tuntuu olevan niin huolissaan,oikein mainostaavat sitä täällä mennen tullen,täytyy olla jotakin erikoista.


    • alanya.....

      oliko tämä provo? olimme juuri avomieheni kanssa alanyassa ja monesti olimme baarissa jossa ei ollut asiakkaita, omistajat juttelivat ystävällisesti eivätkä tarjonneet juomia. Jos tämä ei ollut provo, niin täytyy sanoa että ei voi yleistää! Monen viikon lomamme aikana emme kertaakaan törmänneet kyseiseen ilmiöön ja Alanyan hyvin tunteneena haluaisinkin tietää ravintolan nimen tai tarkan sijainnin? Sitten vielä eräs asia tuli mieleen, jos tämä osuu sinuun: islam maassa kuuluu pukeutua uskontoa ja kulttuuria kunnioittaen ettei tule väärinymmärretyksi.

      • älä lässytä

        siis samalla tavalla kuin he kunnioittavat meidän uskontoa ja kulttuuria Euroopassa eikö niin....?


      • juu juu pas juu

        höpön höpönö lienee vaan muisti mennyt kun ei omia törttöilyjään muista, tai sitten todella kunto ollut niin heikko ettei turkkilainenkaan ole koskenut edes pihdillä


      • vbvnnbmm,,,
        juu juu pas juu kirjoitti:

        höpön höpönö lienee vaan muisti mennyt kun ei omia törttöilyjään muista, tai sitten todella kunto ollut niin heikko ettei turkkilainenkaan ole koskenut edes pihdillä

        ainahan se on turistin vika.Turkkilaiselle kelpaa ihan kuka vain.Pitäkös turistien pukeutua ,kun heidän naiset palttoopäällä ja huivi paahatavassa kuumuudessa. Paskat ne meidän kulttirista välittää. Samaamieltä ei Turkki ole EU -kelponen ainakaa 20vuoteen.


    • lentää aina halpaan

      Pitikö sinun tehdä poikaystäväsi kanssa kaikki virheet kerralla. Poikaystäväsi nappasi itsensä känniin ja sinä suostuit tanssimaan ventovieraan kanssa.

      Sanot viestissäsi "Anteliaisuudestaan pyysi minua tanssiin", asiahan on aivan toisinpäin "Anteliaisuudessani pyysin hänet tanssiin".

      Kyllä suomalainen on hölmö turisti!

      • DETOURILLAPOIS

        ei koskaan eikä millon voi tapahtua Alanyassa, siellä on van upeita ja hienoja ihmisiä kuin koko turissa, kaikki miehet ovat hienoja ja jaloja. Ei milloin eikä koskaan voi tällaista tapahtua maassa jone Detur lentää, ei koskaan eikä milloin kukaan turkkilainen voi tehdä tuollaista. vain ja ainoastaan pahanilkistä panettua Deturin turisteitsja Deturin omistajien omasta maasta. Ikeä ja kylmää kun ne on niin hienoja ihmisiä V


      • tremake
        DETOURILLAPOIS kirjoitti:

        ei koskaan eikä millon voi tapahtua Alanyassa, siellä on van upeita ja hienoja ihmisiä kuin koko turissa, kaikki miehet ovat hienoja ja jaloja. Ei milloin eikä koskaan voi tällaista tapahtua maassa jone Detur lentää, ei koskaan eikä milloin kukaan turkkilainen voi tehdä tuollaista. vain ja ainoastaan pahanilkistä panettua Deturin turisteitsja Deturin omistajien omasta maasta. Ikeä ja kylmää kun ne on niin hienoja ihmisiä V

        toi aloitus viesti.on nimittäin sanasta sanaan sama joka oli joko turkin tai egyptin keskustelussa muutama vuosi sitten.selailin nimittäin puol vuotta sitten vanhoja juttuja ja sattui silloin silmiin.täytyypä taas etsiä että koskas kyseinen viesti oli viimeksi kirjoitettu.jos joku muu muistaisi lukeneensa ko viestin niin voisi informoida tänne niin saataisiin taas yksi provoilija kiinni.


