Minulla on itse kuvaama video, josta haluaisin lyhentää loppupäästä 30 sekuntia.
Millä ohjelmalla tämä helpoiten onnistuu?
Entäs jos haluaisin äänittää taustalle jonkun melodian?
Videon lyhentäminen
5
519
Vastaukset 5
käyttöjärjestelmä?
- Aika helposti
Moviemakerilla ja Windows Ääninauhurilla noi onnistuu yhteensä, jos sulla on mikit ja kaikki. Ääninauhurilla voi tosin äänittää, vaikka ei olisi edes mikkiä. Tosi kätevää!
- aeh354
Avidemuxia jotkut kehuvat ja vaikuttaa melko simppeliltä, mutta minulle se ei ole suostunut mitään tekemään kunnolla. Kdenliveäkään en ole saanut pelaamaan, kaatuu liian usein.
- e
eikös leikaus onnistu kamerassakin
- kokeillut...
kaikki onnistuu pinnacle studio ohjelmalla jos on valmis pulittamaan muutaman kympin. Helppokäyttöinen ja luotettava verrattuna esim movie makeriin. Musiikit voi lisätä suoraan ääniraitaan jos melodia valmiina kiintolevyllä. Tekstitykset, siirtymät yms jutut onnistuu myös helposti. Muista vaan tallentaa alkuperäisestä filmistä kopio ennen kuin alat editoimaan. On sitten helpompi aloittaa uudelleen jos joku menee pieleen.
Samoin välitallennuksia kannattaa harrastaa editoinnin aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2161119Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171815Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11534- 187519
- 206515
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen19444