Minulla on itse kuvaama video, josta haluaisin lyhentää loppupäästä 30 sekuntia.
Millä ohjelmalla tämä helpoiten onnistuu?
Entäs jos haluaisin äänittää taustalle jonkun melodian?
Videon lyhentäminen
5
481
Vastaukset
käyttöjärjestelmä?
- Aika helposti
Moviemakerilla ja Windows Ääninauhurilla noi onnistuu yhteensä, jos sulla on mikit ja kaikki. Ääninauhurilla voi tosin äänittää, vaikka ei olisi edes mikkiä. Tosi kätevää!
- aeh354
Avidemuxia jotkut kehuvat ja vaikuttaa melko simppeliltä, mutta minulle se ei ole suostunut mitään tekemään kunnolla. Kdenliveäkään en ole saanut pelaamaan, kaatuu liian usein.
- e
eikös leikaus onnistu kamerassakin
- kokeillut...
kaikki onnistuu pinnacle studio ohjelmalla jos on valmis pulittamaan muutaman kympin. Helppokäyttöinen ja luotettava verrattuna esim movie makeriin. Musiikit voi lisätä suoraan ääniraitaan jos melodia valmiina kiintolevyllä. Tekstitykset, siirtymät yms jutut onnistuu myös helposti. Muista vaan tallentaa alkuperäisestä filmistä kopio ennen kuin alat editoimaan. On sitten helpompi aloittaa uudelleen jos joku menee pieleen.
Samoin välitallennuksia kannattaa harrastaa editoinnin aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693