      • nääs tampperelaisell
        tremake kirjoitti:

        toi aloitus viesti.on nimittäin sanasta sanaan sama joka oli joko turkin tai egyptin keskustelussa muutama vuosi sitten.selailin nimittäin puol vuotta sitten vanhoja juttuja ja sattui silloin silmiin.täytyypä taas etsiä että koskas kyseinen viesti oli viimeksi kirjoitettu.jos joku muu muistaisi lukeneensa ko viestin niin voisi informoida tänne niin saataisiin taas yksi provoilija kiinni.

        kielitaidottomal duunaril muuta tekemist ku vanhoja viestejä selaila.

        Nääs.

        ja salkkareita kattoo.


    • joojoo uskotaan

      sama juttu ex-matkailija5.11.2004 22:11
      Olin Turkissa ja menin ensimmäiseen ravintolaan poikaystäväni kanssa.Istuimme tiskille ja"omistaja"jutteli kanssamme pitkän tovin(ei ollut muita asiakkaita)Tarjosi juomia(uskoakseni miehelleni tujumpia)Anteliaisuudestaan pyysi minua tanssiin ja minä idioottimaisuuksissani suostuin.2 min. ja seisokki oli valmis.Lätkäisin naamalle ja painuin ulos(poikaystäväni ympihumalassa ihmeissään tiskillä)Takaani kuulin huudon "Et sitten ollutkaan suomalainen!"Tämän jälkeen kiersin ravintolan kaukaa.(en ihmettele jos ei ravintolassa ollut asiakkaita)

    • Haaahhhaa

      anja7515.1.2010 13:38
      Olin Sharmissa ja menin ensimmäiseen ravintolaan poikaystäväni kanssa. Istuimme tiskille ja "omistaja" jutteli kanssamme pitkän tovin (ei ollut muita asiakkaita). Tarjosi juomia (miehelleni tujumpia).Anteliaisuudestaan pyysi minua tanssiin ja minä idioottimaisuuksissani suostuin. 2 min. ja vehje seisoi. Lätkäisin naamalle ja painuin ulos (poikaystäväni umpihumalassa ihmeissään tiskillä). Takaani kuulin huudon "Et sitten ollutkaan suomalainen!"


      Oot sitten taitava nainen, kaikki sattui myös sansta sanaa egyptissä.
      Mistä näitä polosia riittää???
      Kiitti tremake, piti ihan omin silmin nähä että löytyiskö viesti. Toi haku on ihan vekkuli toiminto.

      • Ekku lehtonen

        nääs nii hyvä oo, kaverit antaa vaan hyvii syöttöi.

        Nääs.


      • alanya....

        että kyseessä oli provo, huhhuijjakkaa! että ihmiset jaksaa..


      • tyhmät kyykkyyn
        alanya.... kirjoitti:

        että kyseessä oli provo, huhhuijjakkaa! että ihmiset jaksaa..

        täällä on niin yksikertaista joukko että pienelläkin provolla saa helposti muutaman kymmentä kommenttiä. Ja ainahan toopeja on kiva kyykyttää


      • on varmasti
        tyhmät kyykkyyn kirjoitti:

        täällä on niin yksikertaista joukko että pienelläkin provolla saa helposti muutaman kymmentä kommenttiä. Ja ainahan toopeja on kiva kyykyttää

        alunperin ollut tosipohjainen tarina kuitenkin.

        Niitähän riittää tarinoita suomilorttojen matkoista välimerelle...kun rouvat jonottavat räkä poskella miesten vessaan pantavaksi paikallisessa yökerhossa...tämän white trash-kansan syvät rivit...ne ne vasta ovat jotain.


      • IHquuuuuuuuu
        on varmasti kirjoitti:

        alunperin ollut tosipohjainen tarina kuitenkin.

        Niitähän riittää tarinoita suomilorttojen matkoista välimerelle...kun rouvat jonottavat räkä poskella miesten vessaan pantavaksi paikallisessa yökerhossa...tämän white trash-kansan syvät rivit...ne ne vasta ovat jotain.

        töytyy muistaa että totta vain Turkissa, tätä ei oikeesti satu kuin turkissa


      • loistavaa

        Aivan loistavaa....
        Mikä noita ihmisriepuja ruokkii?


    • Niko-Petteri 22w

      Olin yksin reissussa Alanayassa ja sain viikon aikana seksiä 8 eri turkkilaiselta mieheltä.
      Oli hyvä viikko.

      • morjenss1

        Hieno homma jos näin on!


      • Kwee...
        morjenss1 kirjoitti:

        Hieno homma jos näin on!

        Se kuuluisa Sika-Amalia. Se Seksistä pitävä , jota sanoivat jokinorsuksi ?


      • Jussi J.

        suoraan ja neljästi peräreikään hotellin respan takana.


    • hahahahahahaha

      ei vittu mitä pässejä täällä liikkuu, hahahahahhahaha

      • ihquuuuuuuuuuu

        kaikki käy turkissa, tämä yhdistää kaikkia, lomaillaan turkissa


      • jackki3
        ihquuuuuuuuuuu kirjoitti:

        kaikki käy turkissa, tämä yhdistää kaikkia, lomaillaan turkissa

        Kävin Alanayniassa kerran ja ei tarvi uudelleen mennä. Lihavan oloinen nainen kehui käyneensä 12 kertaa, miksiköhän..


    • med cruise

      Provo!

      • mikä provo mukas

        heti kun puhutaan lihavasta Alanyassa niin oon provo. Kyllä vanhemmilla ja lihavimmillakin kait oikeus käydä turkissa. Eikä vaan nuoret saa siellä käydä, tuo minusta paskamaista heti haukkua kun puhutaan isosta


      • käyn
        mikä provo mukas kirjoitti:

        heti kun puhutaan lihavasta Alanyassa niin oon provo. Kyllä vanhemmilla ja lihavimmillakin kait oikeus käydä turkissa. Eikä vaan nuoret saa siellä käydä, tuo minusta paskamaista heti haukkua kun puhutaan isosta

        käyttämässä kiisseliäni Anaalitolan uroksen vatkaimessa väh. 2 kertaa vuodessa.


    • suom. nainen

      Kylläpä hienon provon keksit. Hyvä poika. *taputtaa päätä*

      • turkiye fani

        olikos tuossa muutama kuukaus takaperin kun lehdet kertoivat turkkilaismiehen tekemästä perinteisestä kunniamurhasta. Hän oli tappanut vaimonsa heti hääyön jälkeen. Oikeudessa mieheltä oli sitten tivattu syytä moiseen tekoon. Mies oli perustellut murhaa sillä, että vaimo oli ollut vielä neitsyt. Oikeusistuimen ihmetellessä turkkilaismiehen edesottamuksia, mies oli selvittänyt järjenjuoksuaan seuraavasti: koska nainen ei ollut kelvannut aiemmin isälleen, eikä edes veljilleen, niin näin huonoa naista en sitten halua minäkään.
        Matkailu avartaa.


    • ..annan miehellä seistä..))..jätät tyylikääsi tanssilattialle tai viet tanssin loppuun..ei siihen Turkkilaista miestä tarvita et miehellä seisoo tanssiessa naisen kanssa...))))

      • kotimaistalöysää

        omalla ukolla ei seiso niin kait se on järkytys. tässähän kait se suomalaisten miesten ongelma onkin, että ei seiso tanssilattialla ja ei seiso sängyssä.


      • jos oltais
        kotimaistalöysää kirjoitti:

        omalla ukolla ei seiso niin kait se on järkytys. tässähän kait se suomalaisten miesten ongelma onkin, että ei seiso tanssilattialla ja ei seiso sängyssä.

        muslimeja ja odotettais neitsyttä, niin varmasti seisois jokaisen turistiharjoituskappaleen kanssa.


      • kotimaanrasiaa
        kotimaistalöysää kirjoitti:

        omalla ukolla ei seiso niin kait se on järkytys. tässähän kait se suomalaisten miesten ongelma onkin, että ei seiso tanssilattialla ja ei seiso sängyssä.

        kun akalla makkararenkaat hyllyää ja appelsiinireidet punottaa. siinäpä se suomalaisten naisten ongelma on, jos kelpaa lammas kelpaa suomalainen nainenkin, muttei suomalaiselle miehelle. soisotetaan ihan jossain muualla, pöydällä, lattialla ja sängyssä.


      • tossun alla
        kotimaanrasiaa kirjoitti:

        kun akalla makkararenkaat hyllyää ja appelsiinireidet punottaa. siinäpä se suomalaisten naisten ongelma on, jos kelpaa lammas kelpaa suomalainen nainenkin, muttei suomalaiselle miehelle. soisotetaan ihan jossain muualla, pöydällä, lattialla ja sängyssä.

        kummallisiä suomalaiset miehet vaikka akka on kuinka rupsahtanut ja makkrat roikuu niin akan kanssa vaan pitää vielä matkoillekin lähteä. Onko se suomalainen mies tosiaankin noin tossun alla.............


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe